Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FügeGLX Creative Commons License 2007.10.16 0 0 384

ja hát ez végülis ugyanaz mint az UE 28 csak ott van egy külön országúti-terep váltó, de amugy a váltófedélen ugyanez a kiosztás van mint az egykarosnál!

 

O     3      2      M

 I      I       I       I

 I-----I----- I---- I

 I      I       I

T      1      H

Előzmény: dutrancs (383)
dutrancs Creative Commons License 2007.10.15 0 0 383

Már olyan régen találkoztam ilyen tipusú géppel,hogy mám-már feledésbe merülnek ezek a dolgok.Veterán találkozokon pedig nem ezt figyeltem meg,de megpróbálom felidézni.Akinek van és úgy látja,hogy nem tudom jól annak állok elébe és meghajtom a fejem.Szerintem az UB is olyan mint az UA,UCés az UD,ugyanis ezeknél egy sebességváltó karral végeztük a sebváltást valahogy úgy hogy balra előre országuti,vele szembe hátra terep.Középen előre harmadikszembe vele hátra az első ,jobboldalon előre a második szembe vele hátramenet,és amelyikben volt mászó az pedig teljesen kinyomva jobbra előre hoszabban.Tkp-en egy karral  7 állást tudtál kapcsolni.Ha netán valamelyik évjáratnál nem így volt akkor azt írjátok meg.

Így jött ki aztán a 6 előre ,2 hátra +1 mászó még előre.

Előzmény: törp33 (381)
törp33 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 382
Márha van ilyen lehetőség. (terep-országút)
Előzmény: törp33 (381)
törp33 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 381

Tisztelt hozzáértők!. Dutra UB-28 sebbességváltó esetében mi a kapcsolási képlet? Nem vezettem még ilyet. Mi a módja az országúti és a terep üzemmód kiválasztásának. Előre is kösz a segítséget!

FügeGLX Creative Commons License 2007.10.15 0 0 380
IFA kardán van kettévágva és méretre összeheggesztve, gyakorlatilag ugyanazt a szerepet tölti be uh oylan mintha gyári lenne 4 csavar meg passzol az IFA kardán 4 csavarjára, csak nagyon pontosan kell összeheggeszteni, hogy a csúszórészen a ricnik jól illeszkedjenek a lyukakhoz.
Előzmény: hotib (378)
FügeGLX Creative Commons License 2007.10.15 0 0 379

El mert üzlet! Meg mit is csinálnánk tavasszal, majd jön egy másik páciens ugy is:D:D:D Jahh szal lényeg ami lényeg ez el lesz adva, de tény hogy ilyen jó állapotút nem tuti hogy találunk még, de pénz beszél kutya ugat. . .

 

hotib Creative Commons License 2007.10.15 0 0 378

Milyen tipusu elsökardánt tettél a dutrára?

Előzmény: FügeGLX (376)
bobekTLF Creative Commons License 2007.10.15 0 0 377

Mi a fene, hogyhogy eladod a Dutrát???

http://www.agrosat.hu/apro.php?rovat=1

Előzmény: FügeGLX (376)
FügeGLX Creative Commons License 2007.10.13 0 0 376

Köszi!

Ő a család büszkesége, ennek ellenére az örökös kiskedvenc a Kisdutra( Amia gázolaj szagával is elmegy:D:D:D:D)

 

Előzmény: pléhúsz (375)
pléhúsz Creative Commons License 2007.10.13 0 0 375
A hoffer nagyon szép.
Előzmény: FügeGLX (374)
FügeGLX Creative Commons License 2007.10.11 0 0 374

Végre elkészült Hofi is!!

A telefonom fényképezője kicsit csal, nem ilyen a szine élőben, eredeti méregzöld színt kapott csak a gép CCD-je nem adjaí vissza!

