Keresés

Részletes keresés

1-es Tátra Creative Commons License 2015.03.21 0 0 93071

Sziasztok! Nekem dolgoztak szüleim a Compack-nál, a XV. kerületben, a mai 170-es busz végállomásánál. Akkoriban volt 2 Ikarus-a Compack-nak. Ha jól emlékszem egy 260-as és egy 250/256 vagy valami ilyesmi. Voltunk vele osztálykiránduláson, meg Compack-os kiránduláson is. Hétköznap munkásszállításra használták, mert akkoriban a 170es csak egy kört tett a környéken, nem ment messzire. Megnézem a családi albumot, van-e fotó bármelyikről. Üdv!

Előzmény: P.stephenson (93055)
YD-48-08 Creative Commons License 2015.03.21 0 0 93070

Ha volt,bocsi.

 

trizs77 Creative Commons License 2015.03.21 0 0 93069

Nem.

 

Építettek, mindenbe, mindent.

 

Ma (olvasom itt) néha felkapjátok a fejeteket és beírjátok, hogy 1-1 gépen az egyik ablak vagy ajtó nem arra a típusra való.

Mint kuriózumot.

Ok.

 

A 22-es Volán mindent mindennel összebarkácsolt.

 

Mielőtt valaki félreértené :  NEM rossz minőségben.

Sőt.

 

A feladatuk az volt, hogy 700.000-900.000 km-t futott buszokból csináljanak valamit (felújítás nélkül !!!) amivel még 2-4 évet elmennek munkásszállításban.

Hát csináltak.

 

Azt ami épp volt.

Volt nekik ex Ik-266-ban piros bársony ülés, ex Ik-250-ből

Volt nekik Ik-260-ban, hosszú, magasított, (un.repülő ülés) Ik-55-ből.

Volt.................

Volt.................

 

Teljesen szabad kezet kaptak a kocsik színezésében, egy kikötéssel, a kocsik színe ne legyen olyan mint az éppen futó volán kocsiké.

Mivel az aktuális volán flotta 6-10 színnel leírható volt (ez volt a tiltott színezés nekik, számukra maradt a másik 9990 színfajta.

 

Borzalmas színösszeállításokat találtak ki, de hát építkezésekre hajnalban gumicsizmával szállított munkások ritkán (soha) sem emeltek szót, a kocsi színezése miatt.

 

 

 

 

Előzmény: BPO-105 (93068)
BPO-105 Creative Commons License 2015.03.21 0 0 93068

Volt nekik Ik-260-as például távolsági Ik-250-ből származó ülésekkel is...............:-)))

 

Csak nem az ex-BKV-s reptéri buszok volnának ezek?

Előzmény: trizs77 (93065)
trizs77 Creative Commons License 2015.03.21 0 0 93067

Valahol arra...........................:-))

 

De hol volt a másik ?

A Nagy Lajos király úton is volt műhelyük ?

 

 

Előzmény: daf69 (93066)
daf69 Creative Commons License 2015.03.21 0 0 93066

(Talán Vácegresen vagy hol volt az egyik a másik meg ???)***

Talán Váchartyán ?   :-)

Előzmény: trizs77 (93065)
trizs77 Creative Commons License 2015.03.21 0 0 93065

Ne felejtsd el, hogy a BÉRAUTÓBUSZ csúcsidejében ez idehaza kb. 500-700 autóbuszt jelentett.

Plusz a kicsik (Robur, Nysa, Otokar, stb.) ami megint kb. 400-700 db lehetett.

 

A Volánbusz bérautóbuszainak többségét csak átfestették (sokat még át se festettek) rá a matrica és gyííí mehetett BÉRAUTÓBUSZ-ba, ha lefutotta az akkori selejt km határt,  ami általában 700-900.000 km volt.

 

De a 22.Volán amit művelt ?................................:-)))

 

Millió buszt bontottak és csúcsra járatták a két felújító/átalakító műhelyüket.

(Talán Vácegresen vagy hol volt az egyik a másik meg ???)***

 

Mindent, mindennel összeépítettek, át- és beleépítettek.

Volt nekik Ik-260-as például távolsági Ik-250-ből származó ülésekkel is...............:-)))

 

De a bugyi buszok, utolsó sorozatú Ik-55-k, üléseit is beletették Ik-211-be (!!) és Ik-266-ba is.

 

Szó szerint mindent, mindenbe.

 

----------------

 

*** = Van itt egy olvtárs aki ex 22.Volános, Ő erről sokkal többet tud.

 

 

Előzmény: P.stephenson (93061)
BPO-105 Creative Commons License 2015.03.21 0 0 93064

LPA-974?

Előzmény: torqmatic (93063)
torqmatic Creative Commons License 2015.03.20 0 0 93063

Hétfőn a ferihegyi emlékparkban láttam egy másik Malévos 250-est is, arról esetleg van valakinek képe? Illetve ott szokott állni egy fehér-sárga 211 is, aminek különös ismertetőjele, hogy egy oldalablak van begyógyítva a hátsó ablak helyére.

Előzmény: vt976 (93060)
pumukli89 Creative Commons License 2015.03.20 0 0 93062

Szerintem nem bénázott "trizs77". 

Előzmény: P.stephenson (93061)
P.stephenson Creative Commons License 2015.03.20 0 0 93061

Ilyen színben és ablakokkal?

Előzmény: trizs77 (93056)
vt976 Creative Commons License 2015.03.20 0 0 93060

Inkább így szerettem volna írni:

1 hete találtam ezt a jó képet a MALÉV-os festésű Ikarus 250-es ajtós oldaláról (a másik oldaláról több jó kép is készült).

