Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

olló01 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 999

A mi 1.6 thp 308-asunk olyan 3,5-4 dl olajat fogyaszt 1000km-n. Eddig akárhol kérdeztem azt mondták, ez még belefér és nem kell vele foglalkozni csak töltögetni. Most van benne 153 ezer km, tiedben mennyi van? Nem tudom az olajfogyás mennyire jellemző az 1.4-esre, de szerintem neked sem kell aggódnod miatta.

Előzmény: pzsolt80 (997)
Töck Jenő Creative Commons License 2014.12.01 0 0 998

Városban alacsonyabb sebességváltó fokozatban használják az autót mint országúton vagy pláne autópályán. Magyarul minél alacsonyabb fokozatban van a váltó annál több motorfordulat kell egy km megtételéhez. Ez biztos. Ezenkivül ki tudja, hogy mit trükköztek. A biztos egy megbizható hozzáértőtől megkérdezni.

Előzmény: pzsolt80 (997)
pzsolt80 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 997

Sziasztok

 

Egy kérdésem lenne a hozzáértőkhöz. 2013 tavaszán vettem egy Peugeot 308 1,4 vti-t. Tavaly nyáron egyik indításnál (olajcsere óta mentem vele kb 5000 km-et) arra lettem figyelmes, hogy a műszerfalon azt írta ki a számítógép, hogy OIL (ok nem volt) és check oil level. Megnéztem, tényleg kevés volt benne. Akkor utána is lett öntve majd egy liter. Azóta figyelem mindig az olajszintet, ill. próbálom kiszámolni, hogy kb mennyi olajat fogyaszt. Szóval tavaly kb 2 dl/1000 Km-t számoltam, idén ez mintha kezdene több lenni, kb 2,5-3 dl/1000 km. Kell ezzel foglalkoznom, mennyire kell komolyan vennem? Mi lehet ennek a hibája? Magánszemélytől vettem az autót, ő azt mondta, hogy 10-15ezer km-enként cserélte az olajat. Leginkább városban használták.

 

köszönöm előre is

üdv

Zsolt

Jena307 Creative Commons License 2014.11.29 0 0 996

Sziasztok Keresek újabbik 8 szelepes 1.6 hdi motort mindegy milyen Hp. és összes kacat nélkül fűzött blokk kellene.

Töck Jenő Creative Commons License 2014.11.18 0 0 995

A másik lehetőség, hogy megjelent az új 308-as.

Előzmény: kajla5 (991)
Töck Jenő Creative Commons License 2014.11.18 0 0 994

Köszönöm.

Előzmény: gun111 (993)
gun111 Creative Commons License 2014.11.18 0 0 993

A VTI sima közvetlen befecskendezésű szívó!

Előzmény: Töck Jenő (992)
Töck Jenő Creative Commons License 2014.11.06 0 0 992

A benzines turbóknak majdnem ugyanakkora a sűritése mint a dizeleknek. Igy érik el, hogy alacsony fordulaton legyen nyomaték. Azt csak gondolom - mert nem értek hozzá -, hogy hasonló üzemeltetést szeretnek mint a dizelek. Egy dizelt százezer kilóméteren tökéletesen szét lehet hajtani. Még hamarabb is. Nekem a 90LE-s dizel van, 105000km-t futott, nem hajszoltam, nem kell cserélni semmit,csak majd az ékszijat meg a kuplungot előbb-utóbb.

Előzmény: kajla5 (991)
kajla5 Creative Commons License 2014.11.05 0 0 991

Sziasztok,

 

Nézegettem a 308 SW 1,6 VTI típust a használtautón.hu oldalon, és eléggé megtetszett.

Azt szeretném kérdezni, hogy a szerviz ciklus hogy alakul ennél a kocsinál?Amit néztem autót az egy 2009-es és 140.000Km van benne.

Ilyen futásteljesítménynél miket kell cserélni?Vagy pl 100.000KM-nél, mert ilyenből is sok van az oldalon.

Segíthetek Csabi Creative Commons License 2014.11.05 0 0 990

Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Fűtőmotor előtét ellenállást szeretnék cserélni. Könnyen hozzáférhető helyen van,vagy kell bontani bőven?

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv:Csaba

gery407 Creative Commons License 2014.10.29 0 0 989

Egy árat tudnál dobni privátba?

Előzmény: Zolysys (988)
Zolysys Creative Commons License 2014.10.29 0 0 988

tudok

Előzmény: gery407 (987)
gery407 Creative Commons License 2014.10.29 0 0 987

Sziasztok!

Keresek egy kormánykereket lufi nélkül, hátha akad valakinek!

