Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BoGar Creative Commons License 2011.04.09 0 0 62466

A Swift III is nőtt. Csak szólok. Ha jól emlékszem, 9cm-t.

Tessék már megérteni, A Swift volt a legkisebb autó egy ideig. Aztán jött a Splash és az új Alto. De nem lehet 3 féle kisautót közel azonos áron adni. Egyelten megoldás van, növelni kell a Swift árát, és presztizsét is az extrákkal.

Előzmény: karesz2 (62465)
karesz2 Creative Commons License 2011.04.09 0 0 62465

Azt nem Te írtad, hogy hál istennek, mint a VW nem változott a külső sokat?

Csak a GolfI és Golf II, stb között is van növekedés. Biztos Ők is bolondok voltak. Ja tudom, most pont nem nagyobbak, hanem alacsonyabbak az újabb generációk.

Most mondom, a következő, talán VW-nel együtt készülő SX4 utód hosszabb lesz, szóval a Suzuki méretsorozatába szépen befért volna az a 3.9-4 méteres hossz. Ez akkora akadálya lett volna nyugaton? Komolyan? (Nem mondtam 2 araszt, nem mondtam hogy az Audi TT-t, meg a kecskeméti Mercit adják ide akcióba. De ezzel a Suzukival talán lehetne másként. Picit.

 

Én, sokadmagammal itthon élek, nem nyugaton, ezért látom így. Itt sírnak a kereskedők hogy visszaesett (még egyszer: nem csak a Suzuki adott 0/120 hóra, nem csak ezért). És sokan vagyunk csalódottak, itthon, mert szerettük: nem egy embert láttam a szalonban, aki kinyitotta a csaomgteret, majd halkan visszacsukta és elkullogott. Ezt nyilván más környezetben élő nem így látja, de ez hadd ne érdekeljen. Azt régen tudomásul vettük, nem a mi autónkl. Akkor így jó?

 

Azt hadd mondjam el ismét, minden nemzet a magáét dícséri, támogatja. Csak mi nem.

 

Előzmény: Törölt nick (62462)
james01 Creative Commons License 2011.04.09 0 0 62464

Másik forumon megkaptam a választ, felteszem ide, hátha valakit érdekel az infó. :)

 

http://www.kuehlerschneider.de/downloads/oelmenge.pdf

 

Előzmény: james01 (62463)
james01 Creative Commons License 2011.04.09 0 0 62463

Sziasztok,

 

egy kérdésem van, légyszi, aki tudja válaszolja meg.

 

2007-es, 1,3-as Swift klimájába mennyi hűtőközeg kell, illetve mennyi kenőolaj?

Ha valaki tudja, hogy hány gramm hűtőközeg, illetve hány gramm vagy hány cm3 kenőolaj kell bele, kérem irja meg.

 

Előre is köszönöm a választ, üdv. James01

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.04.09 0 0 62462

egy arasszal hosszabb

 

Akkor ott az SX4. Miért erőlteted ezt a Swift témát?

Én ha autót akarok venni, eldöntöm mik is az elvárásaim és igényeim. Ebbe mindig beleesik egy tucat autó. De még véletlenül sem jut eszembe, hogy azon rugózzak, hogy ami nem felel meg nekem az miért nem olyan, mint amit én szeretnék!

Ez még viccnek is rossz!!!!

 

És mi akadálya lett volna annak a hosszításnak, ha már annyira új, hogy egyetlen eleme sem azonos?

 

Hogy mi az akadája? Hát a piaci igények! A Swift ilyen, akik veszik, azért veszik, mert ilyen. Ha lehetne egy arasszal hosszabb, akkor már miért ne lehetne kettővel? Ha meg már kettővel akkor miért nem hárommal? Vicc amit csinálsz!


Előzmény: karesz2 (62457)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.09 0 0 62461

Mi van velem? Nekem semmi bajom a BMW-kkel, de azt tudni kell, hogy a Superb áráért (amit linkeltem), csak félmillióból visszatekert, agyongyopált, karbantartást alig ismerő autóutánzatok kaphatók ettől a márkától.

 

Előzmény: .steyr. (62453)
BoGar Creative Commons License 2011.04.09 0 0 62460
Előzmény: Törölt nick (62459)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.09 0 0 62459

Én senkit sem hallottam még szídni az újat...kapható egyáltalán otthon?

Előzmény: .steyr. (62451)
kkn Creative Commons License 2011.04.09 0 0 62458

Ne magyar párokban gondolkodj, nem nekik szánták. Az Opel is rájött az elején, hogy csak ránk nem lehet autógyárat bazírozni, hehehe...

Cél Európa, meg ahová el lehet adni az autókat.

