Ki szedtem a kompresszort . A teflon gyűrű nagyon vékony volt a perselyben nagyon nagyon könnyen csuszkált. Először meg próbálom a felújitást hát ha elég lesz neki! Köszi Pooh mester!
Szedd le a hátsó kardánt, próba. Ha búg: húzgáld ki a féltengelyeket, próba. Ha búg:
ragd össze a hátulját és csináld meg ugyanezt az elejével. A féltengelyzár jóljön ilyenkor ha van persze! Ha még mindig búg cserélj gumit. Ha még mindig búg: átveszem vasárban.
Tényleg így történt? Egyszerűen ismerd el, hogy megint kirohadt a Disco padlólemeze és szimplán kiesett.:-))) Máskülönben hogy tünne el egy zárt autóból? Én még mindig értetlenül állok az esettel.
amit pooh mond, az nekem sem mukodott (aztan Pooh kartacs jol kiutotte az eka-t)! Viszont amikor en jartam utanna , akkor a kovetkezo informaciot talaltam: dugd a zarba a kulcsot forditsd el zaroallasba es nyomd meg a nyitas vagy a zaras gombot a taviranyiton, ekkor osszehangolodik a jarmu es a kulcs es utanna mukszik a dolog! Nekem ez bejott es igy hangolom elemcsere utan is a taviranyt a kocsihoz! Proba szerencse! Sok sikert
lehet , hogy így van, de én még nem láttam, hogy ez működött volna.
feltételezem, hogy nem működik a távirányító, kulccsal kinyitod, de csak a sofőr ajtaját nyitja ki. a műszerfal tetején villog a piros led, elfordítod a kulcsot, és kéri az ekát.
ha ez mind igaz, amit leírtam, és ha 99-es a masina, akkor amikor startolni próbálsz és kiírja hogy kéri az ekát, valszeg ki írja, hogy press remote, de ha németül. akkor lehet hogy nem tudod mit akar, mert németül nagyon kacifántosan van és ráadásul rövidítve - nyomd meg a zárás és a nyitás gombot, és ha jó a zárad, akkor ki kell hogy nyissa a központi zárat és voilá.
irtak a neten, hogy az eka helyett lehet azt, hogy leveszed az akkusarut II pozicioba (gyujtás) rakod a kulcsot és akkor vissza az akksit. Ekkor elvben iditania kéne de szart se csinál.
Disco2 TD5, azt hiszem valamelyik görgő megadta magát a szíjrendszerben (nyiszorog és égett gumiszagszerűt érzek), de a sötétben nem látok semmit, ezért nem tudtam még megnézni, de türelmetlen is vagyok. Van valami tipikus pont, ahol ez gyakori?
nem tudm mi az a key position II, de ha startolni próbálsz, akkor ki kéne hogy írja, hogy press remote. ilyenkor meg kell nyomni a gombot a kulcson, benne a gyújtáskapcsolóban. többször is meg kell próbálni, van hogy csak ötödszörre sikerül.
ha kiírja hogy press remote, de nem működik egyáltalán (nagyon sokadikra sem), akkor valami bibi lehet a zár körül. vagy pedig a zár és a becm közti kommunikációban.
hát ha tényleg megy a kompresszor, akkor lehet hogy fel kell ujítani. egy teflon, vagy milyen gyűrű van benne, ami elkophat és cserélni kell. másrészt, az EAS üzemi nyomása 10 bar, a kompresszor 8,5 bar alatt kapcsol be, de nem arra tervezték, hogy folyamatosan menjen. ha valahol szökik a levegő az tönkre teszi a folyamatos működés miatt.
nézd meg milyen erősen szív a kompresszor, ha rendben van, lehet tovább keresni. ha sehol nem ereszt, akkor még mindig el lehet játszani a szelepekkel, hogy rendesen működnek e. a wilson féle programmal.