Kb 600. Úgy, hogy szinte mindent magamnak csináltam. Az alkatrészeket 40%-os kedvezménnyel vetttem. Így kb annyiba van mint a legolcsóbb ( leglelakottabb) magyar.
Kellett cserélnem két övfeszítőt majd kompi nullázás, és már nem írja a légzsák hibát. KI kellett cserélnem az ízzitásvezérlőt is. Most az is rendeben van.
Cseréltem a váltóban olajat. Szénfekete volt.
Akinek kéziváltója van ellenőrizze! Hülyeség ez az élettertam olaj.
Cseréltem a futóműben ezt azt majd futómű belállítás, most nagyon pöpec.
Viszont a futóművet egy kicsit lágynak érzem. 200 körül már olyan lágy a rugózás, hogy nem érezem stabilnak. Vajon ez mitől lehet? A gátlók a műszaki vizsgán 70%-osak voltak. A légrugóim újszerűek, a futómű már nem lóg. Ez gyárilag ilyen billegős?
Az enyém sima nem M-es futóműves. Egy ilyen autótól sokkal nagyobb stabilitást vártam nagy sebességnél. Az e 34-em 20 évesen sokkal jobb.
Már csak egy két apró esztétikai hibát fogok orvosolni. Kormánybőrözés bal eslő ülés ülőlapjával kezdek valamit srb.
Egy barátom mondta: Ha a szíveddel vezetsz vegyél 3L-es benzines BMW-t, mert az bírja a felgyülemlő tesztoszteron "negatív" hatását hideg motorral is/előbb bemelegszik/.Szélsőséges esetbe nem érdekel akár 3-5l-es többletfogyasztás sem, mert valóban élményt ad, olyankor többet mint egy diesel. Ha a fejeddel vezetsz, akkor BMW 3L-es dieselt/nagyobb nyomaték/, és ha kell bemelegedésig viseld el, hogy most éppen lassabb vagy a konkurenciánál. + eladáskor könnyebben találsz olyan vevőt aki gazdaságos fogyasztású megkímélt autót szeretne venni.Szerintem az LCI motorokkal már a "mostoha" használat mellett sincs annyi gond, és ki merné azt mondani hogy az 550d-be talál hibát, vagy hogy az új
M5 V8 rossz, miközbe leveri a régi M5 V10-et.
Eddig csak benzines autóim voltak, bő 3 éve vezetek 3L LCI dieselt.Nekem bejött a diesel fíling.Ja és szerintem az új váltos aut. vedd meg. Kézzel nem lehet olyan gyorsan váltani.
Vegyuk at megeygszer ezt a fogyasztast!?
530ia varos:11-12.5l,kint:8.5-9l
530da varos:9.5-11l,kint:7,8-8,5l
Nem computer,nem fogyasztasmero,nem gyari adat,ez atlag/normal hasznalat mellett,egeszseges autonal ennyi,se nem tobb se nem kevesebb.
Tessek szamolni.
Egyebkent szerintem nagyobb sport a benzinest fikazni.
En igazabol nem a dieselt akarom fikazni,inkabb csak a sok Bmw-st aki meg benzinesbe nem ult,ravezetni,hogy probaljak ki mert megeri.
Nem arról van szó, hogy igaza volt a példa pont arra jó, hogy érzékeltessem akinek eleve előítéletei vannak a dízel autókkal szemben, vagy csalódott valami miatt bennük annak bármit mondhatok érvként nem tudja elfogadni.
Meg sem próbálom elmagyarázni neki ki az a Dr. Anisits Ferenc ( szerényen csak dízelpápa a beceneve) mi az ő munkássága és mennyi fejlődési potenciál van ezekben a traktorokba való motorokban és pont a BMW mennyit tett és milyen eredményeket ért el a mai modern dizel motorok fejlesztése terén.
Egyébként nem tisztem védeni az urat de Ő tényleg egy legenda, és mint ilyen nem igazán a tv-ben futott vagy futó szappanoperákban alapozata meg a nevét, igazi színházi színművész ilynek pedig kis hazánkban is vannak . Persze attól még a véleményével én sem értek egyet, de szerinetem nem is ez a lényeg. Mondom csak példa volt.
