Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csacskamacka Creative Commons License 2004.05.07 0 0 103
No akkor feldobom ezt a kellemes topicot egy pár új információval.
Webasto-nál már nemcsak távirányítós változat van, hanem telefonos (mobil és vezetékes) is. Nemcsak a bekapcsolást lehet ezekről intézni, hanem a programozást, stb-t is. Király!
kristo4otds Creative Commons License 2003.12.19 0 0 102
Még egy kis offtopic story:
A nemfizetős biztosítók netovábbja az a hungária, ezt tapasztalatból mondom. Még 20 éves koromban megvettem életem első nyugati vardáját egy 79-es 1.6 os golf-ot. Még nem volt meg két hete, mikor battyogtam haza a munkából reggel egy kétirányú utcában, mikor a velem szemben haladó autó tulaja felnézett egy panellakás 8-ik emeletére, hogy otthon van e a haverja és ezzel a mozdulattal előrehajolt, áttért a szembesávba és telibeverte az autómat, ami felrepült a járdára. Szétvertem az arcom a kormányon, a gólyaláb befordult az első ajtó alá, sárvédő leszakadt akku kettétört, stb stb stb... Nem hívtunk rendőrt ez volt az első hiba. Ok, hungáriás betétlap, kijött a kárszakértő körbefotózta az autót, ezen nem volt mit szépíteni. Hónapokig vártam, hogy reagáljanak valamit, de nem történt semmi, reggelente melóból bejártam a központjukba érdeklődni, ahhol minden reggel vártam kb 1 órát, hogy megmondják, hogy még nincs semmi változás. Aztán egy szépnapon behívattak valami főmuftihoz aki közölte ,hogy mi biztosítási csalók vagyunk, mert a vétkesnek van már egy ügye a biztosítónál és nem fizetnek. Én csak bámultam és pislogtam, hogy mivan, majdnem ott maradtam??? Nem tettem semmit mert 20 évesen azt sem tudtam, hogy van erre érdekvédelmi képviselet, van ügyvéd meg ilyesmik, és nem kellett volna hagynom magam, de ezt akkor bebuktam. Ennyit a hungáriáról. Megfogadtam, hogy ott fogom őket szopatni meg lehúzni ahhol tudom. Most, hogy ezt leírtam mély indulatok ébredtek bennem megint.
Előzmény: Törölt nick (100)
kristo4otds Creative Commons License 2003.12.19 0 0 101
Igen igen igazad van, elfelejtettem odaírni negyedévről beszéltem minden esetben, elnézést attól aki félreértette.
Előzmény: Törölt nick (100)
Törölt nick Creative Commons License 2003.12.19 0 0 100
Jut szembe, én is B10ben vagyok, pesti címmel 31ezret fizetnék 1400 köbcentire évre a köbénél, adat netriskről, így max negyedévente lehet valós az a 14e.
Amúgy B10 21e éves díjjal az Európánál, náluk vagyok évek óta, a második legolcsóbb és az első nem a köbe:-). Kárrendezésről mondjuk nincs tapasztalatom, nem jött belém senki vagy 8 éve.
OFF vége.
Előzmény: Törölt nick (99)
Törölt nick Creative Commons License 2003.12.19 0 0 99
Off Köbe rápacsa, ja, ezért fogadtam meg, ha köbés jön belém, helyben elveszem mindenét és hazakísérve folytatom kpban, mert egyébként futhatok a biztosítási pénzem után, nem szeretnek a károsultaknak fizetni. Az egy piszok banda.
Ha jól ki akartok cseszni a vétlen féllel, válasszátok a köbét, de ha szorult belétek egy kis emberség, inkább el kellene süllyeszteni azt a céget.
Előzmény: kristo4otds (93)
Tvnet_Sanya Creative Commons License 2003.12.18 0 0 98
Koszi szepen! :)
Előzmény: jpmaster (96)
S.Zola Creative Commons License 2003.12.18 0 0 97
Ez vizes vagy levegős ?
Előzmény: jpmaster (94)
jpmaster Creative Commons License 2003.12.18 0 0 96
Sanya!

