Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

butcher76 Creative Commons License 2012.10.05 0 0 26011

az én ismerőseim között meg 10ből 9 nek m3,m5,4.8,4.4,750,760,e55,e63 meg ilyenek vannak ők se panaszkodnak.....jellemzően dieselt az vesz aki a fogyasztásra hegyezi ki a dolgot... menjen, ne egyen, occsóér megtankolom kész.Mg vállalkozó vagyok simán vissza tudnám igényelni az áfát is meg a gázolajtámogatást is kijönne kb 350-360ft-ba egy liter go de nem érdekel a fogyasztás...de ez az én véleményem és nem is szoktam ráerőltetni senkire mindenki azt vesz amit akar....lentebb kért vki infot ezért írtam...de ő is dieselt fog venni a nyakamat rá merem tenni és ha nem fog ki egy tutit egy jó gazdától akkor igen hamar szopóágra fog kerülni..de mindenki a saját hibájából tanul..

e60lci Creative Commons License 2012.10.05 0 0 26010

Ismeroseim kozul talán 10-bol 9-nek dízel BMW-je van és nagyrész 3-4 évestol nem oregebb, de a lejjebb írt problémákat még egytol sem hallottam. Nekem volt már egy 330d-m 265e km-el adtam el, de nagy baja nem volt, most egy 525d LCi-t hajtok, 220e km van a vasban, de motorilag teljesen ok, szerintem ha odafigyelsz rá, nem kell beletenned a csillagos eget. Egyébként inkább lengokar, szilentek, gombcsuklók, feszítogorgo, vízpumpa, ilyeneket kellett cserélnem, de gondolom ez nem attól fugg, milyen motor van benne, vagy mégis? Szar a dízel, mert hamar romlik, de mégis abból adnak el tobbet, szerintem.

Törölt nick Creative Commons License 2012.10.05 0 0 26009
Senki nem mondta h szar,csak abban az ar kat.,km,evj.,tobb ideget,felesleges idot es penzt orol fel.
De ha mar itt tartunk,a Bmw pontosan a benzineseivel lett a "mai" BMW.
Nagyon jo diesel motorokat gyart,de az eredeti Bmw erzest a benzinesei nyujtottak es nyujtjak a mai napig.Benzines Bmw-t hasznalni,birtokolni nagy elmeny az biztos.
Nem hiszem el h van vki koztunk aki ezt nem igy gondolna,ha dieselt is hasznal a mindennapokban.(bar kicsivel tobben vannak benzinessel akik mar forgattak dieselt,mint forditva)

Nem is tudom miert kell ezt mindig felbojgatni,mikor ezek tapasztalt/ bizonyitott tenyek....jo a diesel de jobb a benzines..ennyi.
Előzmény: EEE60 (26007)
Tihi82 Creative Commons License 2012.10.05 0 0 26008

Nincs a dizellel semmi baj,ha valaki premium autot akar venni hozza kell szoknia.En ugy vagyok vele,ha valami megadja magat,gyari ujat be es mehet tovabb,ugyanannyi ideig,legyen az partikel,vagy turbok,vagy leomlo,vagy akarmi.Mindehhez szuksegeltetik egy hozzaerto szerelo is.Vannak akik probaljak,mindezt megkerulni,de elobb utobb visszaternek a problemahoz.Lentebb az elo pelda,300k km-es autot felujitott a gazdaja,es megy tovabb ,gond nelkul.Ha  valaki dizelt vesz,szamolja ra ezt a par tetelt amit mar mindenki tud (szivo,leomlo,turbok,partikel).Ennyivel van tobb egy benziner-tol kb,3-4 ezer euro az egesz.

EEE60 Creative Commons License 2012.10.05 0 0 26007

Úgy látom nem tűnik fel, de amikor felhozódik ez a téma, a benzinesek tulajok egymást váll veregetve osztják az igét, meg fikázzák a dízelt. A dízelesek (pedig vannak itt páran) mélyen hallgatnak, s mosolyognak magukban. Kár erőlködni srácok. Maradjunk abban senki NE vegyen dízelt mert szar!!! Nagyon!  

