Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HerrFriedrich Creative Commons License 2020.12.11 0 0 21459

Előzmény: majkel (21458)
majkel Creative Commons License 2020.12.09 0 0 21458

Valami link vagy kép, miként néz ki az a tartály?

Előzmény: HerrFriedrich (21457)
HerrFriedrich Creative Commons License 2020.12.09 0 0 21457

Gyári Mopar szintjelzős tágulási van benne. 4 éve van meg a paripa, most cseréltem hűtőventillátort és láttam a tartály alján a jeladót, de nincs rajta csati se kábel..

Sehol se találok hozzá egy normális bekötési rajzot. 

Előzmény: majkel (21456)
majkel Creative Commons License 2020.12.08 0 0 21456

Van valami félelmed, h elfossa a vizet és HF-es lesz?

Valószínűleg bele lehetne barkácsolni egy önálló kontroll lámpával, kérdés, h van e érteleme.

A tartály melyik pontja alkalmas és ott képes vagy e megfelelően rögzíteni, tömíteni.

Én kihagynám.

Előzmény: HerrFriedrich (21455)
HerrFriedrich Creative Commons License 2020.12.08 0 0 21455

Köszönöm szépen!

Urak!

hűtővíz szintjelzőt utólagosan be lehet valahogy  vezetékelni? 

Előzmény: majkel (21454)
majkel Creative Commons License 2020.12.06 0 0 21454

Ennek az alján ott van a 3.0Hdi motor.

Gondolom a ponyvás rész nem érdekes.

Előzmény: HerrFriedrich (21452)
cobra46 Creative Commons License 2020.12.04 0 0 21453

Ha a világon mindenki ilyen volnaBAKANCSLISTÁHOZ ADOMSi tous les gars du mondefrancia-olasz kalandfilm, 90 perc, 1956...,

 

Nekem ez ugrott be...

 

Köszi!!!!!!

Előzmény: majkel (21451)
HerrFriedrich Creative Commons License 2020.12.03 0 0 21452

Szia!

3.0 eu5 ponyváshoz nincs véletlenül ilyen? 

Előzmény: majkel (21451)
majkel Creative Commons License 2020.12.02 0 2 21451

Szerintem ezt érdemes letölteni.

Előzmény: cobra46 (21450)
cobra46 Creative Commons License 2020.11.28 0 0 21450

Szia!

 

Ugy tünik hogy még nagyon messze az " expert" státuszom..., minden küzdelem ellenére még nem sikerült beizgatnom a  Sedrét sem.., sajnos.., igy aztán nem sikerült lokalizálnom az ECU   teljesitmény relét., amire  a  csatolt hibakodód hivatkozik.., alkalmi hiba ugyan  de checklámpát is kigyujtja olyankor.., igaz hogy normálisan indul mindign de nem megnyugtató, lehet hogy egy indithatatlanság lesz a vége..., egyik motortéri biztitábla  leirasban sem találom az ott lévő relék megnevezését.., 

Köszi a választ és üdv 

Előzmény: majkel (21446)
napozók Creative Commons License 2020.11.27 0 0 21449

üdv kidobhatom a 2002 boxerből az előtét ellen állást,már 3szer cseréltem ,és kiváltanám egy relés kapcsolóval?Nagyon lassan forog maximumon.

Tató169 Creative Commons License 2020.11.26 0 0 21448

A diag csati bekötése megoldódott, (Ha valakit érdekelne jelezze) :)

 

1.) ezzel együtt a befecskendező hiba is eltűnt. 

 

2.) A járó motornál leállás még mindig megvan - hibakód mentes az autó - teljesen tanácstalan vagyok :(

Előzmény: Tató169 (21447)
Tató169 Creative Commons License 2020.11.25 0 0 21447

Sziasztok!

2001-es Jumper 2.8 Hdi nem rendelkezik szabványos OBD csatival, csak a 2pin-essel. Lehet olvasni ebben hibát, ha egy bontott OBD csati lábaira rávezetékeli az ember a 2pin-es csatit? Esetleg valakinek bekötési rajz hozzá?

 

Hiba jelenségek:

  1. Az autó eleje szét volt szedve, azóta folyamatosan világít a befecskendező hiba lámpája (nem gondolom hogy a szétszedéssel lenne összefüggésben).
    Menet közben nem lehet érezni rajta semmit, a szétszedés előtt nem jelentkezett ilyen hiba, csak erőteljes gyorsításkor gyujtotta be néha.
  2. Járó motornál ha felkapcsolom a világítás kapcsolót, 10-ből 1-szer random leáll az autó.
majkel Creative Commons License 2020.11.24 0 0 21446

Örültem, bár csak az irányt tippeltem meg.

Az ilyen cumiktól leszel majd expert :)  (idővel)  :D

Előzmény: cobra46 (21445)
cobra46 Creative Commons License 2020.11.24 0 0 21445

Óriási---elinditottam.... a Sedre-be  belenézésnélkül...., pc-s haverom elvitte a laptomat ., ismerem ..., talán sose kerül vissza....

