Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

iglobe Creative Commons License 2013.03.26 0 0 13037

Sziasztok,

 

 

Tavaly sikerült a hátsó 18-as felnimet új megrepeszteni a belsején a defekttűrő gumival, hogy e nyárra már nem szeretném feltenni. Mert havonta javítatthatnám, így ezeket cserélni szeretném. 

 

Esetleg ismertek olyan eljárást, ami nem 1 hónapra ad jó megoldást? talán defekttűrő gumit lecserélni normálra? 

 

Érdeklődnék, hogy van e valakinek 193-as sorozató 18-as felnije eladó, 1-2 db. akár szett is.

 

Köszönöm. 

 

 

e-mail: gistvan@globom.hu

 

 

 

gerzson_156 Creative Commons License 2013.03.26 0 0 13036
Sziasztok, egy valószínűleg elég hülye kérdés: ma tompított izzót cseréltek a kocsin, mire visszakaptam, eltűnt a kijelzőről a sebességfokozatot javasló rész, kitöltötte a helyét a többi info. Manualban nem találtam, hogy ez állítható funkció lenne, de miért nyúltak volna bele a computerbe az izzó miatt? Inkább a srác nyomkodhatott valamit, aki elvitte, de vajon mit? Nyilván tudok élni így is, de úgy megszoktam... Köszi.
DnP Creative Commons License 2013.03.26 0 0 13035

Udv!

 

Szakiktol kerdeznem, nincs veletlen valakinek elfekvo nagynavi kijelzo? CCC-t talan ujonnan megveszem ha 2K koruli az ara, de kijelzore eszement sokat mondtak :)

Ferryferi Creative Commons License 2013.03.26 0 0 13034
Udv megjelent egy piros zárójelben egy kőr félig van folyadékkal kicsit hullámos a teteje,, mi lehet ez a hiba üzenetet?? Koszi / fej olajbam ok azt neztem.,/
CaspEr90 Creative Commons License 2013.03.26 0 0 13033

Szerintem ezekre a dolgokra online nehéz megoldást találnod. "Eszi az olajat" relatív. Az enyém is, 10.000-ként 0.5-1 litert kb. 230.000 körül szerintem az belefér nálam is akárhogy is vesszük ezek "nagy teljesítményű motorok" 2000ccm-163 Le. Ha látványosan eszi, akkor vagy az égéstérbe jut akkor füstöl pályán hatodikban trepnin mint a pelenkagyár az a rosszabbik eset, vagy valamelyik elöregedett szimering tolja ki. A haspáncél ebben a korban már inkább hátrány mert el van burkolva minden és nehéz belátni de legalább nem anyáznak amikor ráálsz egy térköves beállóra.. Ha nem vettél észre menettulajdonságokban semmi változást, hidegen-melegen jól indul, csápoljátok be nézzétek át nincs-e látható olajfolyás valahol a blokkon. Ha nincs utána jönnek azok a részek amit már nem látni kintről. Szerintem. 

Előzmény: Ferryferi (13032)
Ferryferi Creative Commons License 2013.03.26 0 0 13032

Köszi a választ, 5 éve nálam van és kímélőben nyomom.. A turbót kinél méressem vagy javittassam ?? Van tip??

Köszi

Előzmény: CaspEr90 (13030)
Ablakos indián Creative Commons License 2013.03.25 0 0 13031

Csatlakozom, már többször így volt.

Előzmény: Dúrmoller2 (13019)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.03.25 0 0 13030

Nem a turbód húzza az olajat? Persze használattól függ minden motor de 250ezer az még nem a világvége egy láncos dízel motornak ha nem volt leharcolva, sőt. 

Előzmény: Ferryferi (13024)
Fermi22 Creative Commons License 2013.03.25 0 0 13029

Köszi szépen Dúrmoller2!

Adnál egy mail-címet, hogy megbeszélhessük kicsit részletesebben?

Üdv

Előzmény: Dúrmoller2 (13028)
Dúrmoller2 Creative Commons License 2013.03.25 0 0 13028

A hármasokhoz van hátsó és első kamera is gyári tartozékként. (Nem olyan régen írtam róla.)

