Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mahoni525 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 26051

Kb 600. Úgy, hogy szinte mindent magamnak csináltam. Az alkatrészeket 40%-os kedvezménnyel vetttem. Így kb annyiba van mint a legolcsóbb ( leglelakottabb) magyar.

Előzmény: Törölt nick (26049)
DemeterJR Creative Commons License 2012.10.07 0 0 26050
Kell regisztrálni az akksit,mert a csere elötti töltéssel fogja tölteni az autó, ami valószínüleg több mint kellene.
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.07 0 0 26049

Megkerdezhetem mennyit koltottel eddig a kocsira?
Egyebkent biztos patent lesz a vegere...
Előzmény: mahoni525 (26046)
mahoni525 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 26048

Majdnem kész lettem a felújítással.

 

Kellett cserélnem két övfeszítőt majd kompi nullázás, és már nem írja a légzsák  hibát. KI kellett cserélnem az ízzitásvezérlőt is. Most az is rendeben van.

Cseréltem a váltóban olajat. Szénfekete volt.

Akinek kéziváltója van ellenőrizze! Hülyeség ez az élettertam olaj.

Cseréltem a futóműben ezt azt majd futómű belállítás, most nagyon pöpec.

 

Viszont a futóművet egy kicsit lágynak érzem. 200 körül már olyan lágy a rugózás, hogy nem érezem stabilnak. Vajon ez mitől lehet? A gátlók a műszaki vizsgán 70%-osak voltak. A légrugóim újszerűek, a futómű már nem lóg. Ez gyárilag ilyen billegős?

Az enyém sima nem M-es futóműves. Egy ilyen autótól sokkal nagyobb stabilitást vártam nagy sebességnél. Az e 34-em 20 évesen sokkal jobb.

 

Már csak egy két apró esztétikai hibát fogok orvosolni. Kormánybőrözés bal eslő ülés ülőlapjával kezdek valamit srb.

 

 

 

 

DemeterJR Creative Commons License 2012.10.07 0 0 26047
Sziasztok. A csattans az valamelyik fkbett lesz. Keresd meg melyik kotyog. Amikor csattanik, akkor ll a helyre. Üdv.
Előzmény: VasY88 (26028)
mahoni525 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 26046

Nekem 530d KÉZI nagyon vegyes 8l/100 km . Ez is két teli tank átlaga. Az elég jó.

 

Kiváncsi lennék, hogy 530i kézivel ez mennyi. Vajon az is mondjuk csak 9?

Előzmény: Törölt nick (26036)
mahoni525 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 26045

Én nemrég cseréltem. Nme kellett semmit regisztrálni. Akksi ki be és kész.

Előzmény: kisatila (26044)
kisatila Creative Commons License 2012.10.07 0 0 26044

Jó reggelt!

 

Ha az akksit cserélem de csak egy újabbra ,akkor is kell regisztrálni?!

 

                      Üdv!

kisatila Creative Commons License 2012.10.07 0 0 26043

..nem hinném, ahogy a külsők sem..! 

Előzmény: hpapagaj (26042)
hpapagaj Creative Commons License 2012.10.06 0 0 26042

A középső tükörből hány féle van? Mindegyik aut. sötétedős?

zar 116 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 26041

Ha csak úgy nem... :-)

Előzmény: 30 9 04 0000 BMWtunig.hu (26039)
3.d Creative Commons License 2012.10.06 0 0 26040

Egy barátom mondta: Ha a szíveddel vezetsz vegyél 3L-es benzines BMW-t, mert az bírja a felgyülemlő tesztoszteron  "negatív"  hatását hideg motorral  is/előbb bemelegszik/.Szélsőséges esetbe nem érdekel akár 3-5l-es többletfogyasztás sem, mert valóban élményt ad, olyankor többet mint egy diesel.  Ha a fejeddel vezetsz, akkor BMW 3L-es dieselt/nagyobb nyomaték/, és ha kell bemelegedésig viseld el, hogy most éppen lassabb vagy a konkurenciánál.   + eladáskor könnyebben találsz olyan vevőt aki gazdaságos fogyasztású megkímélt  autót szeretne venni.Szerintem az LCI motorokkal már a "mostoha" használat mellett sincs annyi gond, és ki merné azt mondani hogy az 550d-be talál hibát, vagy hogy az új

M5 V8 rossz, miközbe leveri a régi M5 V10-et.

Eddig csak benzines autóim voltak, bő 3 éve vezetek 3L LCI dieselt.Nekem bejött a diesel fíling.Ja és szerintem az új váltos aut. vedd meg. Kézzel nem lehet olyan gyorsan váltani.

