pár észrevétel ma késő délután csabáról: Szabadkáról FKH-954 jött Szarvasra 15:50-kor (4857/767) EYV-376 ment. ELE-311 füstfelhővel érkezett Mkházáról a pályaudvarra, majd gyors cserét követően GOX-340 ment Gerendásra a sofőrrel. Szolnokon FLX-731 volt, majd 16:30-kor ment Telekgerendásra
Felkerült a Körös Volán honlapjára a helyközi és távolsági járatok menetrendjében december 14-én életbe lépő módosító jegyzék: http://www.korosvolan.hu/pdf/mrendertesites/20081210_mrend_ertesites.pdf Ajánlom figyelmetekbe, várom észrevételeiteket, van egy-két érdekesebb megoldás...
Úristen elég későn kerültem géphez és mit látok? Éne nem hittem volna, hoyg vélemény nyilvánításra így ráharapnak...bocs:D Így van mindenkinek meg vannak a favoritjai...nekem a Regio. A Lions city meg tényleg jó, már egyszer írtam, utaztam vele horvátban amikor újak voltak...a teremtés koronája:D
Lehet ezt szócsatának is felfogni, de tulajdonképpen még se az, és ebben semmi favorizálás sincsen, itt csak a szimpla tulajdonságok vannak jellemezve. Egyébként lehet úgy jön le, hogy nem szeretem KÖV-át, de azért a buszbeszerzésekről lehet érdekes dolgokat hallani és látni, na meg ez a rendszám változtatásdi is kész kabaré, fölösleges pénz kidobás. Más érdekesség: ---> Mit lehet tudni a KÖV földarabolásáról mert ez is elég érdekes hír? Aki véletlenül nem értelmezné a kérdésemet az alvállalkozásról érdeklődök. Ja és mi van Orosháza helyi járatavál ki viszi tovább, mert arról is csönd lett hirtelen?
Amúgy annyira feleslegesek ezek a szócsaták. Mindannyiunk számára megvan az általunk favorizált jármű, de ez így jó, hiszen nem vagyunk egyformák. Nem érthetünk egyet úgysem, és mindenki kitart álláspontja mellett. Nem kéne vitázni, mert kezd unalmas lenni.
Én tőlem lehet PONT. csak ne kiáltsunk ki hülyeséget, hogy a MAN a legjobb autóbuszgyártó cég, hol ott az SL szériánál még egy 200-as Ikarus is jobb, én pontot teszek a végére, csak akkor én is kérem a hülyeséget mellőzni.
Az biztos, a Man a legjobb gyártó cég, az SL széria, kb olyan szinten mint ha az ember beleülne egy dobozba. Pesten is (mostanában megint a 214-en SL223), majd szét hullik az egész motorikusan, szét vannak már hajtva, jó az tény és való, hogy mennek még na de meddig. Az tetszik legjobban mikor a remek sofőr a 2.-ik helyett 3.-ikba vált, azt csipázza a váltó ám. Maradjunk annyiba, hogy a Man-t ne kikiáltsuk a legjobb buszgyártó kategóriával, mert vannak nála azon kivűl 1000-szer jobb gyártó cégek, mint például a Merci meg a Volvo szériák. Sajnálatos persze az is, hogy Ti rengeteg Creptoval szívtok, és még kaptok is :-). A lényeg az, hogy nálatok amire nagyon büszkék lehetek, az a rengeteg C80, és azok gyönyörűek, na meg Csabán a GOX-111, az még egy csodás autó.
Ezt azért kár volt írnod, még mi Carrusáink is kényelmesekbbek mint a Regioitok, külsőre szép meg minden, de az ülései borzalmasan kemények, meg lehetne halkabb is a motorja, végül is Man gyártmány, ennyi. Viszont ha látok majd nálatok Man Lion's Regio Cityket akkor tényleg ott lesztek az élen buszbeszerzésben.
Egy korábbi szabályozás értelmében ha visszafehérítetted a rendszámot, akkor ismét azt kaptad, amit eredetileg is fehéren viselt a kocsi. Talán az EU csatlakozás óta működik másként, nem tudom...
Nem akarok senkit megsérteni, de szerintem a Regio szinte az összes M.o-n menetrendszerinti távolságit lealázza kényelemben...A volvo 8700-ast is... Hihetetlenül jó busz a regio. Szép, kényelmes, modern. Punkt.
régen másképp voltak felosztva a pályaudvaron a kocsiállásokról induló járatok? :O mert látom itt az egyik képen BHZ-588 Bcs-Mkháza táblával áll a 4es kocsiállásnál, most meg a 7esről indul az a járat...
gyorsjárattal jöttem.. reggel az 5:45-ös Szeged-Pécs járattal mentem, ami Volvo volt.. hát szerintem kényelemben alulmúlta a regio-t... mellesleg automata váltósat küldtek ilyen távolságra... :P
Meg van adva a sofőröknek egy bizonyos pihenőidő, gondolom észre vetted, hogy se Baján se Szegeden nem álltatok sokat, egyébként a gyorsjárattal jöttél/mentél? Én múltkor 728-al mentem át Pécsre Szegedről, és 13:35 helyett 13:10-re értünk Pécsre, de kényelem szempontjából nem éreztem magamat vmi jól a Region, mi TV-s Volvo 8700-ünkel jobb volt haza jönni. Most ezt nem azért írtam mert nem szeretem a Körös Volánt hanem ez tényleg így volt. Egyébként mennyi lízingelt kocsi várható még hozzátok, mert már jó lenne valami saját is, nem de bár? A HPD-154-155 nálatok marad véglegesen, vagy mi lesz velük?
21:05-kor értünk Bcs, pu.-ra 21:10 helyett... Szegedre pontosan értünk be, de akkor hogy tudtunk állni 30 percet? 80as tempóval jöttünk végig... érdekes, hogy így van megoldva a menetidő :P
Ja, hogy Te Pécsről jöttél haza, egyébként oda is vissza is megáll Tataházán mind a két Körösös járat, kell egy kis pihi, meg jó az utasnak is a cigi szünet meg egy ital is belefér.