Azért kontárkodni biztos nem kell, gyárilag állófűtést nagyon kevés autóba építenek, úgyhogy valamilyen szinten mindegyik barkács, akármennyire is lehet Csacskamacskáéknál kapni hozzá illesztékeket. Szóval mindegyik egy kicsit egyedi, azt gondolom. És én is azért ezt vettem mert nem szívesen adok ki háromszázezret Csacskamacskáéknál, ha van harmadannyiért megoldás. CSak közben dieselre cseréltem a kocsim.
A képet meg úgy csatoltam ahogy kell, be is tölti, de mikor jóváhagyom a hozzászólást nem jelenik meg az oldalon.
Toldalékaim nincsenek. A board alatt mit értesz? Gondolom meg lehet oldani programozott indítást is, én nem használtam soha. Ez amúgy egy régebbi típus, ha gondolod küldök képet róla, de ide a fórumra kétszer sem rakta fel nem tudom miért. Lehet hogy nagy a kép?
Eberspacher állófűtés, új, beszerelve még nem volt, kompletten, eladó. Kályha, vezérlő elektronika, kapcsolótábla, szivattyú, relé, kábelkötegek, stb... A kályha benzin üzemű.
Mivel nem indult el, és már le is reseteltem, ezért elkezdtem szétszedni, és alkatrészenként megvizsgálni. Sajnos elég csunnyán látszik az egyik IC-n, hogy üzemképtelen. Ennyi. Ja és minden más működik, de csak külön külön :((
Hát én biztos nem tenném, szerintem az elektromos csatik nem olyan megbízhatóak, mert még ha csak ráfröcsög a víz, akkor ok, de ha belemerül!!! Szerintem nagyon gáz.
Ebben az autóban még nincs riasztó,azért jönne jól nekem ez a megoldás per pillanat! Kellemest a hasznossal! :)
Csacskamacka: ezek a kályhák mennyire bírják a vizet? Korábban írtam,hogy terepjáróban van a cucc. A kocsit pedig néha meg szándékozom meríteni 50-60 centis vízben.
Igazad van, az indítókulcsot nem szoktam elhagyni, csak bezárni a kocsiba :) De akkor baromira nem azon aggódok, hogy hideg vagy meleg lesz e a kocsiba :)) Na meg eddig mindig Siófokon sikerült ezt összehoznom, bár egyszer csak a risztó távirányítóját hatástalanítottam, aztán ajtónyitásra visított mint állat. Én meg be a műszerfal alá, a risztó központi egységéről lehuzkodtam mindent, el is hallgatott. Aztán Áramtalanítottam a kocsit, majd visszaraktam a csatikat a risztóra. De úgyanúgy szólt. Ezért vissza sem dugta utána :) SZerencsére nagyon szar riasztó lehetett mert a motor elindult, és elvileg gyári Nissan Riasztóról van szó, ha ennyit és, hogy én 2 perc alatt hatástalanítottam ,akkor már megértem miért is lopják így a kocsikat :))