Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Holovacz1 Creative Commons License 2012.10.11 0 0 26142

Hello,

 

Meghalt az állófűtésem (Webasto) elektronikája. (BMW 530D, E61, 2004)

Tudja ezt valaki javítani? Vagy eladót olcsót?

Nem szeretnék közel 400.000-et kifizetni, az egészre miközben a sirokkó jó, a pumpa jó, stb. csak az elektronika halott.

 

Előre is köszi.

balMW Creative Commons License 2012.10.11 0 0 26141

Hogyan lehet leszűkíteni , h ne zsákbamacska legyen a megvárárolt kinti autó ? Mert hiába viszek szerelőt, ő nem szedheti szét az eladó udvarában? Alvázszámot küldenek mail-ben! Abból talán vmit le lehet csekkolni?! Kint bevinni vhova szervizbe és feldugni, ás úgy?

Mi a legjobb a lehetőségek közül?

Köszönöm!!!!!!!!

MIK530d Creative Commons License 2012.10.11 0 0 26140

Hali! Kb.40e km-t már futottam vele, semmi gongja, csak füstöl mint egy állat! Mivel nincs benne sebesség korlátozás, kikerekedtek a szemei a750i-s nek mikor elkerültem 260-nal! Most ennyi a vége.

Előzmény: EEE60 (26134)
MIK530d Creative Commons License 2012.10.11 0 0 26139

Hali! Igen, kivettem belőle azt a mennyiséget, hogy az adalékkal feltöltve maximumon legyen.

Előzmény: hpapagaj (26133)
535jocika Creative Commons License 2012.10.11 0 0 26138

Mióta megvan kicsikém, néha még a csúszdán is megfordul a fejembe az előzés gondolata :)

 

Amúgy igazad van, az összes D/I verzió kitűnik ha egy picit is a többi közül, ezért szeretjük mi!

 

 

Előzmény: 3.d (26135)
EEE60 Creative Commons License 2012.10.11 0 0 26137

Chiptuningra írtam...

Előzmény: 3.d (26136)
3.d Creative Commons License 2012.10.11 0 0 26136

Kiváncsi lennék, mi a hatásmehanizmusa: fából - vaskarika, folyadékból - fémréteg?

Vagy csak folyadék vizkozításának megváltoztatása.

Előzmény: EEE60 (26134)
3.d Creative Commons License 2012.10.11 0 0 26135

Az tény hogy a E60/61 3L egy sportlimuzin. Olyanokra képes amire más autó nem, vagy rosszabb komfortkörülmények között. Ebből következően más átlag  típusnál nem is tólják neki mind "barom", mert úgy is darabokra esik vagy elszál az útról. A terhelés és egyéb "száguldozással" járó anyagkopás fáradást, kategóriájába a legjobban tűri, de nem a végletekig.Ha nem autósorokat akarsz egyszerre megelőzni, vagy mint Bazsa vagy Jocika nem akarsz külön sávot az autópályán, akkor semmi félnivalód.

Természetesen a vásárlásnál kell először észnél lenni.Szarból elég nehéz és költséges várat építeni.Itt a teljes átvizsgálás mondja meg a tutit / Pl. Steeef-el, Maszi-val/ nem a tulaj. Szerintem az elterjedése miatt ennyi használtalkatrészutánpótlás, szervízháttér nincs egyetlen típushoz sem.Csak tudd kiválasztani a megfelelő forrást.

Ezért van a fórum.

Előzmény: balMW (26126)
EEE60 Creative Commons License 2012.10.11 0 0 26134

50-100e km után úgy leszel vele, inkább ne tetted volna bele…

 

Előzmény: MIK530d (26131)
hpapagaj Creative Commons License 2012.10.11 0 0 26133
Nagyon jó hír! Ha nem is működött volna teljesen, akkor is olcsóbb, mint a kormányműcsere. :)
Le is szívtál 50ml-t?
Előzmény: MIK530d (26132)
MIK530d Creative Commons License 2012.10.11 0 0 26132

Hali!