 

 

Ilyen volt mikor idekerült
FügeGLX Creative Commons License 2007.10.06 0 0 373

Szuper zetor gőzborotválás után:D:D

Kapott szép kis papucsokat is megy is vele vagy 50-et

Szivem szerint vissza sem tenném rá a fülkét:D Najó nem leszek szakbarbár:D

 

dutrancs Creative Commons License 2007.10.05 0 0 372
Szerintem csak az tudja akinek éppen van szétszedett gépe.Elképzelhető,hogy neked kell kimérni.Egy kis plusz szerelés.Külő-belső átmérő nem lehet gond egyedül a szélesség.Próbálj kiindulni a régi"tákoltból".
Előzmény: bobekTLF (371)
bobekTLF Creative Commons License 2007.10.04 0 0 371

Ja és véletlenül nem tudnátok segíteni nekem? Tudja valaki a pirossal karikázott távtartó pontos méreteit??? Nálam ilyen alátétekből tákolt akármi volt.

 

bobekTLF Creative Commons License 2007.10.04 0 0 370

Még nem tettem, de teszek a héten talán! Most kicsit megálltam, átmeneti likviditási gondokkal küszködök...

De lassan alakul a molekula! Most lett fémszóratva az NJ320 csapágyháza, jelenleg éppen a méretre köszörülés folyik. Nagyon lógott benne a csapágy.

Előzmény: hotib (369)
hotib Creative Commons License 2007.09.30 0 0 369

Szia Pityú!

Arra gondoltam ,mentettem ki adatot de nem tudtam feltenni.

A trakid hogy áll,tettél képeket a képtárba?

Előzmény: bobekTLF (367)
bobekTLF Creative Commons License 2007.09.30 0 0 368
Bocsi az első mondat után nem "?" hanem "!"
Nem mind1 :)
Előzmény: bobekTLF (367)
bobekTLF Creative Commons License 2007.09.30 0 0 367
Szerintem hotib a Dutra 4000/UE35-adatlapjára gondolt?
Jól mondom hotib?
Előzmény: RS-250 (366)
RS-250 Creative Commons License 2007.09.30 0 0 366
Én nem tudom a dutra oldalon hol olvastatok 2000-es fordulatot amikor én az UE-28 oldalán 1650-et látok most is, és az régóta nem változott ott.
Előzmény: hotib (356)
bobekTLF Creative Commons License 2007.09.29 0 0 365
Az olajnyomás nálam szétszedés előtt 2-4 között ingadozott. A hajtókarok egészséges kopást mutattak, (valószínű idő közben cserélték) a homlokcsapágyban lógott a főtengely mint a pi**a. A szelepemelőtőkék szintén lógtak. Tehát ilyen lógások mellett tudott a szivattyú 2-4 bar-t tartani...hát nem semmi(igaz jó sűrű olajjal). Szerintem ahoz hogy ne legyen normális olajnyomás iszonyat szarrá kell legyen kopva, vagy valahol el kell szálni az olajnak.
bobekTLF Creative Commons License 2007.09.29 0 0 364

Ja meg lettek csinálva! Sajna nincs nálam nem tudok képet csinálni, mert odaadtam egy ismerősömnek lemásolni! A gyári lett átalakítva, a perem le lett szúrva és egy tárcsa lett felhegesztve batár géppel, majd esztergában újra szabályozva, és meg lett fúrva a 4 M10/1,5-es menet, bika 10.9-es csavarok lesznek bele. Csináltam egy gyors skiccet, nem a legjobb bocsi érte :)

 

