Keresés

Részletes keresés

laco___ Creative Commons License 2017.09.14 0 0 3874

Nem.

Előzmény: jupiter35 (3873)
jupiter35 Creative Commons License 2017.09.11 0 0 3873

még egy kérdésem lenne.Nekem 621-es porszívóm van. Ebben egy gumihenger és egy sörtéskefe van. Nekem jó lenne, ha két gumihenger lenne ,mert nincs szőnyegem. Ezt meg lehet oldani?

Robotdoc Creative Commons License 2017.08.31 0 0 3872

Szia Jupiter35!

 

Nekünk, mint hivatalos iRobot szerviznek van elérhető SW frissítési eszközeink. A régi modellekre a legutóbbi.

A 900-as modelllekre mostanában több frissítés is elérhető. Keress bátran.

 

Üdv:Robotdoki.hu

Előzmény: jupiter35 (3871)
jupiter35 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 3871

Van ezekre a robotokra rendszeres szoftver frissítés?

Előzmény: Robotdoc (3869)
Robotdoc Creative Commons License 2017.08.24 0 0 3870

Szia TarrG!

 

Ha Roomba lenne, kapásból mondanám a megoldást.

 

Sajnos nem ismerem az LG készülékeit.

 

Üdv:Robotdoki

Előzmény: TarrG (3861)
Robotdoc Creative Commons License 2017.08.24 0 0 3869

Szia DiamondL!

 

Sajnos nem mindig nézem a fórumot, de akkor összefoglalom.

 

Ha gondod van, keress bátra a szervizben, akár telefonon vagy személyesen. Azon vagyunk hogy a legjobbat hozzuk ki a készülékekből.

 

Ha esetleg linket tennél be az ebay-ről az sokat segítene.

De az biztos hogy csak a Roomba 500-600-700-800-900-as sorozat hagyományos virtuális falával fog működni. Világító torony felejtős, nem kompatibilis.

 

De láttam olyan régi SW verziós Roomba-at ami nem kezelte, de frissítés után igen.

 

Remélem segítettem:-)

Üdv:Robotdoki

Előzmény: DiamondL (3868)
DiamondL Creative Commons License 2017.08.19 0 0 3868

Sajnos hiába kutakodtam, biztos információhoz nem jutottam, csak talán, lehet, esetleg, valószínű....

Bizonytalanra meg nem szívesen rendelnék párban jó esetben használtan 15 ezer körül, ráadásul szinte csak USA-ból hirdetnek, ha elég peches vagyok, VÁM-nál kiszedik, jó esetben csak áfá-t, rosszabb esetben vámot is fizettetnek, úgy már nem is akkora buli, pláne, ha mégsem jó. Félelmetes alkatrész árak vannak. Mondjuk tartalék keféket, szűrőt negyedáron  sikerült rendelnem, mint itthon kapnék.

Előzmény: TarrG (3867)
TarrG Creative Commons License 2017.08.19 0 0 3867

Mondjuk simán előfordulhat a hozzánemértésük. Én a fehérvári LG szervizzel szívtam, két hónapig volt ott a porszívóm, mert senki nem értett hozzá.

Külföldi fórumokon nincs semmi?

Előzmény: DiamondL (3866)
DiamondL Creative Commons License 2017.08.18 0 0 3866

iRobotnál érdeklődtem, "természetesen" mellé beszéltek, hogy nem garantálják a kompatibilitást stb.

Nem is vártam mást, nekik az az érdekük, hogy náluk vásároljak újat, nem még hogy tanácsot adjanak, használtan máshol milyet vegyek.

Kereskedőnél ugyanez a helyzet.

Előzmény: TarrG (3865)
TarrG Creative Commons License 2017.08.18 0 0 3865

Vagy csak senki nem tudja, hogy jó e. Szerintem kereskedőknél, vagy a iRobot hivatalos magyar forgalmazójától kérdezz rá.

