Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Notes Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20806
Érdekes egyébként, hogy itt Link is a gyári érték alatt mérték a dízel gyorsulását. De ami viszont maximálisan igaz, hogy 0-100-at meglehetősen ritkán gyorsul az ember a mindennapi életben. Ami fontos az kb. a 0-50, 60-100, 110-140. Ezekben a 255Nm gondolom lenyomja a benzineseket.
Egyébként ezért szeretem a mai napig az írott autós sajtót, mert pl. AutoBild, vagy Autó Magazin csinál rendes rugalmasság méréseket, fékút méréseket melegen/hidegen, zajszintet stb.

TotalCar meg mit csinál? Hétvégén elviszik a kocsival kirándulni a családot, hétfőn meg megírják, hogy milyen volt a futómű, meg hogy a gyerek lehányta az ülést. Ennyi. No comment.
GregHozta Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20805
Igazad van. Én sem mondom, hogy az 1,4 van olyan nyomatékos, mint a diesel. Ez baromság lenne. De tény, hogy, ha a benzinest visszapakolod 1-2 fokozatot, akkor gyönyörűen megindul.
Hiszen a 16szelepes benyásokat pörgetni kell, a dieseleknek meg szinte alapjáraton megvan a nyomatéka.
Előzmény: Doki50 (20803)
GregHozta Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20804
Akkor én meg elmondom a tapasztalatomat.
Ugye papír szerint a diesel gyosulása 11,5sec, a benzinesé pedig 11,6sec.
Ez kb. 30centis különbséget jelent a valóságban. Ha nem hiszed, kérdezd meg Bagakát. ;)
Előzmény: Törölt nick (20801)
Doki50 Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20803
Bocs, de én is beleugatok: 1,4-nél , ami nekem is van,SEMMI nyomatékot nem érzek, de 15 ezer km után, a legkisebb gázadásra is, repül a kocsi, úgy megindul.

Csak nagyon ritka esetekben kell visszakapcsolnom, egy gyors előzés véghezviteléhez!

Vezettem CRDI-t is, annál érzik a nyomaték, főleg nagyobb sebességnél éreztem, hogy jól gyorsul, mondjuk 80-ról akármeddig, felfele.

Én a benzinesem gyorsulásával elégedett vagyok, persze a józan vezető nemcsak a kocsi, hanem a saját korlátait is kell érezze, különben a nagy nyomatékkal" esetleg kórházba nyomja magát, vagy egy olyan ártatlant, akinek a "nyomatékát" akarja megmutatni.
Előzmény: Törölt nick (20801)
drq Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20802
Köszi szépen. Elem csere lesz, döntöttem.
Előzmény: apapék (20774)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20801
Bocs ,hogy beleugatok de 0-ról 100-ra papíron is jobb a CRDI.
Nem beszélve a nyomatékról amikor visszaváltás nélkül is rendesen tol.
Ezt nevezzük mi rugalmasságnak.
Előzmény: GregHozta (20796)
M.Jocó Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20800
Arra jó, illetve azért kell, mert esetenként enyhe terhelésváltozáskor azonnal felvált.
Ezt pedig nem szivesen veszed dúrva gyorsuláskor, vagy hegyen fel amikor terhelésváltozás áll be. A hidraulika azonnal érzi a nyomáskülömbséget és fölvált, de a következő pillanatban már ismét megváltozik a terhelés, akkor viszont visszavált. Ez mind fölösleges váltóigénybevétel és természetesen elvesztett idő. Remélem sikerült leírni....

Jocó
Előzmény: ceeee (20789)
neho Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20799
Én azt hiszem már bizonyítottam, hogy nem vagyok elfogult a crdi -mel a benzinesekkel szemben, de azért afelől senkinek ne legyen kétsége, hogy melyik típus nyerne egy ilyen tesztet, illetve összehasonlítást /egyébként volt ilyen valamelyik másodvonalbeli autós műsorban, azthiszem a ViaSaton, de nem biztos/ :)
Előzmény: ceeee (20794)
ceeee Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20798
nulláról 100 megvan saját tapasztalatból, engem a gyári adatok izgatnak a lentebb írt intervallumokban
Előzmény: GregHozta (20797)
GregHozta Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20797
1,4 gyorsulása 0-ról 100-ra.
http://www.youtube.com/watch?v=61oQCJGBlSI&
Előzmény: ceeee (20794)
GregHozta Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20796
Az 1,4 gyorsulását megtalálod a youtube-on.
http://www.youtube.com/watch?v=BfD1jdPsI5w
Előzmény: ceeee (20794)
difka Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20795

Sziasztok

Nekem a off Swift II on autómat Érden kiválóan megcsinálták bontás nélkül.

Hasonló esetekben /nincs betétlap stb./ érdemes ajánlatot kérni tőlük.

Difka

Előzmény: apapék (20774)
ceeee Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20794

Igazad van, ezért is lenne nagyon jó látni egy összehasonlító táblázatot, 1,4 benzin 1,6 benzin, 1,6diesel  például 80-120km/h, 110-140km/h hány másodperc alatt van meg.

Mert ugye a rugalmasság a biztonságos előzések kivitelezéséhez elengedhetetlen.

Előzmény: ilias (20790)
miriuta maci Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20793
Hát igen...:-)
Előzmény: ceeee (20792)
ceeee Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20792

Ja, akkor még ne erőltesd a kick-down-t !