 

Továbbra is az tetszik, hogy a többi, szintén drága kisautót nem emlegeti senki, azok sem olcsók, csak akcióban, meg lebutítva. Volt egy trend ( az sem jellemzően nálunk, keleten az ócsó kisótó megy ), hogy sok ember inkább kisautót vett extrásan, mint alsó-közepest alapban, mert igényelték a kényelmet. Azután ez a szegmens, ha viték, megdrágult, a másik, meg amit nem annyira, olcsóbb lett. Most annyi egy alap alsó-közép, mint egy kisautó.

 

Most a Suzuki berakta azokat az extrákt az alapba, amivel a többség kérte. Kapott klímát, soknak kell az elektromos ablak ( Nekem is, egy ablakon nem lehet jól kiszellőztetni a forróságot induláskor, hiába megy gőzerővel a klíma, csak, ha letekerem az utasoldalit is, ahhoz meg nyújtózkodni kell. Meg van, amikor nem kell klíma, és az ablakokkal elég jól lehet kellemes időt teremteni. Nekem speciel kell az elektromos tükör is, ami nincsen benne a GC Swiftben, mosáskor azt is letörölgetem, és elmozdul, meg ketten használjuk a nejemmel, ő más alkat, neki máshol áll a tükör. ), a marketingnek meg a hét lufi. Az, hogy sokba kerül? Nekünk. Mi csak a kulik vagyunk, rakjuk össze, majd a tőkeerősebb országk vásárlói megveszik. AMikor ment a buli,, akkor is csak a 10% ment el itthonra, most az 1%, ( már ugye új Swift előtt is), akkor minek görcsöljön ide?

Sajna ez van, sokan bedőltek a Suzuki, ami autónk szlogennek, ami csak addig igaz, amíg megfelel az, amit a gyár nyújt. Most már más is a szlogen, mert ő nem nekünk, magyaroknak akar azutót csinálni, abból már rég felkopott volna az álla, ahogyan Szentgotthárdon sem csinálnak már Astrát.

Előzmény: karesz2 (62457)
karesz2 Creative Commons License 2011.04.09 0 0 62457

Nem lett volna semmi bajom az új Swifttel, ha reális az ár (asszem 3.5-3.7-ről indult már lefelé), valamint nem akartam mást: egy arasszal hosszabb, akkor közel 300 liter lehet a csomi és még mindig 4 m alatt a hossz: Fabia, Corsa, Fiesta, Mazda2, Clio stb igazi konkurense lehetett volna.

És mi akadálya lett volna annak a hosszításnak, ha már annyira új, hogy egyetlen eleme sem azonos? (Pár centi szélességről már ne is álmodozzak.)

Nem hogy vétek, hanem nagy dobás lett volna.

 

Szerintem csak ennyi.

"gyermektelen pároknak, fiatal lányoknak,", na pont nekik elérhetetlenül drága.

 

Anno az Ignis jókor jött és győzött: az akciós Punto volt olcsóbb, még a fapadFabia és a Talicska is drágább volt. Hozta a Suzuki minőséget, megbízhatóságot, alap 2.35 milla volt, a Wagon arasznyit nyújtott padlólemezére, nyitánya után 2 hónappal tele volt fatornyos kisvárosom Ignissel, (még mindig 0 SwIII)...  és bizony sokak családi autója, az összkerekesről ne is beszéljünk, igazi különcség a kategóriájában.

 

Ma a Swift 1 millával drágáb, valaki említette a Sportot, nemrég plakátolták a (biztos szintén 3 ajtós) Golf 1.2 TSI-t 4.2-ért, abban is van klíma meg 6 vagy 7 lufi... ennyit a Sportról és az árakról.

 

Persze rugózunk az áron, mert ha minden szempontból megéri, kiperkál az ember (bérből, fizetésből átlagosan) mondjuk 3 milla lélektani határ, a kifutó Astra Classic II-t, néha még Fókuszt is látni újat, magánszemélyről beszélek, SX4-et is látni ahogy gyarapodik (az is nehezen indult az elején), ... ha nem éri meg, akkor nem (arra az autóra) perkálunk, most a SwIII nem megy.

Én azt mondom, lesz még az SX4 3 milla(Újra, a GLX AC-re gondolok) és a Swift 2.7. De lehet akkor sem fog jól fogyni.

 

Tippek?

 

Előzmény: Törölt nick (62444)
BoGar Creative Commons License 2011.04.09 0 0 62456

Azt se kedvelem. :D

És én sem vitázni akartam. Csupán nem értettem a felvetéseid.

Az meg, hogy a superb hasonlít a régi skodára? Hát azon röhögnöm kell. Jobban hasonlít a VW csoportbeli autókra (Passat) mint bármi régi skodára.

