Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Aticar Creative Commons License 2007.05.11 0 0 45
kép
Aticar Creative Commons License 2007.05.11 0 0 44

hello!

Nekem egy rövid van 2.5 TD motor versenyre átalakítva.4 éve van meg.Ezt azt átalkítottunk rajta...:)ha kérdésetek van , csak bátran.

náhány kép

www.aticar.hu

lexus81 Creative Commons License 2007.05.11 0 0 43

1 hónap után ma végre sikerült levizsgáztatni a gépet!

Ára 42.000 Ft.

Elmentem a vámhivatalhoz, hétfőre kész a reg. adó csekk.

Azt befizetve,eredetvizsga után 2hónapos procedúra után lassan látszik a vége :)

 

Képek köv. hétvégén!

 

üdv. 

Előzmény: lexus81 (42)
lexus81 Creative Commons License 2007.04.12 0 0 42

Szia!

 

Itt Zala, Vas megyében sokan foglalkoznak osztrák importtal, így én a bazárban találtam.

Ő ráteszi a kis hasznát,de én a kinti eladóval kötöttem adásvételi szerződést.

Az autó műszakilag jó állapotban van.

2 kormánygömbfejet kell cserélni a KFF vizsgához, meg a hátsó lámpa körüli részt javíttattam ki, ennyi.

A "behozatal" az még szerintem mindig halál.

3 hét után meg jött Ausztriából a származás igazolási okmány.

Aztán KFF. Utánna eredetvizsga, reg.adó, átíratás, rendszám...

Szóval még kb. 3 hét... meg. kb. 440.000 + 100.000 FT

 

így kb. 2.000.0000 ban áll meg, de azoknál amiket itthon néztem jobb állapotú ezért a pénzért.

 

üdv.

Előzmény: piddy (41)
piddy Creative Commons License 2007.04.12 0 0 41
Megkérdezhetem, hogy melyik weblapon találtad? Esetleg kép van? Könnyen ment a behozatal?
Előzmény: lexus81 (40)
lexus81 Creative Commons License 2007.03.25 0 0 40

Szia!

 

Polgári. És személygépkocsi sajna szal. kb 440-be fáj a reg. adó...

De hát ez van. Lehetett volna sok sok utánjárással teherautót is találni.

De nem volt már energiám még több autó külföldön megnézni.

Előzmény: altefnegy (39)
altefnegy Creative Commons License 2007.03.25 0 0 39
Gratula! Tgk?
Előzmény: lexus81 (37)
lexus81 Creative Commons License 2007.03.22 0 0 38

Spooner!

 

Írtad h hosszabb rugókkal és csillapítokkal emelitek a futóművet (nyilván), de a gyári "fehér" jelzésű erősebb rugókra vagy pl. Trailmaster speci off road rugókra gondolsz?

És a csillapítók?

 

Előzmény: spooner (15)
lexus81 Creative Commons License 2007.03.22 0 0 37

Sziasztok!

 

Megvettem életem első G osztályát, egy 1984-es Puch 300 Gd-t.

3 ajtós kivitel.

Km állás: ki tudja (mindenestere 2001-ben új motor), szilentek, futómű fődarabok, váltó(k), diffizárak működnek.

 

Semmi nem lóg, nem kotyog ,zörög, terepen is kipróbáltam.

Most megy műszakira (mert Osztrák a gép).

Néhány napon belül kiderül mit kell rá költeni... 

