Jut eszembe, voltál már "virsligumit" tesztelni? Ma elakadtam az udvaron. Pontosabban hátsó hajtással nem tudtam beállni a garázsba, mert a kissé emelkedő bejárón nem bírtam felmenni. Miután kellőképpen összevágtam az udvart, kapcsoltam a 4x4-et és pont. Háááát ilyent a suzuki soha nem csinált. :( De attól még szeretem! :)
Nagyon köszi, de a következő 10 évben nem szeretném cserélni! :) Jól tudom, hogy a terranoban az első kihajtást mozgatja? Mert akkor nálam - ha igaz amit az előző tulaj mondott - egy ideig még nem lesz gondom rá.
Elég sok osztómű láncos hajtású: suzuki jimny, L200,nissan stb. Van ahol az első hajtást (azt hiszem a nissan is ilyen), van ahol a hátsót hajtja (jimny). Elszakadni nem igen szokott, inkább megkopni, olyankor nagy terhelésnél recseg, vagy ha már elég kopott, akkor át is ugorhat. A suzukihoz 100 ezer volt egy lánc, a nissanhoz el sem merem gondolni mennyi lehet...
"Továbbhúzva a kart,a difizárnál már a sárga lámpa sem világít." Ez hogy van? Nem a felezőre gondolsz? Szerintem egy difizárat sem lehet a terepváltó karjával kapcsolni.
Egyébként nagy valószínűséggel a szabadonfutó kapcsolók szartak be. Le kell venni és megnézni, nincs e letörve belül egy darabka. Ha igen, akkor vegyél kézi kapcsolót, azzal kevesebb gondod lesz.
Aláfekve csak egy darabig lehet kézzel tekergetni az első kardánt, mert egy fordulat után bezárja az agyakat és utána nincs tekergetés.
Segítségeteket szeretném kérni.Patrol 3.0 4wd 2007 menetközben (állandó sebességnél) is leáll a motor,újraindítva beindul megint megy egy-két kilométert és ezt ismétli.Mi lehet ?
Elég "népi" módszerrel: beálltam nagyon csúszós sárba, kapcsoltam felezőt-egyes, kiszálltam.
Alapjáraton járva szép lassan forgatta a sárban a 2 hátsó kereket, az első kardánt meg a féltengelyeket. Így hát maradt az hogy nem kapcsolnak az agyak. Csak vigyázz, el ne szökjön a gép :)
Amúgy emeléssel egyszerűbb kideríteni mi hajt, de az nem volt kéznél.
Olyan problémá van a gépnél h 2500-3000 fordulat között behebeg de akkor lehet észrevenni ha álló helybe odalépek neki,menetközbe nem. Meg a tankba túlcsomás van már 5km után is. Mi lehet a diagnózis ? köszi előre is ha valaki tudna segíteni :) !!!!
Azt ugyan nem tudom,hogy a Patrol 3,3 TD motor száraz-,vagy nedves perselyes-e (majd Markis4x4 megmondja) de az égéstérbe a víz nem csak a hengerfejen keresztül juthat be,hanem a blokkon (hüvelyen) lévő repedésen is.Hidegindításkor a fehér füst (vízgőz) is erre utal,hogy víz van a hengerben! Hengerfej levétele nélkül sajnos nem úszod meg!
Sziasztok! Pár éve használok egy Patol 3,3 TD motort a kishajómban. Eddig nem volt vele gondom. Az ősszel vettem észre, hogy nyomja a kiegyenlítő tartályból a vizet. Első gondolat hogy hengerfejes. Viszont ha leveszem az ékszíjat a vízpumpáról, a vízszint nem változik, vagyis elvileg a hengerfej nem dolgozik bele a vízbe, azaz csak lelevegősödött.
Szerintetek mi lehet még ezen kívül, ami okozhatja a fent leírtat?
Van még egy másik kérdésem is. Hideg indításnál szürkés-fehéren füstöl, ami gyorsan meg is szűnik. Pár perc után nagy gázadás esetén sem füstöl különösebben, de ami jön, az már fekete. Mivel az izzítógyertyák 24 voltosak, de csak 12 voltot kapnak,ez okozhat ilyet?
Okés akkor majd jelentkezem mer érdekelni fog.Gátlókat is cseréltél vagy csak a pogácsa ment alá és kész?Képed esetleg van róla hogy hogy néz ki a pogácsa?
A spirálos suzukikat emelgettük így. A rugóút nem változik, nem tud nagyobbat lépni a kocsi, viszont jó eséllyel cserélheted a gátlókat, fékcsöveket is. A bodyliftet danamidból szokták csinálni, ott meg figyelni kell a váltókarokra, meg a kormányrúdra...Tény, hogy ezek a legolcsóbb (házilag is kivitelezhető) emelési megoldások...
Valaki használt már spirálrugóra helyezhető emelőpogácsát?Tapasztalatok?esetleg kaszni és az alváz közé emelőpogácsát valaki csinált már?milyen anyagból érdemes?danamid-ot ajánlottak vagy jó lenne sima acélból is?