Előzmény: DiamondL (3864)
DiamondL Creative Commons License 2017.08.17 0 0 3864

...hát azt hittem, jobban pörög ez a fórum, nem látom a sok segítőkész fórumtárs hozzászólását....

DiamondL Creative Commons License 2017.08.15 0 0 3863

Tisztelt tapasztalt, hozzáértő fórumtársak, a segítségeteket, tanácsotokat kérem.

Vásároltam egy használt, de kifogástalanul működő Roomba 555-öst, csak akkut kellett benne cserélnem

Szeretnék a meglévő egyhez további két virtuális falat venni, lehetőleg használtat, ebay-en.

Az lenne a kérdésem, régebbi tipusú porszívókhoz való fala kompatibilisak-e, például

Extended Life

Virtual Wall for 400 Series

Roomba Slim Line

Virtual Wall scheduler

virtual Wall for scooba 330,

Mert ezeket találtam számomra még megfizethető áron, sajnos a postaköltség nagyon megdobja, de így is kettőt vehetnék itthoni egy árából.

Mindenki tapasztalatát, válaszát örömmel fogadom.

 

kb100 Creative Commons License 2017.08.13 0 0 3862

Szia!

Habár ez Roomba szekció, de nagy csodák szerintem nincsenek. Első blikkre ez lépcsőszenzor kosz. De amiket alapból megnéznék rajta, hogy mennyire van kitakarítva. Főleg az alsó kefemodulra mennék rá, azon belül a hosszú, tengely mentén felcsavart, néha szinte észrevehetetlen hosszú hajszálakra... de kimosnám vagy kidobnám a főkoszszűrőt is, ha csak ezt kéthetente langyos vízben nem mostad el. Bajusz kefe, nálad kefék, ez is fontos... nagyon be tudnak kavarni. Aztán ott vannak a lépcső és az első szenzorok, amik kicsi bontást követően simán hozzáférhetőek, onnan kiszedni a port. Ezeket is érdemes 1-2 évente kipucolni. Ha a szeretnél még lejjebb ásni, akkor a kerekeket, kerékszerkezeteket mindenféleképpen kiszedném, átpucolnám és valamilyen teflonos cuccal újrazsíroznám a forgó-kopó részeket.

Előzmény: TarrG (3861)
TarrG Creative Commons License 2017.08.09 0 0 3861

Sziasztok!

 

Légyszi segítsetek!

Adott egy LG Hom-bot porszívó. 

A tünete a következő. Valamiért ha szőnyeghez ér, nem tud felmenni rá, hanem elfordul jobbra. Ha szőnyegen indítom, akkor meg szintén elfordul jobbra, hiába irányítom egyenesen. A székesfehérvári hivatalos LG szerviznek fingja nincs, hogy mi lehet a hiba. Amit nem csodálok, mert kb. úgy állnak előtte mint az ősember a tűz előtt... Ez nekik már magas technika... :(

 

https://www.youtube.com/watch?v=qUtzx7XPFAA&t=2s

 

Itt a videó róla. Távirányítóval előre irányítom, amint látszik és hallatszik is. Sima kemény padlón jól mozog, nincs gondja. Szerviz cserélt komplett kerék szettet, de nem javult meg vele. Aksi is cserélve lett. 

 

Ötletek?

petera6 Creative Commons License 2017.07.26 0 0 3860

Sziasztok, mire tudok figyelni hasznalt robot vasarlasnal? Raadasul valoszinu postazva lenne, mert messze van.. Koszi.

Robotdoc Creative Commons License 2017.06.20 0 0 3859

Kedves Jégermatyi!

 

Ez a hiba a dokkoló és az akkumulátorral összefüggő probléma. A szervizben javítjuk garanciában.

Kérlek juttasd el hozzánk a robotot,dokkoló állomás és garancia papírral.

