Keresés

Részletes keresés

MLG Creative Commons License 2000.08.08 0 0 295
No még egy kis rizsa. Az FNP90-es vagy micsoda témához, nem tudok hozzászólni, mivel én még ilyet nem találtam.
Custom Merc: Szerntem leginkább Night Ops - Lockpicking tudományú Mercet érdemes csinálni. A Stealthja úgyis nő a szintel / 8-as szintű Mercem már úgy oson, mint Só Kosugi / a többi meg nem igazán téma, talán még az Auto Weapon...
A másik Merces téma, hogy szerintem a kezdeti embereket kell továbbvinni a végéig. Én mindig három faszival játszok, de a minap úgy gondoltam, hogy felveszek még egyet az uccsó két városra. Felbéreltem Reapert. Hát, mit mondjak, nem vagyok tőle elvarázsolva. 6-os szintű a csávó, de csak a szívás van vele, mert mindig interruptolják, ő meg sose tud ilyet, csak szentségel, hogy meglátott valakit, oszt nyugodtan várja, hogy beledurrantsanak. A másik három csávó meg / mind 8-as szintűek / simán interruptolnak bárkit, és őket meg alig szakítják félbe. És ahogy haladok előre egyre inkább azt látom, hogy igazából interruptokból lehet megélni, mert annyi kis genyó van, hogy pikk-pakk szitává lőnek, ha nem veszem én őket észre először.
más..
Örömmel láttam, hogy hamarosan meglesz már az Unfinished Business, biztos király lesz, tutira megszerzem. Hála Orbinak már a Commandos 2 sincs messze és készül a JA3 is! Sirály!!!
MLG Creative Commons License 2000.08.08 0 0 294
Sziasztok Barátaim!

Köszi szépen a segítségeket, hozzám is fordulhattok bátran, / hétköznap 8-16ig vagyok net és mélközelben, címemet lásd alább / Medunán meg Ortán kívül már mindenhol jártam és mindent megoldottam, utóbbi kettőt is csak azért nem, mert már háromszor kezdtem újra a gamét, mert egyszerűen KIRÁLY és főleg az eleje, ahogy belecsöppenek a dolgokba.
Amúgy arra is rájöttem, hogy milyen hülye vagyok!!! Nekiálltam otthon a digi kamerával fotózni, pedig egy "print screen" normálisabb eredményt hozott volna. Nincs mese: sokat iszom és elhülyülök!
Szóval mesét ígértem...
Elkezdtem szabi alatt újra az elejéről a gámot. Experienced módban. Ami rögtön feltűnt, hogy az őrjáratok rögtön tízessével jönnek. Korty, nem sámli. Az elején volt csak gázos a téma, mivel 38-as puffogtatni nem barátságos dolog. De így legalább fejlődnek a csávók, Dr. Q 60-as marksmanshipje az első csata során 66-ra!!! ment fel. Persze ehhez kellet a 91-es Wisdomja is. Szóval őrjárat... Tehát tízessével jöttek, egy-két elite csávóval, néha meg kamuflázsolt elit gyerekekkel. De az igazi balhé Alma mellett következett be. Miután elfoglaltam az egyik szektort, gondoltam elmegyek blódkeccet irtani, hogy meglegyen a szükséges lojalitás a training megkezdéséhez. Két szektor jobbra nem téma. Elindulok, és rögtön az első szektronál lezuhant az arcom. Lehet, hogy amit most mondok az Experteseknek nem mond semmit, de éppen egy szérűskerti focimeccs közepébe csöppentem, ahol 22 csávó várt tárt karokkal. Még mázli, hogy éjjel volt / mondjuk nem tom milyen lehet éjjel focizni / így nekiláttam a megtisztogatni a terepet. Apró veszteségek árán, meg teljes bréklájt készletemet felhasználva kinyírtam 19-et közülük. A maradék három elmenekült. követtem a vérnyomokat a szektor széléig, átnéztem mindent, de sehol nem voltak, ekkor vált világossá előttem, hogy nyilván megléptek. Lényeg, a lényeg hogy megtartottam a kimentett állást, ahol a 19 csávó vérbefagyva fekszik a mezőn, szóval akinek kellene egy screenshot belőlem, jelezze bátran nagyon dekoratív. Más... Lásd feljebb!

Pedro 14 Creative Commons License 2000.08.07 0 0 293
HEELLPPPP!!!!!

Sziasztok, kellene egy kis segitség!A ja2-ben már Medunában vagyok és pont ekkor olvastam, itt az Fnp90-ről vagy miről!Na szóval végig jártam az egész rühes szigetet,MINDEN SZEKTORRON ÁTMENTEM
ÉS NEM TALÁLTAM MEG.Legyetek szivesek arról a helyről valami segítséget adni, hogy néz ki, szól-e a gép ha odaérek arra a helyre!Kérek mindenkit
ségítsetek!!!!!

