Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ctvi Creative Commons License 2018.12.02 -1 0 34589

A profik javítanak pénzért, és nem osztanak meg a fórumokon dolgokat! Ez a való világ, a szerelés-javításból próbálnak megélni! Sok pénzt kell beletenni egy műhelybe, meg ott vannak az adók, járulékok is.

Előzmény: Clio II OW (34569)
Vaves Creative Commons License 2018.12.02 0 0 34588

Égéskimaradás lesz az.

Azért visz félre sok embert, mert még a gugli is gyújtáskimaradásnak fordítja. A motvez nem tudja megállapítani a tényleges gyújtás meglétét, a főtengely szögsebesség változásából (illetve annak nem megfelelőségéből) következtet az égés tökéletlenségére. Tehát lehet hiba az üza ellátásnál az adott hengernél, lehet ténylegesen a gyújtásnál, és lehet a kompresszió csökkenése is, pl dugattyú törés, szelep leragadás.

Előzmény: xArnox (34587)
xArnox Creative Commons License 2018.12.02 0 0 34587

nah ezt félre írtam...még reggel van...neten is mindenhol gyújtáskihagyás néven szerepel.

Előzmény: xArnox (34586)
xArnox Creative Commons License 2018.12.02 0 0 34586

p0303 hibakód gyújtás kihagyás...ha így jobb.

Előzmény: 409 (34585)
409 Creative Commons License 2018.12.01 0 0 34585

 

 

  Olyat biztosan nem ír, hogy gyújtáskihagyás.  (vagy hibás fordítás)

Előzmény: xArnox (34583)
cam aro Creative Commons License 2018.12.01 0 0 34584

4 uj dugattyuval keszulj. 

ha nagy szerencsed van, akkor csak 4 szelepel, de a dugokat mindenkepp megkell nezni. 

Előzmény: xArnox (34583)
xArnox Creative Commons License 2018.12.01 0 0 34583

Sziasztok. Még csak most ismerkedem a vcds-el. Nos, audi a3 2006 2.0fsi motor , látom élőadatban, hogy 2.-3. hengerben gyújtás kihagyás van CSAK alapjáraton, gyertya csere trafó csere meg volt, kompresszió is jó. most vettem ebbe a két hengerbe injektor újat. a hiba továbbra is fenn áll. Létezik olyan hogy valahogy bekellene állítani hogy újak a befecskendezők és hogy ne a régi eltárolt értékek alapján dolgozzanak ? Vagy ilyesmit nem lehet és nem is kell? Fojtószelepet is kitakarítottam és most láttam valami alapjárati programozást videón..ez megoldhatná a problémámat?

Előre is köszönöm.

KKrisz75_1 Creative Commons License 2018.11.30 0 0 34582

Köszi. Megvan. 
Nagy segítség..


Előzmény: 409 (34580)
409 Creative Commons License 2018.11.29 0 0 34581

Ja, a szoftverkód utolsó karaktere legyen 2

Előzmény: 409 (34580)
409 Creative Commons License 2018.11.29 0 0 34580

AutoData

Előzmény: KKrisz75_1 (34579)
KKrisz75_1 Creative Commons License 2018.11.28 0 0 34579

Ilyen komplett rajz kellene nekem.

Van ennek lelőhelye?

Azt nem tudom átkódolták-e.

Előzmény: 409 (34577)
409 Creative Commons License 2018.11.28 0 0 34578

Ja, és a kuplungkapcsoló akkor fog működni, ha az ECU-t automatáról manuálisra kódolták.

Előzmény: 409 (34577)
409 Creative Commons License 2018.11.28 0 0 34577

S13-I  fékpedálkapcsoló 1 +12V-ot kapcsol

S13-II fékpedálkapcsoló 2  az ECU által kiadott testet kapcsolja

S258 kuplungpedálkapcsoló  az ECU által kiadott testet kapcsolja

S79/S80 tempomatkapcsoló

 

Előzmény: KKrisz75_1 (34576)
KKrisz75_1 Creative Commons License 2018.11.28 0 0 34576


Ez a fejléc. 