 

Üdv:Robotdoki.hu

Előzmény: Jégermatyi (3857)
.ISU. Creative Commons License 2017.06.09 0 0 3858

szia,

 

bár nem vagy doki :), de a roomba 700-as leírásában az van, hogy az 5 villanás az valamilyen töltési hibára utal. Annyi a javaslat, hogy "reseteld" le a gépet. Úgy tudod resetelni, hogy leveszed a dokkolóról és a Clean gombot nyomva tartod 10mp-ig. Ezzel törlődik belőle az óra beállítás és szerintem minden más beállítás is. Ezután tedd vissza a dokkolóra és töltsd fel. Annyit ír kiegészítésként, hogy ez a reset megzavarhatja az első pár sikeres dokkolást.

 

Ha ez nem oldja meg, akkor szerintem szerviz.

 

üdv.

Isu

Előzmény: Jégermatyi (3857)
Jégermatyi Creative Commons License 2017.06.05 0 0 3857

Kedves Robotdoki!

 

Kb. 3 hónapja vásároltam egy iRobot Roomba 616-ost. Kiválóan üzemel, nagyon szeretjük.

2-3 hete azt vettem észre, hogy amikor visszamegy a dokkolóra és elkezd tölteni, egy fél óra után a " CLEAN " gomb pirosan kezd villogni. Egész pontosan 5 villanás majd szünet...5 villanás..és így tovább.

Szeretném megkérdezni hogy mi lehet a hibaüzenet oka?

A szűrőt mindig rendesen ki tisztítom, az valószínű hogy nem okozhatja.

Megtisztelő válaszát előre is köszönöm !

 

Üdv.: JM 

kb100 Creative Commons License 2017.05.13 0 0 3856

Ha mar volt benne akksi csere -szerintem volt-, akkor ez ennyit tud, fogadd el, kinai, utangyartott. A roombak 60 percnel kezdik el keresgtelni a toltot. Ket veglet kozott nagyon hamar vagy sose -szetturja- talalja meg. Altalaban meg. Nagyon minimalis logikaval rendelkezik, mondjuk ez max fuzzy, de csodat ne varj. Ha van hozza falad, akkor azt tedd be jo helyre. 130nm-en ugy takaritok vele, hogy reggelente ezt atrakom es elfelezem. 2db bebi elem, de nagyon sokaig birja. Csak kemeny padlon hetente pucold ki, de ezen kenyelmetlensegek ellenere, szepen takarit!

Előzmény: DeCoco (3853)
.ISU. Creative Commons License 2017.05.12 0 0 3855

szia,

 

asszem a robotdoki a hivatalos irobot szerviz. 1149 Budapest Egressy út 96-98. Úgy emléxem, h a garipapíron ő van rajta.

 

üdv.

Isu

Előzmény: skiin (3854)
skiin Creative Commons License 2017.05.12 0 0 3854

Sziasztok, van nekem egy regebbi Irobot porszivom, roomba, de nem tudom melyik fajta. 

 

aksija nem jo mar, es valamiert nem is kapcsolt be, meg akkor sem ha uj aksit kapott. 

vilagit, es lattam hogy tolt, de nem indul be a motorja, rogton piros jelzesre megy. 

 

esetleg van otletetek hova vihetnem Pesten szerivzbe, es nagyjabol mennyi a javitasa ennek?

 

 

koszonom!

DeCoco Creative Commons License 2017.04.24 0 0 3853

Sziasztok

 

Roomba 581 esnek mennyi az átlag futása teljesen feltöltött aksival? Másfél óra után visszamegy tölteni , de így kimarad az előszoba takarítása. Utolsó 3. helység lenne.

.ISU. Creative Commons License 2017.04.19 0 0 3852

Helló Csabi782!

 

Én is a 782-es robotot néztem ki, de még nem döntöttem. Milyen tapasztalataid vannak?