30 9 04 0000 BMWtunig.hu Creative Commons License 2012.10.06 0 0 26039

az LCI -nél be tudod rakni mert fent van az ablak, de az előtte lévőbe nem,  a videó az előzőt mutatja :) 2004-2007 07 ig

Előzmény: zar 116 (26003)
30 9 04 0000 BMWtunig.hu Creative Commons License 2012.10.06 0 0 26038

ez az új fajta kb egyformán világítja meg a karikákat

Előzmény: kisatila (26025)
ardo Creative Commons License 2012.10.06 0 0 26037

Lájkolom:)))

Előzmény: Törölt nick (26036)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.06 0 0 26036
Vegyuk at megeygszer ezt a fogyasztast!?
530ia varos:11-12.5l,kint:8.5-9l
530da varos:9.5-11l,kint:7,8-8,5l
Nem computer,nem fogyasztasmero,nem gyari adat,ez atlag/normal hasznalat mellett,egeszseges autonal ennyi,se nem tobb se nem kevesebb.
Tessek szamolni.
Egyebkent szerintem nagyobb sport a benzinest fikazni.
En igazabol nem a dieselt akarom fikazni,inkabb csak a sok Bmw-st aki meg benzinesbe nem ult,ravezetni,hogy probaljak ki mert megeri.



zar 116 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 26035

Szerintem leszaladtam megnézni, itt egy fotó róla (friss, még meleg):

 

Előzmény: kisatila (26025)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.06 0 0 26034
Ugy latom neked mindenkepp diesel kell,mar csak abbol kiindulva h ennyit gondolkozol.
Előzmény: balMW (26032)
ardo Creative Commons License 2012.10.06 0 0 26033

Szia.

 

Szerintem gondolod végig mira akarod használni.Sokat rövid távra,vagy kevsebbet hosszabbra.

Ha sokat mész városban rövideket a diesel azért nem jó,mert nem tud bemelegedni,és én úgy tudom az nem tesz jót neki.

Ha benyással mész városban rövidet,sokat,az melegszik,viszont megeszi a magáét.Ellenben nem megy rajat tönkre semmi a sok hidegjáratás miatt:)

Ezeket gondold végig,és az alapján dönts....

 

Ha meg sokat mész hosszú útra,akkor gondolom nem kérdés:))

Bár én is sokat megyek,nekem sem volt az hogy B:))

 

De nem akarlak befolyásolni;))

Előzmény: balMW (26032)
balMW Creative Commons License 2012.10.06 0 0 26032

a legrosszabb h nekem kell dönteni h mégis milyen legyen d v b ???!!! ;) egyre nehezebb a dolog ! Köszi!

ardo Creative Commons License 2012.10.06 0 0 26031

Jól mondod,sokan örök életűnek hiszik,nulla forint ráfordítással:))

A fogysztáshoz csak annyit,hogy vegyeben elmegyek 8,5-9 literrel.Városban??Na ott 11-12:))

Itt a pont!!

 

Ezért van az a sok "szar"amiben óra szerint 180ezer van,ám a valóságban a duplája,és nem értik miért megy minden tönkre rajta:)

 

De mindenki úgyis a sajátját isteníti:))

 

Szép napot mindenkinek:))

 

Függetlenül,hogy Diesel vagy Benzin fan:)))

Előzmény: Istvan535 (26023)
Istvan535 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 26030

Nem arról van szó, hogy igaza volt a példa pont arra jó, hogy érzékeltessem akinek eleve előítéletei vannak a dízel autókkal szemben, vagy csalódott valami miatt bennük annak bármit mondhatok érvként nem tudja elfogadni.

 

Meg sem próbálom elmagyarázni neki ki az a Dr. Anisits Ferenc ( szerényen csak dízelpápa a beceneve) mi az ő munkássága és mennyi fejlődési potenciál van ezekben a traktorokba való motorokban és pont a BMW mennyit tett és milyen eredményeket ért el a mai modern dizel motorok fejlesztése terén.

 

Egyébként  nem tisztem védeni az urat de Ő tényleg egy legenda, és mint ilyen nem igazán a tv-ben futott vagy futó szappanoperákban alapozata meg a nevét, igazi színházi színművész ilynek pedig kis hazánkban is vannak .  Persze attól még a véleményével én sem értek egyet, de szerinetem nem is ez a lényeg. Mondom csak példa volt.  

Előzmény: Bazsa 525d (26027)
HG. Creative Commons License 2012.10.06 0 0 26029

Nagyon jól leírtad, hogy benzinessel is könnyen nagyot lehet cummantani

 

Lehet, de tegyük hozzá a teljesség kedvéért, hogy az N53-ba reszeltek először direkt befecskendezést, ami kezdetben nem sikerült a legjobban, így a leírt gondok a korábbi M54, N52 esetén (E60 esetében 2003-2007 közt) ismeretlenek.

 

De magamat ismételve: nincs jó vagy rossz megoldást, csak igyekezzen mindenki a saját preferenciái és használati szokásai szerint autót venni, és legyen tisztában a hátrányokkal, mert mindenek van, csodák nincsenek.

