Hali! Én is haladgatok, a blokkhoz már minden megvan, csak még vonalba fúrják a homlokcsapágyat és mehet össze...a transzmissziós tengelyt már kiváltottam kardánra, úgyhogy ez a hibaforrás is megszűnt :) A darázsderék meg a mellső híd mosása, tisztítása van hátra, de piszok nehezen állok neki.... Hirtelen ezeket a képeket lőttem
Az öntvény kivételével "fészekköszörülve" minden gyári novi...
vezető szelep, rugó, tányérok, himba, előkamra, sz.égő stb...
Az idén rendezték meg másodszor, a tervek szerint jövőre is hasonló időpontban, július 20 körül szeretnék megtartani. Most még elég kevesen jönnek el, a rendezők főleg az ismert gyűjtőket hívták meg, nekik meg elég nagy anyagi megterhelés lenne minden évben mindenhova elszállítani a gépeiket. Pedig a környéken is akadna sok veterán gép, ha nem is gyűjtőknél, hanem napi használatban és szerintem sokan szívesen becsattognának velük a találkozóra :-)
Van egy öreg horizontál /vízszintes fúró-marógép/,nincs helyem meg nincs is használatba a Méh telep elől,ha valakinek kell Méhtelepi áron elvihetné. Egy gyors és egy lassú fordulat van rajta a többi fogaskerék alszik.Közös a tesókámmal és az élet úgy hozta,hogy megkell tőle válni/meg a gazdasági helyzetünk/ Nem vérezne az ember szive,ha tudná,hogy nem örök nyugalomra/beolvasztásra/kerülne.
Üdv! Most találtam erre az oldalra! Nekünk is van egy 28 és 1000 Dutránk meg egy T-150! 28 most szetük szét a motorját már rá fért egy motor felújítás! Van hozzá rengeteg gyári új alkatrészünk! Egyedül a forg. ház nem lesz új! Tavaly lett felújítva a váltója teljesen gyári új cuccokból! Majd teszek fel képet!
A képeket látván egyböl rá ismertem,ez keszthelyi major muzeum. Sokzsor jártunk itt.Sajnos erröl az eseményröl lemardtunk.Jólet volna ezen is részt venni.Több traktor is van ami BOKOR -ban ott volt májusban.Az a kérdésem,ezt az eseményt évente mikor rendezik?Vagy mihez kötödik?Jó lenne a következön ott lenni!Köszi,a vélaszt.
Az olajszűrő működésének kiegészítése képpen annyit szeretnék elmondani neked,hogy van főáramkörű és mellékáramkörű olajszűrő Erre remek és egyszerű példa aDT-213 motor szűrője. A főáramkörű sorba van kötve a kenni kívánt rendszerrel,míg a mellekáramkörű párhuzamosan van kötve,ez csak egy bizonyonyos
%-át szűri a rajta áthaladó fojtó furaton keresztül áramló olajnak.
Mint újfiú /kopasz/ szeretnék köszönetet mondani csepzonnak,így ismeretlenül is,hogy létrehozta megnyitotta ezt az oldalt. Üzenem minden rozsdásvasat kedvelőnek,hogy ha valamiben tudok segíteni nagyon szívesen megteszem. Sziasztok,további sikeres leletmentést,restaurálást kívánva búcsúzom.
Gratulálni szeretnék a feltett-figyelemfelhívó anyaghoz.Mindenki menjen el aki teheti és érdekli!Tavaly ott voltam,akkor is óriási hőség volt,de megérte.
Sajnos,hogy csak most léptem be/ az életbe már elég régen/ a számítógépezésbe, a kérdésem az lenne,hogy mi lett a sorsa ezeknek a dokumentációknak?Hogyan tudnám felvenni veled a kapcsolatot egyszerűbben?
Sziasztok! Még nem szóltam itt, inkább a nagyvasak topikban szoktam előfordulni, de most egy aktuális programajánlatot tennék közzé, hátha valaki tud élni vele.
én györbe mindig megyek,uhogy töled már bármikor tudnék cuccot hozni.....a bratyó meg pesti nincs tul messze attól a géptöl......bár ö nem vágja ezeket....cak ha mégis csak ezt azt vennénk azért le tudnám küldeni....talán
ott a kérdezen az eladótót rovatba tudsz a srácnak irni...ha regisztrálva vagy a vaterán,ha nem én megkérdezem töle megnézheted-e valamikor...neked mennyit érne max???nekem a kerekek egy tízesbe jók lennének...
Sztem érdemes lenne, mert nekem azért kell apróság, de meg kellene néznem közelebbről mert ha veszek hozzá alkatrészt más9ikat azzal már ne kelljen sokat dolgoznom, mert dolgozn i tudok azokkal is amik most vannak, engem sárvédők, fülke, ablakok, ülés, kipufogó, szal inkább karosszériaelemek érdekelnének, a motorja fel van ujjitva.
má vannak képek is.....nem sokára lefut a licitje ahogy látom komoly ajánlat érte eddig 50 rongy....nekem a 4 felni a négy gumi kellene csak...neked??érdemes összeállnuk egy vételre???
Fúrás előtt szerintem vedd le a szűrőház jobb oldaláról a csavart és próbáld megpiszkálni a furatot. A fémszitaszűrő csöcse le szokott törni, és felcsúszni a furatba. Nálam is ez volt, kénytelen voltam egy vas csöcsöt esztergáltatni a szitaszűrő tengelyére. Most fasza stabil lett.
A rajz alapján amit küldtél az én oylajszűrőházam öntvényhibás gyanis minden jukam stimmel csak épp az nem amikor szabadon átáramolhat a a jobb oldali szűrőből a finomszűrőbe, ezért is lökhette ki elég vicces volt mert vagy 3 métert kiköpte fehér gatyában várakozokra:D:D:D:D:D
De ez az elmélet megmagyarázná hopgy tök üres volt mindkét szűrőköcsög egyiksem sem volt semmi csak a tengely