Előzmény: kisgenyo (292)
kisgenyo Creative Commons License 2000.08.07 0 0 292
Fijjúk!
Egésszé elérzékenyültem! Ezek szerint nem csak én vagyok hülye, hogy ennyire belehabarodtam ebbe a game-be! Pontosan nyolcszor nyomultam végig a Ja2-őn. Yogi 10 000 000 dolcsijával, Douglas 1 000 000 dolcsijával, és persze cheat-ek nélkül is. (A sok pénz nekem csak arra kellett, hogy kiélvezhessem a csávók dumáit, Gustól Steroidig.) EZ adja meg ugyanis a játék igazi zamatát, ami megkülönbözteti az (egyszer sem fagyó) Incubation-től, vagy a hihetetlenül lineáris Gorky17-től.
Miután tényleg rabja lettem a játéknak, lenne két naiv kérdésem:
1) Érdemes-e véginyomulni az első részen? (Pár alkalommal már óriási csalódás ért ezen a téren, példul a 11 óra után nem voltam képes tartósan játszani a Seven Guest-tel. A Panzer General ebből a szempontból kivétel, grafika ide, grafika oda, ott biz a DOShadtszagú első rész maradt a király - legalábbis nálam.) S, ha igen, hol szerezhető be, original, nem ingyér?
2) Van játék, mi hasonlítható ezen remekműhöz? Mellik az, ide vele! (A nevével.)

Ami a JA2 játékmenetét illeti, azzal kapcsolatosan nincs kérdésem felétek. Nem azért, mert mindent tudok, hanem azért, mert bármennyit is kérdeznék tőletek, sohasem fogok mindent tudni.

Előzmény: Norby (291)
Norby Creative Commons License 2000.08.07 0 0 291
MLG: A fotóknak szerintem nyiss egy ingyenes homepage-t, patch ügyben meg olvasd el az előző hozzászólásokat. ;)

Az orosz patch és leírása leszedhető tőlem is. Nagyon szuper, ajánlom mindenkinek, és légyszi írjatok a szerzőnek, hogy csinálja meg 1.06-ra, és kérjétek az extremly hard mod-ot is (minden a kérések számától függ).

Frissült a doksim is. Leginkább a weapons/weapons.htm változott, amelybe beraktam az orosz patch változásait is, itt jól összehasonlítható az eredetivel. Az adatokat a programból néztem, mivel néhány helyen a patch eredeti táblázata sem pontos, így inkább ezt érdemes nézegetni. Plusz bekerült egy új oszlopba a sorozatlövés pontatlansága is.

Előzmény: MLG (289)
MLG Creative Commons License 2000.08.07 0 0 290
Na csak megnéztem magam, hogy minő ez a peccs. Valaki feltette már? Milyen? Kafább lett tényleg?
Írjátok már meg lécci! Amúgy meg mi van itt tífusz? Egész nap nem írt senki semmit... kár. pedig a szabimat végig Jaggedeztem, volna mit mesélnem. No sebaj, talán már holnap lesz valaki... CSövi
MLG Creative Commons License 2000.08.07 0 0 289
Sziasztok! Meggyüttem szabiról, rengeteg mesélnivalóm van, de sajna a meló is sok, így eccerre nem tudok annyit dumcsizni, amennyit akarok. Előljáróban a legfontosabb, készítettem a gameről néhány fotót, ha valakinek kell küldjön egy mélt és válaszmélben elküldöm. mlg@index.hu a cím, Viszont egy kérdést gyorsan feltennék! Ha jól olvasom van valamilyen új peccs a JA2-höz????
Mit tud? Hol lehet letölteni? Írjatok má lécci!
Köszi: MLG
kisgenyo Creative Commons License 2000.08.05 0 0 288
Hello, Stein!
Én az M9-es szektorban aláltam meg az FNP90-et , ezen kívül van még ott egy Mike féle
fegyver is
Előzmény: Stein_ (286)
Norby Creative Commons License 2000.08.03 0 0 287
Köszi Stein a linket!
A patch nagyon tetszik, újratömtem rar-al (így 1.5M-val kisebb).
A freelancer-en van egy táblázat a változásokról. Az orosz fegyverek javultak sokat, a pisztolyok gyorsultak, az AKSU-74 es Commando pedig hangtompítóval is felszerelhető! Eddig nem volt olyan fegyver, amelyre lehet távcsövet és hangtompítót is rakni, ez a kettő viszont ilyen!
Sok grafikát és hangot is jobbra cseréltek, egészében sokkal reálisabb lett a játék.
Ha felrakod, az 1.05-ösre cseréli a game-t, amiben az 1.06-hoz képest csak a talon AP-je és pontossága kisebb, de lehet írni a készítőnek (WildFire, icq 417230), és ha elegen kérik, lesz 1.06 is. Én már kértem, jót beszélgettünk, rendes a srác. Kérjétek ti is!

Az előbbi táblázat alatt van egy másik, ami egy keményebb mod-é (a fegyverek sebzése kb. duplája az eredetinek, de jól be is van hangolva). Ez még nincs kész, de azt mondta, hogy talán a jövő héten tudja csinálni, biztassátok ti is. :)
Külön fegyver állítgató progi sajna nincs, ő is kézzel csinálja (gondolom az exe-ben), és nem árulhatja el a titkot, szóval marad a biztatás.

Más jó dolog is van a freelancer-en: az inventory-ban az eddigi legjobb fegyverleírás, olyan extra infókkal, mint pl. az AP igény tizedes pontossággal, az első lövés plusz AP igénye (jó a leírás is, hogy mit hogyan is számol a game), a fegyverek zajának sugara, a sorozatlövés pontatlansága (ez is fegyverfüggő!), javítás és romlás sebessége, valamint az értéke (amitől pl. az NPC-k reakciója is függ). Ugyanitt az armorok leírása is sok újat mondott, amit máshol még nem láttam, pl. hány sebzést fognak fel az egyes lőszertípusok esetén.
Ezeket is beraktam ma a doksimba.

