Olyan kérdésem lenne miután ma sikeresen letaroltam egy verébcsordát hogy.. Hogy tudom elővarázsolni a hőfokot? Valamint hogyha felmegy a vízhőfok azt kiírja ikonosan? Esetleg ha keveset érzékel benne mint az ablakmosónál? Remélem Chris Bangle már viagrán él. Fsznak nem raktak bele külön órát..
Nem tilt le semmit. De nyilván azért írja ki, mert esedékes. A gondos gazdi nem akkor cseréli, amikor már pirosban van minden, hanem időben karban tartja a gépjárművét.:))
Következő lámakérdés: amit a fedélzeti okostojás szokott kiírni hátralevő km-nek (fékek, olajcsere, szerviz, stb. periódusok) azok csak tájékoztató jellegű adatok, hogy legyenek, vagy van olyasmi funkciója, hogy pl. ha lejár az olajcsereperiódus, akkor nem engedi indítani az autót? Nem vagyok ilyen helyzetben, csak kérdezném...
Múlthéten találtam Kassán egy olyan vállalkozót aki üléshuzatokat gyárt. Bár csak a termékei voltak kint de nagyon jó minőségű cuccok voltak. Megyek vissza hétvégén aztán rékérdezek mi mennyi. BMW Embléma nagyon szépen volt belehímezve és vastag anyagok voltak. Egy Volvo ülés állt kint de mintha gyári lett volna. Szerintem csinálnak egyedi feliratokat is bele, rékérdek hátha érdekel még valakit.
Én is bézs belső szőnyeg szetett szeretnék rendelni eredetit, de ha esetleg valaki tud mást javasolni, nyitott vagyok. Hol érem el az általad javasolt uriembert?
én tavaly mikor eladtam a 19-es M-es kereket aki megvette azért vette meg,mert neki is elrepedt a két hátsó,elvitte megjavíttatni a felniket,de pár hétre rá ugyan ott elrepdt neki utána elvitte máshoz és az azt mondta neki,hogy nem érdemes javítani a gyári felniket így kénytelen volt venni egy garnitúrát,mert ugye 2 felnit nem fogok eladni :D
Sajnos, ez nem minden esetben járható út. Én is próbálkoztam vele, de nekem azt írták, hogy sajnálják, de a kocsim :
"mivel ez a modellváltozat az előtt készült el, hogy a BMW Group Magyarország megkezdte volna működését." (2004-E46) Érdekes, hogy a 2006-os E87-hez minden probléma nélkül megkaptam...
Vagy kicsit levenni egy az akksisarut? Azért az a pillanatnyi dolgokat elég jól lereseteli, utána újrakeresi a hibákat és ha nemtalál sem olyat sem pirosat vagy tényleges hibát alaphelyzetbe áll elvileg.
Sajnos a defektűrőnek olyan merev az oldal fala mintha boxeral kapná az ütés a kátyútól , pláne a magyar útakon.. A sima gumi puhább , te is jobban örülnél ha boxkesztyűben kapnád az ütést , nem pedig boxeral :) Persze a sima gumi sem él túl minden kátyút ..
Sajnos eldeformálodnak és elrepednek a felnik , rosszabb esetben olyat kap hogy javithatatlan lesz..
Én is most javitattam a két hátsót... Az egyik felni már javitva volt korábban, nevetséges módon , nem megfelelő szakértelemmel, a repedésre csak odataknyoltak egy kis anyagot... Se gyökölve , se továbbhegesztve nem volt .. Kókány sufnituning módra.. :(
Mielött hegeszteted akkor is kell kell egyengetni az ovalitást ami benne van , nemcsak hegesztés után. Hegesztés közben megfelelöen ki kell támasztani belülröl , ne húzza el magát , megfelelö hozaganyaggal kell a varratot felrakni , szakszerüen ki kell gyökölni még a látható repedésen is túl az esetleges további hajszálrepedés miatt. Valamint az elő és utó hőmérsklete sem mindegy , a visszahűtése, a feszültségmentesités miatt , mert ha ez nincs meg megfelelöen akkor késöbb melette vagy máshol megint eltörik a felni..
