Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kenci78 Creative Commons License 2014.02.11 0 0 1230

Jut eszembe, voltál már "virsligumit" tesztelni? Ma elakadtam az udvaron. Pontosabban hátsó hajtással nem tudtam beállni a garázsba, mert a kissé emelkedő bejárón nem bírtam felmenni. Miután kellőképpen összevágtam az udvart, kapcsoltam a 4x4-et és pont. Háááát ilyent a suzuki soha nem csinált. :(  De attól még szeretem!  :)

Előzmény: Jager74 (1228)
kenci78 Creative Commons License 2014.02.11 0 0 1229

Nagyon köszi, de a következő 10 évben nem szeretném cserélni!  :) Jól tudom, hogy a terranoban az első kihajtást mozgatja? Mert akkor nálam - ha igaz amit az előző tulaj mondott  - egy ideig még nem lesz gondom rá.

 

Előzmény: Jager74 (1228)
Jager74 Creative Commons License 2014.02.11 0 0 1228

Olyan 750 Euro körül...meg 30 nap,míg Dubaiból ideér,mert Európában nincs.Kell a cikkszáma? :)

Előzmény: kenci78 (1227)
kenci78 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 1227

Elég sok osztómű láncos hajtású: suzuki jimny, L200,nissan stb. Van ahol az első hajtást (azt hiszem a nissan is ilyen), van ahol a hátsót hajtja (jimny). Elszakadni nem igen szokott, inkább megkopni, olyankor nagy terhelésnél recseg, vagy ha már elég kopott, akkor át is ugorhat. A suzukihoz 100 ezer volt egy lánc, a nissanhoz el sem merem gondolni mennyi lehet...

Előzmény: Pityulee67 (1220)
kenci78 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 1226

"Továbbhúzva a kart,a difizárnál már a sárga lámpa sem világít."  Ez hogy van? Nem a felezőre gondolsz? Szerintem egy difizárat sem lehet a terepváltó karjával kapcsolni.

 Egyébként nagy valószínűséggel a szabadonfutó kapcsolók szartak be. Le kell venni és megnézni, nincs e letörve belül egy darabka. Ha igen, akkor vegyél kézi kapcsolót, azzal kevesebb gondod lesz.

 Aláfekve csak egy darabig lehet kézzel tekergetni az első kardánt, mert egy fordulat után bezárja az agyakat és utána nincs tekergetés.

barbon1 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 1225

Segítségeteket szeretném kérni.Patrol 3.0 4wd 2007 menetközben (állandó sebességnél) is leáll a motor,újraindítva beindul megint megy egy-két kilométert és ezt ismétli.Mi lehet ?

ben88 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 1224

Elég "népi" módszerrel: beálltam nagyon csúszós sárba, kapcsoltam felezőt-egyes, kiszálltam.

Alapjáraton járva szép lassan forgatta a sárban a 2 hátsó kereket, az első kardánt meg a féltengelyeket. Így hát maradt az hogy nem kapcsolnak az agyak. Csak vigyázz, el ne szökjön a gép :)

Amúgy emeléssel egyszerűbb kideríteni mi hajt, de az nem volt kéznél.

Előzmény: Pityulee67 (1222)
Biri01 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 1223

A patrol terepváltója is láncos. Itt sincs kizárva.

Előzmény: Pityulee67 (1220)
Pityulee67 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 1222

Hali!

 

  Azt mondta a szerelő,aki alánézett,hogy betette a kart négybe,és tudta kézzel forgatni az első kardánt.

  Egyébként az agyakat hogy szúrtad ki?

üdv.Pityu

Előzmény: ben88 (1221)
ben88 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 1221

Szabadonfutó kerékagyak kapcsolnak? Én is megijedtem hogy annyi az osztóműnek, de csak a kerékagyak szarakodtak.

Előzmény: Pityulee67 (1220)
Pityulee67 Creative Commons License 2014.02.09 0 0 1220

Sziasztok!

 

  A segítségeteket szeretném kérni! Terrano II. 2.7 tdi.automata, 2000-es évjárat,nem tudom kapcsolni a négykereket.

  Pontosabban a váltókar ugyan úgy mozog mint a "régi szép időkben",a műszerfalon is kigyullad a zöld lámpa,de csak a két hátsó kereket hajtja.

  Továbbhúzva a kart,a difizárnál már a sárga lámpa sem világít.

  Hallottam olyan "pletykákat"hogy az osztóműben valami lánc esetleg elszakadt, de ezt én "furának" találom.(mármint váltóban lánc)

  Várom a "tippeket"!

  Előre is köszönöm a segítséget;üdv.Pityu

 

Csadó Gábor Creative Commons License 2014.02.08 0 0 1219

Sziasztok.Segítségeteket kérném Terranos társaim :) !!

Olyan problémá van a gépnél h 2500-3000 fordulat között behebeg de akkor lehet észrevenni ha álló helybe odalépek neki,menetközbe nem.
Meg a tankba túlcsomás van már 5km után is. Mi lehet a diagnózis ? köszi előre is ha valaki tudna segíteni :) !!!!

Biri01 Creative Commons License 2014.02.07 0 0 1218

Üdv!

 

Nem tud valaki 160-as partolhoz első laprugót? Lehetőleg Pest közelben.

 

 

Köszönöm!

amatőrhajós Creative Commons License 2014.02.07 0 0 1217

Az is tiszta, nincs pisi szag sem.

