Hol van az aza aláét most? Nem egészen értettem. Valahogy erőszakold le a hengert mostmár! Csak arra vigyázz, hogy a karterba ne essen az alátét. Mondjuk még szerencse, hogy a babi fekvőhengeres. Üsd meg a dugót valami fával befele, hátha lejjebb megy!
hét először valahogy szedd ki az alátétet. Aztán vigyázz a főtengelyre, inkább ne a hengert huzigasd, hanem a dugattyút próbáld finoman átütögetni rajta. De ha kijön az alátét sztem könnyen lejön a henger.
Ameddig ti itt nagyon örültök addig én meg bejelntem hogy MEGSZORULT A MOTOR!!! Úgyhogy meglesz fúrva. Az egész úgy kezdődött hogy leszedtem a karbit. Állítottam az úszón. OK. viszarakom. Nem indul. Leszedem de mostmár szívócsövestöl. Száraz az úszóház. Állítgatom. Nem nagyon akar indulni. Többször szedtem le a karbit de nem indult. Egyszer valamilefékezte a kereket mint az örült. Aztán tekerem-tekerem de nem forog a motor. Már kezdtem szidni az indítópofákat mikor leszedtem a bal deknit( vagy mit?) és észreveszem hogy nem bírom megforgatni a lendkereket. És hogy mitől szorult meg? Beesett egy alátét a szívócső helyén. A hengerfejet már leszedtem de a hengert még nem bírom. Észrevettem én hogy hiányzik egy alátét dehát mondom nem baj nem kell az azt hittem csak hogy elgurult. Na ezért szereltem én egész nap.
kisDóczi nagyon szomorú:((((
Sziasztok, en a ketsebesseges Babetta szulovarosabol jelentkezem. Csak betelepulo vagyok, egy nagyon csinos lanynak (aki ma mar asszony)koszonhetem, hogy idekerultem. Amikor eloszor jartam itt, akkor tel volt es nem tunt fel semmi kulonos. Ahogy kicsit kitavaszodott, akkor kezdtek feltunni az elso Babettak, vegul mar az volt az erzesem, hogy itt mindenki Babettan jar. Nem volt olyan csalad, ahol ne lett volna legalabb egy darab, ami a szociban nagy szo volt. Nem volt draga, de csak tobb honapos varakozas utan lehetett hozzajutni.
Tudod, hogy az úszó rugalmas dolog, hajlitsd lejjebb rendesen, maradandóan! Most a tetejétől mennyire van a benzinszit?? Még mindig sokat kap.
Az úszó ugye nem lyukas?
Nem lehet, hogy felakadt a súbered, mikor beinditottad?? Szerintem igy történt. nekem is volt ilyen, belement a kosz, és felakasztotta. Mondjuk én pedálozva indultam el, röffent, aztán tépett is, mint állat;) De utána visszement a hyelére.
A súbertűnek asszem felülről a második rovátkában kell lennie. De neked most nem ezzel van a baj, de megnézheted aztis.
Az enyém gyilkolta a kuplungot... Az 1sebességes indítókuplung gyenge volt a tuning motor inditásához. A legkisebb kopás is számitott neki.
Joc
Na leszedtem a karbit görbítgettem az úszón összerak semmi nincs a karbin elölről beindul de pörög mint állat alapjárat olyan 5000-6000:) jól össze is szartam magam de nem baj állítottam ott ahol a géz belemegy a karbiba meg az alapjáraton is. Aztán elértem azt hogy nem lett alapjárat na de ezek után sikerült beállítani rendese. OK. Amúgy maxi gázon standerden sokkal jobban pörgött. Ezután csak megnéztem a kuplungpt semmi baja nem olajos. Ha már leszedtem a lendkereket megnéztem az indítópofákat mi a bajuk mivel nem egy könnyű dolgol berúgni szerintem a rugók a rosszak de azt most nem cseréltem ki. Légszűrőt kimostam benzinben megszárítottam csepegtettem rá műszerolajat beraktam. Beindítom. Örülök. Faszán kapar egyhelyben jobban mint előtte na kiprobálom. UGYANOLYAN SZAR MINT ELŐTTE!!:(((
Na mondom nem érdekel kiszedem a légszűrőt és így már 36-ra is képes!! Elzárt benzincsappal kihuztam belőlle a 42-t Akkor még mindig gőrbítgetni kéne az úszón?
Üdv.:kisDóczi
Bizony magas az úszószinted! Ezért is ment jobban léxűrő nélkül, mert akkor arról nincs "fojtás" (vagy folytás?:D), és a motor visszaköhög egy kis benzint. (ezt jól megaszondtam:)Ezt meg is lehet figyelni.
Szedted már szét a karbit? Leveszed az úszóház alját óvatosan, megnézed, meddig ér benne a benzin, és hajlitasz egy kicsit az úszón lentebb. Valószinüleg jeölés is van (az úszóház oldalán egy kis vonalka) Nekem volt benne ilyen. Énnekem a tetejétől egy pár milliméterrel lentebb volt.
Szóval hajlitasz rajta, megint visszailleszted az alját, kinyitod a benzincsapot, vársz egy kicsit, megint megnézed a szintet. Ezt adig csinálod, amig jó nem lesz a szint. Utána gyertyaszínteszt. Ha barna, és megy faszául, akkor örülsz. ennyi:)
Egyébként ettől a gyertya nem tud elbaszódni, csak bekormolódni.
Joc
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Nagy az úszószinted!!! Elzárt benzincsappal vígan megy 40el, mert olyankor csökken az úszószint! hagyd már a kuplungot, a karburátort basztasd, és tedd vissza a légszűrőt kipucolva-olajozva!!