Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BMW E 90 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 13102

Ha a gyárit faragja át LCI-re(ez csak a csomagtartó esetén lehetne lehetséges, de kérdéses, hogy mennyire lenne szép munka), akkor sehogy, de én arra gondoltam, hogy megveszi az LCI alkatrészeket, rárakja, a gyárit amit levett, elteszi és ha el akarja adni, akkor szépen vissza alakítja az LCI alkatrészeket meg eladja:), így a gyári elemeket nem kell fényezni csak az LCI elemeket. A szenvedésről meg annyit, hogy ugyan ott vannak a felfogatások mint a simán, mondhatni ugyan az csak kicsit másképpen néz ki, biztos vagyok benne, ha felteszed a simára az LCI elemeit ugyan úgy fog állni mint a gyári amit levettél!

Tudom, hogy egy nem gyári autót nehéz eladni, én sem vennék ilyet, mert úgy gondolkozom, hogy egyszer el fogom adni és akkor nehéz lesz. Az LCI is gyári kinézet, nekem jobban tetszik mint a sima, akár csak az M-packet és én is a gyári dolgok híve vagyok! Pl. optikánál még a hamann és az ac schnitzer az jöhet, mert ezek a BMW "gyári tuningja", neves cégek, jó minőségű termékkel.

Előzmény: laller07 (13100)
BMW E 90 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 13101

Azzal nem értek egyet, hogy a 177 lóerős 320d nem nyújt elég élményt egy passathoz képest:)! Nekem volt 177 lovas touringom automata váltóval és még én is meglepődtem, hogy milyen jól megy azt átlag 2000-es dieselekhez képest, 2.0d kategóriába a BMW motorja a legjobb! Vezettem gyári 170 lóerős passatot(DSG váltós), ebben az időszakban volt a 177 lóerős 3-asom is és nem ment jobban a BMW-nél, én meg pont a passatról tudom azt mondani, hogy nem éreztem azt a lökést mint a BMW-nél amikor megindul.

Előzmény: bömöhs (13093)
laller07 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 13100

Persze visszaalakítja, van ilyen. De a fényezett elemeket hogy fogja visszaalakítani? De persze, meg lehet ezeket is venni, olvass vissza figyelmesen, én nem azt mondtam hogy nem szabad, hanem azt hogy 100-ból 90 vevőt ez el fog ez riasztani, magadnak nehezíted meg az életet. Ha sokáig tervezed megtartani, az azért némiképp árnyalja a képet. Viszont ha őszinték akarunk lenni, az ilyen átalakítások mögött legtöbb esetben balesetes előélet rejtezik. Az tényleg más, ha fényképekkel van dokumentálva, ez kb. megint 1-2% az ilyenek közül, mint pl az előbb itt megszólaló fórumtárs. De ha jól emlékszem ő is azt mondta sokat szenvedett, mert nem szépen álltak eleinte az elemek. Ízlésről meg nem is érdemes vitatkozni, nekem a gyári kinézet tetszik, gyári extrákkal, optikával, másnak meg más. Mielőtt említenéd, felni az természetesen más tészta, mert ott vannak jók sok márkánál.

Előzmény: BMW E90 (13096)
E90325i Creative Commons License 2013.04.04 0 0 13099

*Mol, Omv is alap 95-ös volt.

Előzmény: E90325i (13098)
E90325i Creative Commons License 2013.04.04 0 0 13098

A legkevesebb 8,6 kb 3/4 autóút-autópálya, 1/4 várossal volt, akkor a az alap Shell 95-össel. Mol, OMW kb 9,5 volt több autóúttal, mint várossal, de amikor az első 150-200 km-t mentem csak városban, akkor 12,5-öt mutatott a fogyasztásmérő. Most jelenleg shell nitro+-szal megyek amivel több lett a fogyasztás, kb 10,5 ugyanúgy 3/4 autópálya, 1/4 várossal. Bár már 17-es nyárigumival, a többi 16-os télivel volt. (Nem tudom, mennyit jelenthet). A város általában kb. 7 km-es távokat jelent. Szóval a shell-es prémiumbenzinnel úgy vettem észre, hogy meglepően több a fogyasztás. Nem tudom, hogy mi a helyzet a többivel.

