januárban rádobtam egy százast (új benzinszivattyú, új levegőmotor, párologtatókészlet a kályhába), most fullosan fasza, csak sajna az autó kihullott alóla :(
Na azé! Csodálkoztam volna, ha tényleg nem lett volna helye:-)
Annak tudatában meg, hogy egy német autóról beszélünk ugye:-)))
Utánakavartam ennek a "zavarásnak". Sajnos igazad van. Ha minden igaz, akkor a kályha helye az intercooler mögött kb. 2 cantival van. Innentől kezdve meg már értjük a dolgot.
Ha van garázsod, akkor természetesen más a képlet, de azért akkor is tud az jól jönni, ha máshol vagy éppen.
Mert garázsban, zárt helyen, benzinkútnál, stb. nem használunk kályhát ugye:-)
Azt hiszem, hogy ha sírva-bőgve is, de én is a teljesítményt választanám, noha egy kályha szolgáltatásai egy életre rabul tudják ejteni az embert.
Egy audi S4 (B5), elvben lenne helye, de zavarná az intercooler hűtését, és inkább a menetteljesítmény, mint a kényelmes meleg. Meg ugyis garázsban állok.
Eléggé bevan passzintva a motor, szó szerint egy szöget nem tudnál beejteni.
De az a8-ban szinte mindíg használtam a hidegebb napokon éshát nagyon bejött, hamar hozzá lehet szokni a jóhoz. Nincs annál jobb, mikor mindíg meleg autóba száll be az ember. :-))
Az autót összetörték és a roncsot eladtam, de pár dolgot kiszereltettem belőle, mint pl. az állófűtést.
Benzines 4.2ccm, motorhoz való volt (azt hiszem talán 5kW-os, de lehet hülyeséget írok). Egy órát megy folyamatosan. Igen a benzint égeti el.
A mostani kocsimba nem tudom beletetetni, mert nem fér sehová, ezért eladom(-nám). Megvan hozzá minden (AC, csövezés, vezérlőegység..., szóval minden alkatrész).
Árban nem érdeklődtem utána, mennyit lehetne kérni érte. Nem tudom hova tenni, tartogatni sem akarom.
Tehát ha v.kit érdekel és mond egy elfogatható árat, viheti.
Megmondom őszintén, hogy csak nagyklímában vagyok valamennyire otthon. De azt hiszem, hogy az talán cseppet bonyolultabb művelet, mint az állófűtés utólagos beépítése.
Persze ez lehet, azért van, mert azt sokkal jobban ismerem:-)
Örülök, hogy örülsz a kályhádnak! Sok kellemes előmelegített utat kívánok:-))))
Igazából csak a fütés/klímaboxszal való házasítás ami visszatartana egy ilyentöl
környzetemben valaki utólag klímásítani akart egy gyárilag nem klímás, de állófütéses E34-es BMW-t, és nem igazán jött eddig össze a kétzónás klímabox esetén
most próbálkozik a kisklímával, hátha bemegy
biztos nem lehetetlen - de szerencsére most nem fenyeget ilyen veszély, élvezem a meglevö állófütésemet :)))
Azt hiszem csak az ágál az állófűtés ellen, aki a büdös életben nem próbálta:-)
Az utólagos beszerelés sem olyan vészes. Ugyanúgy kb. 1 napos munka, mint a gyárban, csak arról nem tudsz.
Egyébként meg pontosan megvan, hogy melyik járműmotorhoz (meg a te igényeidhez) milyen kályha passzol. És e kettő keresztezésében ott áll a megfelelő beépítési utasítás.
új levegőmotor, új benzinszivattyú, új párologtató készlet (ez így pont egy 100as...)
pár hete lett a kályha rendbetéve, de most fasza, jó a meleg autóba beszállni ebben az időben :)
Mint ahogy a klímából sem vagyok enegdni ezután az autó extralistáját illetően, felkerült ide az állófűtés is :) csak az a baj, hogy míg klímás kocsit lehet találni bőven, de állófűtésest...az utólagos beszögellés pedig nem egy leányálom munka. egyelőre nem is készülök megválni a jószágtól, egyéb téren is maximálisan elégedett vagyok vele.
Hello ! En egy eleg primot hasznalok. Napi 2 be es kikapcsolasi lehetoseg. Az utasteret futi. A szelvedorol a jeget leolvasztja es eleg kellemes homerseklet lesz az autoban. Annyi az extra, hogy keramia a belseje, tehat tulmelegedes nincs.