Eagle: P90 egy weapon cache nevű helyről szerezhető, amely minden game-ben máshol van, városok közötti üres mezőkön szokott lenni (kiírja, ha rálépsz, hogy van itt valami). Kis házikóban több más felgyverrel együtt 2 db. Viszont a bent levő fegyverek attól függenek, milyen közel van Meduna-hoz, ha a te game-dben Drassen mellé tette, akkor nem lesz benne P90. Valamint Normal Guns módban se.

A Jape savegame editor-ral a következőkre jöttem még rá:
Richard (Slay ill. Terry néven is fut, felvehető a slayhire.rar segítségével) Roof bonus-os! Az egyetlen Reaperen kívül, akinek megvan ez a jó kis +15% ha tetőről lő földre.
Minden NPC-nek rendes adatai vannak, Kingpin pl. HH expert, Dreidrana AW expert. :)
Van egy Thief skill is, de egy karakternek sincs beállítva.

Időközben meggondoltam magam, és mégse a Normal Guns-t választottam, az alábbiak miatt.
- Mivel majd mindenkitől elszedem a fegyverét, rengeteg lőszerem van, nem gond a sokféleség.
- Akitől elszedtem a fegyvert, az is gyakran dob el kimúlása után (a fegyvervben levő mellett plusz egy) tárat.
- Az orosz patch-et érdemes felrakni, annak meg jellemzően csak akkor van értelme, ha használhatóak is a fegyverek. Normal-ban nagyrészük nincs, a Dragunov se, ami pedig itt már nem helyettesíthető az m24-el: neki 60-ra csökkent a távja, de 9 AP-re gyorsult, míg az m24 távja 95-re nőtt (AP maradt 13, pontosabban 12.9), így ez már két külön kategória.

Most az alábbi custom merc-el tervezek indítani egy game-t:
HLT, WIS, MEC, MED: 85
LDR: 75
AGI, DEX, STR, MRK, EXP: 35
Mivel alacsony pontszámon jóval gyorsabban nő minden tulajdonság, érdemes minimumra venni ami gyorsan növekszik, a lassúakat pedig max.-ra.
A 85-ös MEC nagyon jól jön, mivel olcsó repair-os kevés van, közülük is csak Gasket az egyetlen, akire a fegyverek tuningolását s lehet bízni, de ő is szokott hibázni, reload-olgatni meg nem akarok, az is egyfajta csalás. Az AIM-beli jók pedig nagyon drágák, inkább csinálom magam.
Nullára szerintem nem éri meg semmit se tenni mert az csak 20 pontot ad, ugyanakkor 35-el lesz kevesebb, és később se növelhető. Így reményeim szerint csalás nélkül elérhető, hogy már a játék közepe táján minden tul. 90 körül legyen (a 35-el kezdettek pedig mind 100-asok).

Előzmény: Stein_ (284)
Stein_ Creative Commons License 2000.08.02 0 0 286
Hello!

FNP90: A legjobb submachinegun. (hangtompító+nagy lőtáv+nagy sebzés(persze csak viszonylag)+gyors+ritka töltényellátottság)(mellesleg jól néz ki :). Elvileg Ortában szerezhető, de én még mindig csak a hozzá való töltényt találtaam meg az egyik elitnél, a fegyvert nem :( Sebaj, hátha te találsz. (én is lecserélném a két MACet két ilyenre, kár, hogy kevés hozzá a muníció)
Amúgy egy belga fegyver (mint a FAL) és a valóságban is az egyik legjobb gépfegyver. Kissé futurisztikus megjelenésű, mint a Styer Aug.

Előzmény: Eagle_ (285)
Eagle_ Creative Commons License 2000.08.02 0 0 285
Hello!

Köszi Stein.

Már csak egy kérdés: mi az az FNP90 és hol lehet hozzájutni(természetesen cheat nélkül ha lehet).

Előre is köszönöm.

Hi.

Előzmény: Stein_ (284)
Stein_ Creative Commons License 2000.08.01 0 0 284
Hello!

Eagle: G11 csak Mike megölésével szerezhetsz. A psycho ugyancsak a kérdésekre adott válaszokból jön ki, mint sokminden más is. Nézd Norby doksiajit, biztos benne van valahol, hogy mire mit ad.

Megkukkantanivaló:
http://www.freelancer.ag.ru/ja2/download/index_eng.shtml

Orosz barátaink végeztek 'némi' módosítást a progin. (többek között használhatóvá tették a Dragunovot, meg elrontották az FN-FALt)

Eagle_ Creative Commons License 2000.08.01 0 0 283
Hello mindenki!

CUSTOM MERC téma:
Jó, hogy olvastam a vehiclepüfölésről, majd kipróbálom. Köszi.
Azt már tudtam, hogy a távoli sok-sok lövöldözés növeli a MRK-t, és hogy a sok-sok TNT piszkálás nyomja az EXP-t, de szerintem nem ér meg annyit az egész, hogy egy csomót vacakoljak vele.
Az én merc-em tulajdonságai ezek szoktak lenni: HLTH, AGI, MRK: 85, DEX,STR,WIS: 80 körül, MED,LDR: 35, MEC, EXP: 0
Szerintem nincs szükség pl. EXP tulajdonságra, hiszen aknák szinte csak Medunában vannak és TNT is ritkán használok. (Ha meg igen, akkor mindig van vki más a csapatban, aki tudja használni.) Tehát fölösleges pazarolni a szétosztható pontokat EXP-re vagy MEC-re, inkább HLTH, AGI, MRK, ... legyen nagyon jó. LDR-t is felesleges 35 fölé nyomni, hiszen militiaképzés során rettentően gyorsan nő.
Így az én custom merc-em ugyan sík h*lye a bombákhoz, szerléshez, ajtónyitogatáshoz, de csodálatosan jó harcos. (Egész jól tud militiat képezni és gyógyítani is.)
Ajánlom mindenkinek Gasket-ot (M.E.R.C.) : nagyon jó szerelő és rendkívül olcsó és már a 3. napon fel lehet venni. Így nem kell, hogy a custom merc tudjon szerelni.