Előzmény: bömöhs (13095)
bömöhs Creative Commons License 2013.04.04 0 0 13097

fent van, ahogyan egy másik is egy jó idelye!

Előzmény: BMW E90 (13096)
BMW E90 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 13096

ha megtartja a gyári elemeket akkor eltudja adni mert fogja és vissza alakítja....de van akit nem érdekel hogy törve volt...meg ahogy írták,ha tudják mit kell nézni és végig mérik akkor úgyis tudják,hogy nem volt törve...adja hozzá a gyári dolgokat is aztán ennyi :) hozzá teszem,hogy lehet az az e91-es már nincs fent,nem szoktam nézegetni,de akit nem érdekel hogy nem gyárilag olyan az úgyis megveszi

Előzmény: laller07 (13091)
bömöhs Creative Commons License 2013.04.04 0 0 13095

Te eddig mit tapasztaltál fogyasztás és egyéb más téren?

Előzmény: E90325i (13094)
E90325i Creative Commons License 2013.04.04 0 0 13094

Sziasztok!

Pár hete van egy 2006-os évjáratú 325i-m manuális váltóval. Olvastam már itt a fórumon fogyasztási adatokat, viszont nem találtam semmit arról, hogy mik a tapasztalatok 95, 98, 100-as oktánszámú benzinnel, és hogy melyik kúton milyen különbségek vannak. Kíváncsi vagyok, hogy vannak-e különbségek.

ÜDV!

bömöhs Creative Commons License 2013.04.04 0 0 13093

Viszont ebben igazad van, az emberek többsége lereagálná ezt a dolgot, bár mint ahogyan TB-320D mondta úgy az megint más tészta. 

 

Nemrég kiprobáltam a 177 pacis változatott, hát mit mondjak, nekem nem jött be!
Olyan érzés volt mintha késő reagálna a motor a gázra, és olyan lomhának tűnt.. lassan kúszott felfele a mutató, de különösebb nyomatékot nem éreztem.. ezt csak azért írom, mert nekem csak 140 lovas passatom van de sokkal nagyobb élményt nyújt ilyen téren és ez most úgy mond csalódás volt!
Szalonban voltam, bár ott is lehet, hogy épp kifogtam valami sz*rt. 

TB!

Esetleg 1-2 képpel megdobhatnál! :) 

Előzmény: laller07 (13091)
TB-320d Creative Commons License 2013.04.04 0 0 13092

szia, én a hátulját megcsináltam, nem vészes mutatvány. Izlés dolga, nekem az LCI sokkal jobban tetszik. Két vezetéket kell a stekerben felcserélni, viszont, hogy jól működjön, programoztatni kell a lámpamodult.

 

Ha hosszú távon tartod meg, akkor nincs gond, aki ért hozzá, az úgyis látja, hogy nem törés miatt volt a csere. Nekem megvan az átépítés összes fotója, a régi csomagtérajtó hírdetésének lementett verziója és lehet minden miliméteren réteget mérni. A bontott ajtó is gyári volt, színazonos, így még fényezni sem kellett.

 

Eladhatóság? Ha gondosan rendben tartod a kocsit, akkor ismeretségi körben el lehet adni. Nekem 3 ember is meg akarta venni a kocsit pár hete, amikor úgy tűnt, hogy eladásra kerül. :-)

Előzmény: bömöhs (13090)
laller07 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 13091

1. Olcsóbbnak lehet olcsóbb, bár őszintén szólva én nem értem mi értelme lenne. Szép a sima is és az LCI is.

2. Gyakorlatilag eladhatatlanná teszed ezzel az autódat, mert 100 vevőből 90 egyből rásüti majd hogy kalácsra volt törve és ezért mentek rá az újabb alkatrészek. Fényezgetés, kókányolás, nem úgy állnak majd rajta ahogy kell... Legalábbis én biztos nem vennék meg olyat. És nem csak én, itt nem olyan rég valaki belinkelt egy eladó E90-et teljesen átépítve LCI-re és az itt fórumozók 99%-a egyöntetűen javasolta, hogy inkább felejtős az autó. Persze van aki itt is megcsinálta a hátulját, sajna nem tudom már ki az, de infózd le.