Az, hogy nincs képernyőd nem akadály, az egyik szellőző helyére szerelik a képernyőcskét, amin látod. Nézd meg a bmw hivatalos oldalán a tartozákoknál!

Tudtommal van PDC retrofit a képernyő nélküli autókhoz is, ott csak csipog.

 

Ezen kívül persze lehetnek nem BMW megoldások is mindenféle kivitelben, árban, kinézetben.

Nem BMW megoldásban nekem a vezeték nélküli tetszik, mert könnyebben beszerelhető. Hátra a rendszámtábla világításba a kamera, előre megy vezeték nélkül és akár egy GPS-szel alternatívan jelenik meg egy addicionális képernyőn a műszerfalon, tükörben, napellenzőn.

Előzmény: Fermi22 (13021)
borgasz Creative Commons License 2013.03.25 0 0 13027

A kamera képét miként szeretted volna megjeleníteni?

 

Köszi!

Előzmény: Fermi22 (13026)
Fermi22 Creative Commons License 2013.03.25 0 0 13026

Köszi szépen előre is!

Nos, az a baj, hogy nincs i-drive a kocsiban. Így is működhet a radar-, illetve első pdc megoldás?

Előre is köszi!

Előzmény: 30 9 04 0000 BMWtunig.hu (13022)
Rlangdon Creative Commons License 2013.03.25 0 0 13025

Szia!

 

Köszi a segítséget, ezáltal átnéztem a virtuális hálózatot, mindent. Sikerült megoldani a problémát. A baj az volt, hogy nem volt a windows mappába bemásolva az obd.ini fájl, illetve kicseréltem újra a Bin mappában levő ediabas fájlt. Pedig tuti megcsináltam a telepítés során, emlékszem rá. Na mind1, végre jó. Mostmár csak ki kell tapasztalnom a programot. Az mitől van, hogy ha egy gyors tesztet elvégzek, x-et illetve !-et ír ki a modulok mellé, illetve némelyik mellé nem ír semmit?

Mostmár elkezdem a TIS-t telepíteni. Igaz ott sem minden frankó. :) Amikor bemegyek a win95BMWTIS mappába, h elindítsam a setup.exe fájlt, akkor kijön a nyelv választás, kiválasztom az angolt, aztán rányomok az ok-ra, aztán visszamegy a képernyőre, semmi nem történik. Se hibaüzenet nem jön, se a telepítés nem indul el.. 

 

Üdv.: Dávid

Előzmény: 0xy (13018)
Ferryferi Creative Commons License 2013.03.25 0 0 13024

Helló, már sok segítséget kaptam itt régebben ezért megint kérdeznék.. e90 320d   250 ezer van benne és eszi az olajat, és kicsit a fogyasztása is emelkedett.. Felújitás vagy csere? Vagy mit és kinél ajánlotok?? -- tudom eladás ! de nem szeretném..

 

Ha szükség van rá egyáltalán..

 

Az elöző 320d 346 om ilyen korban semmi baja nem volt..

 

Üdv

30 9 04 0000 BMWtunig.hu Creative Commons License 2013.03.25 0 0 13023
Előzmény: Fermi22 (13021)
30 9 04 0000 BMWtunig.hu Creative Commons License 2013.03.25 0 0 13022

ha írsz tudok segíteni mindkettőben

Előzmény: Fermi22 (13021)
Fermi22 Creative Commons License 2013.03.24 0 0 13021

Sziasztok!

Még nincs két hete, hogy átvehettem első BMW-met (előtte 1.9 cdti Vectra C-vel jártam, bocs). Nevezett jármű: 318d e90 lci lett. Nem volt időm a teljes fórumot visszaolvasni, de azért jártam már itt sokszor, még a döntés előtt... :) Érdeklődöm, hogy tudtok-e ötletekkel, vagy bármivel segíteni első radar, esetleg kamera utólagos beszerelése ügyében? Előre is köszi!!

atiTDI Creative Commons License 2013.03.21 0 0 13020

Igazán köszönöm!:)

Előzmény: Dúrmoller2 (13019)
Dúrmoller2 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 13019

*

Ezt a szép nagy piros pontot írtam be atiTDI neve mellé.  BMW alkatrészben minden kívánságot pontosan, gyorsan, olcsón teljesít.