Tényleg a TRAIN-t érdemes használni. Én próbáltam már, de csk alig - alig nőtt 1 vagy 2 pontot a tulajdonság, és ráadásul nagyon sok ideig tart.

Amúgy G11-et hol lehet szerezni?? Tony-nál? Ott eddig csak lőszert találtam hozzá.

Tudja vki, hogy mitől függ az, hogy a custom merc PSCHO-s lesz-e vagy sem??

Norby Creative Commons License 2000.07.31 0 0 282
Leszedtem még két programot:

- ja2hcc.rar: tohit számoló (exe változat)
- edit/ja2cme.zip: saját merc generáló - az eddigi legjobb, a kezdő felszerelés, a skillek és a személyiségjegyek is egyszerűen kiválaszthatóak (a Patusco doksi alapján sem lehet ennyire jól megcsinálni).

Norby Creative Commons License 2000.07.31 0 0 281
Megnéztem mi a különbség a Normal Guns és a Tons of Guns között, és meglepő módon a Normal tetszik jobban. Nem a található fegyverek darabszámában van különbség, ugyanannyit dobál el az ellen mindkét módban (ez amúgy a nehézségi szinttől füg), hanem abban, hogy Normal-ban kevesebb fegyvertípus fordul elő. Nincsenek orosz, kínai, és a Warsói szerdődéshez kapcsolódó WP lőszeres fegyverek, meg egy pár NATO-s is hiányzik. Igyekeztem összeszedni, melyek ezek:

Barracuda, Spas-15, AKSU-74, FN P90, HK MP53, Thompson, Type 85, AK-74, AKM, Dragunov, FA-MAS, HK G3A3, SKS, Steyr AUG, HK 21, RPK-74.

A doksimban van teljes táblázat a fegyverekről, amelyet a web-ről szedtem, de több hibás adatot is javítottam benne (pl. rocket rifle csak 38-at sebez). Abban látható, hogy ezek nagyobb része gyenge, nem használt fegyver, csak 1-2 van közte, ami jó, de azok is könnyen helyettesíthetőek a bentmaradtakból.

Van viszont C7, FN-FAL, Minimi, CAWS, MAC-10 (hogy csak a jobbakat említsem), és mivel az ellenség is csak ezeket használja, jóval nagyobb számban dobál el ilyen jó fegyvereket. Néhány AIM-os ember kezdő fegyvere is pozitív irányba változik.

További ok, ami miatt jobban tetszik, az az, hogy az egységesebb fegyverek miatt kevesebb fajta lőszer van, azokból viszont emiatt több. A sok lőszer pedig fontos a MRK fejlesztéséhez, hogy sokat lehessen puffogtatni távoli célokra (tetőn mindíg újra lehasalva, és-vagy hangtompítóval) nem is a találat, hanem a fejlődés kedvéért. Hosszú távon úgyis betalál néha, viszont sokkal többet fejlődik.

Az ellen fegyverét sem magáért a fegyverért érdemes álladóan elszedni, hanem a benne levő egy tár lőszerért, akár milyen is az. A tréninghez egy pisztoly is megteszi, sőt jobb is, mert tovább bírja az ellen. Ha van rajta páncél, az még jobb, mert akkor a találatoktól előbb fogy el a staminája, mint a HP-je (kb. 6-8 találat), így oda lehet menni elszedni a fegyverét is, amivel egyből bepótoltuk a kilőtt tárat. Dying-ra nem érdemes szaladni, attól már nem lehet elszedni semmit, de Critical-tól igen.
Ha a fegyver is kellene, akkor semmiképpen ne dobjunk oda robbanó cuccot (pl. kézigránát), mert a robbanástól jelentősen romlanak a fegyverek!

Feltűnt még, hogy a rod+spring különösen jó az eleve nagy AP igényű fegyverek esetén, mivel ott 2-3 pontot is gyorsít! A legjobb CAWS esetén, ami 9 ill. 13 (sorozatnál) AP igényű, gyorsítva viszont csak 7 ill. 10! Ha még csőhosszabbító is van rajta, akkor 23-as távú lesz (azaz 8 mezőig nincs rá levonás). Ráadásul ez a legnagyobb sebzéssel (40!) rendelkező fegyver, és arról is olvastam valamit, hogy a páncéltörő képessége is jobb, mint a többi fegyveré, ezért többet sebez, amire Meduna felé egyre inkább szükség lesz.

Extra páncéltörő képességű még a G11 is, ami ritkaságnak számít (a 4.7-es lőszere is, ha boltban van, érdemes megvenni az összeset). Ennek van mégegy speckója: sorozatban is olyan pontos, mint egyes lövésben! Ugyanis a 3 golyó olyan gyorsan megy ki egymás után, hogy a 3. is elhagyja a csövet, mielőtt az első visszarúgása miatt a fegyver csöve bemozdulna. Emiatt Auto Weapons skill nélküli embernek érdemes adni, jobb sorozatot fog vele lőni, mint egy AW expert. Ráadásul a sorozat csak 1 AP-vel kerül többe, mint az egyes lövés.

