Keresés

Részletes keresés

Zsoltikarus Creative Commons License 2012.06.29 0 0 17350

Elvileg 31 55 774 5452-5.

Előzmény: Zsivany2 (17345)
Zsivany2 Creative Commons License 2012.06.29 0 0 17349

Így nem kell csodálkozni, hogy kiüti a hátfalat...

Előzmény: egy vasútbarát (17348)
egy vasútbarát Creative Commons License 2012.06.29 0 0 17348

egy vasútbarát Creative Commons License 2012.06.29 0 0 17347

rezgaras Creative Commons License 2012.06.29 0 0 17346

Köszi!

Előzmény: Bárdos Imre (17321)
Zsivany2 Creative Commons License 2012.06.29 0 0 17345

Keresném az XX 55 774 5 4XX (5 452 vagy 5 462 talán?) hiányzó pályaszámjegyeit. Utolsó REV-je 11.11.87 Db.

koller andor Creative Commons License 2012.06.29 0 0 17344

Elismerte a Cargo és meg is térítette a felmerült + költségeket.

 

Rakodási szabályok be voltak tartva a többi magyarázkodás. :-)

Előzmény: Törölt nick (17335)
Zsivany2 Creative Commons License 2012.06.29 0 0 17343

"Ennyit ki kellene bírniuk."

 

Szerintem nem mindegy, hogy:

 

- a) a konténer hátfalának ki van támasztva az áru és ezért az első pillanattal együtt lassul a konténerrel/vonattal,

vagy

- b) nincs kitámasztva, és csak a tapadás fogja a talajhoz, aztán amikor a surlódási együttható elfogy repülni kezd a nehéz kő, majd koppan a homlokfalon.

Előzmény: Törölt nick (17335)
Zsivany2 Creative Commons License 2012.06.29 0 0 17342

Fordítva rakták fel a konténert! :)))

 

(Értsd: ajtó menetiránynak háttal.)

Előzmény: róbertke (17326)
róbertke Creative Commons License 2012.06.28 0 0 17341

.... Moldova György után szabadon --- Akit a mozdony füstje megcsapott ----:-)))

Előzmény: kombi (17332)
kombi Creative Commons License 2012.06.28 0 0 17340

:o))

Előzmény: hmsoft (17339)
hmsoft Creative Commons License 2012.06.28 0 0 17339

...és majd egyszerre, egy kiállításon, egymás mellett mutatják be a gyártók a leendő vevőknek a minden kocsit legyűrő rakodógépet, meg a minden rakodógépnek ellenálló kocsit. :)

 

hm

Előzmény: kombi (17338)
kombi Creative Commons License 2012.06.28 0 0 17338

Hümm.

 

Szvsz megtörténhet a fordítottja is, a masszívabb kocsi miatt a rakodógép gémje fog rövid úton csorbát szenvedni.

 

Ezután természetesen megindul majd egy rövid, de annál vehemensebb fegyverkezési verseny (rakodógép vs kocsioldal) amí természetesen szépen fog jövedelmezni mindkét fél gyártói számára. A verseny vége pedig borítékolhatóan a klasszikus  vicc átdolgozása lesz, amely szerint egy békésen ácsorgó vagont megtámadott egy páncélozott rakodógép, de a vagon viszonozta a tüzet, majd az ellenséget leküzdve elrepült...

 

(Bocs...)

 

Előzmény: hmsoft (17336)
hmsoft Creative Commons License 2012.06.28 0 0 17337

tudjos = tudjon

Előzmény: hmsoft (17336)
hmsoft Creative Commons License 2012.06.28 0 0 17336

Ki lehet dolgozni a rönkfaszállítás-kompatibilis konténert, néhány megerősített övvel a homlokoldalon, és ugyanilyen megerősített ajtólemezekkel. Aztán majd nem a konténer púposodik ki, hanem köröm ide, köröm oda, érintőirányban hagyja el az egész konténer a kocsi rakfelületét a hirtelen sebességcsökkentéskor. Erről jut eszembe, nemrég olvastam egy cikket, miszerint annak rendje-módja szerint megkapta a szükséges tanúsítványokat egy négytengelyes magasoldalfalú kocsi az 1520 mm-es univerzumban, amelyet tavaly nyáron kiállítottak az Expo1520-on, és elég rendesen körüldongta a közönség (mármint a tehervasút-társaságok képviselői). Pedig ránézésre teljesen közönséges magasoldalfalú, csak annyi benne az újdonság, hogy egy meglehetősen masszív zártszelvénnyel látták el, végig az oldal- és homlokfalak felső peremén. Mindezt azért, hogy gépesített (de nem buktatós) kirakodásnál a rakodógép gémje, ha beleütközik, ne tudjos sérülést okozni. Mármost, ha eddig a gépkezelő kicsit vehemensebb volt a kelleténél, összehozott például egy deformációt az oldalfalon. Ezentúl deformáció ugyan nem lesz, de vajon nem ugrik le az egész kocsi a vágányról úgy, ahogy van? Hát majd az üzemeltetési tapasztalat (vagyis az idő) megmutatja... :)