Nekem csak ez van, de talán sikerreljársz a www.mlre.hu alatti trécsoldalon. Itt szinte csak D-van.

JP

Előzmény: Tvnet_Sanya (95)
Tvnet_Sanya Creative Commons License 2003.12.18 0 0 95
Nem tucc egy ugyanilyet dizelre? ;)
Előzmény: jpmaster (94)
jpmaster Creative Commons License 2003.12.18 0 0 94
Ha szabad ontopcnak lenni...

Bontott Webasto Benziben kocsihoz eladó.
Mail ide:
jpmaster1@yahoo.com

JP

Ps.: nem kenyérre kell, csak a helyet foglalja.

Előzmény: kristo4otds (74)
kristo4otds Creative Commons License 2003.12.18 0 0 93
KöBE
1108 Budapest Venyige u 3. Tel 06-1-433-1180
nem csak pestieknek.
Ha tőlük kapsz lapot nagyon rápacsálsz, nem az a fizetős fajta, cserébe ha te adod az neked nem fáj. Totál linkek, teljes a káosz a nyilvántartásban és a számlázáson, de ha te tudod igazolni a befizetést nincs gáz, amúgy nem szívóznak az ügyfeleikkel. Egy barátom pl egész évre megküldeti magának a zöldkártyát előre, pedig negyedéves befizető, és simán elpostázzák neki év elején az egész évre szólót.
Előzmény: Fm95 (92)
Fm95 Creative Commons License 2003.12.18 0 0 92
Áruld már el melyik biztosítónál vagy?
Én 1.8-ra B10-ben vidéki címnél 23000-et, ez elég nagy különbség.
Előzmény: kristo4otds (90)
S.Zola Creative Commons License 2003.12.18 0 0 91
A gázolaj meg a kályhába:))))
Előzmény: kristo4otds (90)
kristo4otds Creative Commons License 2003.12.17 0 0 90
Jah eszembejutott az előző autóm. Az egy ford orion 1.8 d volt abba válogatás nélkül bármit beletölthettél, bele is töltöttük, mindennel elment. Ismerek olyat aki a gázolajat használt éttermi étolajjal (harisnyán átszűrve) keveri 50-50%, és azzal jár régóta. A verda körül sültkrumpliszag terjeng!

A biztosításnál oda kell csak figyelni hol kötöd meg, én a 2.5 re fizetek pesti címnél b10 ben 14000 et a jövő évben. Kicsit sokallom, mert tavaj b9-ben nem volt 13000, de még mindíg kevesebb mint a0-ban fizettem az 1.6 passatomra 94 ben a hungáriánál.

Előzmény: S.Zola (83)
kristo4otds Creative Commons License 2003.12.17 0 0 89
Tvnet_Sanya és S.Zola

Nos igen a menetteljessítmények: az enyém 160-nál még elég komolyat lép(persze mihez képest, 1.6i 16v escorthoz képest mindenképp) 200 nál leszabályoz. Költségek: Horváthország átlagfogyi kb 130 utazónál 6.2l/100km.
Csúcsot sokkal ritkábban cserélsz mint gyertyát, de ez nem a gyertyának megfelelő alkatrész mivel ez fecskendezi be az üzemanyagot, nem pedig ez felel annak begyujtásáért. Nos a költségeknek valóban érdemes utánaszámolni mert ha rövidtávra veszel autót, vagy keveset jársz vele, valóban nem spórolod meg az üzemanyagon az árkülönbséget. Ennek már én is utánaszámoltam. Én sajnos messze dolgozom, tehát megéri, valóban fele az üzemanyagköltségem mint a benyásnak. A javítási költségek egyébként az olajcserén kívül nálam sokkal inkább a szar pesti utak álltal kinyírt futóműből erednek mint a motor javítgatásából.
Mindenki azt vesz amit úgy érez megengethet magának, vagy ami tetszik neki.
Jól szétoffoljuk ezt a topicot! :)))

S.Zola nem szeretnélek bekóstolni, de nem bírom kihagyni: a gáz meg a konyhába való. Télleg bocs :))))) nem bírtam visszatartani, nem gondolom komolyan, remélem nem sértelek meg.