Nagyon jól leírtad, hogy benzinessel is könnyen nagyot lehet cummantani
Lehet, de tegyük hozzá a teljesség kedvéért, hogy az N53-ba reszeltek először direkt befecskendezést, ami kezdetben nem sikerült a legjobban, így a leírt gondok a korábbi M54, N52 esetén (E60 esetében 2003-2007 közt) ismeretlenek.
De magamat ismételve: nincs jó vagy rossz megoldást, csak igyekezzen mindenki a saját preferenciái és használati szokásai szerint autót venni, és legyen tisztában a hátrányokkal, mert mindenek van, csodák nincsenek.
1: Általában meleg motornál jön elő, de volt már hidegnél is, tehát konkrétan nem is tudnám behatárolni. A lényeg, hogy ha D-be rakom a kocsit, majd utána a legelső fékezéskor egy nagyobb fémes csattanás hallható a motortérből, de utána fékezhetek akármekkorát, nem jön elé, egészen addig, amíg R-be rakom, és ismét az első fékezéskor egy nagy fémes csattanás, majd semmi utána, és ez oda vissza. Valami csapágy lenne?
2: Ez a jelenség elég ritkán jön elő, inkább hideg motornál, mikor szembe állok a motorral, akkor baloldalról, egy sípoló hang jön, gázadásra elmúlik (P fokozatban is), majd megint elkezdi. Szíjjak kb. 2000 km-re voltak cserélve, de előtte is megvolt a jelenség, bár tényleg ritkán jön elé, de akkor zavaró.
Írtam gy szép hoszú választ DE a fórum motor megette! Őszíntén grat.
De a lényeg nem vitának szántam, pláne nem Veled csak a Te kommentedre jött ki jól a válasz. Nekem is volt bezines 4.4 X5 2002-es szerettem is csak a 14-18 liter közötti fogyasztása ne lett volna.
A mostani autómat sem magasztalom 188 E km és cseréltem szívósort, szíjtárcsát, tisztítattam partikelt. Nem is esett jól de ez van. Inkább az zavar hogy manapság sport a dízelt fikázni. Pedig inkább az a gond, hogy nem tudják azt elfogadni sokan, hogy ha megvesznek 200-300 E km körüli futással egy autót arra kell költeni. Sokan úgy gondolják, hogy a BMW az örök. Hát nem.
A végére egy sztori: Nem is olyan régen a munkám miatt találkozatam egy neves színészlegendával, olyan régi vágású gentleman. Nekem kellett elvinnem valahová a saját autómmal, mint később kderült Neki is BMW-je van. Mikor elindultunk megdícsérte az autót és kérdezet milyen motor van benne. Mondom 35D két turbó. nyomaték stb. kezdtem kíhúzni nagy büszkén magam. Errő : Dízel? István azt hittem maga úriember, márpedig azt jegyezze meg egy úriember traktorba való motorral szerelt autóval nem jár.:-)
Csak pár gondolat,és részemről nem szállok be a vitába:)
Nekem most benyás van ,és az életben többet nem veszek D-t
Az előző D volt.Hozzáteszem olyan tulaj vagyok,aki olyant is meghall az autónál,amit más csak fél év múlva.Szóval nem hanyagolom el őket,mivel szinte benne élek.
Semmi rossz dolog nem történt a Diesel autómmal,pedig 130ezer volt benne amikor megvettem Németbe.
240ezernél adtam el,de aki megvette bele sem ült(ez komoly),csak meghallgatta a hangját,és kész.
De azért azt állítani,hogy egy Dieselnél nincs probléma,meddő badarság volna.És főleg a sok méteres dieselekre igaz ez.Megnézel egy azonos km -t futott Benyást ,és D-t te is tudod melyik lesz jobb állapotban.
Persze ,hogy sok a Diesel,mivel ezeket az autókat nem arra gyártották,hogy a városban pár km-t használd.
A d motort szintén.
Nyilván ebből adnak el többet gazdaságosság szempontjából.
De arányaiban ennyivel nagyobb is a meghibásodás lehetősége.