Keresés

Részletes keresés

Tastam Creative Commons License 2014.02.04 0 0 5134

 A 1010-est a múlt héten többször is láttam Záhony - dunaújvárosi bugavonattal.

Előzmény: Törölt nick (5133)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.04 0 0 5133
Az 1229-el a muktheten futottam össze a nagyallon ' . De az 1010-est régota nemlattam.
Előzmény: kisczako (5129)
Magyar NaBA Creative Commons License 2014.01.27 0 0 5132

Képek a 140-es vonal egy havas napjáról:

 

Kecskeméten az 517-es bobó tologatott egy RCH-s teherkocsikból álló vonatot. Az állomás déli végén kiágazó iparvágányra ment vélük. Az ottani üzem a szocializmus összedőlése óta tudtommal nem nagyon működik, az egykori iparvágányon ma vélhetően kocsik bértárolása zajlik.

 

Kiskunfélegyháza helyett Csengelén keresztezett a Tömörkény IC és a Móra IC. A képen az ekkor jó fél órás lemaradásban lévő Móra IC.

 

Szatymaz helyett Kisteleken találkozott a két klslsben lévő Tömörkény IC. A Pest felé haladó vonatot a 006-as Traxx vontatta.

Magyar NaBA Creative Commons License 2014.01.10 0 0 5131

A nagyállomáson lelkesen tatarozzák a posta fennhatósága alatt álló épületrészt. A tetőt újra cserélik, a homlokzatról pedig levakarják az évtiezedes szmötyit. Csak nem ott készül a kormányablak?

 

 

 

Mikey85 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 5130

kisczako Creative Commons License 2014.01.09 0 0 5129

Üdv !

A napokban 2 gép jutott eszembe... Mi van a V43 1229-cel és a V43 1010-zel ? Jó tudom, 431.......

 

kCz

Magyar NaBA Creative Commons License 2014.01.09 0 0 5128

A következő lehetséges bontási áldozat szerintem a balástyai oldalrakodó. Az oldalába épített téglákat hónapok óta lopkodják láthatatlan kezek.

Előzmény: atosz66 (5127)
atosz66 Creative Commons License 2013.12.27 0 0 5127

Itt még békésen, egymás mellett :

 

Előzmény: Magyar NaBA (5126)
Magyar NaBA Creative Commons License 2013.12.23 0 0 5126

Szatymazon lebontották az egyik első vágány melletti régi raktárépületet. Helye ezennel átadatott az elővárosi vad-P+R-kolásnak.

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.11.11 0 0 5125

Igen a Karlovai vonal, az hamarabb kiágazott. 

Előzmény: Lovrin (5124)
Lovrin Creative Commons License 2013.11.10 0 0 5124

Az a szeged-temesvár vonal maradványa lehet, annak maradt fel nem szedett szakasza.

Előzmény: vityu75 (5123)
vityu75 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 5123

Sőt! Ha nem tévedek, ennek a vonalnak a maradványai futnak Újszentiván határában. A közutat keresztező sínpárt idén aszfaltozták le. Ha legközelebb arra járok, akkor megpróbálok képeket is készíteni.

Előzmény: Törölt nick (5122)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.08 0 0 5122

Csóka, és Szanád között még megvan a pálya, a susnyásban. Fák bokrkok nőttek rá. Talán egésszen Törökkanizsáig is megvan. De ebben nem vagyok biztos, viszont Törökkanizsától Gyála fele már semmi nincs meg belőle, csak az oszlopok a pálya mellett.

Előzmény: vityu75 (5121)
vityu75 Creative Commons License 2013.11.07 0 0 5121

Szép kis emlék. Sajnos ezen a szakaszon a pálya már csak néhol lelhető fel, vagy csak egyszerűen benőtte a gaz.

Előzmény: Törölt nick (5120)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.06 0 0 5120

A Szeged-Karlova vasútvonal Csóka és Gyála közti szakaszán 79'-ben még Sinó-k közlekedtek:

Magyar NaBA Creative Commons License 2013.11.02 0 0 5119

Néhány gép a szegedi vonalon mindenszentek napján a Tömörkény IC-ről:

 

H-MÁVTR 0448 517; Szeged 10:30;

A gépnek nem sok dolga akadt ottjártamkor, gondolom tolatott volna, ha lett volna mit.

 

RO-GFR 0400 582-9; Kiskunfélegyháza 11:37

A 140-esen Train Hungary invázió volt. A rendezőn a cég két mozdonya ácsorgott, Szatymazon TH-s gabonavonattal kereszteztünk, majd Kiskunfélegyházán találkoztunk a negyedikkel is.

 

H-DBSRH 0469 101-7; Kecskemét 12:10

 

H-MÁVTR 0431 22-08; Kecskemét 12:12;

Aranyhomok IC

atosz66 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 5118

Ma délben Röszkén, utascsere után.

Kugesz Creative Commons License 2013.10.29 0 0 5117

Köszönöm a képekkel illusztrált választ. A tavalyiak frissítve, a 480 015 pedig múlt csüt. délelőtt, szombat egész nap, és ahogy említetted, vasárnap délelőtt is lent volt, pótolt keveset... A 007-es pedig még múlt szerdán este járt Kiskunfélegyházán, de Kelebiára tartott.