Amúgy a kocsi fizikailag ezzel a bekötéssel egyező. A páromé 1.9 TDI manual 97es AHU
(Csak abban nincs tempomat.) Ami benne van azzal egyezik.

Ha van jobb rajz szívesen veszem.

Előzmény: atuc (34575)
atuc Creative Commons License 2018.11.28 0 0 34575

A bal oldali benzinesé, CCS vezérlőegységet ábrázol. TELJESEN MÁS RENDSZER.

TDI-nél a motorvezérlő kezeli a tempomat funkciót. Ezek a rajzok nem gyári rajzok, a jobb oldalin nincs is kuplungkapcsoló.

Előzmény: KKrisz75_1 (34574)
KKrisz75_1 Creative Commons License 2018.11.28 0 0 34574

Elvileg ez gyári.
A fejléc szerint az.

Előzmény: nemkri (34573)
nemkri Creative Commons License 2018.11.28 0 0 34573

Mi köze van ezeknek a rajzoknak a gyári kialakításhoz?

Előzmény: KKrisz75_1 (34572)
KKrisz75_1 Creative Commons License 2018.11.28 0 0 34572

Ezen én sorba kötést látok. De lehet én tévedek.

A kuplung és a fék pedál kapcsoló sorba van kötve a manuálisnál. Sőt a féklámpa kapcsoló adja az áramot   (itt nekem csak a fékpedál, és a fék lámpa kapcsolója van bekötve, mert automata volt valamikor a kocsi. Lényegébe kikötve minden. Manuálisra átalakítva.)  Kuplung kapcsoló ott van, csak nincs vezeték még hozzá.

De rajz szerint manuálisnál én sorba kötést látok. 2L-nél vagy valahol van még vezeték? Nem találtam a rajzon, se másik lapon erről a részről.

97es GOLF 3 kapcsolási rajz.
A baloldali a 2L-es, a jobb oldali a 1.9Les



http://vwgarage.hu/images/stories/wd/golf/golf97wd.pdf

De a féket jelzi a Vag409 viszont a többit nem.

Ha van jobb rajzod, szívesen venném. Én csak ezt találtam. 97es 1.9 TDI Golf3 hoz.

Előzmény: 409 (34570)
walen0917 Creative Commons License 2018.11.28 0 0 34571

Sziasztok! 

Tudnátok segíteni nekem az autó Golf 4 1.4 ahw a motorvezérlőt szeretném kicserélni. Vcdsel tudom programozni, hogy az immo ne okozzon problémát? Bármi féle segítség jól jönne! Ha nem lehet vcdsel megoldani akkor mivel? Köszönöm előre is az esetleges segítséget! További szép estét! 

409 Creative Commons License 2018.11.27 0 0 34570

 

 

  Értelem szerűen a pedálok kapcsolóiról. Azok nincsenek sorba kötve egymással. Ahogy írtam, mindhárom külön-külön van bekötve az ECU-ba. Amíg nincs kuplungkapcsoló, addig tempomat sem lesz. Persze előbb meg kell oldani, hogy bekapcsolható legyen.

Előzmény: KKrisz75_1 (34568)
Clio II OW Creative Commons License 2018.11.27 0 0 34569

Ez engem is érdekelne! Semmi ötlet? Vagy a profik már karácsonyoznak, nem fórumuznak?! :-)

Előzmény: Permetelő (34566)
KKrisz75_1 Creative Commons License 2018.11.27 0 0 34568

Melyik 3 kapcsolóra gondolsz? Lehet nem ugyan arról beszélünk.
A kormány kapcsolón a set gombra reagál de az "on/off"-ra nem, és a "res"-re sem.
(Ennek 4 lábú csati/vezetéknek mind a 4 szál elmegy az ecu felé. Vagyis 3 külön bemenet )

A fékpedált azt jelzi.
(A rajzomon az van sorba kötve a kuplung pedállal.)

