Ferox.hu ügyfélkapuról: felhívott a fejlsztő, és ő mondta, hogy sajnos nem minden böngészőnél jelennek meg az adatok. A nem megjelenő adatok alatt nullákat kell érteni, úgy néz ki, mintha soha nem is lettek volna, minden csak alapértelmezett nulla. Hogy melyik böngészővel jelennek meg az adatok, azt nem tudja megmondani a fejlesztő, "kinek mi jó" alapon ki kell próbálni párat, pl.: Firefox Opera
A táblázatok pedig értelmezhetőek, csak 10-20 percet barátkozni kell velük. Elsőre én is megijedtem :)
Csatlakoznék Izához. Ezen az oldalon nincsen semmi, regisztráltam, de semmi hasznosat nem találtam, az ügyfélkapunak hívott opció tök üres, zéró infó, nemhogy elszámolási tábla...Segítenél, springmill? Egyébként ha van elszámolás, azt miért nem kapjuk meg?
Ja, és a Ferox.hu-n fent vannak végre ki-be fizetési il. egyenleg adatok. Mindenki ellenőrizze. De figyeljeteok oda jól, több táblázat is van, és ha hasonló is, nem mind ua. :) Ja, és mivel mindig a elseje után frissül, csak decemberig lehet ellenőrizni.
Felhívtam a műszakis közös képviselőt, hogy mondjon már valamit. Gyakorlatilag még mindig fogalmuk sincs, hogy mi a hiba. Valahol a rendszerben valami néha nem működik. Ennyit tudnak. Nevetséges! Javasoltam neki, hogy keressenek másik szerelőt, ha a mostani ennyire béna, de csak hebegett habogott. Ha ez egy garanciális szerkezet és nem találják a hibáját, akkor cseréljék ki az egészet egy újra! Hát nem? Hihetetlen, hogy lassan rá kell szokni, hogy nem akkor mosol hajat, fürdesz, fürdetsz gyereket amikor kedved van, hanem amikor van meleg víz! :-(
És ma reggel ismét jéghideg vízzel mosakodtam. Hatalmas móka lábosban melegíteni vizet borotválkozáshoz.
Mégis meddig fogják még húzni a javítást?! Mi az, hogy nem tudják hol a hiba? Ha elromlik a vízforralód arra is van egy határidő amíg meg kell kezdeniük a javítást, itt pedig - a tél közepén - egy 70+ lakásos társasház fűtéséről/meleg vízéről van szó!
Melegvíz miatt ma is kint volt a közös képviselő egy villanyszerelővel, de sajnos még nem találták meg a hibát. A szivattyú időnként leáll. Ma megmutatják az SZBV elnökenk, hogy miként kell újraindítani, addig is, amíg nem lesz kész a javítás, majd magunk újraindítjuk, ha észrevesszük, hogy nem megy. Én is vállalom, hogy adott esetben lemegyek. Állítólag csak egy kapcsoló.
Mivel összetett a rendszer, nem egyértelmű, hogy kb. hol a hiba, és amíg ezt nem tudjuk, nem meghatározható, hogy mit kell garanciálisan javítani.
Engem is felháborít, hogy a több tízmillióért megvásárolt vadiúj lakásomban, amiért jó sok közösköltséget fizetek havonta, fagyó hidegben kénytelen vagyok épphogy langyos vízzel lögybölni magam. Nem értem mit töketlenkednek már több napja a kazánnal?! Nincs rá garancia? Biztos a legolcsóbb leggagyibb vacakot szerelték fel, hisze ezen is lehet spórolni a mi kárunkra.
Ma reggel f7-kor keltem és megint nem volt meleg víz.
Vagy 10 percig engedtem a vizet (most már sokadszor pazarlok jéghideg drága "meleg vizet"), de végül hideggel mostam hajat....
Mikor elmentem otthonról 7:15-kor, már egy picit langyosodott a víz de még messze nem volt fürdésre alkalmas.
Olyan jó lenne, ha a drága lakás és a magas üzemeltetési költségek fejében végre megfelelő szolgáltatást is kapnánk. :( A lakásban lévő 6 radiátorból 2 nem működik, de ezt is hiába jelentettem be már párszor. Gondolom majd nyáron csinálják meg.
A Gondnok néni már nemigazán lesz elérhető, mivel "felmondunk" neki. (Közgyűlési határozat alapján.) Úgyhogy leginkább a Közös Képviselőt és ott is lehetőleg az illetéket kell keresni, ha gondjaink vannak. Jeleztem nekik tegnap este a meleg víz problémát, ma de. megnézték, műszaki gond volt megint a kazánnal, javítva lett. Nem vagyok otthon, nem tudom ellenőrizni, csak elhiszem :)
A gondnok néni helyett hogy lesz a takarítás, gondnoki jellegű feladatok ellátása azt majd a Közgyűlési Határozattal együtt megkapjuk, meg majd ki is plakátozzuk. Addig is tehát "mindennel" lehet a Közös Képviselő fordulni.