 

hm

Előzmény: Törölt nick (17335)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.28 0 0 17335

Közrejátszott az is, vitathatatlan.

Ennél a vonatnál:
Nyíltvonalon megfogtak műszaki ok miatt. Gyorsfék.
Mikor hátraballagtam jó pár konténer kipúposodott. Nem az ajtónál, hanen a homlokoldalon. (azokban is rönkfa lehetett
Ennyit ki kellene bírniuk.
Nem gondolom, hogy így kéne a rönkfákat szállítani. 

Előzmény: koller andor (17323)
koller andor Creative Commons License 2012.06.28 0 0 17334

Ha egyszer nyugdíjba megyek- ami egyre távolabbi időpont- majd felsorolom, amit láttam a dobozokban. Eltart majd egy pár napig. :-)

Előzmény: kombi (17332)
Dolmi mackó Creative Commons License 2012.06.28 0 0 17333

Mindent importálunk ami olcsóbb mint a hazai, aztán szép lassan megszünnek egyes szakmák, majd az az olcsó import nem is lesz olyan olcsó, az olcsósággal csak piacot vásárolnak :-(

Előzmény: Bárdos Imre (17327)
kombi Creative Commons License 2012.06.28 0 0 17332

Jézuskától géppuskáig.

 

Tényleg...

Előzmény: Bárdos Imre (17322)
róbertke Creative Commons License 2012.06.28 0 0 17331

....lesz rajta egy digitális kijelző, amit beállíthatunk magunknak ....:-))))

Előzmény: Bárdos Imre (17329)
róbertke Creative Commons License 2012.06.28 0 0 17330

:-((

Előzmény: Bárdos Imre (17329)
Bárdos Imre Creative Commons License 2012.06.28 0 0 17329

Az lesz az igazán rossz érzés, mikor a sírköveken már a név és a halál eljövendő időpontja is szerepel majd! :(

Előzmény: róbertke (17328)
róbertke Creative Commons License 2012.06.28 0 0 17328

Sőt, hamarosan előregyártott kripták is érkeznek....:-)))))

Előzmény: Bárdos Imre (17327)
Bárdos Imre Creative Commons License 2012.06.28 0 0 17327

Hogy őszinte legyek, azt sem gondoltam volna, hogy "előregyártott sírköveket" importálunk.

Előzmény: koller andor (17324)
róbertke Creative Commons License 2012.06.28 0 0 17326

Rosszul fékezett a mozdonyvezető....:-)))))))

Előzmény: Törölt nick (17317)
róbertke Creative Commons License 2012.06.28 0 0 17325

Trópusi fák nem annyira "strapabíróak" mint a mérsékelt éghajlati övön termettek, bútor és házépítésre használják.

Előzmény: Bárdos Imre (17322)
koller andor Creative Commons License 2012.06.28 0 0 17324

Mostanában készre faragott sírkő jön csőstül Kínából. Csak a neveket évszámokat kell belevésni. :-)

Előzmény: Bárdos Imre (17322)
koller andor Creative Commons License 2012.06.28 0 0 17323

Meg annak is, aki megtolatta. :-)

 

 

Előzmény: Törölt nick (17317)
Bárdos Imre Creative Commons License 2012.06.28 0 0 17322

Nem gondoltam volna, hogy konténerben rönkfát szállítanak. Hiába, mindig tanul az ember.

Előzmény: róbertke (17320)
Bárdos Imre Creative Commons License 2012.06.28 0 0 17321

Ami a nagy kedvenced! :) A fotó az 1961.08.05-én 1.09-kor Martfűn történt horzsolódásos balesetben szerencsétlenül járt Gr 193 454 psz. darabárus kocsit ábrázolja. Mögötte áll a Gh 171 674 psz. ugyancsak darabárus kocsi, ami az irat szerint csak kisiklott.

Előzmény: rezgaras (17319)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!