Aki a politikai nézeteit szeretné megosztani az a pol-topik Dunakeszi (is) politizál alatt tegye!!!
Itt: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9150277
Az elég hülye, aki azért riasztódik el, mert "jobboldali érzelmű". Most mi a fontos, a város egy értékének a megmaradása, vagy a személyes indulatok?
Ugyanezeket a dolgokat persze a másik szemszögből is meg lehet fogalmazni: Elég hülye az, aki azzal riasztja el a városról hasonlóképp gondolkodókat, hogy folyton azt hangsúlyozza, hogy ő baloldali érzelmű. (Véka alá persze nem kell rejteni, de nem kell mindig előhozni.) Mert hogy igazad van: Most mi a fontos, a város egy értékének a megmaradása, vagy a személyes indulatok?
Tényleg azt hiszem, hogy nem lesz 2 (vagy 3?) év múlva sem alternatíva a városvezetésre, ha nem képesek összefogni a városról normálisan gondolkodók, személyes indulataikat jó mélyre elásva. Szélsőségek persze kizárva, de a politikai szélsőségek emberileg is elfogadhatatlan megnyilvánulásokkal járnak általában, tehát még ebben sem szükségszerű, hogy pusztán politikai alapon találjunk valakit visszataszítónak.
Én arra a nem kicsi különbségre gondolok , hogy az egyik klubnak pl. van olyan szerződése , amiben 2018ig ingyenes használatba kapta a repteret , a másiknak nincs.
Azért nincs , mert akkor éppen perben állt a Malév klub az önkormival , pont a tulajdonba adás megtámadása miatt.
Kérünk Minden Dunakeszi Polgárt, hogy az álkonzultációs leveleket juttassa a cikkben szereplő címre: Éhező esztergomi gyerekeket lakatna jól a legújabb Orbán-levelek árából a vegyipari szakszervezet, ezért összegyűjti és újrahasznosítja azokat a küldeményeket[...] Bővebben!Tovább »
"Jó lett volna egységesen fellépni a repülésért , csak azt is látni kell , hogy nem egyforma kártya lapok vannak a két klub kezében."
Ez így igaz Kistéglabácsi. Csak az a baj hogy ezeket a lapokat - mint azt Te is és remélem mindenki más tudja - csabika adta a klubok kezébe, nem maguk választották azt! Azon jól eltitkolt okból, hogy a klubokat egymásnak ugrasztva talán hamarabb elérik céljukat - mely szintén mindenki számára nyílvánvaló, hiába is hazudik bele a polgárok képébe csabika.
Én is beszéltem már vele, másnak, normálisabbnak gondoltam.
De Mussolini idézet után nincs közös témánk, amíg meg nem követi azt a sokszázezer honfitársát, akit a fasiszta ideológiák áldozata lett, különösen őket:
Én is beszéltem már vele, másnak, normálisabbnak gondoltam.
De Mussolini idézet után nincs közös témánk, amíg meg nem követi azt a sokszázezer honfitársát, akit a fasiszta ideológiák áldozata lett, különösen őket:
Mondjuk azért, mert ezt a rendeletet ő terjesztette be ( vagy terjesztették be vele.) A weboldalán még most is fenn van a törvénytelen rendelet "hasznosságát " taglaló írás.
Magukat erkölcsi piedesztálra emelő szervezetek embereinek ilyenkor nem ezt kellene tenniük?
( Persze személy szerint én nem várok semmit egy olyan történelemtanártól, aki trianoni megemlékezésre hívó plakáton Mussolinitól idéz. )
Csak hallkan megkérdezem (lehet, hogy lassan erélyesebben is kellene.) hogy ezek után is szemérmeskednek, ha valaki fasisztának hívja őket?
A hitelesség érdekében: Tudomásunk szerint többek szándéka, hogy akár csalásnak is lehetőséget biztosítva meghiúsítsa a Városi Konzultáció eredményét. A Programiroda úgy döntött, hogy a hamísítás elkerülése érdekében az anonimitás megtartása mellett -[...] Bővebben!Tovább »
- Hogy a sporttörvényből hátralévő pár évet nem lehet békében - vegzálás nélkül - eltölteni.
Mi ennyire sürgős? Miért kell megkeseríteni a kevés még itt megmaradni vágyó szabadidejét?
Pláne, hogy már nincs a példában szereplő monogramm a reptéren, hanem a másik van ott.
Jó lenne látni a mozgatórugókat...
- Hogy az egyik klubnak fel kelljen jelentenie a másikat, mert csak így bízhat abban, hogy repülhet?