Előzmény: bömöhs (13090)
bömöhs Creative Commons License 2013.04.04 0 0 13090

végül is kissebb rádolgozással olcsóbban kilehet jönni, mint magát a gyári face lift-eset megvenni.. csak a fényezés miatt minimálisan elfog ütni a két szín.

 

egyébként a hátsó világításnál mivel az új ledes, kell valamit átkötni, vagy simán összedugom és működik mint az eredeti égős változat? köszi!

Előzmény: BMW E90 (13089)
BMW E90 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 13089

egy párán már csinálták,de legtöbben csak a hátulját csomagtér ajtó+lámpa,ha elől is akarod akkor 2 lámpa,motorházetető lökhárító,ha találsz mindent bontottan akkor is szerintem 200-300 ezer ft körül+fényezés,mert a lámpák elég drágák főleg ha xenonost akarsz :)

Előzmény: bömöhs (13088)
bömöhs Creative Commons License 2013.04.04 0 0 13088

Üdv!

 

Srácok alakított már át valaki köztetek sima e9x-et LCI-re, mennyibe fáj egy ilyen szetápolás?

CaspEr90 Creative Commons License 2013.04.03 0 0 13087

Na ha a hétvégén elviszik az E36-ot a fele árát gyorsan továbbítom is AtiTDI-nek aztán kicsit rendberakom a vezért) Görgő, szíjak, olaj, lendkerék.. Jó buli lesz..

MPowerPH Creative Commons License 2013.04.02 0 0 13086

Ez is full historys, és itt kint nem jellemző ez a trükközés. Egyébként van egy adatbázis, 4 fontért mindent elküldenek az autóról, beleértve a szervimúltját is, így nem érdemes a tulajoknak és kereskedőknek ezzel játszani.

Előzmény: BMW E 90 (13085)
BMW E 90 Creative Commons License 2013.04.02 0 0 13085

Valami hiba biztos van benne ha kevés benne a mérföld és olcsó, szerintem elég valószínű, hogy törve volt vagy nem annyi mérföld van benne! Ha tetszik az autó, akkor nem árt ha BMW-ben lekérdezed, bajod nem lesz belőle, csak nyerhetsz vele! 2 hete esett meg vele, hogy kinéztem egy autót, igaz nem BMW volt, 2009-es évjárat, 85.000km-el, "végig vezetett szervizkönyv, leinformálható, garantált km", már a pénzel indultam volna érte, mikor úgy voltam vele lekérdezem az alvázszámát, amit nem tettem rosszul, mert kiderült, hogy 1 éve volt benne 170.000km! Nem tudom mit hitt, hogy nem fogom lekérdezni vagy talán ő is abban a hitben volt, hogy annyi van benne, mert a szervizkönyve szépen végig van vezetve! Hát igen,kb. 5.000Ft-ért bármilyen típushoz veszel szervizkönyvet és úgy töltöd ki ahogy szeretnéd!

Előzmény: MPowerPH (13084)
MPowerPH Creative Commons License 2013.04.02 0 0 13084

Köszönöm a válaszokat. Egyébként igen, abszolút az olcsóbb kategória. Ellenben kevés benne a mérföld, és viszonylag jól felszerelt. Csupán arra voltam kíváncsi, hogy azok a hibák, amiket leírtam, nem e fakadhatnak abból, hogy mondjuk törve volt.