Előzmény: atosz66 (5116)
atosz66 Creative Commons License 2013.10.28 0 0 5116

Én a pályaszámokra nem fektetek hangsúlyt, csak fotózgatok. De azért kerestem néhány felvételt az aktuális pályaszámúak közül :

 

Tegnap, vasárnap épp a 015 forgott. Itt éppen Kistelekről jár ki Kárász IC-vel.

 

A 018 is járt már felénk, bő egy éve 2012 okt 21-én készítettem e felvételt Kapitányság mh-nél, Hirös IC élén.

 

Itt a 009 Tömörkény IC élén utasokra vár 2012 okt 22-én Szegeden.

 

A 010 Kárász IC-vel Kistelek bejáraton 2012 júl 16-án.

 

(A 007 és 008-ról nincs felvételem a 140-esen, bár az nem jelenti azt, hogy soha nem jártak még erre.)

Előzmény: Kugesz (5115)
Kugesz Creative Commons License 2013.10.23 0 0 5115

Üdvözlöm a Topic hozzászólóit!

 

Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy van-e olyan köztetek, aki jegyzi a Szegeden (140-es vonalon) megforduló Traxxokat?

 

A 2012-es évből nagyobb hiányosságom van, akkoriban még nem a dokumentálással, csupán megfigyeléssel foglalkoztam, viszont az aug. 27-i "újraindítás" óta csupán az okt. 17-19 közötti intervallum hiányzik.

Ezen hiányos adatok figyelembevételével megosztanék néhány érdekesebb információt, ami természetesen új adatok esetén változhat:

- eddig még nem fordult meg Szegeden a 480 007, 480 008 és 480 018, a 480 015 is csupán szolgálatiként (még 2012.04.14-n), a 480 009 10.11-n, míg a 480 010 most hétfőn járt először (ma pedig másodszor),

- legtöbbször a 480 021, második leggyakrabban pedig a 480 022 Weöres Traxx jön le.

 

Kérem, aki bármilyen adattal tud szolgálni, ne tartsa magában, de ha itt nem szeretné megosztani, az e-mail címem publikus (itt a 2012-es hiányzóakat is megvitathatjuk).

Magyar NaBA Creative Commons License 2013.10.21 0 0 5114

Hétfőn Szeged-Rendezőn járt a román Softronic Phoenix mozdonyainak prototípusa. A DB Schenker Rail Romania 478-001-7 számú mozdonya egy rakás gabonaszállító kocsival érkezett. A gépről Kecskeméten sikerült fényképet készíteni.

 

Magyar NaBA Creative Commons License 2013.10.18 0 0 5113

Ma délutáni séta a Kiskun IC-vel Kecskemét felé.

 

RO-RSCO 40 0119-0; Szeged-Rendező 13:55

 

H-MÁVTR 0431 223-1; Szatymaz 14:11

 

H-MÁVTR 0431 221-5; Kiskunfélegyháza 14:42

drisa210 Creative Commons License 2013.10.06 0 0 5112

Érdekes jelentetet láttam szombaton délután az 5-ös út hattyastelepi átjárójában. A sorompó lezárult, egy világos autó pedig egyszerűen a síneken rekedt. Az sofőr nakifarolt annyira a sorompónak, amennyire lehetett, úgy várta ki a vonat áthaladását. Szerencsére itt jó sok hely van a sínek és a csapórúd között.

A helyzetben az volt a fura, hogy egyáltalán nem egy kiélezett forgalmi szituációból keletkezett, egyszerűen egyszer csak ott volt a kocsi, a kiút pedig sehol.

jófejsrach Creative Commons License 2013.09.24 0 0 5111

Többségében tehérvonatott azon belül néha kö vonattal (gondolom autópályás) láttam tegnap Balástyán

Előzmény: drisa210 (5110)
drisa210 Creative Commons License 2013.09.24 0 0 5110

Az elmúlt két hétben többször is láttam az IEMIG-en, hogy V63-as mozdony közlekedik Szeged és Félegyháza között. A V63-as eddig nem túl gyakran fordult meg errefelé. Lehet tudni, hogy mit visz?

atosz66 Creative Commons License 2013.09.23 0 0 5109

Tegnapi szerelvény-betolás a IV. vg-ra.

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.13 0 0 5108

atosz66 Creative Commons License 2013.09.10 0 0 5107

Aug 29-én vagy 30-án toltak le 30 gabonást, szept 1-én már híre-hamva sem volt ...

Előzmény: gelooo (5106)
gelooo Creative Commons License 2013.09.08 0 0 5106

atosz66!

Mikor rakodtak gabonát a Tisza pályaudvaron? :O Esetleg azt is tudod mennyit?

Előzmény: atosz66 (5100)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2013.09.05 0 0 5105

Ez meg Rókus, a múlt héten. Majd a novemberi Indóházból kiderül, miért itt és miért így készítettem ezt a képet.

 

Előzmény: atosz66 (5104)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!