Törölt nick Creative Commons License 2012.10.05 0 0 26006
Helo.13db sajat Bmw-m volt,ebbol mondossze 5 diesel(2db 524td,1db 525tds,2db 525d e60.

Bmw-be nem veszek tobbet dieselt.
Nem azert mert rosszabb barmelyik (nepautonal) is,sot,hanem csak azert mert mondjuk egy kisse olajos blokkos,enyhen kormos hatululju,alapjaraton ritkan kihagyo,hideginditaskor dadogo,gyari teljesitmenyebol minimalisan veszitett passat,opel stb-vel meg elmegyunk,de egy Bmw-vel nem,egy lepest sem,mert vmiert ugy alakult h k_rva ego.Namarmost,ha egy folyamatosan patent/hibatlan hasznalt 200e km-s bmw-t akarunk,akkor az tenyleg nagyon sokba van/lesz.
Viszont egy benzines BMW altalaban ezeket a hibakat kivetel nelkul eggyiket sem produkalja(eskuszom nem valogattam ki oket).
Benzinesen legtomegmero es benzinpumpan kivul soha semmit nem csereltem(kb.2-300e km)

130-150e km utan nincs olyan tel ami sima zokkenomentes lenne,viszont e60d-nel kb. evi 2-300e ,ritkabban (2-3-4ev)esetleg felmillios ft plussz raforditassal,surubb szervizlatogatassal/gyomorideggel,kissebb fogyasztassal bika nyomatekkal,tokeletes valasztas.

Előzmény: balMW (25994)
e60lci Creative Commons License 2012.10.05 0 0 26005

Nem is értem miért gyártanak még dízel kocsikat... Bár én csak azt vennék... Kinek a pap, kinek a papné. :)

zar 116 Creative Commons License 2012.10.05 0 0 26003

A napokban betettem egy angel-eye ledet az autóba, a videóval ellentétben nem kell kivenni a lámpát hozzá... (LCI)

http://autohifidiszkont.hu/bmw-tuning.hu/anyagok/bmw-tuning/bmwe60/BMW%20H8%2020W%20led%20angel%20eye%20we.jpg

 

30 9 04 0000 BMWtunig.hu Creative Commons License 2012.10.05 0 0 26002

nálunk mindíg van ilyen adalék polcon  10% ot lehet belerakni az olaj mennyiséghez ami kb 1dl vagy 1.5

 

0km es autóhoz is használható élettartam növelésre

 

csöpögésre és fogasléc kopásra is jó

 

a legjobb termék a piacon

 

http://www.lucasoil.com/products/display_products.sd?iid=28&catid=9&loc=show&headTitle=%20-%20Lucas%20Power%20Steering%20Stop%20Leak

 

Előzmény: MIK530d (25950)
butcher76 Creative Commons License 2012.10.05 0 0 26001

Amikor én eldöntöttem hogy e60-at veszek alapból a dizelt kilőttem baráti körömben összeszedett infok alapján...utána VÉGIGolvastam a fórumot ez még jobban megerősített a benzin mellett valamint az eddigi dizel autoim az én vezetési stílusom mellett közel annyit fogyasztottak mint egy benzines...4 hónap alatt 2 autót vittek el az orrom elöl(az egyiket egy topictárs) a harmadikat már nem hagytam felkerült a hirdetés másnap mentem érte (2005. 530i  63ezer km-el)...ez  volt egy éve beletettem 30 ezret és semmi gondom...gumi,olaj,szűrők,egy akksi...nincs turbo nincs adagoló nincs szopás..csak sor6....   :))) énfelőlem mindenki azt vesz amit akar diesel vs benzin kinek mi jön be..én dieselt soha többet...

valaki jól megírta lentebb az vegyen ilyet akkinek van még zsé a zsebébe ha szervizelni kell...márpedig kell...

borgasz Creative Commons License 2012.10.05 0 0 26000

Ezt hamar meguntad...

Ennyire nem jött be a dízel a benzines után?

Előzmény: ssik (25990)
atiTDI Creative Commons License 2012.10.05 0 0 25999

De tudok, 2000.- Ft. az ára. Nem tétel...