 

1 biztos ha valaki ezt a stílusú terepjárót keresi és kipróbálja az elindul lefelé a lejtőn :)

 

Képek következnek, javítás előtt és javítás + tuning után.

piddy Creative Commons License 2007.02.27 0 0 36
Ez az autó off-road-ozni tuti jó alap, de nekem nem ilyen kell. Egyébként majdnem megvettem a hétvégén egy 300GD-t Hamburgban, de a végén eladta a német valakinek aki hamarabb jött. Azóta lehiggadtam, most kivárom a jó lehetőséget. Meg rájöttem, hogy pénzem is másra kell...
Egyébként kaptam egy jó tanácsot: be kell nézni a kárpit alá, hogy mennyi az annyi rozsdaügyileg!
Előzmény: altefnegy (35)
altefnegy Creative Commons License 2007.02.26 0 0 35
Addig is idézet tőlem:

"Épp most tettem egy gyors kört G ügyben. A neten lévők közül az egyetlen -számomra- értékelhető:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1021709&command=ugras&screenwidth=1280

Személyesen nem volt még meg. A jövő hétre ki lesz kasztnizva a pár típushelyen, plusz a húzás jobb hátul. A kilométerállás bevallottan "kitudja", hidegen indul, állófűtés működik, alternatív üzemanyag barát, az ára bruttó ennyi magánszemélytől, első tulajdonos itthon megoldható, stb."
spooner Creative Commons License 2007.02.26 0 0 34
Szerintem mondjuk ha azután számolgatunk, hogy itthon mennyi egy G, akkor arra jövünk rá, hogy azt talán pont megéri behozni...
Előzmény: piddy (32)
piddy Creative Commons License 2007.02.26 0 0 33
Itt. található meg a legújabb környezezetvédelmi kategória táblázat!
piddy Creative Commons License 2007.02.26 0 0 32
A környzetvédelmi osztályok:

A környezetvédelmi osztály jelzés (kód) A környezetvédelmi osztályt meghatározó jellemző
0 - katalizátor nélküli, Otto-motoros
- a jóváhagyási előírások szerint nem minősített Dízel-motoros
- ENSZ-EGB 83.00 - 83.01/A vagy 49.00 - 49.01/A előírás szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros
1 - katalizátoros, nem szabályozott keverékképzésű, Otto-motoros
2 - katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, Otto-motoros
3 - az ENSZ-EGB 83.01/C vagy 49.02/A előírás (EURO-I.) szerinti jóváhagyási jellel ellátott, Dízel-motoros
4 - az ENSZ-EGB 83.02/C, 83.03/C, 83.03/D, 83.04/C, 83.04/D, illetőleg a 49.02/B és 51.02 előírások (EURO-II) szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros
5 - tiszta gázüzemű- vagy elektromos meghajtású, illetőleg
- hybrid (elektromos és Otto- vagy Dízel-motoros) hajtású
6 - katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, az ENSZ-EGB 83.05/B előírás szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Otto-motoros
7 - az ENSZ-EGB 83.05/C, 83.05/D, illetőleg a 49.03/A és 51.02 előírás (EURO-III.) szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros
8 - az ENSZ-EGB 83.05/C, 83.05/D vagy 49.03/A és 51.02 előírás (EURO-III.) szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros

A régebbi G-k szvsz mind a "0" kategóriába tartoznak.

Egyébként a regadót legegyszerübben innen tudhatjuk meg. Sajnos k. magas (483e) egy régebbi benzines vagy diesel G-re...

Mindenkinek jó (G) álmodozást kívánok!
Előzmény: spooner (31)
spooner Creative Commons License 2007.02.18 0 0 31
Nem sokat tudok róla...:(((( Az a szívódízel változat lehet, gondolom... Az még elnyűhetetlenebb, csak az sem egy szöcske...

Viszont ez a kormányrendelet... Mi az hogy 4-nél rosszabb, 4, 6, 8. Ezek mit is jelentenek pontosan?
Előzmény: CrashTest11 (30)
CrashTest11 Creative Commons License 2007.02.17 0 0 30
Szisztok! spooner mi a véleményed a 6 hengeres 113 hp s dizelmociról?
piddy Creative Commons License 2007.02.16 0 0 29
Azért belinkelem a jelenleg évényes regadórendeletet.
Valaki tudja, hogy milyen költségek jönnek még erre rá?
piddy Creative Commons License 2007.02.15 0 0 28
Ebben most igazad van! Meg kellene néznem, de még nem jött össze rá a pénz...
Előzmény: altefnegy (26)
spooner Creative Commons License 2007.02.14 0 0 27
Ja és mellesleg papíros, műszakival, és elsőre nincs is szétélve... Mit mondjak, már korábban én is gondolkoztam pajeron, hogy kint veszek egyet, de már lassan a fritzek is annyiért adják, mint mi... és azon ohne papír, messze van, és semmivel sincs jobb bőrben...
Előzmény: altefnegy (26)
altefnegy Creative Commons License 2007.02.14 0 0 26