Meglátásom szerint a víz langyosnak is csak jóindulattal nevezhető. Múltkor is volt egy ilyen probléma, aztán nagy nehezen helyreállt, most megint nincs melegvíz, nem tudom miért van ez, de igazság szerint kicsit bosszantó... Most, hogy zuhan be a hőmérséklet napról-napra, az ember vágyna a meleg vízre, sőt, a melegre is, de a radiátor sem éppen a max hőt adja le, ahogy érzem. A gondnok néni, amennyire elérhető volt kezdetben, mostanában annyira nem az. Próbálok türelmes lenni természetesen, de azért megfagyni nem szeretnék!
Van valakinek valami halvány gőze arról, hogy a melegviz mitől lett csak éppenhogy langyos?Délelőtt még meleg volt. Csak nem az ukránok köptek bele a melegvizünkbe? Habár a fűtés megy....
Bocsánat, ünnepi ténykedések miatt napokig nem néztem a fórumot. A közgyűlés 33,x%-kal lett megtartva, és túl sok határozatot nem hoztunk, de amit hoztunk, az fontos volt, többek között az elszámolás kérdése is, amit egyhangúlag elfogadtunk. Meghívót kellett hogy kapjál, mert mindenki postaládájába kell dobni egy kópiát. Persze elvileg kimaradhat postaláda, de a ki volt rakva a folyosóra is, ide is megírtam, szóval ha figyelünk és ráérünk, nem maradunk le semmiről :)
Mivel ez a fórum teljesen publikus, és leginkább "privát" témák voltak, ide most nem írnám meg, hogy mi volt pontosan. Kap majd mindenki jegyzőkönyv másolatot, ill. ha még kérdés van, e-malben szívesen válaszolok: szabeszg kukac gémél kom.
Én nem kaptam semmilyen meghívót... Így pár nappal az említett időpont után van valami hír, hogy mi volt, mi nem volt, mi lesz a sorsa az 50e Ft-os befizetés elszámolásának, stb?
Kötbért ugyan nem kell fizetniük, ködbért sem ( csak hogy tisztán lássunk ), viszont kártérítést igen, annak aki rendesen végig olvasta a szerződést, amiben a kártérítési felelősség kizárása nem szerepel.
ennél mi okosabbak és szerencsésebbek voltunk ,ugyan is a mai napig nem vettük még át a lakásunkat! igy a ködbér nov 30.-i lejárattal a teljes 3 hónapra jár és nem kell érdekeljen hogy miért csúszik fél éve a lakhatási engedélyünk! :-)
Jogos, mindenkinek a saját érdekében el kellene hagynia a lakást, hogy ne égjen bent, ha a riasztás valós tűzeset miatt indult be, tény. Én annyit megtettem, hogy kimentem és megnéztem, van-e ok aggódni, érezni lehet-e füstöt, vagy sem, aztán miután a sikítás szabad füllel már-már az egészségkárosító hatást is kezdte elérni, saját felelősségre úgy döntöttem, hogy nem menekülök, mert nem látom okát és inkább becsuktam az ajtót, hogy ne szakadon ki a dobhártyám.
Sajnos az a baj, hogy nekem 3 hete ezt mondják... folyamatosan "jövő héten" lesz az a bizonyos papír... szerintem meg hiányzik még mindig valami, de mivel "nem saját hibából" késnek, így nem kell majd kötbért fizetniük... az egész erre megy ki...
Azért szólalt meg többször és másnap is, mert hozzáértő híján az SZVB tagok és további segítőkész lakótárs a közös képviselőtől kapott útmutató szerint eljárva megpróbálta kikapcsolni a tűzjelzést. Sajnos csak a "hangot" sikerült lekapcsolni, a rendszer továbbra is éles maradt. (Ezért volt a lift az elsőn, nyitva a garázskapu és jártak a ventilátorok.) Másnap reggel sajnos a gondnok rávett minket, hogy (ismét csak a nem teljesen jó leírás alapján) próbáljuk megint normál állapotba hozni a rendszert. Persze este óta semmi nem változott, így a próbálkozás ismét sikertelen volt, viszont legalább megint beriasztott. Ennyit a gondnokról... (Persze mi is lehettünk volna okosak, és elutasítjuk a kérését.) Aztán később jött a közös képviselő és megoldották.
Amúgy tűzjelzés esetén ki kellene jönni az utcára... Nem voltunk sokan, szóval csak pár embernek hasznos a tűzjelzés, a többieknek mindegy, úgy látszik csak egy "zavaró tényező".
Springmill: ha "jókedélyűék" nyomták meg a riasztó gombját, miért szólalt meg vagy négyszer? Vagy elég egyszer megnyomni ahhoz, hogy többször is riasszon?
Amúgy leszámítva a bosszantó szituációt, az pozitív, hogy a tűzoltók elég hamar kiértek...bár reméljük, hogy soha nem lesz rájuk szükség.