 

köszi

Isu

Előzmény: csabi782 (3804)
Robotdoc Creative Commons License 2017.03.21 0 0 3851

Szia Mödzsi!

 

Ez lehet dokkoló és robot jelenség is. Hallottunk is olyat, mintha hálózati zajt szedne össze. Mivel garanciális, a szervizben megnézzük hogy melyik része a bibis.

Persze az is lehet hogy ott semmit nem tapasztalunk. Van olyan eszköz a hálózaton bezavarja az összképet.

 

Várunk szeretettel!

Üdv:Robotdoki.hu

Előzmény: Mödzsi (3848)
Robotdoc Creative Commons License 2017.03.21 0 0 3850

Szia Jose1611!

 

A 12-es teszt az akku teszt. A háromszög azért világít, hogy figyelj a következő tesztre. De gondolom rájöttél.

A pontos diagnózist a szervizben tudjuk elvégezni.

 

Üdv:Robotdoki.hu

Előzmény: jose1611 (3849)
jose1611 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 3849

Szia Robotdoki!

 

A saját porszívómat (562-es) egész jól karbantartom (most cseréltem a bump sensor-okban infra led-et), de az anyós 770-ese most feladta a leckét. Azt mondja " Beep, Move roomba to a new location and press clean to restart". Egy beep -> gondolom, kerék. Kicseréltem az 562-esem kerekére: azzal is mondja. A tesztüzemmódot elindítva manuálisan, a 12-es tesztnél pirosan világít a felkijáltójeles háromszög. Itt kellene forogni a kerekeknek előre? A többi kerékteszt megy (kerekek külön-külön előre, együtt hátra, együtt előre lassan, a kefékkel).

A vezérlés a hibás?

 

A cliff sensor-ok a teszt szerint működnek (amennyire én látom).

 

Előre is köszi, ha van ötleted...

 

 

Mödzsi Creative Commons License 2017.03.16 0 0 3848

Sziasztok,

 

Pár hete büszke tulajdonosai vagyunk egy Roomba 616-osnak. (Ha nem hallgatok más fórumok tagjaira, akkor már 2 éve lehetne egy robotunk ... :( )

A robot fantasztikus, azonban mivel a kisebbik kölyök imádott vele játszani amíg a dokkoló az előszobában volt, bevittük a hálóba. Éjszaka egyszercsak azt vettem észre, hogy a kis robot, mintha horkolna :)

 

Viccet félretéve, a dokkolón állva néha-néha valami hangot ad ki magából. (Néha dobog, néha mintha levegőt venni stb.)

Megtudnátok mondani, hogy ez normális-e, illetve lehet-e vele valamit kezdeni?

 

Előre is köszönöm.

 

Sziasztok

212Domino1212 Creative Commons License 2017.03.12 0 0 3847

Igen jól nézted, a 600 as SzeriAba nincs idozito. Én még csak pár napja vettem a 616-t de mikor elindulok itthonról elinditom és kész. 

Előzmény: Benoke2 (3846)
Benoke2 Creative Commons License 2017.03.12 0 0 3846

Sziasztok.

 

Nézelődtem a robotporszívóknál és az iRobot szimpatikus, de jól látom hogy ezek közül a 600 szériát nem lehet időzíteni?

Vagy én néztem el valamit?

 

Ez elég szomorú, hogy pont ezt az alap funkciót hagyták ki. Ez manapság alapvető elvárás.

Időzítés olyankorra mikor az ember nincs otthon... Olyankor ne lábatlankodjon mikor otthon vagyok...

 

 

212Domino1212 Creative Commons License 2017.03.12 0 0 3845

Sziasztok!

 

2 napja vettem egy 616 os kis Robit. Haaat mar most imádom. De olyan kérdésem lenne hogy miért megy vissza a helyére egy idő után? Még nem merült le mert vissza kapcsolva meg ment kb 1 órát? Ő úgy gondolta hogy végzett? köszönöm ha tudtok válaszolni. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!