Azoktól kérdezném, akik már játszottak jó sokat egy mentéssel(esetleg többel) hogy nálatok Hill mikor szokott visszavonulni?
Ti. az öcsém nagy Hill szurkoló, és akármelyik csapattal van, mindig ő az első számú kiszemelt. Legnagyobb sikereit most éri el a Jordan-el (ha a hegy ne megy Mohammedhez...), asszem a 6. szezont fejezte be, Hill csak az elsőt nem nyerte, tehát 43-44 éves, 6-szoros világbajnok, mindenben ő a legsikeresebb és szerződést újított! Asszem még két évre.
Lehet, hogy az oprendszerkülönbség okozza, hogy kicsit másképp mükszik a progi nálam. Én XP alatt játszom vele, win98 komp. módban, és a verseny alatt a hangot ki kell kapcsolni igy. Lehet, hogy a pilótáknál is ez okoz gubancot. Nálam nincs számottevő különbség a pilóták teljesitménye közt. Ua autóval Shumi v. Hakki szintű sztárpilóta és egy olyan mellett aki még fizet is azért, hogy pilóta lehessen szinte nincs különbség. Sokszor a gyér pilóta hülyére veri a sztáromat, ha kikapcsolom hogy engedje el az 1sz pilótát.
Nem tudjátok készül e második része a proginak?
en megint kezdtem egyet a tyrrellel. 1. evben 0. pont, de vegig fejlesztettem. Szerzodtettem Dinizt es Takagit, Partner a Peugeot. 2. evben szereztem 32 pontot, 1 gp gyozelem :).
3. evben 6 gp gyozelem, Diniz 5, Takagi 1, Diniz bajnok, a csapat szinten :)))
ugy erzem, megis vissza kell ternem a minardihoz. ja igen, ebbol talan 2 gp-t nyomtam eloben, a tobbi szimulacio. valamit csak jol eltalatam :))
Üdv MINDENKINEK!
Sok jót olvastam err?l a progiról! Nem tudnátok segíteni megszerezni? Nagyon megköszönném :))
Nagy manager kedvel? vagyok! Hamarosan kijön a cycling manager 2 :))) Az is száguldás, csak 2 keréken .
El?re is kösz.
Atty
alapvetően az autó számít, aztán a pilóta. De a pilóták tulajdonságai sok mindent befolyásolnak. Nem minden a gyorsaság!
Ja tegnap a 3. évadot fejeztem be a Minardival. 6. lett a csapat, 3 2., 1 3., és 4 6. helyet hozott Diniz, és egy 6.-at Takagi. Mindezt egy nem végig fejlesztett autóval. A következő már teljes fejlesztés.
Az eredmények hatására Diniz tulajjdonságai rendesen megugrottak.
Szerintem Ped arra gondolt (amivel nagyrészt egyetértek), hogy a saját csapatodba mondjuk Hakkinen vagy Schumachert veszed simán vb-t nyer, mert olyan jó a kocsi és lehet hogy ilyenkor egy közepes pilóta, töredék fizuval is az lenne. Nekem volt már világbajnok Frentzen és Diniz is csak hogy 2 példát említsek.
nalam egy jobb es egy rosszabb pilota kozott, azonos csapatnal, (nalam) 1-2 masodperc kulonbsegek vannak. Jelenleg ez Diniz es Elliott kozott jelentkezik, De pl Hakkinennek Nakano a csapattarsa jelenleg, es Hakkinnen jo 1-1.5 masodperccel gyorsabb minden edzesen.
Igen, szokott esni :)
Köszönöm a cimet. A pilótákkal kapcsolatban kérdeznék: ki hogy vette észre mennyire számitanak? Mert nálam szinte semennyire, kivéve esős versenyen. Amúgy ha jó az autóm, a legrosszabb pilóta is világbajnok vele. Ez azért furcsa...
Másnál is sűrűn esika játékban? Nálam gyakorlatilag mindig. KIvéve ha a szél very low. Akkor ritkán. Egyébként ha kicsit erősebb a szél, akkor minden átmenet nélkül a szép napsütésből zuhancs...
Olvasom itt, hogy többeknek van editoruk a játékhoz. Nem tudnátok irni egy cimet, ahonnan letölthetem, vagy esetleg ha valaki elküldené levélben...
Köszi!
1., 2. évben én is soxor kiszálltam a futamnézésből, bár ha gyenge volt az autó állaga végigültem, mert esetleg megóvtam a kieséstől.
Mostanában végigvárom, mert van értelme taktikázni.
valami eszembe jutott. mintha valaki felvetette volna egy gpw-s honlap otletet. nem lesz belole semmi??
a "virtualis multizasrol" meg mi a velemeny? lehet hogy erdemes lenne megcsinalni...
nah holnapig is: jaccom ma is egy-ket gpt :)
Annyira nem. a java resze csak gyors szimulacio, a manager reszt jobban szeretem, mint a futamokat. az edzeseket nyomatom, ha mar nem csak a 20. rajtkockára van esejem, de a futamon csak akkor maradok, ha esore van esej... :))
a 2. futamon is tul vagyok: 10. helyet sikerult megszerezni, illetve a 12.-ket. a rajtracson a 8.9. volt a ket pilotam. hiaba az edzes kisse esos volt :))
Ha befejezem ezt a 10 évet, engem is érdekelne ez az editált állapot.
