200 pézz??? Nemá, én asszem 600ért vettem. annál olcsóbban nemigen van, ha meg van, ne vedd meg:D
A hajtókar lötyögni szokott oldalra egy kicsit, de ha le-fel huzogatod, nem szabad kotyognia. Szerintem ne foglalkozz vele, nem is sok km van még a gépedben.
De furni is kell a hengert, nem? Gondolom, jól összekaristolódott...
Na menj, és igyál sok bort;)))
Joc
Ja igen, azt is ki kéne cserélni. Én is kicseréltem az enyémen, mert már nagyon "babettás" volt:DD
Ja és a lámpát is szürkére fujd le, ugy a jó. Gyárilag is ugy van. De aztán találd el azt a jó halvány szürke árnyalatot, nehogy vmi sötét szürkére fujd, az csunya. Na nem kötexem tovább:D
Joc
Kivül, vagy belül van a folyás? gondolom, kivül. Kifújt a gyertyánál. Talán megtaláltad az elveszett kompressziódat...Volt alátét a gyertyán? Hát menet volt a hengerfejben?:D
Jó állapotú a géped! Csak tényleg kell a sárvédőnek egy szürke fujás, na meg a lámpa felfogatást cseréld ki a rövidre, mert ez nagyon csicska:D
Az enyém gyári állapotú volt külsőleg. a festése+minden. Az is szép voolt.:)
Joc
Na sikerült leerőlködni azt a szar hengert de nem én csináltam én csak bámúltam. A dugó pár darabba jött ki:)
A hengerfejen a gyertyanyílás alatt valami feket folyás van. Az mi lehet?
HÁt az nagyon szar ügy. De gondolom, a szívónyilással egy vonalban van. Üsd addig, amig a nyiláshoz nem ér, ott ki fog szzabadulni. Valamit csinálj vele, mostmár mind1 neki...
Sziasztok!
Viszonylag friss Babetta tulaj vagyok isét!! :-)
Most egy 1979 es 207-es baettát sikerült bújítanom! Üzemképtelen állapotban 3000 Ft. volt.
Na mire rendes mocika lett belőle kicsit többe került mert főtengej csere motor furatás szimeringek cseréje. festés és szinte mindet ki kellett cserélni hogy jó legyen jelenleg a bejáratásnál tartok. probálom elérni a gyárihoz közeli állapotot. de még a sárvédőknek egy szürke festés kellene! Jelenleg még rohattul füstöl mert bejáratom es 1/25 ös saját keverésö naftával hajtom! lehet hogy csinálok róla képket is!
CSá Busznyi
Be van szorulva a dugattyú és a hengerfal közé. A dugattyú tetejénél. És pont annyi lóg ki belölle hogy ne bírjam megfogni semmivel. Ütögetni probáltam. egy kicsit tán ment is bentebb de aláttel eggyüt.
Hol van az aza aláét most? Nem egészen értettem. Valahogy erőszakold le a hengert mostmár! Csak arra vigyázz, hogy a karterba ne essen az alátét. Mondjuk még szerencse, hogy a babi fekvőhengeres. Üsd meg a dugót valami fával befele, hátha lejjebb megy!
hét először valahogy szedd ki az alátétet. Aztán vigyázz a főtengelyre, inkább ne a hengert huzigasd, hanem a dugattyút próbáld finoman átütögetni rajta. De ha kijön az alátét sztem könnyen lejön a henger.
Ameddig ti itt nagyon örültök addig én meg bejelntem hogy MEGSZORULT A MOTOR!!! Úgyhogy meglesz fúrva. Az egész úgy kezdődött hogy leszedtem a karbit. Állítottam az úszón. OK. viszarakom. Nem indul. Leszedem de mostmár szívócsövestöl. Száraz az úszóház. Állítgatom. Nem nagyon akar indulni. Többször szedtem le a karbit de nem indult. Egyszer valamilefékezte a kereket mint az örült. Aztán tekerem-tekerem de nem forog a motor. Már kezdtem szidni az indítópofákat mikor leszedtem a bal deknit( vagy mit?) és észreveszem hogy nem bírom megforgatni a lendkereket. És hogy mitől szorult meg? Beesett egy alátét a szívócső helyén. A hengerfejet már leszedtem de a hengert még nem bírom. Észrevettem én hogy hiányzik egy alátét dehát mondom nem baj nem kell az azt hittem csak hogy elgurult. Na ezért szereltem én egész nap.
kisDóczi nagyon szomorú:((((