Kösz.

Előzmény: atiTDI (12499)
0xy Creative Commons License 2013.03.21 0 0 13018

Szia,

 

Szerintem a virtuális hálózatoddal lesz a gond. Az EDIABAS/INPA szervernek mindenképp 192.168.68.1-es IP-n kell mennie, ez stimmel?

Előzmény: Rlangdon (12950)
airmax90 Creative Commons License 2013.03.19 0 0 13017

Sziasztok! 

A mai napon egy furcsaságra lettem figyelmes: Az autóval hazajöttem rendben, majd elugrottam a város másik felébe, de az alapjáratom a szokásos 600 körülről most kb 800-ra ugrott. Majd visszafelé, -kb 1 órát állt az autó- ismét a megszokott 600-650 en állt a fordulatszámmérő álló helyzetben. Semmi egyéb probléma nem volt, ment rendesen, nem vezettem máshogy, mint szoktam stb... Tapasztalt esetleg valaki hasonlót? van- valami ötletektek vagy ne is foglalkozzak vele..? Előre is köszönöm a válaszokat. Az autó 325i autómata.

Üdv

ch3ck Creative Commons License 2013.03.19 0 0 13016

Engem is érdekelne a cucc, ha még megvan (egyben). Bp-i vagyok

Előzmény: 123Astra (12988)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 13015

http://www.youtube.com/watch?v=iVUYp45SZs8 <------------ Nagyvonalakban)

Előzmény: homti (13012)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 13014

Szeva, most megyek épp Ausztria felé de holnap már jövök haza. Hallottam pár okosságot. Szét még nem szedtem idő hiányában. Lehet a turbónyomás szabályzó lesz de a kipufogó részt is érdemes kitakarítani (Az EGR rész ugye). Bedadogott ma kicsit Pestnél az M1-en de megemberelte magát. Remélem átvészeli a holnapi túrát még.  Ha gondolod gyere le aztán egy füst alatt megcsináljuk a kettőt. wenitaeurocorp@gmail.com

 

Előzmény: homti (13012)
diagnet Creative Commons License 2013.03.18 0 0 13013

Elsősorban maszibmw, Steef:

 

Nincs valami ötletetek arra hogyan lehetne megkerülni ISSS-ben a modul cserét, ha nem engedi tovább a frissítést alkatrész szám változás miatt?

Konkrétan E90 FRM2. 05-12-500-ról 10-12-503-ra kellene frissíteni. Elég lenne csak a kombi + DDE.

Winkfp-vel nem tudom átírni a cikkszámot, E-syshez meg nem értek.

 

Köszi!

homti Creative Commons License 2013.03.18 0 0 13012

Szia CaspEr90,

siekrült szétszedni?Mi volt a tapaszatalat?Adnál egy email címet, kérdeznék még párat.

Előzmény: CaspEr90 (12962)
sifi 525i Creative Commons License 2013.03.16 0 0 13011

Valóban jóárasitva szerezted :)   És talán a lejobb gumi az ADAC tesztek szerint... Nem pártfogoolom a Conti5-t , ha egyszerüen ez teljesített a legjobban , akkor hinni kell a németeknek :)   mind nyáriban és téliben nyert .

Előzmény: Passionata (13006)
BarG Creative Commons License 2013.03.16 0 0 13010

Hali,

F30-as BMW-s topikot még nem láttam, pedig direkt rá is kerestem. Hol lehetne néhány tulajra rálelni, egy kis tapasztalat gyűjtésre? Mert a szalonok nem feltétlenül mondanak igazat. Apropo: szerintetek melyik szalon tisztességes?

 

malaga01 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 13009

A navigációm nem a helyes pozíciómat mutatja, és ha megadok egy uticélt akkor a rossz pozíciótól tervezi az utat. Mi lehet a baja?

malaga01 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 13008

Szia!

Engem érdekelne az emelő és az ék.

Előzmény: 123Astra (12988)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!