Ha nem szakszerüen javitják, akkor van az hogy "szar" és megint lehet vinni javitattni hetek múlva az első kisebb kátyú után...
És csak annyit mondanak hogy megint megkátyúztad nem pedig azt hogy rosszul lett javítva..
Csak hazáig mentem a tett helyszinétöl 2 km-t.. Próbáltam a resetelni a guminyomásfigyelőt ahogy korábban is tettem , de nem csinálja ahogy korábban , system error -t ír.. valószinű azért mert nem áll vissza alapba a DTC ..
Amikor a tanpályán gyakoroltál te kikapcsoltad teljesen a DTC-t ??
Én elöször nemtudtam hogy ha folyamatosan nyomom a gombot több mint öt másodpercig csak akkor kapcsol ki a kipörgésgátló is.
"már nem tudta értelmezni a kapott jeleket és inkább kapitulált."
Ez rendben van ha aktiív a DTC... De ha kikapcsolom akkor miért tud megbolondulni mégis ?? hiszen ki van kapcsolva.
Köszönöm , kimegyek vele , kocsikázok pár kilométert hátha elmúlik ahogy mondod ! :)
(egyébként ha javasolhatom a bmw.hu oldalán regisztrálva az alvázszámodnak megfelelő magyar nyelvű kezelési kézikönyvet ingyen elpostázzák neked és ott többek között ez is benne lesz)
Azóta ugye nem mentél az autóval csak álló helyzetben próbáltad beindítani és mindig megkaptad ezeket a hibaüzeneteket?
Menj egy kicsit (2-300m) nyugodtan egyenesen és valószínűleg el fog tűnni minden hibaüzenet.
Én is jártam így egyszer egy tanpályán, a rántópad úgy megdobta az autót (ügyetlen voltam:) ) , hogy pörögtem mint a búgócsiga:) ezek után nekem is ezek az üzenetek jöttek ki, be is paráztam, hogy megsérült/baja lett az autónak. Próbáltam indítani, meg windows módszer kiszáll, bezár, kinyit, beindít, de semmi nem segített:)
Már elkönyveltem, hogy akkor a gyakorlásnak vége, irány a szervíz. Elindultam és szépen lassan tűntek el a hibaüzenetek.
Gyakorlatilag minden rendszer alapja a kerékfordulat érzékelők és mivel össze vissza mozgott az autó (kormányszög, perdület) már nem tudta értelmezni a kapott jeleket és inkább kapitulált.
Tegnap a következőt dobta ki a gépem , miután kikapcsoltam a DTC-t és egy kicsit kocsikáztam a parkolóban a szűz havon szokásomhoz híven.. Korábban csak a guminyomás ellenörző üzenetet dobta ki , amit mindig reseteltem és ment rendben tovább a kocsi.
Most az baj nem áll vissza sehogy alapállásba , tehát kikapcsolva marad a DTC. Ugye minten inditásnál automatikusan bekapcsol , ez az alapállása..
A DBC-t korábban nem írkálta ki , most dobta ki elöször...
Miért van az hogy egy kis síelés után kidobja a guminyomás ellenörzö ikont ( Flat tyres monitor ) ? mindig , holott a gumiban megvan a megfelelö nyomás..
Ráadásul tegnap hoztam el a hivatalos szervízböl , volt rajta gyári visszahívás , meg időszakos fékolajcsere..
A műszerfalon kijelezve marad a két sárga jel,, a fék és a kipörgés.. ha jól értelmezem őket..
Arra az apróságra felhívom a figyelmedet, hogy ez E90 topik:)
Ezen a modellen nincs alsó és felső gomb mint pl az E60-on. Itt az indexkar végén csak bc gomb van
Illetve szinte jó is lenne amit írsz (mármint a bc gomb nyomva tartása) , de tedd azt is hozzá, hogy a kombi olyan állapotában amikor nem ír ki bc adatot (gyakorlatilag "alap" állapotban) , ellenkező esetben nullázza az aktuálisan megjelenített (átlagfogyasztás, átlagsebesség) értékét. (cserébe nem kapja vissza a váltás aszisztenst)