Dehogy "vótmá". Ez egy nagyon komoly találat. Ha lesz egy kis időm szétnézek a paklijaim között; Felkeltetted az érdeklődésemet ezzel a megfigyeléseddel.
Sziasztok! Próbáltam keresni korábbi posztokban, de sehol sem találtam erre említést, amit ma észrevettem. Mindegy, leírom, aztán ha "vótmá", akkor bocs. :) Szóval az 1961-es kártyának két verziója van, az egyiken a lóerőt HP, míg a másikon PH jelöli. Nyilván a PH rövidítés hibás. De hogy ez ne legyen elég, a mellékelt HP-PH eltérések mellett a Skoda, a Trabant és a Volga autóknál a lóerő értéke sem ugyanaz. Sőt, A Wartburg értékei azonosak, viszont a színük eltér. :) A Volgánál az érték és a szín is más. No, csak ennyi. :)
Igen, engem is érdekel, mivel nem publikus az e-mail címed, így tegyél ide ki róluk fotót. Vagy nekem ide is küldheted: nattila200@gmail.com. De természetesen a "kollégámé" az elsőbbség, ha őt is érdekeli. :)
Igen, nekem is van nagy Trabantos, sőt, többször is találkoztam már vele. Aztán van az érdes papírra nyomtatott, de erről volt már szó, a zt hiszem. Az eltérő színárnyalatokból szerintem sok a variáció, ha jól megnézem, szinte egyik pakli sem egyforma teljesen, gondolom, nyilván a nyomdában nem volt túl szigorú anno a minőség-ellenőrzés. :) Meg az egyik lapon lejjebb vannak a feliratok, a másoknak a tetejére csúszott a nyomat, stb... Az Autó Revü kártyánál van nekem egy olyan, hogy az egyik kártya betű+szám jele teljesen más, nem illik a sorba, majd fotózom, megkeresem.
Nagyon jó! Várjuk a többi képet. Remélem, az aláírásos is előkerül...
A Trabiról jut eszembe: nekem van kis-Trabantos és nagy-Trabantos verziójú kártyám is. (Az utóbbi csak 1 példányban, ez a ritkább.) Sokkal nagyobb a kártyalapon a Trabi képe; Nem számoltam ki, de kb. 130%-os "nagyítás". Valahová már korábban betettem. Mindjárt visszakeresem.
Akkor íme, fotóm már van róla, viszont az illető nem találta még meg azt a lapot, amin az aláírás van. De mindegyik lap megvan így rajzban. A4-es méretű.