Ha kevesebbet enne csak fel literrel a kovetkezo benzinese a bmw-nek azt valasztanad?
Csak erre a kerdesemre valaszolj legyszives mert mas nem erdekel.
koszonom.
Sziasztok! Mos vagyok autó vásárlás elött és hasznos tanácsra lenne szükségem! Tehát, amit venni szeretnék, az egy 730 diesel ( f01) 2009- es modell. Bármilyen hozzászólást szivesen fogadok, bár viszonylag kevés fut még hazánkban... Kíváncsian várom és előre köszönöm!
Soha a büdös életbe nem fognak kevesebbet enni a benzines motorok. Felezhetik cm3-be turbóval, rakhatnak mellé elektromotorokat akkumlátorokkal, mókushajtást, meg egyéb marhaságok. Épp a bmw sült fel a hybrid hajtással is eladásban. A lexus meg szintén egy vicc. Miskolc-Pest távolságra kevés egy tank benzin 140-150-es tempóval (RX). Röhej.
Mit ertesz szar benzines alatt?Szerinted miert van sokkal tobb diesel?
Ha csak 1 literrel fogyasztananak kevesebbet a legujjabb fejlesztesu benzines motorok a dieselektol jovo tavaszatol,1.5 ev alatt negyedere csokkenne az olajosok eladasa!!Ugye?
Ez papirforma.
Én tuti csak dieselt veszek. Visszajön az ÁFA meg kevesebbet is fogyaszt meg am is jobban szeretem. Néztem egy 200e km es 525d t és a hangja olyan mint az ujnak.
Meg vagy 100 jó dízel.:-) Na kb ez az arány. A nagy számok törvénye alapján ha eladott 100 benzinesből 10% szar az akkor ugye 10 egész darab, Viszont 1000 dízelből 10% szar esetén 100 darab a szar. A különbség 900 db jó dízel kontra 90 jó benzines:-) Ergo több a jó dízel mint a benzines... Minden csak nézőpont kérdése:-) De az ugye nem vitás hogy kb. ez az arány, ennyivel több dízelt vesznek újonnan mint benzinest. Márkától függetlenül is szerintem.
Hááááát KÖSZÖNÖM A SOK HASZNOS INFÓT, TÉNYLEG!!!! Egyre jobbna hajlok a benzines felé, mind itt az itt olvasottak alapján, mind a baráti körben hallottk alapján. Csak a zsákbamacska szindrómát szeretném leszűkíteni, a vásárlás előtt! KÖSZI!!!
az én ismerőseim között meg 10ből 9 nek m3,m5,4.8,4.4,750,760,e55,e63 meg ilyenek vannak ők se panaszkodnak.....jellemzően dieselt az vesz aki a fogyasztásra hegyezi ki a dolgot... menjen, ne egyen, occsóér megtankolom kész.Mg vállalkozó vagyok simán vissza tudnám igényelni az áfát is meg a gázolajtámogatást is kijönne kb 350-360ft-ba egy liter go de nem érdekel a fogyasztás...de ez az én véleményem és nem is szoktam ráerőltetni senkire mindenki azt vesz amit akar....lentebb kért vki infot ezért írtam...de ő is dieselt fog venni a nyakamat rá merem tenni és ha nem fog ki egy tutit egy jó gazdától akkor igen hamar szopóágra fog kerülni..de mindenki a saját hibájából tanul..
Ismeroseim kozul talán 10-bol 9-nek dízel BMW-je van és nagyrész 3-4 évestol nem oregebb, de a lejjebb írt problémákat még egytol sem hallottam. Nekem volt már egy 330d-m 265e km-el adtam el, de nagy baja nem volt, most egy 525d LCi-t hajtok, 220e km van a vasban, de motorilag teljesen ok, szerintem ha odafigyelsz rá, nem kell beletenned a csillagos eget. Egyébként inkább lengokar, szilentek, gombcsuklók, feszítogorgo, vízpumpa, ilyeneket kellett cserélnem, de gondolom ez nem attól fugg, milyen motor van benne, vagy mégis? Szar a dízel, mert hamar romlik, de mégis abból adnak el tobbet, szerintem.
Senki nem mondta h szar,csak abban az ar kat.,km,evj.,tobb ideget,felesleges idot es penzt orol fel.
De ha mar itt tartunk,a Bmw pontosan a benzineseivel lett a "mai" BMW.
Nagyon jo diesel motorokat gyart,de az eredeti Bmw erzest a benzinesei nyujtottak es nyujtjak a mai napig.Benzines Bmw-t hasznalni,birtokolni nagy elmeny az biztos.
