Sziasztok. Az áldozat egy Boxer 2.0 2016 évj.fő hiba hogy az adblue system hiba. Ami miatt már letiltott,tehát nem indított. 1 éjszaka állt és reggel indult. Gépre téve nagyon sok hibát dob. Nox sensor,kuplung kapcsoló,...szóval sok. Arra gondoltunk ennyi hiba hogy lehet ha csak nem kábel köteg gond van. Ugyanis a check hiba lámpa jelzése is van amikor eltünik .
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni, hogy 2006 os 2.2hdi boxernél lehet kapni a váltóbowden váltó felőli részére felujitó stilentet? Kicsit lóg a váltókar, és ahogy nézem fenn minden rendben. Köszönöm.
Nem ir semilyen hibát! viszont valamiért tán nincs főtengely jel! De nem szenzor baja van! Mondjuk azt volt mikor beadta hibának, a fétengely jeladó szenzort! Kapott egy uj szenzort, de nem javult!
Citroen Jumper.III. U9. 2008.3.0 Hdi.116Kw. F1CE0481D. Manuális klima
Hütőventillátorok nem kapcsolnak be.Cseklámpa allandóan világit
HIBAKOD: P0481 : 2- s Ventillátorhiba. Egyik ventillátor sem mükődik , és motorcheklámpa is állandóan világit !!! Motorok direktben meghajtva jók., szabályzóellenállások jók., egyikben rossz volt a "hődióda "., kicseréltük, de semmi változást nem hozott a csere. Motorok a ventillátorházra szerelt két reléröl kivezerelhetők., két nagy biztositék jó.., motorhömérsékletszenzor jó, innét kb 120 C - t szimulàlva sem indulnak el a motorok, paraméterben reális vizhőmérsékletet látni., végrehajtóba sem mükődnek.
Egy kapcsolási rajz nélkül megvagyunk süllyedve keményen.., Hütómotorok-- motortéri biztositéktábla-- motorvezérlő ECU vonatkozásàban kellene egy okos kis rajz.
Legalább a testvezérlésü ventillátorelék ECU Pin poziciószama kellene...
Üdv. Olyan kérdésem lenne, vagyis segítségre lenne szükségem. 2012-es Ducato 3.0 Multijet. Reggel szépen indul, aztán már alig akar beindulni. Inyektorok jók, szivattyú tökéletes. Mi lehet a gondja? Fötengely jeladót kicserélték, nem változott semmi! Most azt mondja a szerelö hogy lehet a vezérmülánc nagyon nyulott!De még keresik tovább a hibát! Amúgy 150 ezer van az aútóba! Esetleg valaki valami ötlet? Vagy valakinek volt már hasonló baja? Válaszaitokat elöre is köszönöm!
A 2.0-t nem ismerem, de a 2,3-asoknak sincs betöltő nyílása. Én is kerestem egy darabig.. Nekem a váltótömb tetején lévő "szuszogó" kupakjának eltávolítását ajánlották, mint egy lehetőség az olaj betöltésére.
Van egy fiat Ducato kisteherautóm 2.0 jtd motorral. Csöpög az olaj a féltengelynél a szimeringnél a váltónál. Nem tudja valaki véletlenül, hogy találom a váltó olaj betöltő nyílást. Sehol nem találom, csak a leeresztő nyílást :( Muszály váltóolajat utántöltenem addig, amíg a szerelő megcsinálja. Köszi a válaszokat előre is
+ a szinkron agy, én semmit se cseréltem egy spec köszörűssel síkoltattam hézagoló alátéttel megszüntettem a tengely irányú lógást, igaz, hogy 75/90 olaj van benne mert melegen alapjáraton csörög a hézagoló a vékonyabb olajjal. Azóta 240000 kilométert ment hibátlanul. Önjelölt váltó javító specialistának mondott emberek fél milláról beszéltek egy ilyen akcióért. :D
Az 5. 6. szinkron agy ( egy darabból van ) és a 6. fogaskerék kopott a találkozásuknál, a 6. kerékkel együtt mozog a kapcsológyűrű, a ferde fogazás miatt nyomja a szinkron agyat. Ezeket kell cserélni.
Jó napot kívánok Péter Tibor vagyok és lenne egy pár kérdésem a fórumhoz. Anapokban vettem egy Peugeot boxer 30.autót. Naggyából rendben van, csak 6.ban nagyot mozdul a váltókar gáz adásra, vagy el vételkor. Az alsó váltó tartót már kicseréltük, de nem változott. Tud e valaki megoldást a problémára. Előre is köszönöm
Van egy 2013 as citroen jumper ami nehezen, sokadik indítózásra indul melegen. Valahol azt olvastam, hogy üzemanyag hőmérséklet érzékelő lehet a hiba. Viszont nem találom sehol az alkatrészt és a Bárdiban sem tudták segíteni. Valaki esetleg járt már így?