Van itt egy rovat "A nap utastájékoztatási ökörségei" oda is szúrd be a képet! Már az első nap alkottak! Sajna egyik képen sem láttam kijelzős 40gy-t, azok hogy funkcionáltak?
Ez a hsz nem született volna meg, ha tegnap nem fogom ki a BPV-t...
Minden húsz körüli Ikarusnak megvan a bukéja, de ez mindent vert, amivel eddig utaztam. Ettől elhiszem, hogy megfájdul a fejük sajtóval, vagy nélküle...
Egyébként első körben neked adtam igazat, de ez azért sok...
Én a Budaörsi repülőtérnél lakok a 87;87A vonalon és vannak ugyan alfák, de eddik egy 263-as is maradt... (Budaörsi repülőtér) 4:52 - Alfa 5:18 - 263-as 5:33 - Alfa 5:43 - Alfa ... Ha jól láttam az a 263-as a VID-343 volt, de nem biztos. A haverom mondta most hajnalban, hogy a 41;250-eseket lecserélték teljesen és nem örül neki! XD Kiváncsi vagyok, hogy teljesítenek majd az Alfák.
De, én voltam az. A KPN-955-tel utaztunk. Én személy szerint meg vagyok elégedve, ha megvan a kontroll, akkor egész tisztességes gépek épülnek; bár még mindig vannak permanens konstrukciós hibák... :-(
+ Az alváz végre ugyanolyan mint a Localo 2 E3-asokon, nincs fölösleges pódium a 2. ajtóval szemben. - A bal oldali kerék fölött a B tengelyen van merőlegesen egy ülés. Szerintem fölösleges, mert ha annyival hátrébb kerülne a baloldali üléssor, akkor a jobboldalihoz hasonlóan a babakocsitartó mögé lehetne 2 ülést tenni. Azaz +1 ülőhely. ! Viszont a mostani szóló ülés se az igazi, elpattant a hegesztés, és ide-oda billeg az ülés. + A 2. és 3. ajtó doboza jól sikerült, szerintem nagyobb lett a hely az ember fejének. + Az indításjelző még mindig nem működtethető külön! Egyedül a KLN-091-esen van külön az idításjelző és az ajtózáró gomb. + Az AUTOCOM táblához. Jónak tűnik... Csak össze is kéne majd rakni. ? Az első ajtó forgatótengelye megint fordítva lett berakva. :-O Elég ronda így. KLN-090-en például jól lett beépítve. - Az első ajtón nincs kapaszkodó. Márpedig valamibe jó lenne kapaszkodni. + Vezetési szempontból nagyon jó, hogy az íves utastéri fal és az egyenes térelválasztó közötti lyuk be lett borítva. Régebben innen bárki kilophatta egy óvatlan pillanatban a telefont vagy más értéket. + Az AUTOCOM vezérlő előrébb került, így már kényelmesen el lehet érni. + Tanulva a hibából, hogy a KLN-090 oldalsó digitális tábla-tartója állandóan elpattant, itt a tábla legalja is egy lemezzel hozzá van rögzítve a közelben lévő ablakoszlopra. Abszolút nem rezonál. ! Ugyanezt meg kellene csinálni a hátsó táblával is. ! A második ajtó leszállásjelzői a szabályos helyen vannak, így jól elérhető az alacsonypadlós részből is, viszont, a magasabbik részről nem igazán. A jobb oldali üléssor 2. székén van egy kapaszkodó, jó lenne valamilyen trükkel oda is kivezetni egy leszállásjelzőt.
Ma utaztam a KLN-097-esen, nekem nagyon tetszik! Nem tudom miben, de szerintem másabb a "belseje" mint a korábbi Localonak(pl.090-es). Egyébként Ő ma a 114-esen rendelt! Kiváncsian várom, holnap hol állnak hadrendbe az Alfák!!! (14,114?, vagy 41,87,87A?, vagy kap egy-két buszt a 40gy vonal is?) Rengeteg verziót hallottam már, elég nagy a ködösítés:)))))))))