Előzmény: hpapagaj (25987)
kisatila Creative Commons License 2012.10.05 0 0 25998

Jó reggelt!

 

Valaki alakított már át hátsó üléstámlát?!

Sízsákot akarnék belevarázsolni.

Ki kell vágni a támla "befalazott" részét? (ki van könnyítve?)

 

                 Üdv!

 

kisatila Creative Commons License 2012.10.05 0 0 25997

Szia Mc..!

 

Megkérdeztem a lámpajavítást.

8-10 ezer állapottól függően.

 De szerintem hamár jön le a lakk, akkor biztos a 10-es lesz.

 

      Üdv!

Előzmény: Mcrae5 (25953)
EEE60 Creative Commons License 2012.10.05 0 0 25996

Valaki szőkét, van aki a feketét szereti. Nagyon jól leírtad, hogy benzinessel is könnyen nagyot lehet cummantani, dízellel talán még könnyebben. Mindenesetre mindenki azt választ, amit szeretne. Amennyire elkötelezett benzines párti vagy, én olyan dízel hívő a mindenféle lehetséges nyűgjei ellenére. Fejet hajtok a benzines motorok hangja előtt. Viszont imádom, hogy nem kell szarrá forgatni a motort, hogy érezzek egy kis gyorsulást, s el tudok menni ezer km-ert a 70 literes tartállyal. Tehát nem mondom, hogy ez vagy az jobb-rosszabb, mindenkinek saját döntése az igényei alapján való választás. Az autókereső srácoknak meg annyit mondanék, hogy ha 2 milliós árkategóriában kerestek dízelt, akkor nem szabad meglepődni semmin. Csodák ugye nincsenek, miért lehet kapni E60-as dízelt 2 millióért, és miért 9 milláért. Van a kettő közt 7 millió rizikó. 

 

Előzmény: c L d (25995)
c L d Creative Commons License 2012.10.05 0 0 25995

Ez egy örök és parttalan vita itt és más fórumokon egyaránt. Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy a véleményt alkotók körében ki birtokolt és hajtott már dízel és benzines E60-ast egyaránt?

Nekem volt egy 2006-os 525d-m, jelenleg pedig egy 2007-es 530i-m van, ami már az N53B30-O0 motorral szerelt.

 

A dízelt egy évig hajtottam, igazolt! 130.000 Km-nél ültem bele, s több mint egy éve el is adtam, akkor volt benne 147.000 Km. Ez idő alatt le kellett cserélnem a szívósort, az izzító gyertyákat. Ezeken felül persze olajat is cseréltem, a váltóban is. Illetve a féktárcsákat és a betéteket is ki kellett cserélnem.

Mivel abban az időben még nem fórumoztam itt aktívan, nem ismertem atiTDI-t, ezért az alkatrészeket is horror áron kaptam meg, igy ez egy kisebb vagyonba került egy év alatt. Megmondom őszintén nem is szerettem az autót, igy, amikor már teljesen „kész” lett, eladtam. A tulajjal a mai napig kapcsolatban vagyok. Nagyobb összeget nem költött rá ez idáig, viszont a múlt héten panaszkodva hívott fel. A kocsi fogyasztása az egekben – nálam is 9 volt az átlag 50% város 50% országút mellett – 13,5 liter az átlaga…. Ezeken felül ismét szórja az olajat a szívósor mellett. 1 éves, gyári alkatrész!! Nem igazán tudtam neki mit mondani a telefonban azon kívül, hogy sajnálom.

 

Az 530i-m viszont nagy kedvenc. Igaz, a nyár végén meghirdettem az autót, de a párommal mégis úgy döntöttünk, hogy megtartjuk, nagy részben emocionális okok miatt. Gyermekáldás miatt gondolkoztunk az eladásában egyébként…

