Én azt hiszem már bizonyítottam, hogy nem vagyok elfogult a crdi -mel a benzinesekkel szemben, de azért afelől senkinek ne legyen kétsége, hogy melyik típus nyerne egy ilyen tesztet, illetve összehasonlítást /egyébként volt ilyen valamelyik másodvonalbeli autós műsorban, azthiszem a ViaSaton, de nem biztos/ :)
Igazad van, ezért is lenne nagyon jó látni egy összehasonlító táblázatot, 1,4 benzin 1,6 benzin, 1,6diesel például 80-120km/h, 110-140km/h hány másodperc alatt van meg.
Mert ugye a rugalmasság a biztonságos előzések kivitelezéséhez elengedhetetlen.
Fene tudja, lehet hogy igazad van. Az Octaviánál nem kellett kézzel rádolgozni mert ha ráléptem a gázra visszaváltott és olyan turbónyomást adott le, hogy ihaj.
A C'eednél még nem tapasztalhattam ezt ki teljesen lévén, hogy most tartok vele a 110. km-nél:-)
Erre volt a reakció, mégha a 90 lóerősről is van szó. Gyorsulásnál engem 0-50 a max, ami érdekel (néha napján). Gyorsulásnál tizedekről beszélünk, rugalmasságnál súlyos 5-10 másodpercekről.
Igaz az ember akkor igazán boldog, ha saját kocsijával elégedett.
És abban mi a jó? Nem értetlenkedni akarok, csak kérdezem.. mert én 5 évig használtam automatát, de ha nem akartam, az se váltott vissza, csak gyorsult, amíg azt akartam, és ahhoz elég volt a gázzal "játszani".
Itt nem arról van szó, hogy nem vált vissza, vagy nem elég gyorsan vált vissza, hanem arról, hogy ha áttolom 3-ba akkor ott is marad és nem vált feljebb-:)
Ha a művelet kigondolásától mérnéd az időt, míg odaér a kezed a kormányról, megcsinálod az átdobást, és visszavált 3- ba, ez rövidebb, mintha nyomsz egy padlót, és visszavált?
Igen, sajnos ez bevett gyakorlat. Csak azért ez ezres nagyságrendű csalás az ember zsebére :(
A pultos csaj Cegléden ennyit mondott elsőre az arcomba: Ezt így szoktuk számolni!
Hát én meg felvilágosítottam, hogy én meg nem szoktam kifizetni azt, amit nem kapok meg. Nem 1 literes flakonokból végzik a szervizeket, hanem hordóból, amit decire ki lehet vételezni. Anyádat!
Most egy 1,6-os benzines autóm van. Itt szerencsére 4,9 liter olaj kell bele, így kisebb a veszteség. Bár vittem az 5 literes olajat, igaz nem kaptam vissza az 1 deci maradékot :)
A szervizek többsége felfele kerekíti az olaj mennyiségét. 3,6 liter, az már 4liter. Párom OFF új Swiftjébe lazán számolták a 4,5liter olajat... persze arany áron. :x
Így (már) kívülállóként mondom, hogy anno, amikor még a Shumám volt nekem is ugyanilyen rossz tapasztalataim voltak a ceglédi szervizzel kapcsolatban. Az autót is ott vettem, persze az értékesítésnél nem volt gondom.
Aztán a szervizeknél sok csalódás ért, pont olyan dolgok miatt, amit leírtál.
Üvöltözve kellett rendbe rakni őket többek között a túlszámlázott olaj miatt. Rendszeresen fix 4 litert akartak kifizettetni, miközben a gépkönyv szerint a szűz töltése volt a motornak 3,6 liter, olajszűrővel együtt.
Nagy csalódás volt, pedig még kapcsolatom is volt a szalonnal, mert üzletfelünk, és egy kollégám jó barátja a szalonvezető.
A végén meguntam a harcolást, és Budapesten a Városligeti Fasor elején lévő pici márkaszervizbe vittem a kocsit töredék áron. Nem tudom megvannak-e még, ott ÁFA nélkül megvolt az olajcsere 16 ezerből, bélyegezve, minden.
A kínai csak poén volt-:) Nem nagyon látogatom a kínai weboldalakat, de így is elég sok bajom van velűk...... Sok kárt okoznak nekünk a kedves "barátaink" a programjaink illegális forgalmazásával.
drq! Ránézésre (és azzal a nem elhanyagolható megjegyzéssel, hogy nem értek hozzá) tényleg az elemcsere lehet a megoldás. De azért próbáld meg az alábbiakat: www.carwellness.hu www.szilagyikft.hu Feleségem OFF-os kocsiját hasonlóképpen zúzták meg (ártatlan volt, parkolt, emberünk meg persze betétlapot vagy telefonszámot nem hagyott), jövő héten viszem Érdre (szilágyi), akik cca. 40 ezer Ft-al mondtak jobb árat, mint Carwellness. (a szakszervízben CASCO-ra 180ezer lett volna, CW-nél 108, Érden 72) A munka minősége persze még kérdés,de majd meglátjuk.