Előzmény: .steyr. (62455)
.steyr. Creative Commons License 2011.04.09 0 0 62455

Én nem fogok veled összevitázni. van egy17 éves 525i.m ami történetesen négykerekes.Ezt dobta a gép

én pl az audi nevüt gyülölöm zsigerből.Azért mert.

Előzmény: BoGar (62454)
BoGar Creative Commons License 2011.04.09 0 0 62454

Na de azoknak a régi skodáknak legalább a motoruk is hátul volt.

Igen, beírtam, mert nem kedvelem ezt a két márkát, már státuszszimbólum lett belőlük, holott nem szolgálnak rá, szerintem. Nem jobbak, mint bármely más autó.

Előzmény: .steyr. (62453)
.steyr. Creative Commons License 2011.04.09 0 0 62453

És lön a magvilágosodás hogyaszonygya  4 matik meg Xdrive

 

Miért is szarok a hátsokerekes verdák?

 

Ha jólsejtem afaros skoda is hátsókerekes volt.

 

De igy legyen ötösöma lottón hogy tudtam hogy Te beirsz,meg ugye a Nachstern

Előzmény: BoGar (62452)
BoGar Creative Commons License 2011.04.09 0 0 62452

Mire nem emlékeztessen?!

Szerinted ennyiért találsz még normális Mercit, vagy BMW-t? :D Én biztos nem venném egyiket sem. Inkább az Superb, mint az általad felsorolt hátsókeresek szarok.

Előzmény: .steyr. (62450)
.steyr. Creative Commons License 2011.04.09 0 0 62451

.....és mindenki szidja.Csak azt nem értem hogy miért......

Előzmény: Törölt nick (62449)
.steyr. Creative Commons License 2011.04.09 0 0 62450

Ha már tömegcucc akkor legalább ne emlékeztessen arra az elbaszott farmotoros szemétre.

 

Venni kell egy normális mergát vagy bömöst. és kész.

Előzmény: Törölt nick (62432)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.08 0 0 62449

Itt van Alto is, már 8000 Eurótól kapható :-)

Előzmény: Törölt nick (62448)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.08 0 0 62448

Ausztriában egészen más szemmel néznek a Suzukikra, mint ti otthon. Itt a Suzuki egy nagyon jó allroud márka, rengeteg 4x4-es autót adnak el. Szeretik őket a jó ár érték arány miatt. Hány 4x4-es kisutót ismertek? (Én a Swiften kívül még a Pandát).

Nézzétek csak meg a honlapjukat:

http://www.suzuki.at/de/cars/products/index.asp?Start=true

 

Azért van választék!

 

Az új Swift alap ára 9990 Euró, ebben főleg biztonsági extrák vannak csak.

A 4x4-es 16.000 Euró és fullosan felszerelt. Itt hegyvidéken egy ilyen kisautó egyenesen kincs ebben az árban, ezért is fogy a Duster is olyan jól!

Előzmény: Törölt nick (62446)
karesz2 Creative Commons License 2011.04.08 0 0 62447

Lehet furán nézni, nekem meg a motoros ablak (járatom a motort míg felmegy, vagy újra vissza a kulcs az autók többségében:semmi gondot nem okoz a kézikurbli) abszolút nem érdekel, a motoros, fűthető tükör sem (egyszer beállítom mindörökre). Szín, alufelni egyéni nyilván, engem nem hat meg.

 

 

Azt viszont ocsmánynak tartom , mikor fél millába jön hogy lehessen klíma, meg amikor kiveszik a légzsákokat, ma nem lenne szabad 6 légzsák alatt autót eladni. Meg a kp-zár...

 

 

(Nem igazán meggyőző a maiak minősége, írtam már, rendszerváltáskor csurgott a nyálunk milyen gépek vannak, aztán mégis vagy újra gondok is vannak, igazából , meg a választék miatt is nem könnyű autót választani, pl az új Fiesta milyen, ki tudja hogy válik be 2-3 év és néhány 10 ezer km után...meg sok szervíz sem áll a helyzet magaslatán, sokszor 10 ezer feletti órabérrel...).

 

 

De lehet érthetőbb vagyok ha leírom, (és ezzel a pizsamát is fellövik), hogy ha most autót vennék Suzukit, akkor nem a Swiftet, hanem (a megújított) SX4-et venném GLXAC közel annyiért, igaz 2 lufi van benne.

Nyugodalmas jóéjt kívánok, holnap bekukkantok.