 

:DD

Előzmény: miriuta maci (20791)
miriuta maci Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20791

Fene tudja, lehet hogy igazad van. Az Octaviánál nem kellett kézzel rádolgozni mert ha ráléptem a gázra visszaváltott és olyan turbónyomást adott le, hogy ihaj.

A C'eednél még nem tapasztalhattam ezt ki teljesen lévén, hogy most tartok vele a 110. km-nél:-)

Előzmény: ceeee (20787)
ilias Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20790

"Alig rugalmasabb mint az 1,4-es"

 

Erre volt a reakció, mégha a 90 lóerősről is van szó. Gyorsulásnál engem 0-50 a max, ami érdekel (néha napján). Gyorsulásnál tizedekről beszélünk, rugalmasságnál súlyos 5-10 másodpercekről.

Igaz az ember akkor igazán boldog, ha saját kocsijával elégedett.

 

Előzmény: GregHozta (20780)
ceeee Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20789
És abban mi a jó?
Nem értetlenkedni akarok, csak kérdezem.. mert én 5 évig használtam automatát, de ha nem akartam, az se váltott vissza, csak gyorsult, amíg azt akartam, és ahhoz elég volt a gázzal "játszani".
Előzmény: M.Jocó (20788)
M.Jocó Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20788
Itt nem arról van szó, hogy nem vált vissza, vagy nem elég gyorsan vált vissza, hanem arról, hogy ha áttolom 3-ba akkor ott is marad és nem vált feljebb-:)

Jocó
Előzmény: ceeee (20787)
ceeee Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20787

Biztos ez?

Ha a művelet kigondolásától mérnéd az időt, míg odaér a kezed a kormányról, megcsinálod az átdobást, és visszavált 3- ba, ez rövidebb, mintha nyomsz egy padlót, és visszavált?

Előzmény: miriuta maci (20786)
miriuta maci Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20786
De természetesen visszavált, de gyorsabb manuálisan átdobni.
Előzmény: ceeee (20784)
tgera Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20785
Igen, ezt én sem nagyon értettem.

Ha nem nyomom tatásan megyek, ha odalépek meg sportosan.
Előzmény: ceeee (20784)
ceeee Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20784
Miért, ha nyomsz egy padlógázt, nem vált vissza ??
Előzmény: miriuta maci (20781)
tgera Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20783
Igen, sajnos ez bevett gyakorlat. Csak azért ez ezres nagyságrendű csalás az ember zsebére :(

A pultos csaj Cegléden ennyit mondott elsőre az arcomba: Ezt így szoktuk számolni!

Hát én meg felvilágosítottam, hogy én meg nem szoktam kifizetni azt, amit nem kapok meg. Nem 1 literes flakonokból végzik a szervizeket, hanem hordóból, amit decire ki lehet vételezni. Anyádat!

Most egy 1,6-os benzines autóm van. Itt szerencsére 4,9 liter olaj kell bele, így kisebb a veszteség. Bár vittem az 5 literes olajat, igaz nem kaptam vissza az 1 deci maradékot :)
Előzmény: GregHozta (20782)
GregHozta Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20782
A szervizek többsége felfele kerekíti az olaj mennyiségét. 3,6 liter, az már 4liter.
Párom OFF új Swiftjébe lazán számolták a 4,5liter olajat... persze arany áron. :x
Előzmény: tgera (20779)
miriuta maci Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20781
Igen, az nekem is tetszik, hogy a 3-ast a D mellé tették és nem alá. Így csak át kell lökni előzésnél és ugrik a járgány.
Előzmény: M.Jocó (20761)
GregHozta Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20780
Na azért ebben ne legyetek olyan biztosak... 0-ról 100-ra ugyanúgy gyorsul az 1,4, mint a diesel. És nem csak papíron!!!!
Előzmény: ilias (20776)
tgera Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20779
Sziasztok!

Így (már) kívülállóként mondom, hogy anno, amikor még a Shumám volt nekem is ugyanilyen rossz tapasztalataim voltak a ceglédi szervizzel kapcsolatban. Az autót is ott vettem, persze az értékesítésnél nem volt gondom.

Aztán a szervizeknél sok csalódás ért, pont olyan dolgok miatt, amit leírtál.

Üvöltözve kellett rendbe rakni őket többek között a túlszámlázott olaj miatt. Rendszeresen fix 4 litert akartak kifizettetni, miközben a gépkönyv szerint a szűz töltése volt a motornak 3,6 liter, olajszűrővel együtt.

Nagy csalódás volt, pedig még kapcsolatom is volt a szalonnal, mert üzletfelünk, és egy kollégám jó barátja a szalonvezető.

A végén meguntam a harcolást, és Budapesten a Városligeti Fasor elején lévő pici márkaszervizbe vittem a kocsit töredék áron. Nem tudom megvannak-e még, ott ÁFA nélkül megvolt az olajcsere 16 ezerből, bélyegezve, minden.

TGera
Előzmény: Doki50 (20756)
ceeee Creative Commons License 2008.04.29 0 0 20778

Azért az a majd 20ezres munkadíj durva!

Még rezsióradíjnak is rengeteg

Előzmény: Doki50 (20765)
M.Jocó Creative Commons License 2008.04.28 0 0 20777
A kínai csak poén volt-:)
Nem nagyon látogatom a kínai weboldalakat, de így is elég sok bajom van velűk......
Sok kárt okoznak nekünk a kedves "barátaink" a programjaink illegális forgalmazásával.

Jocó
Előzmény: Doki50 (20775)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!