Hány vb címet sikerült szerezni a Minardi 10 éve alatt?
Tegnap meg lett az első pont a Monacoi nagydíjon:-)
Az első évben nekem nem volt pénzem a tesztelésre, mivel akkor az autókat még jobban karban kellett volna tartani. Még így sem nagyon sikerült. Neked hogy ment ez?
Egen, gondoltam hogy te akarod mondani :)
tegnap megint elkezdtem egy minardis sessiont :)
a mazochizmusnak nincsennek hatarai. elszedtem a tyrrelltol a mernokeit, szerzodtettem dinizt meg takagit. 2 eves partner szerzodes a hondaval, most en is eladtam a reszvenyeim 49%-at, mert jol vettek: 110000-ert :)) az eredmeny: allandoan nyomattam a fejleszteses gyakorlast a pilotakkal, es nyomtam az adatokat a mernokoknek. a 14. futam korul felvettem 4 milla kolcsont 48 futamra. az eredmeny: 40%-os auto. sikerult befejeznem a fejlesztest :)))))))
igaz, kisse editaltan jaccom: Schumi penzet levittem 10 millara, hogy ne az oldalvonalrol nezelodjon, raadaskent meg odakotottem 10 evre a ferrarihoz, a mclarenhez, a benettonhoz es a williamshez a 4-5-os mernokoket. igy eleg erdekes lesz ez a session :))
na minden jot :)
Igazad lehet az első éves cad/cam-ban. Én annyira a gyárbővítésre koncentráltam, hogy csak a 2. évben jutott eszembe a CAD/CAM. Nekem 3-asból a Jordantól hoztam el.
Első évben nem is gondoltam works-re, örültem, az ingyennek is. :-)
Nah, orommel latom, hogy feleledt a topic :)
egy elobbi kerdesre valaszolva: en mar vegigjaccottam 10 evet a minardival is, meg a tyrrell-lel is. a 30 millio pontot meg nem sikerult sajnos soha elernem :( :))
de nem is ez a lenyeg. ja, regebben feketetigris neven voltam fenn :))
masik kerdes: amirol anno beszelgettunk, azt megcsinaljuk-e?? marmint azt a szinte bajnoksagot?
frank, az en taktikam a minardinal es a tyrrellnel szinte ua, mint a tied. Diniz es Takagi megszerzese, partner motor, es minel tobb penzes szponzor, lehetoleg a kis penzuek kozul is, nagyobb csak egy-ketto, team-szponzor hejett, dupla penzzel. en nem szoktam reszvenyt eladni: ugy a 8. futam tajekan adnak eleg sokat kolcson, azt veszem fel 48 futamra. a feljesztes az elso evben telleg gaz. en az elso evben fel szoktam a cad-camot huzni, igy a 2. evben szinte mindig sikerul befejezni a fejlesztest. a 3-as szakemberek kozul nagyon tudom ajanlani a Tyrrell mernokeit, azok nagyon olcsok, azokat erdemes megszerezni...
nehany erdekesseg eddigi palyafutasom alatt: 1. evben 2 eves work szerzodes a peugeot es a minardi kozott, 1 eves a Ford es a Tyrrell kozott :))
erdemes a motorgyartoknal mindegyikre ranezni az elso futam kozben vagy 20% cm-mel, hatha valamejik akar workolni. mert ha igen, az nagy segitseg. meg az is, ha 2 evre tud az ember szerzodest kotni...
Örülök hogy még megy a topic :) Lenne egy problémám. Egy régi cimborám vett valami F1 manager progit, de nagy suxx az egész és egyszer kapott tőlem egyet már nem tom a nevét, de még win95-on nyomtam vele asszem még ennek az elődjét amit azóta is sirat. Namármost ez (GPW)ugyebár még annál is jobb, tehát honnan tudnám neki prezentálni ezt a progit? Nekem azóta már 3x volt gép cserém és nincs meg már.
Esetleg ha valakinek van adsl otthon akkor gyorsan átjönne szerintem.
Igazi mazo vagy hogy a Minardival játszol. Én a Prostnál alább még nem merészkedtem, az pedig annyira nem is kiscsapat, nekem még első évben is lett egy győzelem Panis révén. Igaz 8 futam után még csak 4 pontunk volt, de évvégére összejött harmincvalamennyi és az 6. hely.
2. évben pedig az elejétől versenyben voltam a csapatvb 3. helyéért. Az az igazság hogy a végére viszont nem emlékszem, bár lehet azért mert be se fejeztem... :)