Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mlas Creative Commons License 2013.04.10 0 0 13188

Tanulság: ha az ember szöges deszkákon akar jávorszarvast gyakorolni, akkor mindenképp RFT gumit válasszon!

Előzmény: EEE60 (13183)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 13187

Hát, akárki akármit mond ez a tróger üzletpolitika egyike volt a BMW-nél. Addig szép és kedves dolog hogy így adták át őket újonnan. Fejlesztés, biztonság, dizájn stb.. Csakhogy szerintem ennyi idő után már csak fel sem merülne a kérdés hogy deffekttűrőset vagy simát tegyünk rá ha terveztek volna bele egy átkozott kerékdobot amibe belefér egy teljes értékű kerék. Ez ugyanolyan mint a hőfokmérő, valahol meglehet érteni miért nincs. De kellene..

Lala320 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 13186

Saját tapasztalat:

 Most tettem fel az új nyári gumikat: Dunlop SP Sportmaxx RT 225/45 R17 méretben. Nem defekttűrő. Háát van összehasonlítási alapom, de sajnos ki kell mondanom: szerintem nem való nekünk ide a defekttűrő gumi.

A nyugati autópályákon, a hibátlan útviszonok között csakis azt vennék.

Itt kátú-land-ben a nyomvályú-úton nagyságrendileg többet nyom a latban a stabilítás, rugózás, a futómű épsége, és nálam pont most bizonyítottan az észrevehető fogyasztás-csökkenés a defekt okozta kellemetlenséggel szemben..

 

S*

 

Passionata Creative Commons License 2013.04.10 0 0 13185
N54 10ezrenkent 6deci
Előzmény: Ablakos indián (13173)
Passionata Creative Commons License 2013.04.10 0 0 13184
Holnap kerul ra a continental sc5 sima(ha nem lesz ho:-)
majd irok,hogy milyen
Előzmény: Ablakos indián (13174)
EEE60 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 13183

El kell dönteni mi a fontos. Komfort vagy biztonság.

 

http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/manko_amivel_mindig_haza_lehet_jutni-8472

 

CaspEr90 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 13182

Na, ebben a formában is, ha valaki arra jár és van kedve összegyűjtünk pár hazai E90-et:

 http://www.facebook.com/pages/Hungarian-BMW-E90-Group/374320199347160

DnP Creative Commons License 2013.04.10 0 0 13181

Udv a nem defekt-turos klubban :)

Előzmény: Törölt nick (13179)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.10 0 0 13180

Bocs ha elmaradtam a bemutatkozással 1 hónapja vagyok egy 2009-es E91  318d  gyári M paket tulajdonosa.

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.10 0 0 13179

Üdv !

 

2hete cseréltem le a defekttűrő Br. Potenzat nem runflat Pirelli Pzero-ra ugyanilyen szélességekben de 18 " -os felnin!

Mintha kicserélték volna az autómat , az előtte lévő borzalmas gördülési zaj megszűnt .Ami még pozitívabb a dologban hogy előtte két kézzel kellett fognom a kormányt a nyomvályúk miatt mert állandóan húzta jobbra balra, gumicsere óta sokkal jóindulatúbb és kényelmesebb az autó.

Soha többé defektmentest !

Előzmény: Ablakos indián (13174)
laller07 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 13178

Nekem volt Pirellim, teljesen jó volt, bár ha jól emlékszem nem P Zero, hanem Cinturato P7 RFT. De okés volt, a defektmentes gumik minden előnyével, hátrányával.

Continental alapjában véve nagyon jó gumi, a Michelin is önmagáért beszél. Michelinből télim volt még csak, de az szenzációs gumi szerintem.

Biztos, hogy maradsz az RFT-nél? Nekem ugye a Pirelli volt olyan, de utána simát vettem, hát ég és föld a különbség a sima javára. Persze a tudat megnyugtató a defektmentesnél...ez érthető.

Előzmény: Ablakos indián (13174)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.10 0 0 13177

Ha esőben csúszkál a hátulja azon azzal tudnál a legtöbbet javítani, ha elfelejtenéd a 255-ös gumikat és keskenyebbet tennél fel hátra.

Előzmény: Ablakos indián (13174)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 13176

<200LE-BMW? Hát arra nehéz gumit rakni, az még talán 4-esben 140-nél is eltolja a hátulját :D.. Én SportContact2 SSR-t használtam, azt szerettem mert hosszában mélyek a bordák és jól kidobja a vizet, bár az idén Michelint teszek fel. Az olcsóbb most és nem hinném hogy rossz. Téliben nem tudom mi van fent de nagy esőben többet megy az autó vizen mint az aszfalton. Pár hónapja párszor felúszott nagy tócsákon az M3-on, olyankor kihagy a szívverés egy sort..