A Sniper puskák (Dragunov, m24) 13 AP-jét pedig 11-re viszi le a rod+spring, amitől használhatóbbá válnak, de mivel pl. FN-FAL-al ennyi pontból két lövést is le lehet adni, szerintem csak akkor van értelmük, ha a nappali látótávon kívülről (20-25 mező) akar valaki távcsővel, +4AP rácélzással lőni fejre 99%-os pontossággal.

Pontosságszámító képletek találhatóak a doksimban Patusco Guide-jában, tudom ajánlani Pausco oldalát.
Leszedtem onnan pár dolgot:
- egy kicsit jobb AI (eredetileg 2M, nálam rar-olva 420k),
- egy olyan patch-et, amivel a Slay nevű terrrista is felvehető (slayhire.rar, adni kell neki vmit, de nem mindegy mit)
- egy jó to hit % számító programot (ja2ahcc13.rar, böngészőben működik).

MLG Creative Commons License 2000.07.31 0 0 280
KELT: 2000.JÚLIUS 31. 9:00

Sziasztok! Mégis csak be kellett jönnöm, de csak kilencig maradok, utána már tényleg nem foszt meg semmi az édes szabadságtól és a JA2-től. Remélem a héten végig tudom nyomni, aztán majd jövő hétfőn / steyr aug. 7. / beszámolok, remélem tudok majd jó kis történeteket is mesélni, amelyeket Norby haverom szeret, sőt fotóim már most is vannak / céges digi kamera rulez! / azt is behozom jövő héten / jó kis mészárlások hihi / és aki akarja annak elküldöm. Sajna most sok mesélnivalóm nincs, meg már mennem is kéne, mivel nem túl jó szabadság alatt a cégnél időzni! Minden jót míg távol vagyok, most megyek és fejbe lövöm Drei-dharmát, Elliotot pedig megkínálom egy kis TNT-vel, hátha énekli majd, hogy "bolond aki sír egy nő után" hihi. Sziasztok Jaggedes Barátaim!

Norby Creative Commons License 2000.07.29 0 0 279
Flatline: ugyan, csak segítő szándékból írtam. :)

Frissült a doksim. Készítettem egy nyomtatóbarát verziót a katonák adatanak táblázatából (2 oldal), beleraktam a merc embereit és a felvehető NPC-ket, valamint javult a ki-kit szeret lista is. Ha észrevesztek olyat, ami nincs benne, írjátok meg, azt is beteszem.
Plusz felraktam még pár új editort is.

Előzmény: Flatline (278)
Flatline Creative Commons License 2000.07.29 0 0 278
Hajjiba!

Norby mester, aki mellesleg egyik kedvenc, am sokat kotozkodo olvasonk volt :), emlitette, hogy az index forum hasabjain egy kover JA2 topic nyilt. Orommel hallottam a hirt, mert anno nekem is nagyon a szivemhez nott a jatek.

Sajnos a jogi es kiadasi hercehurcak miatt meg most sem talaltak kiadot a kiegeszito, az Unfinished Business piacra dobasahoz.

Norby keresere feltoltottem az alabbi a cimre a nehai HARDWiRED-en megjelent teljes Jagged Alliance 2. leirasomat. Akit erdekel, netan valahol elakadt vagy nemi szorakozasra vagyik ;], az kukkantson be.

Day1
Day2
Day3
Taktik

Norby Creative Commons License 2000.07.28 0 0 277
MLG:
A tehenes ötlet tetszik. :)
Szerintem nem kell Lockpick, feszítővassal is szinte minden kinyitható Bull-al, csak sokára lesz komolyabb zár, de akkor meg már ott van MadDog és Dynamo, mindkettő Expert Lockpick-es, vagy ha kell egy napra Magic-ot vagy Trevort is fel lehet venni (akkor már pénz is van bőven). 50-es MEC szerintem kevés ezekhez a zárakhoz Expert Lockpick-el is, fejleszteni meg nehéz.
Load game nélkül meg izgalmasabb a game, jobban ki kell fejleszd a taktikáidat, és reálisabb is az egész. A sérülés meg úgyis meggyógyul, főleg ha mindenkinek van némi MED-je, és mindenkit doctor-nak raksz, pár nap kell csak hozzá. Ha nem arra mész, hogy rekordidő alatt fejezd be, akkor izgalmasabb így, persze ekkor a milíciaképzés is nagyon fontos, 6-8 tanár is elkellhet. Érdemes a MERC-eseket felvenni, igaz kezdetben feleannyit tanítanak mint az AIM-esek, de ez a szinte nulla leadership-jük miatt van, az pedig gyorsan nő - a magas LDR-eseké jóval lasabban. Árban meg sokkal jobbak, az egész csapatot fel lehet venni egy közepes AIM-os áráért.
Break Light is szuper, kipróbáltam, kb. fél órán át világít! Nem úgy, mint az UFO-ban..
Köszi a beszámolót, kész regény, más is írhtna ilyet.

Stein:
A kezdeti pár csata szerintem nagyon könnyű, hangtompító, MP5k nékül is simán megcsináltam egyedül, 35-ös MRK-val kezdve (Expert-en). Ambival sem lő dupla sorozatot (pedig jó is lenne), a másik fegyver olyankor mintha nem is lenne.

