Nem elment, kirugták... Ha érdekel miért, hívd fel, majd elmondja, én beszéltem vele. Budafokon fog dolgozni egy olyan szervizben, ahol több típust szervizelnek, KIA-t még nem. Megpróbálja kiharcolni, hátha sikerül, mert ugye itt többen is vagyunk, akik hozzá vittük és vinnénk. Amúgy segít bárkinek, akár telefonon, akár személyesen ha kell. Megengedte, sőt megkért hogy a számát kiadjam: 06-70-575-32-46. Én személy szerint nagyon sajnálom, mert miatta vittem innen a XVII. kerületből Érdre. Mivel azonban már nincs ott, így már nem éri meg nekem...
nem tudja valaki, hogy mért ment el a Géza? és hova ment? igy , hogy nincs ott, nem szívesen vinném oda a kocsit, eddgi se szerettem őket, csak a Géza miatt vittem oda.
Gázolajat nem , de az előző benzines autómba mindenféle olcsó kutat kipróbáltam és egyedül az Auchannal volt gondom, mind a 16 szelepet számszerint nyilván tudtam tartani azzal a tankolással, már akkor is csörgött ha csak meglátott egy emelkedőt.
Én crdi-be is gondolkodom folyamatosan, de végül maradtam a nagyobb neveknél, amikor 10-12 ezer Ft-ért tankolok az a max 3-400 Ft már egyszerűen nem éri meg nekem a kockázatot, persze tíz tankolásnál már az is 3-4000 ft. Én eddig egy kivétellel /akkor OIL -t/ mindig OMW-t tankoltam, most az itteniek ajánlására kipróbálom a Shellt.
Ha a neten szét néztek, biztosan van már utángyártott! Most jó okosat mondtam igaz:-))) Én pl. a Riderautónál érdeklődtem hátsó légterelő ügyben, de nem invesztálok bele! 30 ezer körül mondták,csak alapozva. plussz x lenne még a fényezés! Elég "régi" már a modell, hogy legyen hozzá utángyártott cucc.
Valaki tankolt már gázolajat ceed-be osan kútnál? tapasztalatok érdekelnek. Fogyasztás, motor viselkedése változott e, esetleg jobban csörgött vagy ne adja isten szárnyakat adott az ócsó gázolaj? :)
Úgy tudom 1-2 kúthálózat kivételével mindenki a MOL-tól vásárol szóval nem lehet nagy különbség (elméletileg) a minőségben max. az adalék anyag lehet más. De én azért óvatos vagyok ezért érdekel a tapasztalat.
Én is voltam náluk idő előtti olajcserén de nem voltam elragadtatva, olajcserén kívül mást nem is bíznék rájuk. Ez persze csak az én véleményem. Egyébként meg soha sem a szervizt kell nézni hanem a szerelő személyét. Ha a jó ember vagy emberek elmennek akkor oda többé már nem érdemes vinni a kocsit. Legtöbb szerelő sajnos csak muszájból dolgozik és nem szakma szeretetből és ez sajnos meg is láccik a szerelőkön és munkájukon. Ez egy általános kijelentés és nem csak a Kia szervizekre igaz.
Bocsi, de hátha érdekel valakit. 4 db Pirelli P3000 165/65 R13 nyári gumi felnire szerelve eladó. A keréktárcsa 4 1/2 –JX13 SELBO, eredeti KIA PRIDE. Igény esetén eredeti KIA dísztárcsával együttesen. A gumik újszerűek, nagyon keveset futottak. Az árban megegyezünk. Érdeklődni zmisi-kukac-fibermail.hu, vagy 06-20-4023561
Itt: - www.uleshuzatshop.hu - találsz Cee'd-re való üléshuzatot! Ki is lehet választani a szín összeállítást, én is innen rendeltem. Ha visszanézed a hozzászólásaimat, találsz képet is a huzatról. A cég korrekt, és nem túl drága, a huzat nagyon pontos!
Ha egy akksi teljesen nulla, akkor nem úszod meg a cserét, garancia két év van rá... mielőbb jelezd a szervíz felé, sürün lemerül...
Van lehetőség a formázásra, a legolcsóbb töltési mód:
12V 10A-es egyenáramforrás+ a pozitív ágban sorba kötött 12V 55W-os izzó Töltési idő k.b. 8 óra Vagy lehet jó drága precíz töltőkészüléket vásárolni, ami ugyan ezt tudja félvezetőkkel, mindenféle csili ledekkel, műszerekkel fűszerezve...