Előzmény: pléhúsz (350)
dutrancs Creative Commons License 2007.09.29 0 0 363
Mi van beleütve a blokkjába?Nincs valami arrautaló jel,hogy nem sima DT-213.c?
Előzmény: hotib (362)
hotib Creative Commons License 2007.09.29 0 0 362
A dudutra hét éve van nálam ,gyári új a főtengelye.Ami bent volt azt is oda adta a volt tulajdonosa,még nincs köszörülve es rajt van az első siklócsapágy házastól és a hátsó hengergörgös is házastól.Már irtam hogy a fordulata is magassabb ha bemelegszik fordulaton van 5ös olaj nyomás 20/50 es olajjal,igaz egy óra szántás után már kevessebb ,alapjáraton kettö.A mikor néztem elösször elinditotta a túlaj mutatta az olajnyomását, mondtam neki hogy majd melegen erre ö kinnevethetem de melegen sokkal több. Vezérmű tengelyét is kicserélték monta az öreg akkor,tavaly láttam a dutra oldalon a35 lovas dutrának 2000 a fordulata hogy az enyémbe az van e nem tudom de gyorsabb az bisztos.
Előzmény: FügeGLX (360)
dutrancs Creative Commons License 2007.09.29 0 0 361
Bizonyhogy jó!!!
Előzmény: FügeGLX (360)
FügeGLX Creative Commons License 2007.09.29 0 0 360

Jó akkor nem egyedül vagyok témával:D:D:D

 

Én nemtom az az 5-ös olajnyomás hogy sikerült, biztos jó az az óra??? Én nézegettem szervízértékeket és 2-re azt mondják hogy az már nem is rossz, nálam terhelés alatt olyan 3 szokott lenni, nálam jobban hozzáértő ember mondta hogy az jó!

Motor felújított!

 

 

Előzmény: dutrancs (358)
hotib Creative Commons License 2007.09.28 0 0 359

Szia!

Én is már csipettem el gumi tömités , mert amit most adnak a szürőkhöz szükebbek mit a horony.A pohár felső részenek megszélesitése biztos  segit .

Most speciálishőálló szilikonnal ragasztottam be a gumit és nem könyezett pedig fordulton melegen 5 felett van a nyomás.
A haveromnak esztergáltak kazánlemezböl egy átmenet ,és zsiguliszürö van fent de a dudu motor az eredetivel szép.

Előzmény: FügeGLX (357)
dutrancs Creative Commons License 2007.09.28 0 0 358
Nincs túl magasra állítva a biztonsági szelep?Volt,hogy én is kénytelen voltam már grafitos azbesztzsinórt tenni alá.Nem rossz az sem, amire te gondolsz csak oldódjon meg a szivárgás.Megkellene úgy vastagítani a pohár csatlakozó felületét,hogy ami még belefér a ház nútjába és beleszúrni egy vékony g.gyűrű hornyot és úgy megpróbálni,ha már ennyire szivat.Képzeld volt egy olyan eset mikor én sem bírtam vele,ráadásul targoncába volt a motor és ott hozzá se férni egykönnyen ,hogy kazán lemezből csináltunk öcsémmel egy közbetétet és esztergáltunk egy zsiguli olajszűrő aljat közcsavarral és hidraulika csővel elvezettük olyan helyre ahol könnyen hozzá lehetett férni a cseréhez aztán élt amig megnem halt...
Előzmény: FügeGLX (357)
FügeGLX Creative Commons License 2007.09.28 0 0 357

Sziasztok!

 

Lenne egy oylan kérdésem, hogy járt már-e vki ugy hogy egyszerűen nem tudja letömíteni az olajszűrőházakat. Akármit teszünk bele kinyomja az olajat. Pedig új tömítések vannak benne, és már ott tartunk hogy szúrunk egy gyűrűt a köcsögök belső peremére hogy nagyobb felületetn érintkezzenek a köcsög meg a tömítésgyűrű!

Mert vhogy nem tudom elképzelni hogy ez igy csippent csöppent rendszeresen a szűrőházakból!

hotib Creative Commons License 2007.09.27 0 0 356
Szia!
A 2000 fordulatot a dutra oldalon láttam. Nemtudtam hogy az ényém mért olyan gyors a haveroméhoz képes,de a váltó kerekei eredeti méretüek.
Előzmény: pléhúsz (354)
pléhúsz Creative Commons License 2007.09.27 0 0 355

 

Nincs valakinek eladó használt tárcsalapja 4-5 db, 450 mm átmérő, 35X35 mm-es négyzettel a közepén?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!