Szóval remek autó, a motor is pazar és abszolút elfogadhatóan fogyaszt, persze ez nem mindig szempont részemről. Több mint egy éve vettem, magyarországi, kevés futott km, igen gazdag felszereltség, korrekt és ellenőrzött előélettel. Nyár elejéig nem is volt vele semmi, de semmi probléma. Aztán fura, ciripelő hangra lettem figyelmes a motortér felől, majd egy nap múlva eszméletlen módon elkezdett rángatni az autó, de csak alapjáraton, motor check lámpa kivillan. Felhívtam a Budapest Motorst, akik korábban is szervizelték a kocsit, elmondtam a problémát. Jó fejek voltak, alvázszám alapján mondták is, hogy az autó visszahívásos, injektorok, nagynyomású pumpa meghibásodás miatt. Két napra rá felvittem az autót, ott volt náluk egy hétig. Mind a 6 injektort kicserélték, pumpát is. Ha ezt nekem kellett volna kifizetnem munkadíjjal együtt, több mint 500k-s javítás lett volna.

Azóta a kocsi hibátlan, le is kopogom. Viszont ez számomra azt is világossá tette, hogy a benzin sem fenékig tejfel. Főleg az újabb benzines motorok, mint amilyen az enyém is. A korábbi 3.0-ás benzines blokk állítólag igen megbízható darab. Mindezek ellenére is imádom a benzines E60-asomat és ezek tudatában is megvettem volna, jó kocsi nagyon.

 

Szóval ebben a témában sosem születik egzakt eredmény, szerintem ez biztos. Egy a lényeg…állapotot és előéletet vegyél, ne pedig kilométert…

Előzmény: balMW (25994)
balMW Creative Commons License 2012.10.05 0 0 25994

Minnél jobban belebújok a témába, annál jobban elbizonytalanodok, hogy vegyek-e és ha igen benzin v dízel..... a véleméynek itt szubjektívek, vagy tényeken alapúlnak??? Minden tanácsot szívesen fogadok!!! Köszönöm!!!

HG. Creative Commons License 2012.10.04 0 0 25993

BENZIN 520,525,530..kész ezek közül kell válogatni

 

Az a baj, hogy a "válogatni" szó jelen országunkban nem igazán értelmezhető, mert bőven 90% felett van a dízelek aránya.

 

Ennek megfelelően az a furcsa helyzet állt elő, hogy egy egész jól felszerelt, és vezetett szervizkönyvesnek hirdetett 30d olcsóbb, mint egy hasonló 30i.

Tehát ha valaki vállalja a sokat futott dízellel való szívást, akkor anyagilag egész egyszerűen nem tud a benizessel jobban járni.

(Mondom én a benzinpárti.)

 

 

Előzmény: butcher76 (25989)
HG. Creative Commons License 2012.10.04 0 0 25992

Kb ugyanannyi.

Itthon is van most egy szép darab, egész jó áron:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/550/bmw_550i_automata_110ekm-6204379

 

 

Előzmény: hpapagaj (25991)
hpapagaj Creative Commons License 2012.10.04 0 0 25991

550i 2007 individual

 

szépség:

 

http://www.bmwklub.sk/predaj-auta-bmw/bmw-e60-550i-manual-367ps-2007-individual-t68584.html

 

A regisztrációs adó nálunk erre elsejétől 3000€, Mo.-n mennyi, kíváncsiságból?

ssik Creative Commons License 2012.10.04 0 0 25990

Sziasztok!

 

Mivel többen érdeklődnek 25d típus iránt gondoltam bedobom a köztudatba:

 

Úgy néz ki, hogy fájó szívvel de lassan eladósorba kerül a szeretett autóm :(

 

2005 525d 130.150 valós Maszi által bevizsgált km-rel. A szfehérvári rackból vettem, az előző tulaj becserélte ezt egy új ötösre (ezt is ott vette). Minden eredeti szervízszámlája megvan a racknál. Szívósor és turbóleömlőcsere, főtengely ékszíjtárcsa, szíjak feszítők cseréje megvolt. Az autó orientblau metál (gyönyörű mélykék, majdem fekete).Téli (sajnos a pontos nevét nem tudom de bmw felni 16")- nyári (M5 replika pirelli pzero 18") alufelnik+gumik vannak hozzá. Felszereltsége: fekete dakota bőr, fekete belső alu betétekkel, professönöl navigáció 2012 DVDvel (osztott képernyős) TV funkcióval, hangvezérlés, 6-os cd váltó, PDC elől hátul, ülésfűtés elől, kanyarkövető xenon, elektormos tetőablak, síalagút, automata klíma, pajzs riasztó opcióval. Nagyon remek autó dinamikus motorral, extra felszereltséggel. Hibátlanul működik, nincs baja, nem köpi az olajat, és korához képest kitünő állapotú kívül-belül is!Kisebb karcok polírral lettek javítva, törve sosem volt.