Az, hogy mennyit tölt, nagyban függ a generátor teljesítményétől, és a használt fogyasztóktól is. Alapjáraton biztos nem tölt annyit, mint pályán, magas fordulaton, szóval városban, ahol ráadásul sűrűn kell indítózni, nem rizikóznék. Főleg, ha a világítást is használod, mert az kapásból 110watt. +elektrohidraulikus szervó, aminek a teljesítményfelvétele szintén ismeretlen.
Én csak bemutattam egy abszolut fiktív, elméleti példán a mechanizmust. A benne szereplő számok a képzelet szülöttei. Mindenféle hasonlóság a valósággal pusztán a véletlen műve lehet!
A hitel összege: kb. 3.8 m. Futamidő 108 hónap Éves kamat: 2,83% Fix havi díj: 44.189.- Ebből: tőketörlesztés: 26.655.- kamattörlesztés: 15.127.- árfolyamkülönbözet: 2.182.- Csekk díj: 225.-
Itt a visszafizetett tőke a havi törlesztőrészlet 63%-a! Teljesen mások az arányok, mint az általad felvázolt.
nem akarom az észt osztani, de ez egyszerű logika alapján működik. Téves az a megfogalmazás, hogy a szemét bank előbb a kamtot fizetteti meg aztán kezdi csak a tőkét csökkenteni. A kamat annak az ára, hogy te más (bank) pénzét használod. Pl.: vettél fel 1 milla hitelt, fix 50 rugót törlesztesz. Az első hóban 1 hónapig 1 millát használsz, ennek ára = 1 milla x 1 hóra eső kamatráta. Tehát mivel fix törlesztésre szerződtél, ezért az első hó tőketörlesztése = 50 rugó - (1 milla x 1 hóra eső kamatráta). A 2. hóban már kevesebb tőkét használsz, hisz az elsőben törlesztettél belőle valamennyit. Tehát a kamat is picivel kevesebb lesz, ezért ha a fix 50 rugóból egy kisebb összeget vonsz le, akkor a maradék, azaz a tőketörlesztés meg picit több lesz. És így tovább. Tulajdonképpen fix törlesztőrészlet miatt lesz változó a kamat/tőketörlesztés arány. Az emberek jobban kedvelik fix törlesztőrészleteket, mert tervezhetőbb. Ha vállalnád, hogy változhat a törlesztőd hónapról hónapra, de te szeretnéd minden hónapban pl. ugyanolyan arányban csökkenteni a tőkét is, akkor a havonta kiszámolt tőke használati árát, azaz kamatot megdupláznák és az lenne a havi törlesztőd, és akkor mindig 50-50%-ban lenne kamat és tőketörlesztés a változó teljes összegen belül.
De nyugodtan összeadhatod, 6 évnél, 3 évnél, de akár 1 évnél is -igaz nem fogod tudni kiszámolni, mert ez úgy van megcsinálva- és akkor se az fog kijönni mint amire szerződtél /ezt csak egy bonyolult képlettel lehet megtenni./ Egyetlen módon tudod úgy-ahogy összehasonlítani, hogy fix díj esetén összeadod a havi részletet a különböző konstrukcióknál és megnézed, hogy a futamidő végén mennyivel fizetsz vissza többet, mint a felvett hitel összege. Ez nekem tíz év alatt /ha végig fizetem, de nem tervezem/ valahol 470 e. Ft környékén van, 2.050.000,-Ft hitelösszegnél. Szerintem ez teljesen korrekt. Persze az árfolyam változást már benéztem, de erre nincs orvosság és ahogy bukni, úgy nyerni is lehet rajta.
Egyébként én megtehettem volna, hogy akár sokkal rövidebb időre veszem fel, de az egyszerűen nem érte volna meg, akkora különbség volt /akkor/ a rövidebb futamidejű ellenében. Így meg nem terhelem különösebben a családi kasszát, tudok mellette spórolni is, és persze adandó, vagy kedvező /deviza árfolyam mellett/ alkalommal egy összegben visszafizetem 40.000,-Ft ellenében.
Persze igaz, a hitel mindenhogy szívás. Persze ez van és valószínűleg nagyra vágyó is vagyok, mert vehettem volna készpénzre egy Dacia Logant, az lett volna az ésszerű választás -jó és megbízható -, de nem bírtam volna elviselni a szagát, a csúf belsejét és annyira ugyan nem vagyok sznob, hogy német autóm legyen, de annyira igen, hogy ne legyen a nevemen egy román.
Azért a magunk fajta így tud spórolni, ésszerű kalkuláció után hitelre, mert azt az összeget havonta biztos "félretesszük", de amikorra kézbe lenne 4-5 milla, addigra annyiért már megint csak egy Dacia szintű autót vehetnénk, persze az ésszerűbb lenne és elég is, dehát kell a becsvágy, kellenek a célok, mert egyébként mi végre jutunk előre?