A profik javítanak pénzért, és nem osztanak meg a fórumokon dolgokat! Ez a való világ, a szerelés-javításból próbálnak megélni! Sok pénzt kell beletenni egy műhelybe, meg ott vannak az adók, járulékok is.
Azért visz félre sok embert, mert még a gugli is gyújtáskimaradásnak fordítja. A motvez nem tudja megállapítani a tényleges gyújtás meglétét, a főtengely szögsebesség változásából (illetve annak nem megfelelőségéből) következtet az égés tökéletlenségére. Tehát lehet hiba az üza ellátásnál az adott hengernél, lehet ténylegesen a gyújtásnál, és lehet a kompresszió csökkenése is, pl dugattyú törés, szelep leragadás.
Sziasztok. Még csak most ismerkedem a vcds-el. Nos, audi a3 2006 2.0fsi motor , látom élőadatban, hogy 2.-3. hengerben gyújtás kihagyás van CSAK alapjáraton, gyertya csere trafó csere meg volt, kompresszió is jó. most vettem ebbe a két hengerbe injektor újat. a hiba továbbra is fenn áll. Létezik olyan hogy valahogy bekellene állítani hogy újak a befecskendezők és hogy ne a régi eltárolt értékek alapján dolgozzanak ? Vagy ilyesmit nem lehet és nem is kell? Fojtószelepet is kitakarítottam és most láttam valami alapjárati programozást videón..ez megoldhatná a problémámat?
A kuplung és a fék pedál kapcsoló sorba van kötve a manuálisnál. Sőt a féklámpa kapcsoló adja az áramot (itt nekem csak a fékpedál, és a fék lámpa kapcsolója van bekötve, mert automata volt valamikor a kocsi. Lényegébe kikötve minden. Manuálisra átalakítva.) Kuplung kapcsoló ott van, csak nincs vezeték még hozzá.
De rajz szerint manuálisnál én sorba kötést látok. 2L-nél vagy valahol van még vezeték? Nem találtam a rajzon, se másik lapon erről a részről.
97es GOLF 3 kapcsolási rajz. A baloldali a 2L-es, a jobb oldali a 1.9Les
Tudnátok segíteni nekem az autó Golf 4 1.4 ahw a motorvezérlőt szeretném kicserélni. Vcdsel tudom programozni, hogy az immo ne okozzon problémát? Bármi féle segítség jól jönne! Ha nem lehet vcdsel megoldani akkor mivel? Köszönöm előre is az esetleges segítséget! További szép estét!
Értelem szerűen a pedálok kapcsolóiról. Azok nincsenek sorba kötve egymással. Ahogy írtam, mindhárom külön-külön van bekötve az ECU-ba. Amíg nincs kuplungkapcsoló, addig tempomat sem lesz. Persze előbb meg kell oldani, hogy bekapcsolható legyen.
Melyik 3 kapcsolóra gondolsz? Lehet nem ugyan arról beszélünk. A kormány kapcsolón a set gombra reagál de az "on/off"-ra nem, és a "res"-re sem. (Ennek 4 lábú csati/vezetéknek mind a 4 szál elmegy az ecu felé. Vagyis 3 külön bemenet )
A fékpedált azt jelzi. (A rajzomon az van sorba kötve a kuplung pedállal.)
Hááát, nem tudom milyen rajzot nézel, de vagy tényleg nem jól látod, vagy rossz a rajz. A 3 kapcsolónak 3 külön bemenete van az ECU-n. Mindhárom kapcsolót egyenként mutatja a diag.
Sziasztok. Van egy 2011-és ibizánk. Úgy állítottam be, hogy a nulla állásban is legyen mindig tompított világítás, és ha leállítom az autót, automatikusan lekapcsol. Ez így szuper. De a műszerfal olyan mélyen van, hogy nappal is nehezen látszik, sötét. Szeretném felkapcsolni a műszerfal világítást de vcds 18.2 Ben nem találok ilyen opciót. Sem a central electric, sem az instrument alatt. Tud valaki segíteni, h hol keressem, vagy, hogy tudom bekapcsolni? Természetesen ha a kapcsoloval bekapcsolom a világítást, akkor működik, de én 0 állásban is szeretnem.
Ezeknél előfordul, hogy a karban elszakad a fólia. A csatin ki lehet mérni. Lehet hogy a kar hátulján a takarólemezt le lehet venni - nem emlékszem pontosan, hogy ez is ilyen-e -, akkor könnyen javítható.
Köszi megnéztem és nem minden működik. A fékpedál igen a set gomb igen, de a reset és be kapcsoló gombra nem változik semmi a mérő blokkban. (Kuplung még nincs bekötve, de ha jól láttam a rajzon sorosan van kötve a fékpedállal, vagyis ugyan úgy megszakítja a jelet és kikapcsolja a tempomatot, vagyis külön nem jelezné - ha jól látom)
70km/h nál próbáltam de semmi. bekapcsolom, megnyomom a set gombot, elengedem a gázt és mortorfék.
Igen a motorban van, de fogalmam se így fejből, hogy melyik csatornában, de oda van írva az ablak alá. Látható valamelyikben a fék és a kuplungpedál működése, egy másikban meg a kapcsolóké. Álló autónál is mutatja. A tempomat viszont csak ~40km/h fölött működik!