Nem hiszem el h van vki koztunk aki ezt nem igy gondolna,ha dieselt is hasznal a mindennapokban.(bar kicsivel tobben vannak benzinessel akik mar forgattak dieselt,mint forditva)
Nem is tudom miert kell ezt mindig felbojgatni,mikor ezek tapasztalt/ bizonyitott tenyek....jo a diesel de jobb a benzines..ennyi.
Nincs a dizellel semmi baj,ha valaki premium autot akar venni hozza kell szoknia.En ugy vagyok vele,ha valami megadja magat,gyari ujat be es mehet tovabb,ugyanannyi ideig,legyen az partikel,vagy turbok,vagy leomlo,vagy akarmi.Mindehhez szuksegeltetik egy hozzaerto szerelo is.Vannak akik probaljak,mindezt megkerulni,de elobb utobb visszaternek a problemahoz.Lentebb az elo pelda,300k km-es autot felujitott a gazdaja,es megy tovabb ,gond nelkul.Ha valaki dizelt vesz,szamolja ra ezt a par tetelt amit mar mindenki tud (szivo,leomlo,turbok,partikel).Ennyivel van tobb egy benziner-tol kb,3-4 ezer euro az egesz.
Úgy látom nem tűnik fel, de amikor felhozódik ez a téma, a benzinesek tulajok egymást váll veregetve osztják az igét, meg fikázzák a dízelt. A dízelesek (pedig vannak itt páran) mélyen hallgatnak, s mosolyognak magukban. Kár erőlködni srácok. Maradjunk abban senki NE vegyen dízelt mert szar!!! Nagyon!
Bmw-be nem veszek tobbet dieselt.
Nem azert mert rosszabb barmelyik (nepautonal) is,sot,hanem csak azert mert mondjuk egy kisse olajos blokkos,enyhen kormos hatululju,alapjaraton ritkan kihagyo,hideginditaskor dadogo,gyari teljesitmenyebol minimalisan veszitett passat,opel stb-vel meg elmegyunk,de egy Bmw-vel nem,egy lepest sem,mert vmiert ugy alakult h k_rva ego.Namarmost,ha egy folyamatosan patent/hibatlan hasznalt 200e km-s bmw-t akarunk,akkor az tenyleg nagyon sokba van/lesz.
Viszont egy benzines BMW altalaban ezeket a hibakat kivetel nelkul eggyiket sem produkalja(eskuszom nem valogattam ki oket).
Benzinesen legtomegmero es benzinpumpan kivul soha semmit nem csereltem(kb.2-300e km)
130-150e km utan nincs olyan tel ami sima zokkenomentes lenne,viszont e60d-nel kb. evi 2-300e ,ritkabban (2-3-4ev)esetleg felmillios ft plussz raforditassal,surubb szervizlatogatassal/gyomorideggel,kissebb fogyasztassal bika nyomatekkal,tokeletes valasztas.
Amikor én eldöntöttem hogy e60-at veszek alapból a dizelt kilőttem baráti körömben összeszedett infok alapján...utána VÉGIGolvastam a fórumot ez még jobban megerősített a benzin mellett valamint az eddigi dizel autoim az én vezetési stílusom mellett közel annyit fogyasztottak mint egy benzines...4 hónap alatt 2 autót vittek el az orrom elöl(az egyiket egy topictárs) a harmadikat már nem hagytam felkerült a hirdetés másnap mentem érte (2005. 530i 63ezer km-el)...ez volt egy éve beletettem 30 ezret és semmi gondom...gumi,olaj,szűrők,egy akksi...nincs turbo nincs adagoló nincs szopás..csak sor6.... :))) énfelőlem mindenki azt vesz amit akar diesel vs benzin kinek mi jön be..én dieselt soha többet...
valaki jól megírta lentebb az vegyen ilyet akkinek van még zsé a zsebébe ha szervizelni kell...márpedig kell...
Valaki szőkét, van aki a feketét szereti. Nagyon jól leírtad, hogy benzinessel is könnyen nagyot lehet cummantani, dízellel talán még könnyebben. Mindenesetre mindenki azt választ, amit szeretne. Amennyire elkötelezett benzines párti vagy, én olyan dízel hívő a mindenféle lehetséges nyűgjei ellenére. Fejet hajtok a benzines motorok hangja előtt. Viszont imádom, hogy nem kell szarrá forgatni a motort, hogy érezzek egy kis gyorsulást, s el tudok menni ezer km-ert a 70 literes tartállyal. Tehát nem mondom, hogy ez vagy az jobb-rosszabb, mindenkinek saját döntése az igényei alapján való választás. Az autókereső srácoknak meg annyit mondanék, hogy ha 2 milliós árkategóriában kerestek dízelt, akkor nem szabad meglepődni semmin. Csodák ugye nincsenek, miért lehet kapni E60-as dízelt 2 millióért, és miért 9 milláért. Van a kettő közt 7 millió rizikó.