Előzmény: Tvnet_Sanya (86)
Tvnet_Sanya Creative Commons License 2003.12.17 0 0 88
Ha oregautoban gondolkodunk akkor igazad lehet, de ha ujban - vagy legalabbis fiatalabban - akkor elmondanam hogy vannak olyan tipusok ahol olcsobbak az azonos teljesitmenyadatokat mutato dizelek mint a benzinesek. Ilyen peldaul a Volvo S60D5 is.
Előzmény: S.Zola (87)
S.Zola Creative Commons License 2003.12.17 0 0 87
Nekem LPG-s kocsim van. Azért is nem veszek dízelt, mert az szinte mind 1.5 felett van, így amit megtakarítanék az üzemanyaggal, elmenne a biztosításra, feltéve hogy a benzines is 1.5 alatt van, nálam igen. De van egy csomó korszerű 1.5 alatti benzinmotor( Toyota, Honda ), inkább olyat vennék. Még nem vezettem dízelt. De azért csak időigényesebb meg drágább porlasztócsúcsot cserélni mint gyertyát. Most ne mindenki az új dízelekre gondoljon, mert azok kurva drágák, hanem a régebbiekre, akkor már inkább egy benzines.
Előzmény: Tvnet_Sanya (86)
Tvnet_Sanya Creative Commons License 2003.12.17 0 0 86
"A dízel teherautóba való."

Miert van az hogy akinek nem volt a kezei kozott korszerubbnek mondhato dizelmotos auto, az rendre ezzel a mondattal kezdi a mondanivalojat? A szemelyes tapasztalatom az, hogy a koltsegeim elfelezodtek. Azelott - amikor meg 1.6 ASTRA-val jartam - a havi uzemanyagkoltsegem 60 eFt korul mozgott. A dizellel ez 28-30 eFt. Ha nem hivatalos korulmenyek kozott tankolok, akkor kevesebb. Hogy megy-e? Igen. Parizs-Budapest valamivel kevesebb, mint 12 ora. Ezzel a traktorral. :)