Előzmény: MLG (272)
MLG Creative Commons License 2000.07.28 0 0 276
Haverjaim!!!
Megyek szabira, majd csak augusztus 6-án gyüvék újra, tehát nem bunkóságból nem fogok írni. Ja, és hogy mit csinálok a szabi alatt???!!!
A válasz: Dzsegged Elájensz Tú
Szasztok
MLG Creative Commons License 2000.07.28 0 0 275
No szóval, Grummos sztori! Igazából mégy egy szektor hátra van / H1 / de gyanítom hogy a legnagyobb mészárláson már túl vagyok. Legalábbis Grummban. Ez a G1-es szektorban történt tegnap. Az amelyikben az a sok lakóház van. / Ajánlom figyelembe a a kép bal felső sarkában lévő házikót,szívesen élnék valami ilyen helyen, csupaüveg kégli, panoráma a tengerre satöbbi./ Szóval éjjel közelítettem meg / ahogy otthonomat is szoktam, mikor megyek haza részegen / lopakodva, lassan mozogva. Első kettőre nem sikerült a belépés, mert leamortizáltak az első két körben. Harmadikra jobb lett, nyomtam egy kis kamót magamra. Guggolás, brék lájt középre, tehát a megfelelő előkészületek. Egyszercsak elkezdtek jövögetni a csávók. Egy darabig még le tudtam szedni őket, hála a bréklájtnak már mérföldekről megláttam őket, de hamarosan k***a sokan lettek. No mondom, itt az ideje egy komolyabb manővernek. Mortar elő, többi ember el a közeléből. Jól megnéztem a célpontot: Négy strong faszi ácsorgott ott, plusz egy amelyik már agózott / dájingolt / hoppá adott a célpont. Nagyon király mozgássor, féltérd, kitámaszt, skuló be, elhajlás, fülbefog, füstfelhő, süvítés becsapódás.
Hííííííííííííííííííííííjjjjjjjjjjjjjjjj!!! Az öt mandróból a döglődő felgyúlladt és szénné égett, a másik négy meg ment le turkesztánba poor illetve critical állapotban. NAGYON KIRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁLY! Ha végignyomtam a gámot, szerzek valami csítet és generálok mindenkinek egy mortárt meg örök ammót és felgyújtok felrobbantok mindent!!!!!!!!!!!!
Ahi-ahi-ahi-ahi!!! No szóval a bréklájtos területen lezúztam vagy 12 tagot, aztán még mindig volt vagy 3-4! Ezt nagyjából az Opponent turn piros skálájának a haladásából következtettem ki. Elindultam vadászni rájuk, kettő a házak között bújkált, ezeket beleintegráltam a falba géppityuval. A harmadik a mezőn ácsorgott / mint Parzsü a mezőőr / de olyan faroktéma volt, hogy lazán mögé osontam 'oszt agyonvertem pajszerral. A Negyedik köcsög meg elbújta a ládák közé, tettem róla, hogy ott is maradjon örökre. Ezután láttam csak, hogy a Terry álnevű Terryrista is itt van a városba, őt is telepumpáltam hehe! Szóval ennyi volt a Grummi kalandom, remélem nem volt uncsi.
MLG Creative Commons License 2000.07.28 0 0 274
Szevasztok! Stein, Norby meg egyebek!
Szerintem csak addig gázos a játék, amíg az első rifléket meg nem szerzem. A Mark meg eléggé adottul fejlődik, ha okos a csávód, mivel pölö Danny papa / Wisdom:91 / leszámítva pihi, repair satöbbi, tizenöt harccal eltöltött nap alatt 61-ről 90-re mászott fel! Banyek, munkát hoztak, de hamar lenyomom és gyüvök back, aztán majd elmesélem tegnap esti kalandjaimat Grummban. Kafa volt, majd elcsöppentem az élvezettől! :-)))
Stein_ Creative Commons License 2000.07.28 0 0 273
Hello!

Norby, MLG: Megvannak az okai a dolognak... A stealth, lehet, hogy növekszik, de kezdéskor ad egy hangtompítót, ami nagyon hasznos az elején (85ös Markal meg egy MP5ös is jön, ami tiszta haszon így együtt :). A night ops meg nem fejlődhet ki út közben, tehát az is kell. A ambin is gondolkoztam már, de mire igazán szükség lenne rá (van két MACem), már jó a Mark is, tehát nem nagy a valószínűsége, hogy mellé lő. (egyébként ambival két sorozatlövővel mindkettő sorozatot lő, vagy ugyanúgy csak az egyik és a másik még lő egyet?). És mivel egyedül kezd, nem árt a 85 mark, mert nincs kedvem hosszas adok-kapok csatába keveredni és megsérülni már az elején. Így az MP5el is van esélye, hogy távolabbi (lőtávolon kívüli) embereket meglőjön és közelre már lehet fejre lőni. Egyébként elfeljtettem megemlíteni, hogy a Str is 80, mert az egyedüllét miatt sokat kell magával vinnie. (adjátok össze a két MAC, meg az FN súlyát + lőszerek meg miegymás) Persze ha találkozok Hamoussal, akkor kellemes csevegés mellett megpüfölöm a kocsiját is :)
Ja, elfelejtettem megemlíteni, hogy csakis női karakterrel vagyok :)