Használtautón még nem hirdetem egyelőre...

Képeket és további infókat emailben tudok adni!

Szép estét

ssik

butcher76 Creative Commons License 2012.10.04 0 0 25989

Hihetetlennek tartom hogy nem vagytok képesek egy órát rászánni és visszaolvasni a fórumon...egyértelmű hogy a dízel teljesen mindegy hogy 525 530 535 egy szopó...újkorától 140ezerig jó utána meg az esetek 80%-ban csak a baj van vele...dpf, adagoló, szivócsonk,turbo soroljam....fogyasztás 6-9 l ig fasza 6000ft-al eljárok 3 napig... csak feszt azon rettegsz most mi fog elromlani...kis autó kis szerviz kis pénz...nagy auto nagy szervíz nagy pénz...kifogni egy jót aminek gondos gazdája van 1000 ből 1-2 talán...amit sporólsz a gázolajon annak a sokszorosát fogod rákölteni egy dizelre...BENZIN 520,525,530..kész ezek közül kell válogatni ezekben nem nagyon fogsz csalódni vagy legalább kevesebbet...

nemerey Creative Commons License 2012.10.04 0 0 25988
Sziasztok

Kellene e60-hoz gyári vonóhoroghoz kàbelszett ami a horogtól megy be a kaszniba a lámpamodulhoz.
Sürgős lenne.

Köszi a segítséget

nrteam2008@gmail.com

Vagy 0630 9548 402
hpapagaj Creative Commons License 2012.10.04 0 0 25987

AtiTdi nem tudna rendelni? Cikkszám megvan.

Előzmény: koontar (25978)
EEE60 Creative Commons License 2012.10.04 0 0 25986

Ha kifogsz jó vételt (jó állapotú, jól extrázott) 525d-t akkor nincs gond. De ha megteheted, hogy 530D-t vegyél miért ne tennéd? Erősebb, gyakorlatilag nem fogyaszt többet. Itt a kinézett autó állapota, felszereltsége a lényeg. Túl nagy különbség nincs. 535D ellen (mellett) csupán az szól, hogy nem gyártották kézi váltóval. Szóval szívetek joga mit vesztek, csak aztán ne legyen Hufnágel Pisti szindróma (Mézga család).

 

v.bailey9 Creative Commons License 2012.10.04 0 0 25985

Én is ugyanezen vagyok! Arra várok, hogy a fórumozók is megosszák véleményüket!

Előzmény: sztip (25984)
sztip Creative Commons License 2012.10.04 0 0 25984
Köszi a segitseget. Azon gondolkozom hogy 530d t vagy 525d t vegyek e
atiTDI Creative Commons License 2012.10.04 0 0 25983

Gondolj csak bele, ha ez így lenne akkor az összes versenyautó 4wd lenne. De nem így van, csak ott ahol előny ahol laza a talaj és 2 kerék elkapar...:)

Előzmény: sztip (25982)
sztip Creative Commons License 2012.10.04 0 0 25982
És szerintetek az xd vel jobban lehet venni szaraz uton is a kanyarokat?
Jago_ Creative Commons License 2012.10.04 0 0 25981

Elvileg azt hiszem 1 liter. Gyakorlatilag az enyem 2008/04 havi 525xd es 6-8 kozott eszik, attol fugg.

Autopalya 130 km/h: 5.8 l/100 km

Kozut 90 km/h: 5.5 l/100 km

Varos: 8-8.5 l/100 km

 

Sajnos en sokat jarok csak 15-18 km-eket vele naponta, olyankor az atlag 7.5 literre jon ki ket tankolas kozott.

Előzmény: sztip (25977)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!