Zolysys Creative Commons License 2014.10.04 0 0 986

9hz és 9hy motorkódnál 240 e km a szervizperiódus

Előzmény: epsonemre (985)
epsonemre Creative Commons License 2014.10.03 0 0 985

Sziasztok! Van egy 2010-es Peugeot 308 SW 1.6 hdi diesel verdám! Jelenleg 100.000 km van benne és kb 2 hete csináltam rajta olaj és összes szűrőcserét! Most szeretném a generátorszíjat is meg a hozzá tartozó görgőket meg ilyesmit lecserélni! Mit kell hozzá rendelnem, gondolom bordás szíj, vízpumpa, feszítő görgők meg ilyenek? Van még valami vagy tud valaki egy pontosabb leírást? Egyébként ennél a vezérműszíj az lánc vagy szíj? Szervizperiódust tud valaki, hogy ezt mikor kell lecserélni? Mert akkor ezt is megcsinálnám!

 

Előre is köszi a segítséget, üdv.

Zolysys Creative Commons License 2014.09.25 0 0 984

minél hidegebb lesz annál több lesz ez az idő...

Nem volt még autód?

Előzmény: olló01 (983)
olló01 Creative Commons License 2014.09.25 0 0 983

Köszi, akkor ez normális jelenség?

Előzmény: lautnermark (982)
lautnermark Creative Commons License 2014.09.25 0 0 982

Dúsítás(vagy ahogyan rosszul hívják a szívató)

Előzmény: olló01 (980)
Zolysys Creative Commons License 2014.09.25 0 0 981

a vellanymotor????

Előzmény: olló01 (980)
olló01 Creative Commons License 2014.09.25 0 0 980

Mitől lehet, hogy indításkor kb 1200-1300 a fordulat majd egy perc után ha várok visszaáll a normális 800 körülire?

Zolysys Creative Commons License 2014.09.25 0 0 979

csere

Előzmény: pzsolt72 (978)
pzsolt72 Creative Commons License 2014.09.24 0 0 978

Sziasztok,

 

a 3 éves 308-asom minden előjel nélkül az egyik reggel nem indul, a motor felől kattogás, de az önindító motort nem tudta megforgatni. akut mértem a fesz alacsony.

Másik autóról bikázva indult azonnal.

 

Kérdés:

Érdemes kivenni és töltögetni vagy cseréljem így a tél előtt inkább.

 

köszi, Zsolt

Zolysys Creative Commons License 2014.09.12 0 0 977

Elvileg csereszabatos, de a km óra állást ellenőrizni kell. Ha kevesebb van az új órában akkor az ok de ha több, akkor felülírja a BSI tartalmát.

pillanatok alatt belefut jó sok kilométer.

Előzmény: olló01 (975)
Zolysys Creative Commons License 2014.09.12 0 0 976

Lsd C4 picasso fórum :) MCP6 váltó azaz egy robotizált  vezérlésű mechanikus váltó

Előzmény: -Smiley- (974)
olló01 Creative Commons License 2014.09.12 0 0 975


Az első képen szereplő műszercsoportot simán ki lehet cserélni a faceliftes másodikra? Csak tanítani kellene?

 

-Smiley- Creative Commons License 2014.08.17 0 0 974

sziasztok!

 

Szeretnék vásárolni egy 308-ast, automata váltóval.

Állítólag ennek nem classic automata váltója van hanem valami normál váltó ami elektromosan segíti a váltást ( talán tiptronic )  Ezek mennyire megbízhatók? 

Rosszabbak mint a sima mechanikus váltók? 

szervizigényes? 

csicsa70 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 973

Üdv!

Van egy 2011-es 308 sw-m, ma egy számomra érdekes jelenséget produkált: a szervizintervallum és a napi km számláló nullázása csak a következő addig érvényes amíg megyek az autóval. 5 perces motorleállítás után a következő indításkor minden nullázott érték visszaáll valamilyen egyéb értékre (ugyanarra mindig).

Mi a fene lehet ez?

krisztian98 Creative Commons License 2014.07.29 0 0 972

és az új 308sw - új 508Sw? 2.0Disel manuális váltóval 160Le-s változat tettszik az 508-ból.

Előzmény: gun111 (971)
gun111 Creative Commons License 2014.07.29 0 0 971

Én az új 308 SW-t venném 407 SW tulajként. Sztem szebb design, a motorjai is korszerűbbek, benzines turbós jönne nálam szóba. Ha a "régi" 308 SW és 508 SW között vívódsz, akkor sztem 508 SW.

Előzmény: krisztian98 (970)
krisztian98 Creative Commons License 2014.07.29 0 0 970

Sziasztok,

 

Az iránt érdeklődnék, hogy 508SW vagy 308SW.

Pro és kontra vélemények érdekelnének, ki melyiket miért venné meg.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!