 

Az egyik lezáro ellenállás a motor ECU-ban van a másik a BSI ben.. legalábbis ugy agyaltam ki.,   blokksémában--kisipolgatva stb.., a tüzfalig a CAN -en 120 Ohmot mért-t mértem (Obd2-ben is)., nyilván mert hiányzott a másik lezáró 120 Ohm a hálózatról.  A Bsi-n elvágtam a kimenő CAN-eket., 120 Ohmot mértem a Bsi .n maradt vezetékeken.,jövőkön..,  .., a motortérből átcsipeszeltem a CAN-eket  a BSI  Can PIN-re .., Mindjárt 60. OHM   lett 6 és 14 közt+kigyulladt a motorchek lámpa+ első inditásra beröffent  amotor!!! Vannak hibajelzések az ABS és engine vonalon.., kiváncsi vagyok ha visszakerül a gép mi az ábra egyáltalán a kommunikációval--hibakódókkal stb.

Érdekes hogy mindkét Can-szál szakadtnak látszott...,annak ellenére hogy a a tüzfal átmenetnél még folyamatos volt....., valószinű hogy valami kerülő uton., és nem direkt  jön rá a BSI-re??? Mert ott már egyértelmüen szakadt volt mindkét szál..., lehet hogy valami vezérlőn(őkön?) még átmegy..., ha megjön a gép talán meglátom....,

 

nagyon köszi a szakszerű segitséged.., szerencsémre még a nap is sütött közben...

 

üdv C.

Előzmény: majkel (21442)
zogobacsi Creative Commons License 2020.11.23 0 0 21444

Ez fa@a. :-)   Az enyém 1207mm széles!   95-ös jumper.  

Előzmény: bbfeco (21431)
cobra46 Creative Commons License 2020.11.22 0 0 21443

Köszi...

 

Most töltöttem le éppen .., holnap belemerülök .., sajnos ismerem pl ezeket a brutál vékony fölpöndörődő vezetékeket ., meg amiket irsz.., egy holland  oldalon most olvastam ilyesmit :  ABS középen a BSI és motor ECU kõzt..,  ABS - be bemegy a CAN pár ., és Ki is megy tovább.., szakadása okozhat ECU és ABS kommunikációs hibát.., bár a diagnosztika talán a " K"  --vonalon történik. ( ??).  A cikkben a CAN hibát háritották , ugy hogy a lehuzott ABS csatiban  a 4 CAN vezetéket közösitették..., googl mester forditása után szabadon...

Igazi probléma, amiért a rossz ECU- ban gondolkodom .., hogy ez  egy  hosszplatós Jumper.., és nem fér a mühelybe..

 

 

Üdv!

 

 

 

Előzmény: majkel (21442)
majkel Creative Commons License 2020.11.22 0 0 21442

Szerintem tudják tesztelni.

Ami vélelmezhető a leírásod alapján, valamiféle szakadásra  vagy kontakthibára utal.

Nem gondolnám, h az ECU beázott a mosástól, de minden lehetséges.

Az, hogy a diag sem kommunikál az ECU-val, szintén erre utal.

Tudod nagyon jól, hogy ezeknél a modern bonyolult gépeknél a bármi és akármi kategória van ilyenkor.

A rajzok alapján meg kell keresni a szükséges vezetékeket és kimérni terhelve úgy, hogy nyilvánvalóan ne okozz károkat az elektronikákban.

Volt itt már minden, csatlakozóban elrohadt préselés, vezeték kötegben eltört/korrodál vezeték,stb....

Beázott biztosítéktábla, ki tudja.

Előzmény: cobra46 (21441)
cobra46 Creative Commons License 2020.11.22 0 0 21441

Igen.., 

 

Tápot/testet kap legalább?   IGEN.

 

Ami furcsa ., motorcheklámpa ki se gyullad   gyujtásra .., (bár minden más világit a müszerfalon).., immo/ sárga lakat szimbólum állandóan világit gyujtásra.., ha jó akkor nem kelle elaludnia gyujtasnál egy idő után??? 

Olvastam hogy  kábelszakadásos szokott lenni  a fényszóŕo vidékén.., valós dolog ez???

Attól tartók hogy a javitók nem tudják 100%- ig tesztelni az ECU- t..., hacsak egy  csomo kommunikációs hibát mellékelek.., vagy Te mit csinálnál.., merre indulnál- el???  Azt hiszem ez nem járható  ut ez  a elöször csak   kipróbálásra., és aztán javitás  megrendelése varició. Vagy??  Nagyon  optimális volna....

 

Mégegyszer nagyon köszi

Előzmény: majkel (21440)
majkel Creative Commons License 2020.11.22 0 0 21440

Feltelepítetted a szervíz doksit?

Abban benne van az ECU lábkiosztás meg minden is.

Az ABS aggregátról lehúzott csati miatt sztem indulnia kellene.

Tápot/testet kap legalább?

ECU javítás, őket szokták emlegetni.

 

Én már csak fusis vagyok, nincs ipar, csak a családot szolgálom ki :)

 

Rég kiestem a napi rutinból.

Előzmény: cobra46 (21439)
cobra46 Creative Commons License 2020.11.22 0 0 21439

Szia!

