Nézegettem már , talán a tető síkja a a tetőablak közepénél (ott ahol a gumitömítés is toldva van) talán pár miliméterrel magasabb az üvegnél. Ezzel tudok valamit csinálni?
Tetőablakomnál halkan de biztosan kicsit besuttog a szél. Olyan sustorgós főleg 130 felett. Néztem az ablakot körbefogó gumit a tetőkivágásnál. (7-es tétel szerintem) A gumi összetoldásánál van kb 1mm hézag. Próbáltam egy szigetelőszalag darabbal orvosolni pillanatnyilag a problémát. Talán halkabb lett de nem számottevően. Esetleg valami ötlet a problémára? Én megvenném az új gumit is csak nem akarok hiába bajlódni vele ha ez nem segít vagy más a megoldás. Köszi!
Én egy 535d-t hajtok 1 éve. 147000 km volt benne amikor vettem. Minden amit kellett cseréltem Szíj, feszítő ami hozzá tartozik szivosor lengőkar. Ennyi. 15000kmet tettem bele. Pest mellett lakom ezzel járok ha otthon vagyok. A fogyasztás 7,5-8,5 saját mérés. Sokszor megküldöm van mikor 250ig de az átlag így sem ment 8,7 fölé télen nyáron. Én benzines párti voltam mindig is de a nyomaték 560 NM és 272LE hozzá, az élmény mint egy benzinesé. Ezeknek az autóknak megkell adni amit kérnek amit kívánnakmindegy hogy benyás vagy dízel. Költeni kell rájuk sajnos akinek autója van ezzel tisztában kell lennie. Én ha cserélnék csakis 535-ben gondolkodnék és fiatalbbat. Ha valaki e60 bán gondolkodik az 535d jó:)
Helo.nekem a reszecskeszuro tisztitas,ill. az omv-s gazolaj lehuzte 9 l/100km atlagra.(525da 2005)
Automataval akinek kevesebbet hoz ki 8.5-nel vegyesen,az szamoljon utana.
Egy biztos,dieseljeivel sem maradt szegyenbe a Bmw,sot talan a legjobbakat gyartja(nem veletlen veszi a Toyota a sajatjaiba),viszont automataval sokat is esznek.
A benzinesnek van egy utanozhatatlan filingje amit a Bmw durvan megfuszerez +-ba.
Sok ismeros megsporolja mashol,hogy egy 25,30,35i-t hasznalhasson,amit en 2db e60d utan ertettem meg igazabol.Mindketto garantalt 100e koruli km-el kerult hozzam szalon allapotban,idovel megis felelmet,feszultseget keltettek a hetkoznapjainkba a sok legendas tipushibaikkal,allando apro de rossz elojelekkel.Pedig hala az Urnak ,igen jo hatterrel biztonsagban vettem oket,de feleslegesen akkor sem dolgozok.Tudom,150e-ig alom/hibatlan,meg ugye a facelift tovabb is az,de eleg,vissza a 6h benzinhez.Szoval en is odanezek a fogyasztasnak,de jol atgondolva evi 15-20e km-ig, nem munkahoz,csak hobbi+kirandulas+szorakozas+kikapcsolodas celra nekem benzines kell.
Üdv, nekem 2005 525d és 8,8 alá még az életben nem ment a fogyasztás.Az is csak úgy, hogy journey comp reset indulásnál és no város csak pálya és közút 140 tempomat pálya és 90-110 főút kisebb előzések stb.). 3000 km alatt 9,7 a computer átlag...EGR termosztát cserélve lett, izzítógyertyákat kell majd cserélni, mit érdemes megnézni mert ennél még egy benzines is jobb átlagot produkálna (e90 325i-m volt 7,9 átlag 15000 km-en pedig szerettem hallani a sorhatot :-) ). A legrégebbi gyári szoftver van rajta, szoftver frissítés javítana valamit?
Bocsánat, ott lemaradt, hogy az az E91 autómata egy 20d volt (163le), bár a a további szövegből rá lehetett jönni.
Szóval egy kicsit nehezebb , aútomata de 4! hengeres motort hasonlítottam 25i hez. És itt is max 3 liter a difi, és ugye a 30d ami hasonlóan 6hengeres már szinte alig fogyasztott kevesebbet. Nem fikázni akarom a dízeleket, mert jó autó volt mindkettő nálam!!, de személyes tapasztalatom, hogy a benzinest jobban élveztem, szerettem azzal együtt, hogy a tankolás többe volt. Valószínüleg nem lesz több dízelem. Egy 20d-be E91be majdem beleültem megint itteni tanácsokra, -mivel azért is ment a 25i mert kombira volt szükségem, (már bánom kicsit, hogy eladtam) de egyszerűen abból csak dízel van itthon- , de aztán mégsem, inkább várok egy jó e61/e91 benyásra, úgy alakult, hogy igazán sos tavasszal lesz a dolog, addig meg beeshet egy jó...
akkor ne gyertek a 8,9 országút, 11 város szöveggel.
Város és város közt is tud ég és föld különbség lenni.
Teljesen más az, ha valaki agglomerációból reggel bearaszol, és este vissza; vagy ha külvárosban vagy pl. a rakparton poroszkál.
Az ilyen etap mérések csak az átlagsebességgel együtt lehetnének összehasonlíthatók, ezért mindenkinek óvatosan kell bánni a fórumtársak - amúgy jószándékú, és nem feltételezem, hogy ferdített leírt adataival.
A féknyereg és a feszítőrugó Ok. Egyszerűen a fékbetetét egy hajszálnyival rövidebbre van vágva, és kicsit képes elmozdulni fékezéskor. Esküszöm kalapálok rajta, tuti jó lesz. Megírom az eredményt, kb. 5 nap múlva.
Nekem 530d-m van, egy kis tuninggal, így 268 le. Nagyon jó és nyomatékos. Mégis azt mondom, az igazi BMW motor az S6 benzin. Sajnos a régi dízeljeivel nagyon leégette magát a márka. Majdnem benzines szinten pörögtek, és ha egyszer tönkrement soha tobbé nem lett jó. Főtengelytörés , hengerfejrepedés-csavarodás, vízforralás volt állandó terítéken.Üdv.
Az enyémben 80ekm van, és még van belőle kb.25ekm-re való. Arra gondoltam, a fékállványba illeszkedő részénél kalapáccsal a fékbetét fém anyagát megnyújtom egy pár ütéssel. Elég neki néhány tized mm (nehogy szoruljon) és kész a javítás. Kicsit kontárnak hangzik, dehát mit tehetnénk, ha a gyári is csattog. Felheggeszteni is lehetne, majd méretre visszaköszörülni, de ez macerásabb. Nevetséges, hogy ilyenekkel kell foglalkozni egy ilyen kategóriájú autónál.
Most egy szedán-manuálist hasonlítasz egy nehezebb kombi-automatához (ami eleve többet fogyaszt, mint egy manuális), ez azért nem stimmel. :)
Szerintem meg ne nézzétek, hogy benzin vagy dízel ÁTLAGOS felhasználásnál (évi 10-20 ezer km), inkább az állapot alapján válasszatok. Ebből is, abból is ki lehet fogni rossz példányokat. Én mindkettővel elégedett lennék.