Vasárnap ránézek, azonnal biztosan nem veszem meg, átgondolom. Amint beleülök, egyből megmondom, jó e, vagy E60-as kell. :)

Előzmény: BMW E 90 (13083)
BMW E 90 Creative Commons License 2013.04.02 0 0 13083

Röviden és tömören az e60 komfortosabb érzetet ad:), főleg, ha dynamic drive futómű van alatta, tágasabb, nem egy kategória a kettő! Nekem is volt szerencsém mind a kettőt használni és az e60 kényelmesebb volt, kevésbé érezni benne az úthibákat, 4 személy kényelmesen elfér, hatalmas csomagtér! Ez e90 négy személy esetén már kevésbé kényelmes és ha sok csomag van, akkor a csomagokat is össze kell zsúfolni, hogy beférjen, pl. ha nyaralni megy a család:)!

Amit linkeltél kék e90-es, az kint mennyire számít olcsónak? Csak azért kérdezem, mert ha az olcsó kategóriába tartozik, akkor még azt mondom, hogy oké log a kipufogó vég, de ha nem éppen az olcsók közé tartozik, akkor legalább lehetne annyi esze a tulajnak, hogy megcsináltatja és nem így árulja, így nekem egyből azt jut eszembe, hogy biztos valami jól lestrapált darab lehet.

Előzmény: MPowerPH (13079)
BMW E 90 Creative Commons License 2013.04.02 0 0 13082

Igen a CIC-re gondoltam, csak nem akartam azt írni, mert nem biztos, hogy az illető tudja mi az a CIC, sokáig én sem voltam vele tisztában, hogy mi a CCC és a CIC, mindig hallottam ezeket, de csak néztem, hogy mi van:)! Akkor úgy látszik az új generációs bussinesnél maradt minden a régiben és nem kell egy kisebb vagyont kifizetni ha frissebb térképet akar az ember, ezzel nem voltam tisztában, mert nekem professional volt benne, csak azt hittem ha ennél így van megoldva, akkor valószínű a bussinesnél is, de tévedtem!

Előzmény: Nick_X14XE (13074)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.02 0 0 13081

Köszönöm!

Előzmény: Nick_X14XE (13075)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.04.02 0 0 13080

Nálam ez a "majdnem azt adja" érzés sokkal jobban előjön ha átülök egy ötösből. Az nagyobb, olyan Béemwésebbnek tűnik. Több anyag van benne, máshogy viselkedik az úton is. Ott nem kell átnyúljál kinyitni a jobbos ajtót mert nem éred el csak ha nyújtózkodsz. Ez direktebb, feszesebb a futómű, sokkal jobban lehet érezni az autót de úthibánál érezhetően hangosabb is. Főleg ezzel a motorral, megy mint a disznó ez reggeltől estig ilyen kompakt sportautósan viselkedik. Szerintem művészet megtartani a jogsit mellette. De ez nálam is kérdés volt anno és végül nem bántam meg. Nekem elég a hely de azóta fokozottan figyelem az úthibákat.

Előzmény: MPowerPH (13079)
MPowerPH Creative Commons License 2013.04.02 0 0 13079

Mire érted pontosan ezt az ég és föld-et? Megmondom őszintén E60-ban már ültem párszor, de E90-hez nem volt szerencsém. Én az E39(8 éve hajtok egyet) és E46-ból tudok kiindulni, ami majdhogynem tök ugyan azt adja, csak a térkínálatban térnek el.