 

Motortéri Biztitábla simán cserés  vagy esetleg kódólni kell???

 

Felmerült a motorvezérlő hiba..., ismersz valami  van egy megbizható javitót?  ABS-ről lehuzott csatival normál esetben el kellene indulnia  a motornak?

 


Citroen Jumper.2008.  3.0.  Hdi/116 Kw.   F1CE0481D.   Alváz.sz:    VF7. YCD.MAC.114.154.17

 

Köszi a Választ!

 

Előzmény: majkel (21436)
Springtech Creative Commons License 2020.11.19 0 0 21438

Üdvözlet!

 

Van egy új megoldásunk kisteher gépjárművek rugózásának erősítésére. Részletek itt:

 

https://www.spring-tech.at/helper-springs-maxi-load

 

Sokkal olcsóbb megoldás, mint a légrugó. Egyszerűbb beszerelni, gyári rögzítési pontot használ, nem kell fúrni hozzá. Karbantartás mentes. A gyári laprugóköteget nem kell megbontani, azzal együtt dolgozik. Az erőssíége az igényekhez állítható, üresen nem pattog mint a laprugó erősítés (prohgresszív rugókarakterisztika)

 

Itt elérhetők vagyunk:

 

https://www.spring-tech.at/

 

cobra46 Creative Commons License 2020.11.19 0 0 21437

Köszi!

 

Brutális GB...,  gondolom free verzio..

 

Ūdv C.

Előzmény: majkel (21436)
majkel Creative Commons License 2020.11.18 0 0 21436

Ezt kell beszerezned és feltelepítened.

http://www.auto-epc.org/showthread.php?tid=10841

Előzmény: cobra46 (21435)
cobra46 Creative Commons License 2020.11.18 0 0 21435

Sziasztok!

 

Citroen Jumper.2008.  3.0.  Hdi/116 Kw.   F1CE0481D.   Alváz.sz:    VF7. YCD.MAC.114.154.17

 

Motor menetközben egyszer csak leállt----Azóta többé  nem indul---nincs kommunikáció a motorvezérlővel., semmilyen diaggal sem., Lexiával sem stb.

 

Minden müködik , Biztositékok mindenhol jók., motorcheck lámpa nem gyullad ki, sárga immo lakat szimbolum folymatosan ég.,de  immochip jó.

 

Feltételezem hogy ECU hiba vagy valami(k)  hiányzik az ECU-ról..., sajnos semmi dokksink  nincs ECU lábkiosztásról!!!

 

Teljesértékű kommunikáció csak BSM-el van.

 

Esetleg valami kábelszakadási  Jumper tipushiba helymegjelőléssel is örömmel fogadtatik.., továbba egy rajz az ECU kábelezésről.., privát mailban vagy valahová feltöltve.., persze  meg minden segitőkész hozzászólás.

 

Elözmény .., nemrég javitottak hengerfejet, de azóta mentek vele.., motortérben durva motormosás nyomai még most is látszanak, de állitólag azóta még mentek vele..., mondották volt....

 

Köszi!!

Előzmény: cobra46 (21434)
cobra46 Creative Commons License 2020.11.17 0 0 21434

 

Sziasztok!

 

 

Jumper 3.0 Hdi  2oo8.  Menetközben leállt.., azóta nem inditható.  Öninditó teker..,  biztositékok jók, minden mükődik.  

 

Motorvezérlőhőz diagnosztikával nem lehet csatlakozni!!!!  Csak BSM - hez lehet teljesértéküen csatlakozni.

 

Nagy motormosás volt közelmultban..., de  annak egy- két hete.

 

 

Köszi minden hozzászólást!

 

Ezek a hibakódok aktivak:

 

U1701

 

U1705

 

U1706 CAN   (NSM  NFR)

Előzmény: cobra46 (21433)
cobra46 Creative Commons License 2020.11.17 0 0 21433

Sziasztok!

 

Tudna valaki segiteni???

 

Jumper 3.0 Hdi  2oo8.  Menetközben leállt.., azóta nem inditható.  Öninditó teket, biztositékok jók, minden mükődik.  

 

Motorvezérlőhőz diagnosztikával nem lehet csatlakozni!!!!  Csak BSM - hez lehet teljesértéküen csatlakozni.

 

Nagy motormosás volt közelmultban..., de  annak egy- két hete.

 

 

Köszi minden hozzászólást!

Curvo99 Creative Commons License 2020.11.15 0 0 21432

Sziasztok!

Citroen Jumper 2.0 HDi-nél hol található az üzemanyagszivattyú relé?

Előre is köszi a segítséget!

Üdv.

bbfeco Creative Commons License 2020.11.15 0 0 21431

Megmértem a sajátomat+ a "tartalékot", a külsö méret 138 cm mindegyiknél. A tartalék elado.

Előzmény: zogobacsi (21430)
zogobacsi Creative Commons License 2020.11.14 0 0 21430

Na ez érdekes. Mert én meg ezt találtam. 

https://www.veikl.com/d/Citroen-Jumper-Brochure-1995-NL-34464/21

 

Itt 1099mm és 1265 mm-es tipusok vannak. 

Előzmény: bbfeco (21429)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!