És még annyi segitséget hagyd kérjek,hogy az EAS kompresszorhoz a javitő készletet ,meg ha szükséges a többi cuccot hol tudom ide haza normális áron beszerezni vagy marad anglia? Köszönöm!
A következő kis történetnek szeretnék utána érdeklődni!
Amiről szó van egy 1198 Range Rover P38 2.5 TD.
A jelenség:
Tegnap reggel beültem beinditom,minden pöpec . Mentem 25 km ert út közben jött a menetrend szerinti EAS fault 5-őt 6-őt villog majd beáll és mind a 4 lámpácska világit. Mindig mikor ilyen volt mikor leálltam mikor meg érkeztem,majd adott idő után indultam utnak minden rendben volt megint. Ez kb 1 éve megy ez a kis szeánsz.
Na de tegnap azzal lett meg spékelve ,hogy miután 25 km er megvolt és 30 perc műlva mondom indulok haza ott dekoltam még vagy 5 percet,mondom hátha csak valami rossz tréfa és majd fel emeli szintbe. Te3rmészetessen nem történt meg. HIBA ÜZENET : 0 semmi.
Mondom elindulok hátha össze szedi magát. Sajnos fogyatékos voltam és 70 km/h -80 Km/h órával mentem haza felé. Semmi nem történt pattogtam mint egy idióta a dobozba . Semmi hiba üzenet nem jött . Az alsó lámpácska egyfolytában világitot ahová szinter tette volna az meg villogot,hogy ő akarja oda tenni de valamiért nem ment a dolog.
Haza értem. Elöször arra gondoltam,hogy biztos a meleg,hagyom egy pár órát és este meg probálom. Így is lett. Beültem,beinditottam és villog a legalsó lámpa a szintszabályzón ,mint amikor nincs levegő és probálja össze szedni magát.10 percig kegyeget .Semmi!
A kompreszor dolgozik meg hallgatam.zúg.
Segitséget kérnék tőletek,hogy mi ez a kis történet!
Ugye karambolozott a kölyök. Igazából nem tört nagyon össze , de a sebváltó olajhütője odavan. Nagy nehezen sikerült a hollandikba megfelelő betéteket esztergáltatni, (1 hátig futkostam, 3 szar menetest is csináltak)
Na ma nagy öröm és bodottá. Jó a menet, felrakom a hütő helyére a bypasst és kinyitom az autót . Azaz, hogy csak nyitnám mert semmi. Mondom ejnye. kulcsal kinyit, slusszkulcs be, se kép se hang. akksi döglött. Na jó, töltő elő és hajrá. ÉS MOST MÁ TÉLLEG BODOTTÁ.. Kurvára nem reagál egyik kulcsra se. Emergency keyt kér a müszerfal, viszont az EKA-ra nem reagál semmit. NA akkor most mi a szart lehet csinálni ezzel a talicskával?
Ki lehet iktatni ezt az egész rohadt immot belöle ? Jó lenne ha valaki tudna segiteni mert egy kocsival lassan meghalunk, igy viszont nem jut el a lakatoshoz.
Az egyik lehetséges ok, hogy szorul a kormánymű. Ha állítják a holtjátékot és nagyon feszesre húzzák, akkor nem jön vissza kanyar után, egy idő után megszorulhat, aztán arra megy, amerre legutoljára akart menni.
igen, decemberbe kinlódtam, h nem spriccőlt a spricni, akkor is beszéltem vele, közvetlen és segitőkész volt, de te aztán előáltál a megoldással jelesül is hogy az injecióvezérlés a trafóról külön jelet kap, és le is volt esve a vezeték. visszatetem pöcröf. kösz mégegyszer.
" .. Mint az auto tipusabol latszik, felmilliokert sem tudnek felniket venni .. "
hát ez pont nem igaz. majdnem BÁRMIT meg tudsz venni nagyon olcsóért a P38-ra. nagyon jó és olcsó eredeti Range Rover felniket tudsz venni. a P38-hoz gyárilag alapból 16" és 18" felnik vannak, tehát a tied ha 20" akkor vagy BMW vagy esetleg újabb Range-ről való. az osztókör 5x120 , ET 57.
16" méretben pedig egy csomó nagyon jó és relatíve olcsó gumit találsz, akár AT vagy MT-t is.
én személy szerint csak eredeti LR felnit tennék fel, a legolcsóbbak a 16" három küllős 7J széles felnik, ezeket úgy dobják utánad, de szép ötküllősek sem túl drágák. a 7J széles felnire a gyári méret a 235/70 R16, a 8J széles felnire pedig 255/65 R16. szóval láthatod hogy a gumi sem egetverő áron van, ha a gyári méretnél maradsz. a lényeg, hogy szerintem mindenképpen Range felniket keress, mert ezek a kocsi súlyához vannak méretezve.
Sziasztok. Jobbkormanyos p38-asra keresek-eresnek felniket, gumikkal vagy nelkuluk. Az auton gyari 20-as aluk vannak, de mivel Ukrajnaba jarok nagyon sokat, az ottani utakra valami " vastagabb " megoldast kellene talalnom. Nem vagyok off-roados, sem pedig magacsinalt" hozzaerto", ezert ahelyett, hogy tul okosnak mutatnam magam, inkabb itt kerdezek.Robosztusabb terepjaro felniket kutatnek, de a RR-ekhez nem nagyon van valasztek.
Fel lehet-e szerelni, es ha igen, hogyan- a Mitsubisikhoz, Wranglerekhez hasonlo kerekeket,vagy mi mas lehetoseget javasoltok?. Mint az auto tipusabol latszik, felmilliokert sem tudnek felniket venni, az is tiszta, hogy occcsssooon meg csak vacak lenne. Ugy hogy irany a kozeput. Koszi a segitseget.