Előzmény: CaspEr90 (13078)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 13078

E60 meg E90 azért ég és föld ha próbáltál már párat, a hatvanas az ehhez képest puha meleg ágyikó a téli estéken bár gondolom nem a magyar utakra szántad :) Ha ott leszakadt egy gumi a kémény felfogatásnál akkor kell annak rezonálnia elég rendesen, van nyomaték bőven. Nem értem miért nem rakták össze eladásra. Ha megtudjátok emelni akkor sem látsz sokat mert jól burkolt az alja, keresd a gyári csavarokon a sérüléseket. Ha elfogadsz egy tanácsot: Festékmérőzni mindent amihez hozzáférsz.. Balos lámpa az minden harmadiknál párás de nézd meg hogy indulás után beállítja-e a magasságot. Fékek jó drágák erre, nem is szereti az utángyártottat ha a dealer azt mondja majd veszel potom pénzért az Ebay-en rá nyugodtan üsd meg. Alvázszámot írja ki a computer is. Az elejét tuti fényeztetned kell az már kapásból kicsit el fog ütni utána. Azért tudsz alkudni belőle. Ráadásul a kormány is rossz helyen van) Remélem szerencséd lesz hozzá!

Előzmény: MPowerPH (13077)
MPowerPH Creative Commons License 2013.04.01 0 0 13077

Sziasztok!

 

Autóvétel előtt állok, és nagyon vacilálok az E60 és E90 között. A motor egységes, 35D a kiválasztott, de még nem döntöttem el, kell e a nagyobb hely(na meg az egyéb extrák, HUD, komfort elektromos ülések, stb..), vagy elég az, amit a 3-as nyújt. Ellenben most találtam egy 335D-t, amit szombaton vagy vasárnap mindenképpen megnézek. Ez lenne a kiszemelt. Ellenben látni pár hibát, ami így a képekről is egyből feltűnt. Párás bal első lámpa, és lógó jobbhátsó kipufogó. Ezek mitől keletkezhettek? Plusz a felnik padkázva vannak, de az a legkevesebb. Runflat gumik úgyis kidobásra ítéltettek, a felniket meg szépen mgel ehet csinálni. Ülés mechnaika nem látszik, extralistán manuálisnak van írva. Van esély rá, hogy elektromos, vagy ebből a típusból is vegyes a felhozatal?(mondjuk sokat megnéztem, elég ritka a villanyos)

Vélemény? Ha elmegyek, mi az amit mindenképpen nézzek meg az autón, amiből kiderülhet, hogy mégsem lenne jó vétel?

Dúrmoller2 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 13076

Sorstárs!

Pontosan ezt tapasztam én is. Csúszkáltam, csúszkáltam (4 órán át jöttem haza 15km!) DSC kikapcolva, csak az elektronikus diffizár kattogott, egyszer csak  rettenetes mennyiségű lámpa kezd világítani, kiírja,  hogy adjam fel, hívjam a szervizt. Minden világított, még a légzsák is!

Megijedtem, félreálltam. Kikapcs-bekapcs, most már kevesebb lámpa. Negyed óra várakozás, közben akkusaru le és fel.

Eredmény pontosan az a képernyő, amit mutatsz!

Fél óra kikapcsolt várakozás után viszont minden hibátlan, sehol egy hibajelzés, sehol semmi rendellenesség.

Az én tippem, hogy valami túlmelegedett a DSC-ben és ezt így reagálta le. Nem szép.

Előzmény: sifi 525i (13040)
Nick_X14XE Creative Commons License 2013.04.01 0 0 13075

Valószinű az 1-es DVD-d van meg, a 2-esen van Magyarország.

Simán megeszi a másoltat, sőt az újraírhatót is. (A 2-es lemez nem is kétrétegű).

Fenn szokott lenni torrenteken, vagy ha lusta vagy, párezerért el is adják, racing-bazar.hu tele van ilyenekkel.

Előzmény: Törölt nick (13073)
Nick_X14XE Creative Commons License 2013.04.01 0 0 13074

A CIC-re gondolsz ami HDD-s, a Business navi az ugyanúgy DVD-s maradt.

Előzmény: BMW E 90 (13072)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.01 0 0 13073

Business navigáció ,van hozzá navigációs dvd ,de magyarország nincs rajra.Igen ez már az újabb i drive .Ez letölthető valahonnan?

Nincs valakinél egy eladó példány?:)))

Előzmény: BMW E 90 (13072)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!