MLG Creative Commons License 2000.07.28 0 0 272
Hi!
Itt vagyok megent. Tegnap támadt egy ötletem, igaz még nem volt időm kipróbálni, sajna a hétvégn nem is lesz...
Arra lennék kíváncsi, hogy amikor megcsapkodok egy tehenet és körökre bontott módba kapcsolt, akkor is lehet-e az agilityt crouchhal fejleszteni? Hmmm.
Amúgy visszatérve a custom mercre...
Én a Wisdomot és az Agilityt minidg 85-re teszem, a Healthot, Strenghtet, Dexterityt, Marksmanshipet 70 körülre, a Leadership ugye 35, a Mechanikot 50-re és az Explosivest 35-re. Az emberemet úgy generálom meg, hogy Expert Lockpickinges legyen, szerintem ez NAGYON FONTOS.
50-es MEC.-re már tool kitet is kap. Ezzel már szinte bármit kinyit és frankón is szerel. A 35-ös Explosives elég az aknás trükkhöz, ezzel felnyomom 100-ra és ha marad energiám TNT buzerálással még a Wisdomon is nyomok pár pontot. A Str illetve Dex növekedésért a kocsi püfölés ugye sokat tesz, a Health meg jó úgy ahogy van, úgysem hagyom sz*rrá lőjjék a csávómat, max. 5-8 pont sebesülést engedélyezek neki.
Norby Creative Commons License 2000.07.27 0 0 271
Stein:
Sákány ellen sárkányfű - azaz elixír rulez. Ezzel kapcsolatban egy tuning tipp AGI-re: körberohangálni a bogarakat közvetlen közel elixírrel, Stealth módban.
Hangulatos egyedül nyomulni, én is így mentem a játék feléig - azért csak addig, mert félretettem, hogy újat kezdjek HH-el, minimális lőfegyver és load game használattal.

Stealth-al 4.szinten már teljesen csendben tud futni az ember, de nélküle is meg lehet lenni, kb. 6. szinttől Stealth nélkül is elég csendes.
Night Ops nem rossz, ha egyedül mész, jól jön a +1 látótáv. Night Ops nélkül éjjel 11 kockára látni, vele 12-re. Night Vision-al 13 ill. 14-re, UV-vel 15 ill. 16-ra. Csapatban viszont elég ha egy(-két) felderítőnek van Night-ja, mivel a többiek is tudják támadni amit ő lát. Emiatt csapatjátéknál én nem tartom fontosnak, hogy a customnak legyen.
Ha már két Mac-el mész, jó lenne az Ambidextrous (kétkezes), enélkül -20% van a találatra két fegyver esetén.
A MRK-t én minimumon (35) kezdtem, mivel nagyon gyorsan nő, pár nap alatt felvihető 90-re. Érdemes a felesleges fegyverekbe való lőszereket menet közben biztonságos helyről (pl. tető) az ellenségre célozva ellődözni, vagy pl. zárakat szétlövöldözni. A bogarak esetén a tető nagyon bejön. :)
A többivel egyetértek, főleg az FN-FAL-al.

MLG:
Köszi a vehicle tippet, bár már láttam, nem gondoltam, hogy ilyen effektív. Eddig azért nem próbáltam ki, mivel helikopterrel szoktam közlekedni.
A MED-nek én adok 35-öt, mivel jól jön néha, valamint gyorsabb a gyógyulás, ha a beteg is doctor és nem patient. Meg jó látni bármit, ami növekszik. :)
A MEC-et gondolom 75-ön is kezdted, én nem tudok effektív növelő módszert rá, csak a szerelgetést, de az meg nem sok, és nem a custom merc-el szoktam csináni, van sok olcsó merc erre (Gasket, Dynamo, Dimitri). Csak azért 35 nekem, mert azt olvastam, hogy ha 0, gyakrabban lesz jammed a fegyver, bár lehet, hogy ez nem igaz, főleg a jó állapotú (80% felett) fegyverekre nem, ezek sosem ragadnak be. Lejjebb meg nem hagyom menni, mivel ha kisebb a % mint a MRK, akkor a különbség felével csökken a találat esélye.
Danny szerintem is szuper, főleg ha már kocsit is püfölt, a legjobb stat-jai lesznek (HLT és AGI eleve 99). A 90 feletti AGI azért is fontos, hogy nem teljesen pihenten is 25 AP legyen a csatában. Buns-t én csak tanítani vettem fel, arra viszont nagyon jó. Barry nekem is szimpatikus, de nem használom, mivel hamar lesz annyi pénz, amiből jobb ember is kapható nála.

Én az előző játékban egyedül nyomtam (+ tanítónak a teljes MERC csapat és az ingyenes emberek), most újat kezdek Bull, Danny, Grizzly, Spider -el, majd ahogy lehet még leginkább Thor, Len, Cougar -t tervezem felvenni (plusz a tanárok és NPC-k, akik közül MadDog-ot és Miguel-t tarom jónak harcra is). Azért ilyen sokat, mert két csapatot akarok, az egyik nyugaton, másik keleten fog délnek vonulni.
Gondolkodom azon is, hogy induláskor csak Bull-t, Grizzlyt, Spidert veszem fel 2 hétre, ezalatt csak Drassent és Chitenza-t foglalom el, megcsinálom a San Monai és a turista questet, felveszem egy emberrel a kocsit, MadDog-ot és a rugókat Estoni-ból, és leginkább csak tréningezek (főleg AGI-t). Majd ha megjön Bubba a MERC-be, őt és a drágább AIM-osokat felvéve indulok a nagy útra.