A füst is csak hideg indításkor jelentkezik. Nagy gáznál semmi.

Előzmény: Jager74 (1216)
Jager74 Creative Commons License 2014.02.07 0 0 1216

Ha jók a gyűrűk,nem szivárog le a karterba,egyszerűen megáll a dugattyú tetején.

És a vízben olaj?

 

Előzmény: amatőrhajós (1215)
amatőrhajós Creative Commons License 2014.02.07 0 0 1215

Az olajban biztos hogy nincs víz.

Előzmény: Jager74 (1214)
Jager74 Creative Commons License 2014.02.07 0 0 1214

Azt ugyan nem tudom,hogy a Patrol 3,3 TD motor száraz-,vagy nedves perselyes-e (majd Markis4x4 megmondja) de az égéstérbe a víz nem csak a hengerfejen keresztül juthat be,hanem a blokkon (hüvelyen) lévő repedésen is.Hidegindításkor a fehér füst (vízgőz) is erre utal,hogy víz van a hengerben! Hengerfej levétele nélkül sajnos nem úszod meg!

Előzmény: amatőrhajós (1212)
Lövei S. Creative Commons License 2014.02.07 0 0 1213

De bevált, sőt igen bevált.

Csak az idei évtől már nem fizeti a cégem az üzemanyagot.

Így meg nem kifizetődő három kocsit megtartanom... :(

 

Pedig a nagyon komoly a gép.

 

Sajna ez van...

Előzmény: vectra12 (1211)
amatőrhajós Creative Commons License 2014.02.07 0 0 1212

Sziasztok! Pár éve használok egy Patol 3,3 TD motort a kishajómban. Eddig nem volt vele gondom. Az ősszel vettem észre, hogy nyomja a kiegyenlítő tartályból a vizet. Első gondolat hogy hengerfejes. Viszont ha leveszem az ékszíjat a vízpumpáról, a vízszint nem változik, vagyis elvileg a hengerfej nem dolgozik bele a vízbe, azaz csak lelevegősödött.

Szerintetek mi lehet még ezen kívül, ami okozhatja a fent leírtat?

Van még egy másik kérdésem is. Hideg indításnál szürkés-fehéren füstöl, ami gyorsan meg is szűnik. Pár perc után nagy gázadás esetén sem füstöl különösebben, de ami jön, az már fekete. Mivel az izzítógyertyák 24 voltosak, de csak 12 voltot kapnak,ez okozhat ilyet?

 

vectra12 Creative Commons License 2014.02.07 0 0 1211

nem vált be a gép? hamar eladósorba került..

Előzmény: Lövei S. (1210)
Lövei S. Creative Commons License 2014.02.06 0 0 1210
ben88 Creative Commons License 2014.02.05 0 0 1209

'95-ös 100 lovas TD terrano II-höz vennék gázbowdent, tegnap sikeresen elszakítottam.

Bara01 Creative Commons License 2014.02.05 0 0 1208

Okés akkor majd jelentkezem mer érdekelni fog.Gátlókat is cseréltél vagy csak a pogácsa ment alá és kész?Képed esetleg van róla hogy hogy néz ki a pogácsa?

Előzmény: Imi 4x4 (1204)
Terranova II Creative Commons License 2014.02.05 0 0 1207

Hali mindenkinek! Nincs véletlen valakinek 3 ajtós terranohoz tetősín? Megtennétek hogy körül néztek fontos lenne!  Előre is köszi.

koppány26. Creative Commons License 2014.02.05 0 0 1206

Szerbusztok!

Van valamelyikőtöknek tapasztalata a Terrano 3.0 di motorral kapcsolatba ?

Imi 4x4 Creative Commons License 2014.02.05 0 0 1205

Imi 4x4 Creative Commons License 2014.02.05 0 0 1204

Nekem az egyik barátom csinálta az emelést, 3-4 cm-es acél pogácsa került a rugó alá. Nekem bőven elég, ráadásul 1-el

nagyobb gumi van fent. Ha akarod megnézheted az enyémet személyesen, vagy hívj fel és megadom a srác elérhetőségét,

vállal kisebb nagyobb terepjáróval kapcsolatos munkákat is. Az én számom: voda 649 1973. 

Bara01 Creative Commons License 2014.02.05 0 0 1203

Igen tudom hogy hosszabb gátlók kellenek.Viszont akkor mivel lenne érdemes megemelni?tekertessek rugót?Sokat nem akarok emelni 3-5 centit maximum.

Előzmény: kenci78 (1202)
kenci78 Creative Commons License 2014.02.04 0 0 1202

A spirálos suzukikat emelgettük így. A rugóút nem változik, nem tud nagyobbat lépni a kocsi, viszont jó eséllyel cserélheted a gátlókat, fékcsöveket is. A bodyliftet danamidból szokták csinálni, ott meg figyelni kell a váltókarokra, meg a kormányrúdra...Tény, hogy ezek a legolcsóbb (házilag is kivitelezhető) emelési megoldások...

Előzmény: Bara01 (1201)
Bara01 Creative Commons License 2014.02.04 0 0 1201

Sziasztok.

Valaki használt már spirálrugóra helyezhető emelőpogácsát?Tapasztalatok?esetleg kaszni és az alváz közé emelőpogácsát valaki csinált már?milyen anyagból érdemes?danamid-ot ajánlottak vagy jó lenne sima acélból is?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!