Egyre több az városban közlekedő SH300. Szinte minden nap látok egy még nem ismert új gépet. A leggyakoribb a fehér szín. Mindig gyanús ha nagyon gyors robogót látok. :)
Sima mezei fűtőpárnát vettem a Dover kft nél.Az autóhoz valót.Mindkét részbe raktam,és sorba van kötve,hogy ne legyen nagyon meleg....küldök képeket...
Régebben motoroztam hidegben. (szélvédelem nélküli motorokon és akkoriban még elérhetetlen volt egy mai szemmel természetes védőöltözet) Meglett az eredménye. Így most már inkább csak hobbiként robogózom.
Folyamatos műszakban dolgozom, elég kevés a szabadidőm.
Az a helyzet a gorgovel, hogy be mentem az alkatresz boltba, a heten es igertet kaptam hogy utanna neznek hogy be tudjak e szerezni. Azt meg nem tudom hogy milyen sulyu lenne a legmegfelelobb, de majd utanna nezek.
Ha kapok ertesitest szolok mi a helyzet.
Az airflow tenyleg furmanyosan nez ki de annal hatekonyabb. Imadom.
Szoval en mindenn nap hasznalom igazasra. Azt szoktam mondani hogy ez nem egy motor, hanem egy "fegyver" az ido ellen. Sokkal hamarabb be erek es hamarabb haza erek. A piros lampanal meg "kotelezo" elore menni. Koszonheto a rovid kormanynak konnyu a sorok kozott elore csorogni. Nallam +2 fok a valszto vonal telen, hogy motorra ulok.
De a 125-ossel mentem -10be is. Igaz el is dobtam vagy ketszer a 10 cm-es hokasaba.
Persze ugy neztek ram mint egy marslakora. Igaz akkor "Csak" 5km mentem a hoba de az is eleg volt.
Tavaly Voltam hatvanba cimboramnal onnan nincs is messze Gyongyos. Egy kis turat lehet hogy megrene.
Vegul Talaltam mar magyar webaruhazat akik forgalmazzak DR pulley-t. De hatha sikerul boltbol megvenni.
Ugy veszem eszre hogy eleg kevesen vagyunk sh-ok, vagy kevesen irogatnak ide.
Vegul nem sok gond van ezzel a bringaval. Csak oda kell figyelni a szerviz idore es hasznalni kell.
Visszatereve a szelvedo temara.
En meg talaltam a Kompromisszumos megoldast, egy Givi Airflow Szemelyeben. MErt ha esik az eso akkor a felso reszt egyszeruen le tolom es mindjart tiszta a latomezo. Ugy hogy ezert megmarad a szelvedelem is.
Turakra terve en voltam tavaly Romaniaba, is egy szep helyen. Haverokkal csak ok kocsival voltak en meg motorral kisertem oket.
De jo lenne tobben menni motorral.
Egyebkent en delkelet-rol irogatok. Ti mind budapestrol vagytok???
Az Ebay-rol meg nem mertem rendelni de ha neked sikerult, akkor le irhatnad a rovid menetet. Ezen a teren elegge tapasztalatlan vagyok.
A szelvedorol meg annyit, hogy nekem a 125-hoz volt szevedom de nem raktam fel egy kicsit idegenkedtem tole meg nem is volt meg a tarto konzollja. Ugyhogy nem hasznaltam.
DE a 300-ason ezzel a gyari szelvedovel teljesen el voltam ajulva. 110-nel futyoreszve megyek nem is erzek semmilyen menet szelet. Imadom.
Csak azert adnam el mert: Amikor este ho esesbe esobe megyek vele. Az autok reflektorja gyonyoruen el torzitjak a latoteret az apro viz cseppeken kersztul. Ja meg mikor elmesz egy kamion mellet esoben olyan kod fuggony huz a kamion maga utan. Ami szinten elegge zavaro tud lenni. Amikor total sarral osszecsap.
PL valakinek van esetleg kormany futese???? Mert az is erdekelne. De mar a jo ido jon de azret jo lett volna.
Ja En csinaltattam bor ulest egy Frmacia Markatars Mintajara. Megprobalom elkuldom az O bringajat mar csak hogy ilyen szepet is lehet csinalni.
MEg egy kerdes: Nincsen veletlenul valakinek Magyar Manual PDF-be??????
Visszamentem, megnézték, tapasztalták az általam kifogásolt viselkedést, most az egyeztetés kezdeti fázisában vagyunk. A hozzáállás a képviselet részéről korrektnek tűnik, ST.R és SH300_rulez?által korábban már leírtak szerinti típushiba javítható. Azért nem "kapcsoltam" hamarabb, mert nálam még nincs kísérő zaj (sivítás) egyenlőre. Ennek valószínűleg az az oka, hogy új.
