Nu akkor helyzetjelentés:) 2023.03.29. Szerda. Megjött a Xiaomi Eletric Scooter 4 Pro -m. Ezt tényleg jól eltalálták, kényelmes, nagyobb kerekek, stb. Megvolt a Mi Home App és a roller összekapcsolása, simén ment minden. Gyárilag mindkét kerékben 1.7 Bar nyomás volt, gyorsan fel is fújtam 4.5 Bar -ra. Elvileg 55 km -s hatótávolságot ír az App, de persze, ennek kb. nálam a 60% -a lesz reális. Jól eltalálták ezt a rollert. Remek darab.
Megnyomom a bekapcsoló gombát, de nem kapcsol be, feldugom töltőre, majd megnyomom a bekapcsoló gombot és bekapcsol. Nincs lemerülve, teljesen fel van töltve, de mégsem tudom bekapcsolni, csak ha töltőre dugom. Nem mindig csinálja, így nem tudok vele hosszabb útra menni, mert nem biztos hogy be tudom kapcsolni.
Sziasztok.Lenne egy kis/nagy problémám egy elektromos rollerrel. Nem márkás ezért nyílván kínai de most nem ezen kell majd lovagolni. A hiba jelensége az hogy pár kilóméter után egyszer csak leáll. Ez egy 500 W/48V os motorral rendelkezik, 450w-os motorvezérlővel( ez már cserélt mert az eredeti az 350 w os lehetett mert méretileg is kisebb volt , de ugye úgy volt leragasztva a külseje , hogy nem lehetett leolvasni az adatokat ). Minimum 12A -es az akksija . Teljesen feltöltve ugye kb 53 V . Mikor most legutóbb leállt , kimértem és 50,3V - on állt( ugye 18650 es akksikból áll aminek a biztonságos legalja 3,5V , 13s -es akksinál 45V ig simán leeshet a feszültség csak ezalatt kellene kikapcsolnia a bms töltésvezérlőnek ) , és a tf100-as gázkar 5 ből 4 es töltöttséget mutatott. Az e005 ös hibakódot adta ki ami elvileg azt jelenti , hogy nincs kapcsolat a vezérlő és a motor közt. Viszont ha rádugtam a töltőt azonnal beindult , és a teljes töltöttséget jelezte . Bakra raktam , huzattam nyomtam neki de nem állt le . Létezik , hogy van valami áram korlát a vezérlőben ami letilt ha hirtelen nagy áramot vesz fel a motor ? Ki lehet ezt iktatni a tf 100 ból vagy pedig a motor vezérlőből ? A bms vezérlője 20A -os . Lehetséges , hogy a cellák hiába 3000 mA-osak nem tudnak nagyobb pillanatnyi áramot ? Bár egy cella 4 db 18650 es akksiból van ami ugye minimum 12 A . Tehát kb 600 /650 W nyi energiát le tudnak adni simán egy 500 w-os motorra. Szóval valaki tapasztalt már ilyet , volt e hasonló probléma, hogyan lehetne ezt megoldani ?Akár a bms vezérlőből kellene valami jobb vagy másabb ? Mert úgy olvastam , hogy abból is 2 féle van. Van egy 'olcsóbb' butább kevésbé érzékeny , meg egy drágább okosabb de érzékenyebb . Remélem tud valaki segíteni mert bosszantó , hogy elvileg minden jó , de mégis leáll a gép, pedig 6km en belül meg nyugodtan koccolhattam 47 km /órával, erős lejtőn is ment 42 őt. Pihent 8 órát( dolgoztam ) és ezután meg ugyanazon a lejtőn felfele 10 méter után leállt.
Sziasztok, biztos régi téma, de nem találtam válaszokat.
PROBLÉMA: Mi Pro 2 elektormos roller. 3 db. vettem (D) ben (20km/h), 2 nál sikerült visszaállítani a „scooterhacking utilites” appel a country region ban. De a 3. nál nem.
Sajnos a BLE 1.5.7 DRV 2.4.8 BMS 1.4.1 software van rajta és nem tudom vissza downgraden a BLE 1.3.6 ra amiben tudnám módosítani. Találtam egy MiDu Flasher amivel anélkül, hogy szét kell szedni a Dashboard (és újat venni) de ezt én már nem merem csinálni, mert, ha rosszul csinálom akkor az egész kuka. Így a kérdésem, hogy valaki csinált már ilyen downgrading ezzel az új softwarrel? Tudomásom szerint minden scooterben ez a Microcontroller van beépítve „N51802x„
Én 3 hete vettem egyet. Kurva jó roller de egy kibaszott nagy szopás van vele, ez pedig a fékbetét. Használattól függően 400-800 kilometerenkent cserelni kell, elol hatul. Ha durvan nyomod akkor a tarcsat is. Egy par betet olyan 6-8 ezer, a munkadíj 13 ezer.
És akkor tárcsát nem cseréltél. Drágább a fentartása ennek a szarnak, mint az ezres sportmotoromnak.