Előzmény: Ablakos indián (13174)
borgasz Creative Commons License 2013.04.09 0 0 13175
Ok, de ezt miert nekem mondod?:)
Előzmény: Ablakos indián (13172)
Ablakos indián Creative Commons License 2013.04.09 0 0 13174

Ha már így benne vagyok: kínzó kérdésem van. Gumicsere előtt állok, eddig Bridgestone Potenza Re 050A volt rajta, ráadásul hátul szélesebbek (elöl 225/45 R17, hátul 255/40 R17). Maradnék a defekttűrőnél, ami erősen limitálja a gumiválasztékot. Az autó egy E91 325i (218 LE) M-futóművel.

 

A Bridgestone szárazon nagyon jó, de nedves úton eléggé csúszkál a hátulja, ezen inkább változtatnék. Kérdésem, hogy kinek milyen tapasztalata van, mit lenne érdemes választanom. A jelöltek:

 

- Continental SportContact2 SSR (az újabb változatokból nincs 255/40 R 17-es): ezt a BMW is árulja, bár már nem mai design

- Michelin Primacy HP ZP: vizesen kicsit jobbnak tűnik, mint a Bridgestone. A téli gumim is Michelin (PIlot Alpin 3), azzal elégedett vagyok, de erről nem tudom semmit.

- Pirelli P Zero runflat

- legrosszabb esetben marad a Bridgestone, és tovább csúszkálok az esős körforgalmakban :)

 

Ne tartsátok vissza, minden ötlet érdekel :)

 

előre is köszönöm!

Ablakos indián Creative Commons License 2013.04.09 0 0 13173

Kissé szomorúan olvaslak... nekem az N52B25 kb. kétezrenként (km) behörpöl egy liter olajat. Más baja nincs (na jó, néha csattogtatja az egyik hidrotőkéjét), de az olajat azt issza. A hivatalos BMW válasz egyébként az volt, hogy ennél a motornál addig nem tekintik hibának, amíg nem kér 700 km-nél gyakrabban egy liter olajat :/

Előzmény: airmax90 (13157)
Ablakos indián Creative Commons License 2013.04.09 0 0 13172

Egy gonosz ötlet: ha egyszer amerikai piacos autó, akkor nem lehet, hogy az az 55000 az igazándiból mérföld, csak nem állították át a kilométerórát rajta? :)

 

Az LGB láthatóan import-kori rendszám (nekem a 2007-ben gyártott, 2008 közepén behozott autóm LGA-s), ráadásul a váltógomb is még a régi szériáé (az enyémben már az új, hátul laposabb formájú van)

 

Ezzel együtt persze nem lehetetlen a km; a családban is van 2007-es gyártású 1-es, kb 55000 km-rel. De ha elviszed Maszihoz, megmondja, mi az igazság.

Előzmény: borgasz (13151)
airmax90 Creative Commons License 2013.04.09 0 0 13171

a 2005 ös 325imbe 77500km van,  a 2011 decemberben eladott szintén 2005 ös 25i mbe 94 000km volt. mindkettő valós km és nem voltak ropira törve és álltak hónapokat, annyi hogy harmadik autók voltak a családban.. Én is 5000et mentem vele november közepe óta. Szerintem benzines autóknál simán hihető, de van olyan 320D-s ismerősöm 2006os,  akinek 120 000 km van a a kocsijában, ő csak kirándulni használja pl.  nézd meg az autót személyesen és akkor meglátod érdemes álmodozni tovább:))  Amúgy a wallisba 2 hete volt egy eladó 2006 os magyar sérmentes 325i fekete szürke belsővel, asszem 3,3ért árulták, de csörögj rájuk vagy nézd meg honlapjukon ha érdekes lehet..

Előzmény: Törölt nick (13166)
airmax90 Creative Commons License 2013.04.09 0 0 13170

hogy teljesen őszinte legyek volt még egy nyomos érv: ugyanaz az autó igaz három évvel fiatalabban n52 helyett n53 al ua km-mel majdnem kétszer annyiba került volna:)

Előzmény: sifi 525i (13158)
G-lader Creative Commons License 2013.04.09 0 0 13169

Nekem LN-es kezdető rendszámom van 2009-ből, szóval az LG az tuti nem 2010.

Előzmény: CaspEr90 (13167)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.09 0 0 13168

Kifogyhatatlan szórakozási lehetőség lehet, szerintem is, de nincs ezzel semmi baj, vannak fura hobbik. :)

Előzmény: CaspEr90 (13167)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.04.09 0 0 13167

Igen de ez attól is függ melyik okmányiroda mit kap. Belenéztem a rendszámos topicba, elég perverz :D Azon versenyeznek hogy ki tud újabb rendszámokat fotózni?! Durva, turbórágóskorszak jutott eszembe)

Előzmény: Törölt nick (13166)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.09 0 0 13166

Az első LGB-s rendszámok 2008.06. hónapban tűntek fel a rendszámos topikban, visszakerestem.