- Hogy ne lehessen elférni akárhány sportpilótának és néhány vállakozásnak a Bp. környéki legnagyobb füves reptéren?
- Hogy valaki azt meri mondani, hogy ide komoly pénzt ölt és végre hasznot szeretne látni a tulajdonából? (Miközben 30 éve figyeljük a rengeteg tanácsi befektetést és támogatást a reptér életében)
- Hogy más klubból, vagy csak erre látogatva ne lehessen leszállni egy sportreptérre?
- Hogy valaki 2 hétre !! adjon ki tulajdonosi reptérengedély hosszabbítást? (Már a régi 2 hónapig élő sem volt épp barátságos lépés)
- Hogy valakik szabálysértésekről beszélnek mindenféle konkrétumok nélkül?
- Hogy valaki azt lebegteti meg az egyik klub előtt, hogy amennyiben nem akadályozza meg a másik klub (nemlétező) szabálysértését, akkor esetleg ... (rendőr feljelentésre kijön, belső jelentést ír, elmegy mivel szabálysértést nem talál, majd másnap újra jön)
- Hogy az az érzés alakul ki az emberben, hogy az üres reptés a jó reptér Dunakeszin?
Igen, én is akartam kérni, hagyjuk itt most a nagypolitikát, legalább ebben az ügyben. Tudom, hogy vannak a repülősök között is jobboldali érzelműek, nem kéne elriasztani őket. Ott a másik fórum, az ilyesmit hagyjuk arra. A reptér ügye többet ér annál, hogy ezen most összevesszünk. A következtetésekhez meg eljuthat mindenki maga, ki-ki a saját tempója szerint, egyébként meg lehet, hogy gyorsabban, ha nem érzi, hogy befolyásolni akarják.
Már írtam az elöbbis , de elveszett valahol az éterben , ezért megpróbálom megint.Nyilván kihagyom a felét annak , amit az előbb írtam.
"Nekem az nem tetszik, ha valaki sportolónak adja ki magát, miközben üzleti vállalkozást működtet a köz javából."
Gondolom ez a mondat még az elött hangzott el , hogy beszélgettünk a repülőtéren.( az időpont szerint is)
Megváltozott valami a gondolataiban a repülőtéren működő klubokkal kapcsolatban?
A "vállalkozó" , nevezzük a pl. kedvéért M.G.-nek , aki az önkormi szemében rossz volt , elment!!!!Akkor mehet minden a régi kerékvágásban , mi vigyázunk a repülőtérre ( állagmegóvás , szintentartás , fűnyírás , lyuktömés stb.stb.)és repülünk békében.
Csak azt ne felejtsük el , hogy jött egy ÚJ VÁLLALKOZÓ , nevezzük a pl. kedvéért V.MIHÁLYnak , aki ugyan azt a "vállalkozást" csinálja , ráadásul a Polgármester engedélyével.
Akkor most ki és miért nem repülhet?
Hiszen az említett "vállalkozó" az egész hétvégén kereskedelmi repüléseket végzett , kb. napi 6-7-8-felszállás keretein belül.
(itt emlékeztetem arra , hogy asportolók egy-egy felszállást kaptak , illetve a klub 5-öt)
A repülőklubok "vállalkozásai"-ról annyit , hogy egyik klub sem nyereséges sajnos az év végén , elviszik a pénzt az üzembentartás költségei , illetve az emberek fizetése , rezsi és üzemanyag stb.stb költségek.
De ezeket nem kell részletezni , hiszen a Közüzemi Kft.nél leírta a kukásautó költségeit , tehát tisztában van vele , mi mibe kerül.
A klubok pénzszerzési próbálkozásai arra irányulnak , hogy a gyerekeknek , akik elkezdenek SPORTOLNI , kevesebbe kerüljön amit fizetni kell , azért , hogy azok is repülhessenek , akiknek kevesebb a pénzük.
igen a gobé hiányom rettenetes! elsősorban DUNAKESZI fölött!! sajnos ebből már valószínüleg nem sok lehetőség lesz!:-(
tudod nagyon jól hogy "Alea iacta est..."
