Csak azért mert eszméletlen szar 25-el tötymörögni:( Simsonon megint más mert szerintem bejáratás alatt is lehet vele legalább menni 40-el. Nem? Megyek 10 km-t és szét is ment a segem meg a hátam
OFF! De nem a Simson forúmot terhelem inkább ezzel! Bocs.
Mentem egy Simsonnal! Juhhé!! Berúgás. Fokozat megtalálás, elindulás( nem lefulladás) váltás üres, hülye, 3-as és csodálkozás hogy nem menés motor:)
De azért jó volt. Főleg a puha ülés és a hang tetszik. Ja meg a váltója szerintem egy isten egy Mustangéhoz kepést. Ja és a típusa: S 51B
Na mi van? Punnyadunk? NEEEE!!!!
Kiszedtem első hátsó kereket első most nem nyikorog de a fék sem valami erős. Hátsó gumicsere: belső kilyukasztás, anyázás, gumishoz elvivés, 400 Ft odaadás:( kerék berákás, működés!
gumi: dreestone(vagy mi?), 1650 pengő
OK. Majd megkenem!
A qrva anyját annak a szar guminak is!(bocsánat) haverral benzinkúton pumpáljuk a gépet erre mondja hogy nézzem csak meg a gumit! Erre ott van rajta egy 2 cm-es repedés. A gumikban kb. 1600 km van. Május végén vettük. Néha kapartam vele de csak ennyi. Márka. Szarfos. Most mehetek gumit venni de jó b@ssz@meg most erre is lehet költeni.
kisDóczi nagyon ideges
Ha jól tudom és jól gondolom amennyiben 207-es típusról van szó azt a dolgot feszítő persejnek hívják és az van ugyebár a tengejen és a kerék agyban. szerintem ha melegszik és ronda hangja van akkor mindenképpen kell kenni. De nem vagyok autó szerelő szerintem várj még valaki véleményére is!
Az én fékem is sz..r és érdekes hogy csak a hátsó! Úgy fog mint a vonat féke.. Ha behúzom akkor két kilóméteren belül meg is tudok álni!
:-P Szerintem én is szét szedem majd!
A JQA a rohadt babetta féknek is. Már megint szar a hátsó éppen hogy lassít! Szarfos. Amúgy kihuzattam tegnap kétszer is. Szégyellem magam. Először full gázon 35. Szafos. Aztán megint elzárt benzincsappal:) 45!!!!!!!!!! Jézusom. És nem szorult meg! De azért utánna egy kicsit pihentettem. Leállítottam. A hangja azért kemény volt:) Ja és visszatérve a fékhez: az első fék viszonylagh egész jó: megyek 30-al felállok a pedálra. Satu és megemelkedik a hátulja. Juhhé.
Ja és még regébben lehet hogy attól nem ment mert nagy a légellenállásom? 186
Boráros térig elmész, 6-os tuja stb., onnan jó sokat, leszállni a Fiume utca (vagy Használtcikkpiac, nem tudom mi van kiírva most) megállónál.
Vagy: 3-as metróval a Határ útig, onnan 154-es busz a Használtcikkpiac megállóig.(Ahogy a felüljáró alatt visszafordul)
Hat a hasonlosag nem veletlen, mert a vaz ugyanaz, Rigaban gyartottak. Hivatalosan Babetta 134-nek hivtak a gutai verziot, de mindenki csak Stellanak hivta. A Letteknek szukseguk volt egy jo motorra, mert az ovek szar volt, a gutaiaknak pedig egy versenykepesebb vazra. Es a barteruzletbol megszuletett a Babetta-motoros Stella.
Meg egyszer mindenkinek ajanlom a
http://www.jawamoped.com/html/history.html
cimen talalhato irast. Le kellene forditani magyarra, csak hat nincs idom ra.
Rxdns!
Köszi az ötleteket!! De sajna csak hétfőn tudok menni. De mindenképpen megkeresem! A beszámoló persze amint vissza jöttem megy teljes részletességgel!!!
Gazuzem! Hoppá! Stella néven erre hasonlító Rigát is gyártottak. A riga.ini.hu -n talalsz címet, ahol keresgélhetsz ezután, egy hosszuú angol cikk az orosz mopedgyártásról. Szal van Riga Stella, és hasonlít is erre a kütyüre. JÉZUS!!! :)))
BUSZNYI! Sajnos én se tudom, hogy jutsz oda BKV-val, sose voltam ott, nem tudok segíteni, de azt tudom, hogy van ott valahol bontó. Én mondjuk úgy mennék oda, hogy a 3as metróról leszállnék az ecseri úton, és onnét busszal. Van ott egy buszvégállomás, kedves bkv-s kollegáktól érdeklődj, hogy hogy jutsz oda. Sok sikert, és ha sikerült, kérek beszámolót, mert engem is érdekel a hely! :)
Rxdns meg mondanád hoy BKV-vel hogyan kell oda kijutni mert sajna hülyeségem akkra hogy nem tudom!!??
Köszi!
Van bontó, a Nagykőrösi úton, a 150es házszám környékén, a Fővárosi Autópiac mellett. Vnnak ott Rigák, akkor tuti vannak Babik is. ott van az Ecseri piac is, ott is érdemes kincsek után keresgélni
Nem vagyok benne teljesen biztos, de ha jol emlekszem, akkor ez a modell Stella neven futott, es nem tul sokat gyartottak belole. Gutan sem nagyon latni ilyet. A motorblokk az Babettas ketsebesseges, a vaz meg valami ukran design a KGST jegyeben. Nekem amugy nagyon tetszett, bar amikor eloszor lattam, kicsit komikusnak tunt a pici kerekeivel....
ez irtam volna, ha nem neztem volna korul a google-on. Talaltam egy nagyon erdekes cikket, ami sajnos angolul van, de nagyon sokat megtudtam a markarol, a gyarrol.
http://www.jawamoped.com/html/history.html
(a legjobban az faj, hogy a csajos-babettas plakat nehany hete festeskor lekerult a sogorom szobajanak a falarol, es valoszinu, hogy a kukaban vegezte.
Kezd engem is nagyon erdekelni a dolog, megprobalom kideriteni, hogy a fenti cikk mennyire fedi a valosagot. Az ex-igazgato jelenleg valahol Erdely utjain zotykolodik, de ha visszater, akkor majd talan megtudok tole valamit.
A kepre visszaterve, a vaz az nem ukran, hanem "lett" termek.