 

 

 

 

Előzmény: EEE60 (25996)
VasY88 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 26028

Sziasztok

Két problémámra keresnék megoldást (2008 530D)

1: Általában meleg motornál jön elő, de volt már hidegnél is, tehát konkrétan nem is tudnám behatárolni. A lényeg, hogy ha D-be rakom a kocsit, majd utána a legelső fékezéskor egy nagyobb fémes csattanás hallható a motortérből, de utána fékezhetek akármekkorát, nem jön elé, egészen addig, amíg R-be rakom, és ismét az első fékezéskor egy nagy fémes csattanás, majd semmi utána, és ez oda vissza. Valami csapágy lenne?

2: Ez a jelenség elég ritkán jön elő, inkább hideg motornál, mikor szembe állok a motorral, akkor baloldalról, egy sípoló hang jön, gázadásra elmúlik (P fokozatban is), majd megint elkezdi. Szíjjak kb. 2000 km-re voltak cserélve, de előtte is megvolt a jelenség, bár tényleg ritkán jön elé, de akkor zavaró.

 

Bazsa 525d Creative Commons License 2012.10.06 0 0 26027

Színészlegenda kishazánkban :-))))  Biztosz a nyomdászfiú volt a Szomszédokból :-)

nyomdászfizetésből nem lehet BMW-t venni, csak benzines zsigát. Az még autó volt.

Előzmény: 535jocika (26026)
535jocika Creative Commons License 2012.10.06 0 0 26026

Erre mondtam volna Neki:

 

Maga meg a korával nem színházba való, hanem egy aluljáróba :P

Előzmény: Istvan535 (26023)
kisatila Creative Commons License 2012.10.06 0 0 26025

Szia Zar!

 

És neked is úgy működik ,hogy a belső karika erősebbnek látszik?!

Nekem a "régi" szétnyílós van benne és ",megőrjít" ,hogy felemásan égnek a karikák.

 

                  Üdv!

 

Előzmény: zar 116 (26003)
Bazsa 525d Creative Commons License 2012.10.06 0 0 26024

Ez az utolsó rész azért elég erős!

ezzel az erővel ne vegyél mercédeszt, mert csütörtökönte egy merci viszi el a szemetet a házam elől!

(attól hogy egy trakiba gázolajat öntenek, attól egy 740d-től lefosná a bokáját a nagyképű uriember)

Előzmény: Istvan535 (26023)
Istvan535 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 26023

Írtam gy szép hoszú választ DE a fórum motor megette! Őszíntén grat. 

 

De a lényeg nem vitának szántam, pláne nem Veled csak a Te kommentedre jött ki jól a válasz. Nekem is volt bezines 4.4 X5 2002-es szerettem is csak a 14-18 liter közötti fogyasztása ne lett volna. 

 

A mostani autómat sem magasztalom 188 E km és cseréltem szívósort, szíjtárcsát, tisztítattam partikelt. Nem is esett jól de ez van. Inkább az zavar hogy manapság sport a dízelt fikázni. Pedig inkább az a gond, hogy nem tudják azt elfogadni sokan, hogy ha megvesznek 200-300 E km körüli futással egy autót arra kell költeni. Sokan úgy gondolják, hogy a BMW az örök. Hát nem.

 

A végére egy sztori: Nem is olyan régen a munkám miatt találkozatam egy neves színészlegendával, olyan régi vágású gentleman. Nekem kellett elvinnem valahová a saját autómmal, mint később kderült Neki is BMW-je van. Mikor elindultunk megdícsérte az autót és kérdezet milyen motor van benne. Mondom 35D két turbó. nyomaték stb. kezdtem kíhúzni nagy büszkén magam. Errő : Dízel? István azt hittem maga úriember, márpedig azt jegyezze meg egy úriember traktorba való motorral szerelt autóval nem jár.:-)

Előzmény: ardo (26022)
ardo Creative Commons License 2012.10.05 0 0 26022

Csak pár gondolat,és részemről nem szállok be a vitába:)

Nekem most benyás van ,és az életben többet nem veszek D-t

Az előző D volt.Hozzáteszem olyan tulaj vagyok,aki olyant is meghall az autónál,amit más csak fél év múlva.Szóval nem hanyagolom el őket,mivel szinte benne élek.

Semmi rossz dolog nem történt a Diesel autómmal,pedig 130ezer volt benne amikor megvettem Németbe.

240ezernél adtam el,de aki megvette bele sem ült(ez komoly),csak meghallgatta a hangját,és kész.

De azért azt állítani,hogy egy Dieselnél nincs probléma,meddő badarság volna.És főleg a sok méteres dieselekre igaz ez.Megnézel egy azonos km -t futott Benyást ,és D-t te is tudod melyik lesz jobb állapotban.

Persze ,hogy sok a Diesel,mivel ezeket az autókat nem arra gyártották,hogy a városban pár km-t használd.

A d motort szintén.

Nyilván ebből adnak el többet gazdaságosság szempontjából.

De arányaiban ennyivel nagyobb is a meghibásodás lehetősége.

Szerintem...

 

Ja ,és imádtam a D-t is.

 

De most mégjobban a benzinest:)))

 

 

Szép estét:))

Előzmény: Istvan535 (26016)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!