és tudod itt sok ember, aki annyira lokálpatrióta, hogy azt sem tudja hogy mesélje el, fogalmat sem tud alkotni róla, milyen csodálatos napnyugta elött megérkezni DUNAKESZI fölé Fót irányából, amikor a szemközti helyek fölött még ott van, de már csak éppen hogy a vöröslő napkorong, és érezni a mező illatát ! a télipálya fölött fentről lesni a lovak sörényére hajló vágtató zsokét, vagy éppen a pálya mellé rendszeresen kijáró solymászt figyelni, hogy leszállás közben ne riasszuk meg a madarát.
tegnap erről álmodtam.. arról hogy amikor még volt mivel, utolsóként gyakran a pálya felett alacsonyan minden sarkot többször is körberepültem..
ez már soha többet nem lesz. sajnos én nem vagyok olyan gazdag, hogy meg tudjam engedni magamnak.:-( a kétlányom helyett is sírok, akiknek nincs már többet lehetőségük.
mert ők sem tudják megfizetni az önkormányzat elvárását.
de persze mi mind öncéluak voltunk. tudom. igaz a családunk sohasem foglakozott utasrepültetéssel, soha nem haszonszerzésből repült.
de tőlem ez az önkormányzat elvett..
és itt az ír hozzá ehhez a kijelentéshez, aki akar. csak annyit erről, hogy szerintem azon kevesek közá tartozom, akiről mindenki elmondhatja, hogy sohasem én okoztam hangzavart, betartottam mindig a szabályokat, és azt hiszem akárki jöt oda hogy repülhessen velem, biztos nem kértem érte pénzt.
de hát ez akkor is a múlt..
:-((((((((((((((
és még annyit. hogy azok akik itt ki merik nyitni a szájukat hogy védjék ezt az eljárást, amit ezekkel a pilótákkal repülős tanulókkal tettek, akik tényleg sokat tettek a reptéren a rendért, a tisztaságért azoknál alantasabb és szánalmasabbakat nem tudok elképzelni.
Amikor nem esik az eső és nincs viharos szél, akkor hétvégente mindig kinn vagyok a reptéren. Tóniból viszonylag kevés van nálunk (konkrétan én vagyok egyedül...), úgyhogy megtaláltok.
Gyertek, mindenkit szeretettel várok/várunk!
A Góbénak vannak súly előírásai, de valahogy csak megoldjuk a problémákat....
egyszer már végre elvihetnétek engem is röpülni. még sohasem sikerült, mindig éppen nem volt alkalmas.
ellentétben sok mással, én természetesen kifizetném az iskolakört, mert tudom, hogy üzemanyaggal megy a csörlőkocsi, és a felvételen láttam a sok fiatalt, akik szerintem nehezebben fizetik ki az üzemanyagköltséget, mint én.
csak sajnos túlsúlyos vagyok az első üléshez, tehát helyet kell cserélni ha lehet..:-)
1. remélem a felvételen jól megfigyelted a MILLIOMOSOKAT, akiket sújt az a diszkriminatív döntés, hogy ők csak 15 ig, korlátozott vontatással repülhetnek.
2. remélem jól megjegyezted a lajtromjeleket, hogy amikor egyszer majd megnézed mit jelentenek fel, felismerd...
3. már 16 éves korodban is, ( finoman fogalmazok:) mást állítottál mint a valóság? hmmm. még jó hogy kitaszított a repülős társadalom, vagy a jó sors...
Megfogadtam, hogy heti egy hozzászólásnál többet nem írok, de erre most reagálok.
Mi, a Malév klubban létrehoztuk a pilótaiskolát, ami nem titkoltan bevétel orientált vállalkozás, de a célja az volt, és most is az, hogy a vitorlázórepülő sportot fenn tudjuk tartani, mi több, elérhetővé tegyük a kispénzű embereknek is. Ez eddig sikerült is. Csak hát a mostani helyzet nagyon fojtogat minket, és a jövő képünk enyhén szólva is bizonytalannak látszik. Sajnos!
1962-ben én már egy éves voltam...
Egy okkal több, hogy találkozzunk, talán még egy Góbé iskolakör is belefér.
Kezdem azzal, hogy 1962-ben 16 éves koromban szüleim helyett aláírva jelentkeztem Békéscsabán vitorlázó repülőnek. Ezek után el tudod képzelni, hogy én repülés ellenes lehetek? Azzal együtt sajnos nem lettem pilóta.
Nekem az nem tetszik, ha valaki sportolónak adja ki magát, miközben üzleti vállalkozást működtet a köz javából.
Annak ellenére, hogy ez nem dunakeszi ügy megkérdezem, hogy keletkezhetett 200 milliós kötbér ügy? Ha egy harmonikus kölcsönösen előnyös üzletről van szó, akkor nem szokás 200 milliós perrel befejezni.
A klip a szombati üzemnapunkon készült, és bár kétszer is bevert minket az eső, de azért mi repülünk, "AMEDDIG LEHET".
