Ha megnézed, Békéscsaba vonzáskörzetében lenne az alvállalkozósdi ez olyan mint nálunk Szeged-Bordány-Üllés vagy Szeged-Sándorfalva-Pusztaszer, azért az nem annyira kicsi. Nincs elég kapacitása és pénze a Körös Volánnak mert ez azt sugalja ez az alvállalkozósdi, kell a pénz nekik, ez elég gáz amúgy ha már ilyen szinten van a Körös Volán.
tudja valaki hogy mi ment ma Pécsre Bcs-ról? mert 14:40 körül ért be a pu.-ra FLX-728 Debrecen-Bcs táblával.. holnap a pécsivel jövök haza szegedről, remélem regio lesz... :P
Az biztos, hogy nem odavaló, de nálunk is (TV) a Crepto hazájából (Győrből) nyugodtan leküldik a Creptot, pedig az nem egy Békéscsaba-Debrecen távolság, hanem jócskán több.
NÉV, CÍM ÉS KAPCSOLATTARTÁSI PONT(OK): Körös Volán Autóbuszközlekedési Zrt.
Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés: Alvállalkozói tender - 2008.
A szerződés vagy a közbeszerzés(ek) meghatározása/tárgya: Autóbusszal végzett, menetrend szerinti személyszállítási szolgáltatás alvállalkozásban történő végzése. A szerződés típusa: megbízással vegyes vállalkozói szerződés.
Teljes mennyiség: Helyközi menetrend szerinti személyszállítás 1. rész 285 000 km/év+50 %, 2. rész 350 000 km/év+50 %, mindösszesen 635 000 km/év+50 % futásteljesítménnyel. Becsült érték HÉA nélkül: 803 716 480 HUF.
1.rész: Autóbusszal végzett, menetrend szerinti helyközi személyszállítási szolgáltatás alvállalkozásban történő végzése Kondoros, Szarvas, Csorvás körzetében. MENNYISÉG: Helyközi menetrend szerinti személyszállítási szolgáltatás 285 000 km/év+50 % futásteljesítménnyel. becsült költség HÉA nélkül: 360 490 480 HUF. A közbeszerzési eljárás eredményeként kötött szerződés határozatlan időre szól a dokumentációban meghatározott felmondási feltételekkel.
2.rész: Autóbusszal végzett, menetrend szerinti helyközi személyszállítási szolgáltatás alvállalkozásban történő végzése Doboz, Vésztő, Békés, Gyula, Kétegyháza, Mezőhegyes körzetében. MENNYISÉG: Helyközi menetrend szerinti személyszállítási szolgáltatás 350 000 km/év+50 % futásteljesítménnyel. becsült költség HÉA nélkül: 443 226 000 HUF.
A közbeszerzési eljárás eredményeként kötött szerződés határozatlan időre szól a dokumentációban meghatározott felmondási feltételekkel. Tájékoztatjuk az ajánlattevőket, hogy a feladat ellátásához szóló autóbuszokra és 1 db csuklós autóbuszra is szükség van a dokumentációban meghatározott részletezésben.
Bírálati szempontok: Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok: 1. Ellenszolgáltatás összege (nettó HUF/km). Súlyszám: 80. 2. A járművek átlagos életkora a gyártástól számítva (év). Súlyszám: 20.
Az ajánlattételi, illetve a részvételi határidő: 19.1.2009 - 11:00.
GOX-340 nálunk is volt helyettesíteni.. hát voltak problémák.... :P ahogy fordultunk ki a fél 5-össel a pu.-ról akk láttam h vki készülődött indulni CTJ-964-gyel...
délután FLX-716 a pu.-n volt... rég nem láttam már...
Jó estét! Sajnos a KWX-462 műszakis ,helyette a GOX -van a vonalon . Az este lerobbant ( légrugó probléma) így holnap reggel a CTJ-964 lesz a járaton. Sajnos már Én dolgozom :-(( Akit érdekel azt szívesen látom a Bcs pályaudvaron . 8-tól 10.40-ig Kellemes estét mindenkinek.
Akkor az téves kiírás. Meg kell jegyezni, hogy még Siofokig el lehet jutni átszállással, mivel az a része létezik az akkori vonalnak,s a Kapos Volán üzemelteti tovább, de mire beér Siófokra 14.05-re menetrend szerint, onnan már aznap nem lehet eljutni még Zalaegerszegre sem, nemhogy Lentibe.
A menetrend azt mondja megnéztem a neten, hogy 14.00-kor el lehet jutni Kaposvár-i átszálással Zalaegerszegre. Vagy szintén 14.00-kor Veszprém-i átszállással. No comment....
A többi témában a kocsikról nem tudok nyilatkozni.
Ez már megszünt, pedig még Oh-n a táblán még mindig ki van téve a 3-as kocsiállásra, hogy Siófok-Zalaegerszeg-Lenti, azt hittem meg van még. A JRF-125-el a Népligetben szoktam találkozni. Meg van már, hogy kinyerte meg Orosháza Helyi közlekedését, valaki írta, hogy ma fog kiderülni, már tükön ülök, hogy mi van. Az FLX-725-el mi van, át vitték Csabára, mert vagy az FKF-673 jár helyette vagy az EOA-910-es 415-ös ami nagyon jó kis gép, akár maradhatna is Helyiben persze ha még a Körös csinálja majd továbbra is.
Debrecenbe az E95 helyett szerintem az egyik új credo megy majd, mint ahogy tavaly a sárgásításáig KVU-740...
mi ment ma Pécsre csabáról? reggel láttam FLX-728-at a pályaudvaron, de délután negyed 2-kor is ugyanott állt. lehet, hogy az egyik új helyettesítette?
Sziasztok! Mikor állhatnak forgalomba majd az új buszok? Igaz, hogy az egyik az Orosháza-Pécs, a másik pedig a Békéscsaba-Miskolc fordára fog kerülni? De merre járhat majd a harmadik?
tegnap jöttem hazafelé a 17:30as Szeged-Bcs járattal. Székkutas előtt megelőzött minket HRR-830, majd pedig bent Székkutason EYV-376... gondolom különjáratoztak... elég sietős tempóban...