Ígértem beszámolok a LUBRIZOL adalékról. Az előírásnek megfelelően, a szervóolajat emelt fordulaton kormány végkitérésig való tekergetésével 70-75 C-ra felmelegítettem. Adalék beleönt. Ismét tekergetés még 10 percig, olaj 104 C fokos. Miután a kezeim majd leszakadtak abbahagytam a műveletet. A kormány elcsendesedett, szinte semmi hangja. Másnap reggel, síri csnd, minden ok. Napközben ismét rázendített egy kicsit, gondoltam lehet nem volt elég a 10 perc kormánytekergetés, ugyanis adalék nélkül 15 perc után is elhallgat egy darabig (kb.2 hónap). Aznap 2X100km-es utam volt, gondoltam nemet kozben elér az anyag minden nyekergő porcikájába. Nem igazán akarta teljesen abbahagyni, de a nap végére javulni látszott. Ma reggel tökéletes, semmi hangja, lehet hogy így is marad.Remélem. Néhány hónap múlva kiderül. Ja, és hangyányit, könnyebb lett a kormányom. Úgyhogy bátran ajánlom mindenkinek, legalábbis ez az első lépés amit meg kell tenni.

Mégegyszer köszönöm a segítséget!

Előzmény: hpapagaj (25970)
MIK530d Creative Commons License 2012.10.11 0 0 26131

Hali!

218-ról 268LE-re sikerült felhúzni. Azért megjegyzem, kézi váltós a gép, az automata lehet megsínyli a mutatványt. Egyébként a tuning, e laptopból és egy szoftverből állt. Teljesítménymérés, nyomatékgörbe mérés előtte és utána. A dologhoz hozzátartozik, ha nyomom elég rendesen füstöl, koromszűrőm nincs hála istennek. Cím:autokorbel.hu

Előzmény: Mcrae5 (26096)
Steeef Creative Commons License 2012.10.11 0 0 26130

Ha E60-ról beszélünk,akkor PDC modul hátul csomiban,kell hátsó bizti tábláról táp,valahonnan test,egy K-can (MPM modul vagy elől találsz) kódolás, programozás,grafikusan is kijelzi!

 

üdv Steeef

Előzmény: kisatila (26128)
Steeef Creative Commons License 2012.10.11 0 0 26129

Szia! Üresbe rakod! Jó erősen felfelé megrántod és lepattan,vigyázz saját magadra (orrbaverés) és a szélvévdőre!

 

üdv Steeef

Előzmény: gazo27 (26125)
kisatila Creative Commons License 2012.10.11 0 0 26128

Sziasztok!

 

Egy haverom megkapta a faterjától a25i-t.

Lenne pár kérdése amivel nem tudok mit kezdeni.

PDC-t (csak hátra) mekkora művelet elektromosan kiépíteni? (van "doboz", hozzá 30cm kábel és kpl. a PDC kábel)-bontott

Gondolom nincs kiépítve.

A monitor tudja utána kezelni grafikusan?

A régi fajtába melyik ledes karika égő ami tuti?   (nem tud választani)

Ezt nézte ki-http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/

bmw_e60_led_angel_eyes_1650652055.html

 

 

                  Előre is köszönöm, Üdv!

 

 

ardo Creative Commons License 2012.10.11 0 0 26127

Üdv.

 

Mint minden autóral, erre is figyelmet kell fordítani.

Tehát nem megvárni amíg széthullik,és akkor majd valami "occsó" megoldással javítani,hanem normális alkatrésszel cserélni.

Semmivel sincs több elégedettlen E60-61 tulaj itt,mint bármilyen más márkánál.(szerintem)

Ha nem kinti agyontekert órás autót veszel,hanem olyant ,amit nem csak használtak,hanem fordítottak is a szervizelésére,akkor te is egy q...a elégedett E60tulaj leszel:);)

Én az vagyok!!!!!