Szélvédőt azt kaptam hozzá gyárit, gratis. Amíg nem szoktam meg a jármű viselkedését, nem használom. A szemmagasság fölé méretezett plexi egyenlőre riaszt, de a korábbi x-max250-nél a ~ tükörig érő gyári plexi olyan légörvényeket keltett 80-as tempótól, ami fejmagasságban durrogásokat okozott.
Túrázásról még csak nem is álmodom, egyenlőre legyen rendben, és kíméletesen bejáratva.
Kezelési útmutató minden egyéb alternatívát kizárva két gyártót nevez meg: Metzeler vs. Bridgestone
Ilyen rezgest en is erzek de nagyon ninimalis mertekben, ugy 40-45 kozott, de nem veszes.
Szerintem mivel ujj bringat vettel mindenfelekeppen menj vissza a Markakereskedesbe.
En egy 2008-as 300-as hasznalok mar egy eve folyamatosan napi ingazasra. Elotte is Sh-m volt csak a kistesoja 125-os. azt is nagyon szerettem. De ez egy Ausztral cikk iro szerint egy "Baranyborbe bujt farkas".
A Dr.Pulley-t tenyleg jo lenne ki probalni. Meg tavaly kerdezetem egy alkatresz kereskedesben, de ugy neztek ram mint egy marslakora. " Egyebkent is ugy neznek ram mikor be megyek egy bolt-ba sisakba" :)
JA Hogyha Valakit erdekel Nekem van egy GYARI szelvedom, marka tarsnak olcson megszamitom. Kezvedovel eggyutt.
Egyebken senki nem szokott kissebb turakat be vallalni??????
Talaltam egy kulfoldi forumon egy szlovak gyereket aki egy szezon alatt Marciustol szeptemberig 27000km ment a 300-assal.
Egy jo kis kozos turaban en benne lennek.
Meg egy kerdes. Mindeni a Gyari gumit hassznalja?????
Mert en vettem telire Metzeller teli gumit es mar illo lenne venni egy nyari garniturat is. Ha valakinek vannak tapasztalatai mas fajta nyari gumirol "mint amit a gyar ajanl" az szivesen fogadom.
Megprobalok Kuldeni egy fotot a Szelvedorol a Bringan.
Szerintem is rendellenes. Induláskor sima, ez menet közben jelentkezik. A futóműre gondolok. Felnin látok súlyt, gondolom kiegyensúlyozták. Esetleg valami szorul, vagy nincs vonalban. Hátsó teleszkóphoz nem nyúltam, az 3-as állásban van.
Megkérdezem, hogy tapasztalataitok szerint normális üzem-e a 40-80 km/h közötti rezgés, amit az egész motoron érezni: lábtartó-ülés-kormány közvetíti. 60 körül a legerősebb, az előbb írt tartomány előtt-után kisimul, de a legtöbbet használt részen jelen van, ami engem zavar. Az egy évvel ezelőtti tesztpéldány emlékem szerint "villanymotor" simaságú volt. Az alig volt túl az 500km-en, az enyémben most ~200km van, kezdettől érzem a rezgést, ami nem változott.
Üdvözletem! Tegnap óta én is SH-s vagyok. A fórumot kezdetektől olvasom, valójában ez keltette fel a figyelmemet a típusra. Tavaly tesztvezetésen kipróbáltam egyet, és ezzel el is dőlt a PCX sorsa (amit persze nagy elégedettséggel használtam, csak hát a 125 cm3). Hazaúton városi tempónál érezhetően rezgett a motor, de ma hajnalban országúton 70 körüli tempónál kisimult. Persze nem akarom hajszolni, szerintem is több erő van benne, mint szükséges. A kézikönyv elég szűkszavú, az első 500 kilométerig nem ajánlja a hirtelen gyorsítást, de sebességkorlátozást nem említ. Más motornál ez nem így volt. Ha van valakinek a bejáratáshoz tanácsa, szívesen veszem. Nekem ezennel elkezdődött a szezon. Mindenkinek balesetmentes vezetést. Én az idényt biztosan óvatosan kezdem. :-)
Sziasztok! Vettem ősszel egy nagyon szép 2007-es de csak 2000km-t futott SH300i ABS-t! Nagyon jó, ahogyan a kisfiam mondta, "Apa, ezzel élmény a motorozás" - pedig csak 9 éves! Egy Vespa ET4 150cm3-ról ültem át, de ég és föld a két motor! Szerencsére a szuper téli tavasznak köszönhetően sokat megyek vele a városban (bp).