Amúgy tetszett, amikor elromlott a MERC oldala "Error 404" -el. :)

Előzmény: Stein_ (269)
MLG Creative Commons License 2000.07.27 0 0 270
Norby!

Köszi a hasznos cuccokat, majd megsasolom őket...
Ha már embereket felől érdeklődtél, én három emberrel nyomom a témát / nem számítva Ira-t és Hamous-t /. Egyik természetesen a Custom Mercem,
aki jelenleg így áll. AGI:85, STR:100, DEX: 100 / Utóbbi kettő thanks to vehicle-püfölés / WIS: 85, LVL:7, MRK: 89, MEC:75, EXP:100 / akna ki-be bizgerálás rulez! / MED:0
Emellett a faszi mellett, Buns-ot, meg Danny-t használom. Danny, hála a 93-as Wisdomjának, meg annak, hogy sokat lövöldözte, vele, 27 nap alatt a Marksmanshipje 61-ről 88-ra ment föl. Bunsot meg egyszerűen imádom! De komálom még Barry Ungert is / Anderrrsztend /
Ti kivel zúztok?

Stein_ Creative Commons License 2000.07.27 0 0 269
Hello!

Norby: Én spec nem kedvelem a bogarakat...
Ami a mercemet illeti Steath-Night Ops képzetségű (lehetőleg normal) Magas Wis (85) + Mech, Expl és Med 35-ön + A többi szétosztva (Mark: 85, Agi+Dex: 70, Health: 60). A felbérelhető mercekkel nem nagyon folglalkoztam, inkább egyszemélyes éjszaki lopakodó rajtaütésekkel, egyedül játszottam (többször is, végig). Csak az útközben hozzámverődött emberek voltak miliciaképzőnek. Kevenc fegyvereim a Mac-10 (kettő is, hangtompítóval) meg az FN-FAL (mesterkövészkedni, kizárólag fejlövéssel :)
Néha azért felvettem embereket (főleg tankirtáshoz) akik általában Shadow, Gus és Magic voltak.

Norby Creative Commons License 2000.07.27 0 0 268
Csak sci-fi módban vannak a nagy alien bogarak. Ha nem tudod, mi az, próbáld ki, érdemes. :)

Ha valakinek bármi kérdése van, esetleg hasznos táblázatokat szeret böngészni (én igen :)),
ajánlom a mindenre kiterjedő leírásgyűjteményem,
és az angol ja2 fórumot.

Plusz adok egy tippet: Bull (HandHeld expert) feszítővassal egy ütéssel leterít bárkit! Egy ütés pedig csak 4 AP-be kerül.

Magyarázat: egy ütéstől az ellenfél az elszenvedett sérülés 4-5-szörösét veszti a staminájából (kék csík). Egy átlag katona nem tud túl nagyot ütni, neki kb. hármat kell ütniel a kifektetéshez, plusz ha azt akarjuk, hogy az ellen az ő körében se keljen fel (azaz újra mi jöjjünk), akkor fekve is rá kell ütni mégegyet, ami lehajolással együtt még 6 AP.
Boxerrel ütve kicsit jobb a helyzet, de a feszítővas sokkal jobb, mivel többet sebez, jóval több a stamina vesztés is. De az igazi plusz a HandHeld skill-ből jön, ami +45%-ot ad. A Marital Arts nem jó, mivel az csak +30%-ot ad, és csak szabadkezi harcra (boxer ha van is nem veszi figyelembe - jogosan, mivel sokszor lábbal rúg). A feszítővassal ütésre nem kapja meg a pluszt, ez nem nunchaku.
A HH expert pedig dupla bónuszt, +90%-ot kap! A gyakorlatban ez 29 körüli sebzést jelent feszítővassal, aminek a négyszerese is több, mint a max stamina (100), ezért fekszik el az ellen egyből, sőt, a saját körében sem kel fel.
Sima HH esetén az átlag 20 körül van, azaz kellhet mégegy ütés akkor is ha lefeküdt, de kicsi volt a sebzés, hogy ne kelljen fel egyből.

A lefeküdt ellentől pedig könnyű elvenni a fegyverét (ctrl-click). Egyszer egy elit alakulat megtámadta az egyik sam-site-m. Bull és Grizzly (+pár merc) füstgránátok segítségével egy lövés nékül leütötte mindet, és 9 szuper fegyvert (minimi, HK21..) zsákmányolt, párat távcsővel.

Tudom ajánlani a custom merc tulajdonságának is a HH Expertet. A fenti harcmodorhoz lehetne még Stealth-ra gondolni, de nem érdemes, mivel szintépéssel is nő a lopakodás.

Kíváncsi lennék, ki melyik tulajdonságokat, illetve katonákat választotta, és azok hogyan váltak be neki.

Előzmény: MLG (267)
MLG Creative Commons License 2000.07.27 0 0 267
Sziasztok!

Én már ugyan haladó Jagged2-ős vagyok, de volna egy kérdésem. Egész pontosan mit jelent a sci-fi mód. Melyek a különbségek a Reality módhoz képest?
Ezt valaki írja már meg, de amúgy kérdezhettek is, hátha tudok valamire válaszolni, elvégre Medunán kívül már mindenhol jártam meg néhány Questet is sikerült befejeznem.
a helpet előre is köszi!
MLG

Kwisatz Haderach Creative Commons License 2000.07.26 0 0 266
de hol nézzük meg?
Előzmény: Nick Smith (263)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!