Sajnos, nagyon közel van már június 15, amíg az engedélyünk szól, ki is használunk minden lehetőséget, repülünk, "AMEDDIG LEHET".
Kedves Kontador, engedjen meg két megjegyzést. Sokat gondolkoztam azon, amit egyszer a "milliomos" repülősökről írt. És rájöttem, hogy igaza van! Én nagyon gazdag vagyok! Csakhogy ezt a gazdagságot nem tudják ellopni tőlem, mint a nyugdíjamat, nem tudja senki sem megadóztatni, igaz, nem kapok rá kamatot és kenyeret sem érte a közértben. Ez a gazdagság a növendékeim tekintete! Amikor az alig 16 éves nagykamasz sírva ugrik a nyakamba, miután életében először egyedül repült egy Góbéval... Amikor régi növendékem felhív Marosvásárhelyről, mert elérte a célt, kereskedelmi pilóta lett, teljesítette az első útját, és megköszönte, hogy kezdő vitorlázó növendékként megtanítottam a levegőben járni. És még sorolhatnám azokat a pillanatokat, amiért érdemes ezt csinálni. Természetesen ingyen, nem kapok érte egy fillért sem! És mégis, nagyon gazdag vagyok! Megtiszteltetés nekem, hogy oktathatok. De meddig? Jelenlegi állás szerint június 15-ig. A másik megjegyzésem ezzel függ össze. Ha tíz év múlva megint le tudunk forgatni a dunakeszi repülőtéren egy hasonló klippet, én bizony bocsánatot fogok kérni Öntől azért, hogy manapság kissé szkeptikusan látom a reptér helyzetét. Nem ismerjük egymást, de jöjjön ki, ismerkedjünk meg. Ismerjen meg Ön is minket, vitorlázórepülőket. Mert sajnos, a köztudatban mi nem is nagyon létezünk. Klubunk motoros szakosztálya kb 40 főt számlál, a vitorlázó pedig több, mint 130-at. Ugye, érezzük az arányokat? Klubunknak 6 motoros gépe, és 22 vitorlázója van, igaz, ebből jelenleg csak 15 repülőképes. Itt is az arányokra hívnám fel a figyelmet! És igazából minket, vitorlázórepülőket sújt ez a reptér mizéria. Minket, akik hangtalanul suhanunk a nagy magas levegőégben. Nem hallanak, ezért nem is nagyon látnak minket...
És vegül, csak ismételni tudom magamat és téglacit. Ha kell, ezerszer is megismételjük! Szeretettel várunk mindenkit a repülőtéren. MINDENKIT! Legyen az barát, szimpatizáns, érdeklődő, de akár ellenző is. Mert a lényeg a párbeszéd. Írtam már, hogy meggyőződéssel hiszek a párbeszédben! Hiszem, hogy a félreértések, ne adj isten ellenségeskedések egy alapos beszélgetéssel megoldhatóak. De ahhoz meg kell ismernünk egymást!
Elnézést, ha hosszú voltam, elnézést, ha megbántottam valakit, én csak békében szeretném oktatni a kezdő vitorlázó pilótákat.... Dunakeszin!
Érdekes dolog ez, a bíróság - elsőfokon - kimondja, hogy a jogos ködbér kifizetésével valójában 78 millióval gyarapította a város vagyonát a polgármester. Egyszerű törvénykezési csavarral viszont most minimum 500 millióval csökkenti a kormányzat azt. Akkor most Pásztor jelentse fel azt a kormányzati, vagy egyéni képviselő indítványozót, lopás miatt?
Nálunk hogy áll a társasházzá nyilvánított sztk ügye? És a szíjjártó arénáé amit most újítunk fel a - többek között - négyszeresére emelt helyi adóból?
Kac-kac. Komolyan mondod? Még nem késő, én is felnőttként tanultam meg. Pesten nem lehetett kerékpározni, ezért nem tudtam korábban. De azután a 80-as évek közepén egy évet külföldön töltöttünk egy kisvárosban, és ott a bolhapiacon vettünk egy kempingkerékpárt az akkor 8 éves nagyobbik fiunknak. Kint bicajozott a ház elött nagy boldogan, és eleredt az eső. Gyorsan bezavartam, nehogy megfázzon, én meg kinnmaradtam a bicajjal, és megtanultam. A következő hétvégén is volt bolhapiac, akkor nekem is vettünk egyet. A férjemnek meg már volt egy kölcsönkerékpárja, így jókat kirándultunk.