Előzmény: S.Zola (83)
Tvnet_Sanya Creative Commons License 2003.12.17 0 0 85
Viccelsz? En mindent tudok. :)))
Előzmény: PÍT (81)
kristo4otds Creative Commons License 2003.12.17 0 0 84
Háát(-tal nem kezdünk mondatot) ez nagyon tipusfüggő, én spec semmivel sem szívok jobban a dízellel, mint a benyással, sokkal kevésbé érzékeny az üzemanyagra mint a benzinesek. Maga a működési elv is igénytelenebb mint a benzines. Alapból nincs szükség elektromosságra, ami rengeteg hibalehetőséget kizár. Azért az újjabb dízelek használnak elektronikát az adagolo vezérléséhez(az enyém is) de az mégsem áll meg mint a gyújtás ami beázik. Elvileg a dízel minden dzsuva olajszármazékkal elpöfög Az egy speciális eset, hogy az enyém megsértődik az omvre, valószínűbb egyébként az, hogy ez a hiba az autó korából adódik, ismerek másokat akinek ugyan ez a tipus van és neki nem válogatós a verdája. Az enyém szerintem csendes, és az eggyel újjabb ötös bmw még csendessebb. A céges benzines 1.6í16v escort sokkal hangossabb az enyémnél pedig az csak két éves. Ami mellette szól, sokkal tartósabb egy dízel, csak azt nem szabad elfelejteni, hogy aki dízelt vesz az jár is vele tehát mindben sok a km. Az enyém nem is rezeg mint a bkv-busz, ez is már csak a nagyon öreg dízelek sajátossága. A nagynyomásúak még gyerekcipőben járnak szerintem, de a vw 1.9pdtdi nagyon komoly, döbbenetes, az tudja mint az enyém lóerőben és nyomatékban, és az nem kevés attól a "pici" motortól. cserébe nem is nehéz kasztnikba pakolják. A rönyő nagynyomásújáról meg csak rosszat hallottam, nekik nem sikerült.
Igaziból nem szeretnék senkit meggyőzni, hogy dízel vagy benzines, kinek mi teccik azt vegye meg. Az egyik ezért jó a másik meg azért.
ámen
Előzmény: S.Zola (83)
S.Zola Creative Commons License 2003.12.17 0 0 83
A dízel teherautóba való. Személyautóban én csak a nagy, nehéz luxusautóknál látom értelmét. Több hibalehetőség, kényes az üzemanyagra, kényes a megfelelő kompresszióra, zajos, kormol. Szóval nekem nem kéne. Kíváncsi vagyok, ezek az új nagynyomású rendszerek meddig bírják, szivattyú, porlasztó stb.
Előzmény: kristo4otds (82)
kristo4otds Creative Commons License 2003.12.17 0 0 82
Sajnos ez az irányvonal ennél a típusnál nem működik, mert nagyon érzékeny az üza minőségére legalábbis ez a példány. pl megsértődik a omv-s gázolajra(szarul indul nem csak télen). Azért dízel mert tetszik a dízelmotor karakterisztikája: alacsony fordulat nagy nyomaték, cserébe 8.5-nél többet ez még nem kajált most sem, a Bp-i dugók ellenére. Régebben mikor még közelebb voltam a tűzhöz természetessen a "tűz melege" szólt elsősorban a dízel mellett. Az előző autom üzemanyagköltsége robogókat megszégyenítő volt. De ez már a múlt.
Előzmény: S.Zola (78)
PÍT Creative Commons License 2003.12.17 0 0 81
Tucc ilyet?
Előzmény: Tvnet_Sanya (80)
Tvnet_Sanya Creative Commons License 2003.12.17 0 0 80
1. mert jobb mint a benzines
2. ebbe lehet ukrajnaban 60 Ft/l aron anyagot venni, de a legrosszabb esetben Budapesten jonehany kutnal ejszaka telefonhivasra 170-ert. :)
Előzmény: S.Zola (78)
kristo4otds Creative Commons License 2003.12.17 0 0 79
:))
mléxem rád, hogy volt vitánk a fikázzuk a kamionosokat vagy valami ilyesmi topicban, de tévedsz, nem ez a jelenlegi foglalkozásom. Régebben valóban jártam ki és most is ehhez kapcsolódó a munkám. Egyébként szerintem fizetik ilyen jól őket, ha nem b*sszák el a pézt.
Egyébkén annyiba kerül ez az autó, mint egy fiatalabb astra, nem egy nagy szám, csak nekem mikor megvettem ez jobban tetszett. Azért biztos jó autó az astra is, még mielőtt megsértek vele valakit.
Előzmény: S.Zola (78)
S.Zola Creative Commons License 2003.12.17 0 0 78
Ilyen jól fizetik a kamionosokat ? Vajon miért dízel :)))
Előzmény: kristo4otds (77)
kristo4otds Creative Commons License 2003.12.17 0 0 77
ebbe ni
kristo4otds Creative Commons License 2003.12.17 0 0 76
bmw 525 tds 94-ből.
Előzmény: S.Zola (75)
S.Zola Creative Commons License 2003.12.17 0 0 75
Milyen autód van ?
Előzmény: kristo4otds (74)
kristo4otds Creative Commons License 2003.12.17 0 0 74
Nekem gyáilag szerelt webastó vizes kályhám van(az autót ezzel rendete az előző tulaj). Mostanában reggel megy félórát és délután megy félórát. Az átlagos fogyasztásomhoz kimértem mennyit eszik a kályha, az eredmény kb 0.2liter/óra az havi szinten 4 liter gázolaj.
860 huf
-reggelente nem kaparok jeget
-ülésfűtést idén még nem kapcsoltam
-kb 20 fokos a belső tér mire lemegyek a kocsihoz
-bár a kékben van még a mutató, de nem fexik, indítás után kb 1 perc múlva üzemi hőfokon van, tehát kímélem a motort a hidegindítástól.
Az autó külön akkut használ a fűtéshez tehát a lemerülés kizárt. Egyszerre két időpontot lehet beállítani mikortól menjen kb fél órát, utána kikapcsol. Ha bent ülsz és manuál bekapcsolod, akkor nem kapcsol ki.

Lehet irigykedni :))
Üdv
Kri.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!