 

Az 55e Km tényleg semmi, szinte mindenkinek gyanús lenne, pedig magam is adtam el 49e Km-el öt évesen autót (első tulaj voltam), létezik ilyen, csak azokat ritkábban adják el.

 

(Egyelőre csak tájékozódom, van egy nagyon jó és fiatal autóm jelenleg, az E90 csak amolyan szerelemből vásárlás lenne - ha lenne - és hullámzó, mennyire akarom épp... Csak hogy egyszer az életben BMW is legyen. Átélni a legendát, miegymás... :) Ez a linkelt példány első blikkre elég érdekesnek tűnt, de persze tudom, nem minden arany, ami fénylik... )

Előzmény: CaspEr90 (13165)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.04.09 0 0 13165

Újonnan forgalomba helyezve: 2008, kíváncsi lennék merre. A rendszám olyan 2010-11-es forgalombahelyezés. Szerintem az USA-ból jött, de attól még lehet benne ennyi km bár ott elszaladsz tejért meg vissza és belement 2000km.. Hacsak nem állt sokat javítás vagy árvízkár miatt. 

Előzmény: Törölt nick (13150)
airmax90 Creative Commons License 2013.04.09 0 0 13164

szívesen. a felni nagyon szép rajta, az előző autómon ilyen volt:)  Tényleg nagyon nézesd meg, mert rengeteg vízkáros autót árulnak kint bagóért, és szerintem kerül abból ide is. 

Előzmény: Törölt nick (13159)
borgasz Creative Commons License 2013.04.09 0 0 13163

Köszönöm!

Előzmény: atiTDI (13161)
airmax90 Creative Commons License 2013.04.09 0 0 13162

Üdv,

ezek a visszatérő dolgok: suffer repeat problems with coils/plugs/injectors/o2 sensors/high pressure pump and sensors.  A szerelőm rendszeresen cserélgeti az injektorokat, meg pumpát állítása szerint és ezeket lehet olvasni a német és angol fórumokon. Több helyen panaszkodtak hogy nagyon érzékeny a benzin minőségére és ovlastam hengerek elerpedéséről, elfáradásáról stb... sajnos nem mindent értek rendesen ez az autós szaknyelv nem megy azért annyira...  Egyébként sokan itthon is (szerelők, bmw dolgozók!) az M54 re esküsznek mint az utolsó tényleg tartósra csinált, mindent kibíró motor, de hát ugye az meg nincs csak e60 ban...   Amerikai fórumokon pl sokat olvastam hengerfej problémákról az 525i 325i n52b30 okról is, ott  be sem merték vezetni az n53at a benzin ólom tartalma miatt... 

Azért nem venném el a kedvet egy jó kis sorhatosról, a dízelekről azért több problémát hallok, mondjuk főleg városi használat mellett. Pl az n47es motorról még bmw szakit nem halottam csak kicsit pozitívan se nyilatkozni pl és fórumokon is viszi a slágert bőven a problémákban világszerte.

Amúgy meg sajnos globálisan az autógyártás afelé tendál, hogy nem sokszázezerre vannak tervezve, nem hinném hogy a mercedes audi vagy bárki jobbakat csinálna, sőt...

 

Előzmény: sifi 525i (13158)
atiTDI Creative Commons License 2013.04.09 0 0 13161

Sajnos a beépített garázskapunyitó nem igazán tudja az európában használatos frekiket, így majdnem haszontalan. A szatelit rádiós extra csak az előkábelezés, de amúgy sem működik nálunk, sőt kint is előfizetéses. Azok a műholdak az USA felett vannak:)

A hot climate versionnél a hűtőventillátor és a vízhűtő teljesítménye emelt, nem a klímáé.

A rádió annyiban tér el, hogy kint nincsenek páros frekik. Ez egyszerű programozással EU-ra állítható.

A 315 mhz a kulcs távirányítójának a frekije, ez csak szabványbeli eltérés, kint ez engedélyezett. Nincs hatása semmire, nem kell vele foglalkozni.

Előzmény: borgasz (13151)
borgasz Creative Commons License 2013.04.09 0 0 13160

Nagyon szívesen

Előzmény: Törölt nick (13159)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.09 0 0 13159

Borgasz, Airmax,

 

Köszi az észrevételeket és az utalást a VIN decoderre, ezzel tényleg egész sok mindent meg lehet tudni, legalábbis hogy milyen extrákkal és mikor jött ki.

 

Előzmény: borgasz (13151)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!