Ez egy örök és parttalan vita itt és más fórumokon egyaránt. Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy a véleményt alkotók körében ki birtokolt és hajtott már dízel és benzines E60-ast egyaránt?
Nekem volt egy 2006-os 525d-m, jelenleg pedig egy 2007-es 530i-m van, ami már az N53B30-O0 motorral szerelt.
A dízelt egy évig hajtottam, igazolt! 130.000 Km-nél ültem bele, s több mint egy éve el is adtam, akkor volt benne 147.000 Km. Ez idő alatt le kellett cserélnem a szívósort, az izzító gyertyákat. Ezeken felül persze olajat is cseréltem, a váltóban is. Illetve a féktárcsákat és a betéteket is ki kellett cserélnem.
Mivel abban az időben még nem fórumoztam itt aktívan, nem ismertem atiTDI-t, ezért az alkatrészeket is horror áron kaptam meg, igy ez egy kisebb vagyonba került egy év alatt. Megmondom őszintén nem is szerettem az autót, igy, amikor már teljesen „kész” lett, eladtam. A tulajjal a mai napig kapcsolatban vagyok. Nagyobb összeget nem költött rá ez idáig, viszont a múlt héten panaszkodva hívott fel. A kocsi fogyasztása az egekben – nálam is 9 volt az átlag 50% város 50% országút mellett – 13,5 liter az átlaga…. Ezeken felül ismét szórja az olajat a szívósor mellett. 1 éves, gyári alkatrész!! Nem igazán tudtam neki mit mondani a telefonban azon kívül, hogy sajnálom.
Az 530i-m viszont nagy kedvenc. Igaz, a nyár végén meghirdettem az autót, de a párommal mégis úgy döntöttünk, hogy megtartjuk, nagy részben emocionális okok miatt. Gyermekáldás miatt gondolkoztunk az eladásában egyébként…
Szóval remek autó, a motor is pazar és abszolút elfogadhatóan fogyaszt, persze ez nem mindig szempont részemről. Több mint egy éve vettem, magyarországi, kevés futott km, igen gazdag felszereltség, korrekt és ellenőrzött előélettel. Nyár elejéig nem is volt vele semmi, de semmi probléma. Aztán fura, ciripelő hangra lettem figyelmes a motortér felől, majd egy nap múlva eszméletlen módon elkezdett rángatni az autó, de csak alapjáraton, motor check lámpa kivillan. Felhívtam a Budapest Motorst, akik korábban is szervizelték a kocsit, elmondtam a problémát. Jó fejek voltak, alvázszám alapján mondták is, hogy az autó visszahívásos, injektorok, nagynyomású pumpa meghibásodás miatt. Két napra rá felvittem az autót, ott volt náluk egy hétig. Mind a 6 injektort kicserélték, pumpát is. Ha ezt nekem kellett volna kifizetnem munkadíjjal együtt, több mint 500k-s javítás lett volna.
Azóta a kocsi hibátlan, le is kopogom. Viszont ez számomra azt is világossá tette, hogy a benzin sem fenékig tejfel. Főleg az újabb benzines motorok, mint amilyen az enyém is. A korábbi 3.0-ás benzines blokk állítólag igen megbízható darab. Mindezek ellenére is imádom a benzines E60-asomat és ezek tudatában is megvettem volna, jó kocsi nagyon.
Szóval ebben a témában sosem születik egzakt eredmény, szerintem ez biztos. Egy a lényeg…állapotot és előéletet vegyél, ne pedig kilométert…
Minnél jobban belebújok a témába, annál jobban elbizonytalanodok, hogy vegyek-e és ha igen benzin v dízel..... a véleméynek itt szubjektívek, vagy tényeken alapúlnak??? Minden tanácsot szívesen fogadok!!! Köszönöm!!!
BENZIN 520,525,530..kész ezek közül kell válogatni
Az a baj, hogy a "válogatni" szó jelen országunkban nem igazán értelmezhető, mert bőven 90% felett van a dízelek aránya.
Ennek megfelelően az a furcsa helyzet állt elő, hogy egy egész jól felszerelt, és vezetett szervizkönyvesnek hirdetett 30d olcsóbb, mint egy hasonló 30i.
Tehát ha valaki vállalja a sokat futott dízellel való szívást, akkor anyagilag egész egyszerűen nem tud a benizessel jobban járni.