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1047508&command=ugras&screenwidth=1280

 

Az ilyenek miatt nem értem ezt az importosdit. Nem ismerem a kocsit, s biztos messze nem tökéletes, de ez legalább itt van, és nem 1000 km-re innen.

Előzmény: piddy (21)
spooner Creative Commons License 2007.02.13 0 0 25
Az már nem erre a bolygóra való...:) gyenge diesel+automata, háááááát
Előzmény: altefnegy (24)
altefnegy Creative Commons License 2007.02.13 0 0 24
Akkor automatikus váltó kell! ;)))
Előzmény: spooner (23)
spooner Creative Commons License 2007.02.13 0 0 23
Diesel ide, nyomaték oda, azért amikor egyesig kell kapcsolni egy meredekebb utcában, azért az elég uborka (88LE)... És dühítő. Minimum TD kell bele, abból is a hathengeres, az már elég jól mozgatja a masinát...:)))
Előzmény: altefnegy (20)
spooner Creative Commons License 2007.02.13 0 0 22
Hát, az az igazság, hogy a terepváltó nem arról híres, hogy tönkremenjen...:) Még sosem kellett szerelnünk. Ha valami először, a diffizár mechanika kopik meg, vagyis a zárral, azok között is az első zár amivel csínyján kell bánni, de azért nem kell simogatni, babusgatni...:) csak oda kell figyelni rá. A féltengelyek bivalyerősek, a kardánok is, a diffivel sem szokott gond lenni. Az igazság, hogy a gyárban már odaméretezték az anyagot, hogy nagy súly, viszonylag erős motorok. Nem olyan a helyzet, mint a 200 LE-s BMW moci beültetve egy UAZ-ba, aminek hajtáslánca 80 LE-re lett tervezve...
Az alkatrészek nem olcsók, de nem is sűrűn kell cserélgetni. A karosszériaelemek árában nem vagyok tájékozott
Előzmény: piddy (21)
piddy Creative Commons License 2007.02.13 0 0 21
Nagyon köszi a sok tapasztalatot.
A terepváltóval és a differenciálművel soha nem volt gond? Nekem mondjuk nem "igazi" terepezésre kellene, csak néha mennék ki vele (de nem versenyezni).
Alkatrészárak? Karosszéria elemek árai?
Köszönöm a segítségedet.
Előzmény: spooner (15)
altefnegy Creative Commons License 2007.02.13 0 0 20
Az biztos. ;)
Előzmény: spooner (18)
spooner Creative Commons License 2007.02.13 0 0 19
6 hengeres TD, 124-ből építve. A 88 pacis diesel az nagyon öreguras neki...
Előzmény: lexus81 (16)
spooner Creative Commons License 2007.02.13 0 0 18
Nyilván nem fontos, csak hogy jóval egyszerűbb, mint mondjuk egy pajeron:)))
Előzmény: altefnegy (17)
altefnegy Creative Commons License 2007.02.13 0 0 17
Csak kiegészítek. ;) ('88-tól sem mindegyik G állandó összkerekes, az emelés nem fontos off-roadozáson kívül.)
Előzmény: spooner (15)
lexus81 Creative Commons License 2007.02.12 0 0 16

Szia!

 

érdekelne melyik motor van benne, a 300-as szívó 88 lóerővel, az úgy tudom a 123-asból való, mi a tpasztalat róla?

Fogyasztás, nyomaték?

én egy osztrák katonai PUCH G-vel szemezek.

 

üdv.

Előzmény: spooner (11)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!