Előzmény: vt976 (93059)
vt976 Creative Commons License 2015.03.20 0 0 93059

1 hete találtam ezt a jó képet a MALÉV-os festésű Ikarus 250-esről:

http://i.imgur.com/TclK84p.jpg

bolhalovas Creative Commons License 2015.03.20 0 0 93058

És képet nem kértetek a buszról?

Előzmény: Csacsiterelő (93057)
Csacsiterelő Creative Commons License 2015.03.20 0 0 93057

Csak felhívtam én is, győzött a kíváncsiság :-) Minden kérdésemre tudott válaszolni a tulaj, de a megtekintéssel kapcsolatban nem volt valami rugalmas :-( és vinni nem akart vele. Lehet hogy azért mert már az elején jeleztem, hogy nincsenek vételi szándékaim csak műkedvelő vagyok.

Árat nem kérdeztem, de az úgyis annyi amennyiért majd megveszi valaki, ha megveszi valaki. Egyébként most ettől több van rá írva. Remélem egyszer felbukkan majd valahol.

 

Előzmény: Törölt nick (93051)
trizs77 Creative Commons License 2015.03.20 0 0 93056

BÉRAUTÓBUSZ

 

Vagy a 20-as, vagy a 22-es Volántól.

 

 

Előzmény: P.stephenson (93055)
P.stephenson Creative Commons License 2015.03.20 0 0 93055

Hát ez meg mi a jóisten? A Compack saját busza? 1987-ben?

http://fortepan.hu/_photo/download/fortepan_76120.jpg

norbee601 Creative Commons License 2015.03.20 0 0 93054

Amúgy nem is l rossz biznisz,  hozni egy rozzant O305-öst, túrni Cegléden egy rakat Ikarus apróságot, belepakolni, és kész a 190-es 20000 euróért:D

Előzmény: Törölt nick (93051)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.19 0 0 93053

Miért gondoltam, hogy pont te leszel az, aki pont tudni fog róla valamit ... ?

Előzmény: Törölt nick (93051)
KPK-299 Creative Commons License 2015.03.19 0 0 93052

Én pár héttel ezelőtt találkoztam össze a CTD-945 el. :-)

 

Előzmény: siófoki35 (93046)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.19 0 0 93051

Én  felhívtam Az  eladó  kijelentette, hogy  szürke  forgalmi  van a  kocsihoz  .  €20000 (  húsz-ezer  tojró ) alatt  nem adja...

Hát  ,  érdekes.

 

Előzmény: Csacsiterelő (93028)
pg54 Creative Commons License 2015.03.19 0 0 93050

Ez a 303-as, ugye? (Még az autókvartett kártyából ismerős...)

Előzmény: Mwin (93048)
siófoki35 Creative Commons License 2015.03.18 0 0 93049

köszi a kiegészítést! Én csak hétköznap járok Esztergomban, azért néztem be. :))

Előzmény: DUD-591 (93047)
Mwin Creative Commons License 2015.03.18 0 0 93048

Fortepan:

DUD-591 Creative Commons License 2015.03.18 0 0 93047

"1-es vonal állandó és egyetlen kocsija" "11-es helyijárat egy szem, állandó kocsija"

Ez nem ilyen egyszerű. BFB-860 munkanapokon valóban végig 1-esezik, de hétvégén a 43-ason jár. CTD-945 munkanapokon 11-es, szabadnapokon 1-es, munkaszüneti napokon szolgálatmentes. Szabadnapok délelőttjén beugrik az itt szintén nem off HSX-475 is az 1-esre.

Előzmény: siófoki35 (93046)
siófoki35 Creative Commons License 2015.03.18 0 0 93046

Zöld-fehér ráncajtósok, ha találkoznak.

 

 

CTD-945 az NDK-ba, GEX-811 Csehszlovákiába készült, most pedig mindketten Esztergom törzskocsijai.

CTD a 11-es helyijárat egy szem, állandó kocsija, GEX pedig az "elővárosi" járatokon vitézkedik (Esztergom,Pilismaróti vám- Esztergom,Kertváros-Dorog,Volán-telep- Dorog,Aknamélyítő Vállalat).

GEX érdekessége a belső térben még fellelhető cseh/szlovák nyelvű feliratok, valamint az érthetetlen okból benne maradt EMKE kijelző, ami vezérlőegység híján évek óta 978-as számot mutat. A belső képek a GEX-ben készültek.

 

 

 

 

 

Előzmény: siófoki35 (93037)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.18 0 0 93044

Valami zsiványság mindenképp van benne :)

Előzmény: norbee601 (93041)
siófoki35 Creative Commons License 2015.03.18 0 0 93043

Miket meg nem tudok a gépről :) hetente többször is utazom vele.

Előzmény: BPO-105 (93042)
BPO-105 Creative Commons License 2015.03.17 0 0 93042
Pontosan, eredetileg 260.32-es volt. Még most is manuális váltóval fut.
Viszont én úgy tudtam, hogy vázcsere során kapott egy három ajtós vázat, szóval most nem tudom mire vélni a bukókeretet.
Előzmény: norbee601 (93041)
norbee601 Creative Commons License 2015.03.17 0 0 93041

Gondolom 260.32-ből lett építve (mint régen a Volánbusz 88-ason járó 260-asai, azokban is volt bukókeret)

Előzmény: Törölt nick (93040)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!