Előzmény: Törölt nick (62441)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.08 0 0 62446

Ez a hivatalos listaár:

 

http://www.kiamotors.hu/kia/admin/pdf/ceed_felszereltseg.pdf

 

 

Szerintem versenyképes, mert nekem a Ceed nem tetszik és ha kisautót akarnák venni, akkor a Swift, Yaris ,Yazz és i20 közül választanék. Ezek jól felszerelve közel egy árban vannak.

Előzmény: t.lantos (62445)
t.lantos Creative Commons License 2011.04.08 0 0 62445

A legalapabb 2.7m

Új Swift 1.2 GC AC ESP 3 305 000

Szeritned versenykepes? Nalunk nem jellemzo az, hogy legyen 2 auto. Akkor meg a leheto legnagyobbat akarjak kihozni a penzukbol az emberek.

 

Teny, en is az extrasabb valtozatra mozdulnek csak, az meg 4.5-4.6m-ert draga. De a 4m-ert mert GS Swift meg inkabb a vicc kategoria.

Nekem meg nem kell kisauto :)

Előzmény: Törölt nick (62441)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.08 0 0 62444

Vétek lett volna nagyobbra csinálni, ezt még véletlenül sem családi autónak szánták, hanem gyermektelen pároknak, fiatal lányoknak, második autónak, stb...

Eggyel nagyobb az SX4,!

Előzmény: karesz2 (62442)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.08 0 0 62443

Az áron lovagol mindenki, pedig az csak az autó egyik paramétere.

A Suzukik szervizköltsége nagyon alacsony és nem fogyasztanak sokat, megbízhatóak. Ez önmagában nagy érték.

 

Autót úgy kell választani, hogy először megvizsgáljuk mire van szükségünk. Ha fontos a csomagtér, akkor nem a kis városi autók között kell nézelődni, hanem akkor tényleg ott a Ceed kombi,vagy Dacia Logan kombi aztán jólvan!

Előzmény: karesz2 (62440)
karesz2 Creative Commons License 2011.04.08 0 0 62442

Azért lehetett volna nagyobb a SIII, mert ott a majdnem olyan kicsi Splash, a Fabia az új Rio, ezeket szokták összevetni, és nagyobbak, jobban használhatóak. És a többi kullog: Polo, Corsa. Választék van. Talán a fizetőképes kereslet...

Nyilván a visszahívások szükséges rosszak. Mutatják a vevők felé a figyelmet, de a gyárilag elbaltázott dolgokat is: kuplung cső-munkahenger (nem emlékszem pontosan megette a csövet?), fékcsikorgás, nyeregzörgés, korróziós gondok. Csak méreg.

Előzmény: Törölt nick (62434)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.08 0 0 62441

Nem bökkenő ez, akciósan kapható a Ceed 1,4 L 2.999.000 Ft-ért.

Van két légzsák, ABS, Klíma, meg elektromos ablak elől.

Nincs rádió, metálfény, távirányítós központi zár, ködlámpa, fényezett kilincs és fűthető elektromos tükör sem. Nekem ezek azért alap tartozékok lennének, meg az alufelni is.

Fapadok netovábbja, bár tény, hogy szenzációs áron.

Akinek tetszik vegye. Ha kisautót szeretnék, inkább a Swift.

Előzmény: t.lantos (62438)
karesz2 Creative Commons License 2011.04.08 0 0 62440

ÖÖÖö hát biztos nem azonos a célközönség, halandó nem vesz használt dízelt, akit megfektet egy hibuci a dízel rendszerben, hány km-t futhatott, nem is érdekel.

Suzukit sok ember vesz évi 5-10 ezer km-re 10 évig jó lesz gond nélkül felkiáltással.

Nem akartam összevetni újat használttal.

De az általam említett Skodát újonnan olcsóbbnak jövendölték a Fabiánál.

Előzmény: Törölt nick (62432)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.08 0 0 62439

Magyarország csak porszem a tengerben. Európa többi részén jól áll a Suzuki és ez a lényeg.

Megy az SX4 és a Vitara is nagyon, meg a kis városi bolhák (Swift, Splash, Alto)

Előzmény: karesz2 (62436)
t.lantos Creative Commons License 2011.04.08 0 0 62438

Csak apro bokkeno, hogy a joval nagyobb ceed olcsobb.

Előzmény: Törölt nick (62437)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.08 0 0 62437

A Kia Ceed nem egy kategória vele, a Picantónál, Rionál pedig, igen jobb a Swift.

Mi a bajod a visszahívásokkal? Fáj, hogy kijavítják az esetleges hibákat? Ha zavar ne javíttasd ki velük!!!

 

Értékvesztése a Yarisnak és a Mazda 2 nek is van, hogy maradjunk a kategóriánál...

Előzmény: karesz2 (62435)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!