MOstmár tanácstalan vagyok, ebben a hűtőventillátor témában :S Kicseréltem a Bitron egységet, és a barna hőgombát azt mondták vmelyik a kettő közül rossz azért nem indul a ventillátor el.
Még mindig nem megy pedig megzavartam és felment majdnem 98 fokig :S
Mi lehet még ? A venti jó meg a reléi is, mert mikor lehúzom felpörög.
a kijelzőnek nem mindig kell hinni. Akkor se, ha telit mutat...
az olajpálcának kell hinni :)
a legtöbb európai autógyártó szabvány szövege, hogy 1000km-enként 1 liter olaj elfogyása még normális.
De szerintem egy jó PUG motornál az már a halál jele lenne. Szerintem ha 0,5l-nél kevesebbet tudsz cak rátölteni, akkor nincs miért aggódni.
Ráadásul ez baromira függ a használati módtól. Ha pályán zúzod 160-nal, akkor sokkal többet el fog fogyasztani, mint ha autóúton hömpölyögsz 90-nel. Ez minden motorra igaz.
mondjuk lehet, hogy ennek sem szabad hinni, mert a 170 lovas 2.2, az biturbó, és tuti nem így néz ki a való életben...
szerintem a feliratok össze vannak cserélve.
A "hdi136-2.2" lehet igaziból a 170 lovasé, és a "hdi170" lehet a te 136-138LE-s 2.2 HDI-dé.
És akkor stimmel is, hogy 2000 alatt miért érzed döglöttnek.
(a biturbó simán eljár 2000rpm alatt, nyakában egy üresen is 1.850kilós 807-tel. És meglehetősen dinamikusan mozog még ezzel is. Bár annak a csúcsnyomatéka is 370Nm fölött kellene legyen...)
Újabb kérdéseim lennének, jól jönne a tapasztalatotok.
Szóval adott a kocsi 2.2 HDI
Van valakinek tapasztalata, hogy milyen olajfogyasztás számít normálisnak? Az van, hogy kb 1000 km-el ezelőtt cseréltem olajat (betöltöttem egy 5L-es kannával, a minap viszont azt tapasztaltam, hogy az indításkor megjelenő olajszint visszajelzésből már eggyel kevesebb világít, szóval valamennyit fogyott az olaj.
Persze ha füstölne, rögtön tudnám, hogy valami nem OK, de hár az a fránya részecskeszűrő....
Másik probléma, hogy bár múltkor töröltem a szervízjelzést a gépből, de most ismét megjelent.
Továbbá akinek van tapasztalata ilyen motorral, kb mikortól kéne "húznia"? Most kb 2000-2200-as fordulattól indul meg, de szerintem ennek inkább 1500-1700-tól kéne (a turbót hallom felpörögni, de csak 2000-től indul meg)
Kezdek félni, hogy csúnyán bevásároltam a géppel... :(
Na meg egy pár alkatrész: belső visszapillantó, jobb első műanyag dobbetét.
1) LCD központi kijelző cserére szorul, mert összevissza foltos-csíkos, az infokat már nem lehet rajta elolvasni, sőt, néha fekete felhő terül el rajta :-) Volna valakinek esetleg eladó? van a beszerelésnél esetleg egyéb különös dolog, furfang amire figyeljünk majd?
2) Szervízlemezt hirdetett itt valaki még régen (2008-as bejegyzés), de az abban szereplő e-mail már nem él, visszajött róla a levelem. Nem volna valakinek ilyen pl. CD-n, vagy egyéb formában? (Nem kezelési kézikönyvre gondolok, car manual van :-)
Értem,mindenre gondoltam csak erre nem :-) nekem nincs irányítóm hozzá,de majd kellene szereznem,vagy cserélnem a központizár egyeéget. A központi vezérlője merre van neki?
Kifújattam levegővel de még nyikorog. Marad az olajzás. Ki akartam szedni de elég feszesen állt, féltem hogy eltöröm.
1 hete van meg a kocsi még ismerkedem vele. Ez az első franciám de úgy tűnik szerethető. Csak melóba járásra kerestem valami szutykot amikor rátaláltam, és nagyon megtetszett.
2,0 16V vegyes fogyasztás 8,6-ra jött ki. Jobb vételnek tűnt mint egy szétrohadt astra vagy egy escort. Sokadikban kis fordulatról nagy ritkán rángat egy kicsit, hátha csak egy gyertyacsere hiányzik neki...