Köszönöm a tanácsot, megpróbálom. Állítólag ez a jelenség az összesnél előbb-utóbb jelentkezik. Teljesítmény csökkenést nem tapasztaltam, és a hangja sem változott. Érdekes. Egy dolgot még kérdeznék. Leállításkor megcsúszik az ékszíj és nyikkanó hangot ad. Kicseréltem a főtengely szíjtárcsát, feszítőt-erőtárolót, élszíjat, mégis csinálja. Egyszerűen nem tudom elképzelni melyik tárcsa csúszhat meg. Talán nem is tárcsa, hanem motortartó?
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy néztem egy 525d 2008 as BMW t amibe tudtommal 3000cm3 as motor van. De az 530 asba is az van akkor hogy lehet akkora Le eltérés köztünk? Valamint az 530 as nagyobb nyomatékkal is rendelkezik mert nekem arra lenne leginkább szükségem a gyakori elözések miatt. Ti melyiket ajánlanátok? Köszönöm a segitséget.
Az enyém e60 530d. Én 140.000Km-nél vettem le és újítattam föl az önindítót. Furcsa dolgot művelt: kicsit lassabban forgatta meg a motort, és olykor a 6 helyett csak négy henger indult el. Inkokolatlanul egy kis áttételes önindítót raktak rá, ami elég nagy megterhelésnek van kitéve. Ennek következményeként perselyes lesz, és szorulni fog. A javítás kb. 30.000 ft szénkefékkel együtt. Felújítás után tökéletes lett, és a hiba is megszűnt.
E60-as 2003-as 530d-m van kéziváltóval. Nem rég tapasztaltam alapjárat ingadozást melegen, főleg városi üzemben. Mintha egyik-másik henger kihagyna, és érezhetően billegteti a kasznit, mintha traktorban ülnék. A légtömegmérő biztosan nem, nemrég kapott gyári újat, és előtte is csinálta. Talán a nagynyomású szivattyú ?
Az enyémben 303000 km-nél most lett felújitva az öninditó és a generátor is. Mindkettő működött még, de úgy voltam vel, hogy biztos a mi biztos. Az élet engem igazolt mind a kettő a halálán volt.
Az öninditón érezni is lehetett, hogy nagyon neghezen tudta már megforgatni a motort.
nyugi, én főleg külföldre már csak úgy megyek, hogy a beépített navi mellett ott van a szélvédőn a Garmin...:)
Majd megszokod a hátrányait:) de jól néz ki az tény és lehet vele villogni az ismerősök elött, mert navigációra elég alkalmatlan...:)
Bár szerintem neked nem a legújabb térképlemezeid vannak, mert országon belül (mármint Magyarország) egész jó a mostani térképlemez. Csak a POI-okat ne akard használni:)
A másik E90-ben nem volt gyári navi abba vettem egy BMW Navigation Portable Pro-t, annak legalább Garmin az alapja, szóval a térképekkel és a navigációval nincs gond, cserébe a gyári tartót alakították ki olyan amatőr módon a kedves BMW-s mérnökök, hogy nem tudod olyan helyzetbe dönteni a készüléket, hogy napsütésben ne tükröződjön:)
A gyári navigációról szeretnék kérdezni. Idáig kétszer használtam mind a kétszer megszivatott. Nem tudom pontosan, hogy mikori az eladó azt modta, hogy a legújabb, de az M31-est pl. még nem ismeri. Az első alkalommal a XVIII kerben a GYönygyvirág utca helyett a Barackvirág utcába vitt, de úgy mintha az lett volna a belállitott cél. Tegnap Kecsekeméten vitt egy rossz utcába a cél előtt.
Ez tényleg ennyire szar? Szét vág az ideg, hogy végre van egy autóm amibe van navi és megint aggathatok a szélvédőre tartót meg lóghat a töltő kábel össze-vissza.
A gyári navigáció másik navi szoftvert tud kezelni? PL IGO?