Majd 7 végén szorítok rá időt.

 

Előzmény: 409 (34567)
409 Creative Commons License 2018.11.25 0 1 34567

 

 Hááát, nem tudom milyen rajzot nézel, de vagy tényleg nem jól látod, vagy rossz a rajz. A 3 kapcsolónak 3 külön bemenete van az ECU-n. Mindhárom kapcsolót egyenként mutatja a diag.

Előzmény: KKrisz75_1 (34564)
Permetelő Creative Commons License 2018.11.25 0 0 34566

Sziasztok. Van egy 2011-és ibizánk. Úgy állítottam be, hogy a nulla állásban is legyen mindig tompított világítás, és ha leállítom az autót, automatikusan lekapcsol. Ez így szuper. De a műszerfal olyan mélyen van, hogy nappal is nehezen látszik, sötét. Szeretném felkapcsolni a műszerfal világítást de vcds 18.2 Ben nem találok ilyen opciót. Sem a central electric, sem az instrument alatt. Tud valaki segíteni, h hol keressem, vagy, hogy tudom bekapcsolni? Természetesen ha a kapcsoloval bekapcsolom a világítást, akkor működik, de én 0 állásban is szeretnem. 

Syracusa Creative Commons License 2018.11.25 0 0 34565

Ezeknél előfordul, hogy a karban elszakad a fólia. A csatin ki lehet mérni. Lehet hogy a kar hátulján a takarólemezt le lehet venni - nem emlékszem  pontosan, hogy ez is ilyen-e -, akkor könnyen javítható.

Előzmény: KKrisz75_1 (34564)
KKrisz75_1 Creative Commons License 2018.11.25 0 0 34564

Köszi megnéztem és nem minden működik.
A fékpedál igen a set gomb igen, de a reset és be kapcsoló gombra nem változik semmi a mérő blokkban.
(Kuplung még nincs bekötve, de ha jól láttam a rajzon sorosan van kötve a fékpedállal, vagyis ugyan úgy megszakítja a jelet és kikapcsolja a tempomatot, vagyis külön nem jelezné - ha jól látom)

70km/h nál próbáltam de semmi.
bekapcsolom, megnyomom a set gombot, elengedem a gázt és mortorfék.

Előzmény: 409 (34563)
409 Creative Commons License 2018.11.23 0 0 34563

 

 01--> 08--> 006  2./3.

Előzmény: 409 (34562)
409 Creative Commons License 2018.11.22 0 0 34562

 

 Igen a motorban van, de fogalmam se így fejből, hogy melyik csatornában, de oda van írva az ablak alá. Látható valamelyikben a fék és a kuplungpedál működése, egy másikban meg a kapcsolóké. Álló autónál is mutatja. A tempomat viszont csak ~40km/h fölött működik!

Előzmény: KKrisz75_1 (34560)
Steven57 Creative Commons License 2018.11.22 0 0 34561

Üdv Urak !

 

Nincs véletlen valakinek egy eladó VAG- COM kábele, ami felesleges ?  Köszönöm !

KKrisz75_1 Creative Commons License 2018.11.21 0 0 34560

Azt hányas mérőblokkban találom?
Feltételezem az motorvezérlőben kell keresni, oda van bekötve TDI-nél.

neten kerestem hogy melyik és nem találtam, lehet vak vagyok vagy rosszul kerestem.
 
Álló helyben is jelzi ha a funkciókat kapcsolom, nyomkodom? (logikus lenne, hogy igen)

Bár a vezetékezés kinézetén, (össze sodort vezeték, szigszallaggal betekerve) javítani kell. legalább csatlakozósra megoldani.

Előzmény: 409 (34559)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!