Még a felfestett oldalsó rendszámok elhelyezésénél is súlyosabban zavaró elöl a tetőn középen a három narancssárga lámpa. Míg a tamponozást (viszonylag) könnyebb "visszamosni" és újramatricázni, az öntvényen már nehezebb (valamivel; nekem totál lehetetlen) szépen változtatni...
Húzó ágazat nincs. Kereslet az újdonságokra, a ritkább régebbi, vagy az ár alatt kínált modellekre szokott lenni. Revell Wartburgokat szoktam látni és matchboxokat több eladó is kínál igen nagy mennyiségben, hogy a nevezett Skoda van-e közöttük, azt nem tudom megmondani.
Ha ilyeneket akarsz eladni, inkább hirdesd meg itt a fórumon, vagy a Jófogáson, esetleg a Vaterán.
A képek alapján ez is a SoVa modellje lesz, kicsit bénább dekorban. Ha hinni lehet a sorozat saját oldalának, április végén, de inkább májusban lesz kiadva.
Régen hallottunk a szépreményű 1:24-es sorozatról, gyakorlatilag sajnos kifutott a gyártóknál ez a téma.
A keleti autókból már rég nem készült újdonság, de az ismert nyugati retrók is csak újabb színekben jelennek meg, leginkább a Whitebox sorozatban. Néhány kivétel, hogy egyes távolabbi országok sorozatának vélhetően megmaradt darabjai bekerülgetnek az európai webshopok kínálatába, így érkezhetett hozzánk is, az egyik budapesti webáruházhoz ez a cuki korai Fiat 500D.
Semmit nem változtattam rajta, a színe jó és nagyon illik hozzá a korabeli olasz rendszám.
Valóban lehetnek gondok a méretezésekkel. A sorozat eddigi tagjaihoz képest a Kamaz szerintem elég kicsire sikeredett, ez többeknek is feltűnt. A vele egy előfizetői csomagban érkező tejes Csepelhez képest furgonos hatást kelt.
Lemértem a Rába F26-ot és a Csepel D710-est. Az újságban megadottaktól durván eltérnek a méretek. Remélhetőleg csak ott írtak rossz adatokat. A Csepel az újság szerint 7950 mm hosszú, a modell átszámítva kb. 9300, a tengelytáv is nagyobb, viszont alacsonyabb. A szélesség kb. annyi. A Rába az újság szerint 9300 mm hosszú, a modell kb. 7300, a tengelytáv 4500 helyett 3200. Itt az újságban valószínűleg a hosszú tengelytávú adatait adták meg, mert a két hátsó tengely távja kb. stimmel. A szélesség is hasonló, viszont ez is egy kicsit alacsonyabb.
Amúgy tetszenek, szép a kidolgozás, jól eltalálták az arányokat, a minőség pedig a szokásos bangladesi. Ennyiért érdemes megvenni.
Kíváncsi vagyok a továbbiakra, különösen az eddig még sehol meg nem jelentekre. Legjobban a Csepel D450-et, D352-t (remélem tényleg a tűzoltó lesz!), az Ikarus 526-ot és a Csepel D566-ot várom, de persze a többi Rábát is. Nyáron már talán többet tudunk, kiderül mennyire valós a lista.
Az előzetes információk szerint nincs tervben, de három év múlva okosabbak leszünk. 13-ra lőttem be az árát. Lesz kb 4-5 darab szabad példány. Májusban megyek érte. Ha nem felejtem el kiírom ide is. Ha kell belőle neked is akkor egyeztessünk telefonon,és rakok félre. +36703620040.