Én 3 hete vettem egyet. Kurva jó roller de egy kibaszott nagy szopás van vele, ez pedig a fékbetét. Használattól függően 400-800 kilometerenkent cserelni kell, elol hatul. Ha durvan nyomod akkor a tarcsat is. Egy par betet olyan 6-8 ezer, a munkadíj 13 ezer.
És akkor tárcsát nem cseréltél. Drágább a fentartása ennek a szarnak, mint az ezres sportmotoromnak.
Szevasztok .Ilyen rollert láttatok már? Az neve hogy: " Patinete Walk Machine " Ez egy házilag épített középmotoros roller amin joval stabilabban lehet állni ezáltal jobban is lehet vele száguldozni, határozottabban is lehet vele közlekedni mint a hagyományos klasszikus keskeny deszka rollerekkel . Nna hogy tetszik? https://www.youtube.com/watch?v=uZJKW8Zb_mY
Mióta megvettem a Xiaomi Pro II rolleremet, nem kellett az első kereket fújni. Most szemmel is láthatóan lapos volt (egy év után). Ekkor szembesültem azzal, hogy a hozzá adott hosszabbító gumitömlőt (ami azért kell, mert a szelep az első kerékben sűlyesztett módon van elhelyezve) nem igazán lehet használni. Ugyanis annak a kis menetes csavarja is olyan rövid, hogy alig lehet hozzáférni. Így a fújás után, mire kitekerem (mert először szűnik meg ugyebár a légtömítettség, és csak utána zár be a tűszelep), addigra nullára (!!) leereszt a gumi. Nem is tudom, hogy hogyan lehet felfújni a gumit. Mivel iszonyatosan kicsi a gumi térfogata, a legkisebb levegő-elszökéskor (amikor leveszem a pumpa, vagy a benzinkút tömlőjét) is a kerékben lévő levegő jelentős százaléka elszökik. Így fogalmam sincs, hogy az előírt 3,2-3,5-ös nyomáshoz képest mennyi van a kerékben. :-(((
Nekem is ez a tapasztalatom. Egy csomó ilyen fasságra bukkantam. De leszarom, mert ha ilyenekkel foglalkozom, akkor hamarosan pszichológushoz kell forduljak.
A telefonos app-ban nekem úgy tűnik, hogy az odometer köszönő viszonyban sincs a valósággal.
Rendszeresen használom emelkedőn is és olyan, mintha a töltést követően becsült km-t jelenítené meg.
pl: eddig 3x töltöttem, minden töltést követően becsült km. 45km valóságban 20-30km-t mentem. Így kb. 50-60 km-t használtam és az odometer 110 km-t mutat.
Azt sikerült valahogy állítani, hogy ne 50%-os akkumulátornál kezdjen visszavenni a teljesítményből?
Kicsit idegesítő, hogy 54%-kal indulok otthonról és 1 perc múlva már csak úgy gyorsul mint egy csiga. Eléri még a végsebességet, de kb 3szor annyi idő alatt.
Sikerült orvosolni a hibát ,megy mint a szél ! Csóri tulaj azért adta le mert állandóan leállt ,persze mert nem ért a cső a benzinbe !A kis vágott szeműek is megérik a pénzüket !Nekem viszont lett egy majd vadi új rollerem bagóért !
Hasonlóak a tapasztalataim. Én nem mértem pontosan, de szerintem nekem is 20 km. körüli a max. táv. Én is mindig S-ben használom, bár én 78 kg. vagyok. Ezért is tettem le arról, hogy a 20km/h korlátot kiüttetem, mert valószínűleg drasztikusan csökkenne az amúgy sem nagy hatótáv.
Azóta én is megtaláltam a pótgumi-szettet a dobozban. A külsőt k . .va nehéz le illetve felszerelni a felnire. Vért ízzadtam vele. :-)
PRO II-m van nekem volt tömlő is a külső gumiban a dobozában.
Viszont cserébe én is kérdeznék egyet tőled.
Nekem köszönő viszonyban sincs a hatótáv a gyárival. Tudom, hogy a 45 km egy 75 kilós emberrel és 15 km/h sebességgel van mérve.
92 kiló vagyok és sport módban használom, sok szintkülönbség nincs a munkahely és a lakás között. 3x már nem tudok bejönni, kétszer is alig. Tehát a tényleges hatótávom kb 20 km ami siralmas.
....defektjét. Szépen kiszedtem a hátsó kereket, levettem a külső gumit. Hát láss csodát, a belső tömlő úgy nézett ki, mint a szivacs. A belsőből pedig egy marék egyhetes rágógumi állagú gumireszeléket szedtem ki. Tehát a megragasztás eleve esélytelen. Elkezdtem keresni tömlőket. Csomó helyen azt írják, hogy "az eredetivel megegyező minőségű". No ez a fentiek ismeretében eléggé elriasztott a vásárlástól. Van ötletetek, hogy hol érdemes belső tömlőt vásárolni a Pro II-esemhez?
Valamint emlékszik rá valaki, hogy az eredeti, gyári dobozban tartalék belső is van, vagy csak külső? Mert külső tudom hogy van. Sajnos a doboz otthon van pár várossal arrébb.