És az előzővel is az voltam,pedig az D volt..DDD

Na ez CSAK vicc,ne szívjátok magatokat D-sek:)))

 

 

Üdv:)

Előzmény: balMW (26126)
balMW Creative Commons License 2012.10.11 0 0 26126

olvasva a sok tanácsot, hozzászólást, stb, nem tudom hogy öröm lenne-e , ha vennék E 60 at, mint ahogy terveb van......... (remélem ) csak azért tűnik nekem túl vészesnek a helyzet a sok meghibásodás miatt, mert itt csak azok gyűlnek össze akiknek vmi gondja van az e 60 al, ezért túl tömény itt az egy karakterre jutó hibák száma............ kellene nyitni egy " qrva elégedett vagyok az E60 -ammal" topikot ;)

gazo27 Creative Commons License 2012.10.11 0 0 26125

Szaisztok egy kis segitséget szeretnék  kérni, hogy kell szakszerüen váltógombot cserélni ( BMW e60 520i)? Mi a  folyamata  amivel nem csinálok kárt?

Előre is köszönöm a választ.  

Steeef Creative Commons License 2012.10.10 0 0 26124

Kevesen értenek hozzá,megkérik az árát jogosan,300 alatt senki nem nyúl hozzá.

 

üdv Steeef

Előzmény: szipusz2 (26123)
szipusz2 Creative Commons License 2012.10.10 0 0 26123
Köszi!
Esetleg jó/normális áron dolgozó automata váltóst tudsz ajánlani. 200e van mindjárt az enyèmben és már nèha kicsit "nyúlosnak" èrzem a hajtást, néha pedig " lökve" vált. Gondolom nem érdemes megvárni, míg komolyabb baja lenne.
Előzmény: Steeef (26122)
Steeef Creative Commons License 2012.10.10 0 0 26122

Szia! Ameddig nincs rá okod nem szükséges! Amiről észre veszed: egyenetlen járás (hidegen-melegen) nehezebb indíthatóság,gyorsításnál vészüzem.

 

üdv Steeef

Előzmény: szipusz2 (26121)
szipusz2 Creative Commons License 2012.10.10 0 0 26121
Van valami általánosan elfogadott élettartam, ami után illik/kell elvégezni ezt a beavatkozást? Esetleg preventív jelleggel?
Előzmény: Steeef (26119)
LittleHornet Creative Commons License 2012.10.10 0 0 26120

köszönöm, gyors vagy:)

 

a szerelő pont azt mondta, hogy sehol nem látott koromnyokomkat. most megnéztem én is, de van ott egy kis olaj, ezért nem láttam semmit.

Előzmény: Steeef (26118)
Steeef Creative Commons License 2012.10.10 0 0 26119

Porlasztó csúcs cserével,ultrahangos tisztítással,új teflonnal,golyóval,kódolással 40.000/db

 

üdv Steeef

Előzmény: ssik (26113)
Steeef Creative Commons License 2012.10.10 0 0 26118

Szia! Valószínűleg elrepedt a kipufogó csonkod! Nézd meg a motortérben bal oldalt turbónál nem kormos semmi...

 

üdv Steeef

Előzmény: LittleHornet (26115)
RoGS Creative Commons License 2012.10.10 0 0 26117

Köszönöm, akkor figyelek rá.

Előzmény: dorog.zultan (26114)
LittleHornet Creative Commons License 2012.10.10 0 0 26116

lemaradt: 2005-ös E61, 525 D, automata.

Előzmény: LittleHornet (26115)
LittleHornet Creative Commons License 2012.10.10 0 0 26115

Sziasztok,

 

Hallott valaki olyan hibáról, hogy az utastérbe (a hűtő/fűtő rendszeren keresztül) bejön a kipufogógáz? A szerelőm nem talált hibát, de nekem gyanús, hogy mindig dízeles kocsi áll előttem a lámpánál:) Csak álló helyzetben létezik a jelenség, menetközben sosem.

 

köszönöm,

 

Hornet

dorog.zultan Creative Commons License 2012.10.10 0 0 26114

Ha jól tudom, akkor az ET számot:

allrad: ET 43 

2 kerék h.: ET 20

 

údv

Előzmény: RoGS (26112)
ssik Creative Commons License 2012.10.10 0 0 26113
Szia, mi fáj egy injektor felújítás?
Előzmény: DemeterJR (26111)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!