Nemrég tanulgattam gitáron a fő riffet, hát elég nehéz, végül is iszonyat jó! :D
Hű, hát volt itt minden az utóbbi pár hsz.-ben! :D Nem semmi a hapsi aki írt, Rigás? Na akkor most már vérre megyünk és a pirosnál legyorsuljuk ugye az összes Rigát? xD :D
Végül is ha azt nézzük az ilyennek csapat összekovácsoló szerepe is van, kiálltunk magunk mellett. Persze bár ne kéne...
Én se értem az ilyet, hiába van egy fasza Rigád például, full polír meg minden, hogyha nem jársz vele. Nem azért vannak rajta a kerekek, hogy álljanak, mert azok ugye bár kerekek, na az meg gurul, és az jajdejóóó! :O
Persze én nem szólok bele, ki hogy szereti, de most miért kell minket lehordani látatlanban, az ilyet nagyon nem értem. :(
A Simsonosok meg ülésvasat törnek, meg nyócvanhat felömlő, nem szólok bele, ők tudják, pedig én Simsonos is vagyok, de aki ezt csinálja nem csesztetem. Ha ő jól érzi magát attól h a segge a feje fölött van, miért ne?
Mi meg miért ne tehetnénk jobbakká a gépünket?
Na, azért az meg külön köszönetet érdemel, hogy kábé úgy gondolja, jobb is, hogy nem vagyunk többen. Ez most milyen??? Én mondanék, mi mondanánk ilyet rájuk, hogy bárcsak megszűnne a közösségetek? Nem, na ugye, akkor ő miért mond ilyet???
Szerintem közöttünk mindenki elég igényes motoros, itt szerencsére nincsenek olyan hozzászólások, hogy:
"szevaaa, pistike vagyok egerbaktárúúú, há nem megy a rigám, mit aszongyak neki h mennyen má az a szar??"
meg
"józsi vagyok, kíne a járganyomraa tuning kipufffogáó, mennyiét vegyök?".
Szóval szerintem minket nem szerencsés ilyen "tanyatuning" reszelős hülye gyerekeknek nézni minket....
Király a zene, szép a motor! Remélem a tank nem full króm lesz, csak amolyan Californian Jawa (Ebben az esetben White) stílusban a két oldala. Ugye?! :)
Azért engem ilyennel k*rvára ne mocskoljanak látatlanban, én minden motoromat, hangsúlyozom mégegyszer, MINDEN motoromat úgy alakítom át, hogy azután vissza is tudjam, nem véletlen nem adok el minden pótalkatrészemet, ezért vásároltam fel a környék összes Mustangját, hogy egy, vagy akár több tökéleteset is ki tudjak hozni. Jelenleg semmi bajom a megszakítós gyújtással, Babetta alkatrészekből összerakott gyújtás amúgyis volt Mustangokon, de csak 5 darab prototípus, NEM VÉLETLEN fejlesztették azt ki... De akkor most nyaljon vissza a fagyi: Ha nem csak dísznek tartaná a motorjait, hanem használná is, nem mondana ilyeneket.
Ezért rühellek bizonyos veteránosokat. Ha valami gyárilag SZAR, az SZAR, (Vonatkozik ez a Jawa összes megszakítós gyújtására) és érdemes rajta javítani. A motort arra találták ki, hogy az utcán menjen, nem arra, hogy a garázsban álljon. Hozzáteszem mégegyszer, én nem faragok, fúrok, csak okkal, és sak akkor, ha megvan helyette a pótalkatrész, ha netán valamit elrontanék, legyen mivel visszacserélni.
Még 1 utolsó megjegyzés...de az istenért se rám haragudjatok...:))))
"Na, kavics repült a jó kis pocsolyába. Megnéztem a reakciókat és nagyjából ezt vártam. Szándékoltan sarkos és provokatív, "öszödi stílusú" beszólásom nem titkoltan nyúlkiugrasztási szándékú volt. Sokan találva is érezték magukat. Amatőr motorépítő fuserátorok és a veteránosok nem beszélnek azonos nyelvet. Mindkettőnek az a szíve csücske, amit a másik a legjobban megvet. "Simsonvillás", "láncfűrészkarbis", "Babettagyújtásos" Mustangosokon nem lehet segíteni. Ez a fajta meg van győződve arról, hogy okosabb, mint egykoron a gyári szakemberek és amit ő heftöl a motorra, az a tuti. Rezzenéstelen arccal szétfűrészeli és kidobja azt, amit - koránál fogva - inkább helyre kéne állítani és megmenteni. A Rigások ezt már régóta tudják és művelik, sőt meg kell, hogy mondjam, már a Simsonosok ó része is pedzegeti, hogy mi az igazi érték. Ők már belátták a dolog hiábavalóságát és vadul megy a nagy öntudatból hajdan szénné tuningolt romok visszaalakítása gyárivá. Bizony nem a reszelt, 6 felömlős henger már az igazi kincs, hanem az alapméretű. A Mustang érdekében az a szerencse, ha ez a mostani csekély létszám ezen a szinten (...a tiéd mit megy végre - stílusban) itt nem is nagyon bővül. A típus fanok szerencsére ennél sokkal-sokkal többen vannak az országban. Ők a Jawát (stb., stb.) szeretik és nem az átalakított korcs vackokat, amire egyesek olyan büszkék. Természetesen ők más fórumokat használnak jelenleg és a jövőben is. Semmi olyan nincs ami érdeklődőket vonzzana ide. Pedig kár."
Egyetértek veletek. Szerintem mondjuk aki komoly veterános, az eleve nem kismotorokkal szórakozik. Másrészt meg mindenki azt csinál a gépével amit akar, nade azért ne soroljuk már egy kategóriába a mustangozást, ami gyakorlatilag csak egy jó szórakozás, időtöltés, meg mondjuk egy Csepel 250-el való foglalkozást. Az előbbi tényleg inkább csak játékszer, az utóbbi viszont tényleg komoly oldtimer kincs. Másrészről akinek kismotorja van, az többnyire azért van, mert nincs pénze. Mint pl. nekem. De amint lesz pénzem én is befektetek egy nagyobbra, de most hirtelen nincs fél millióm jogsira megy egy komolyabb motorra. Úgyhogy addig marad a mustang, nemeg persze később sem akarom eladni :-)
Gondolom most nekem is illene pár szót szólni a témához.Nos,én amikor megvettem a mustangot,szerettem volna egy váltós motort mivel a robogó nem igazán elégíti ki az ember motorozási igényeit.Jólesik az is,de mégis más mint egy váltós motor.Annak idején gondolkoztam én is simsonon.Főleg star-t vettem volna,esetleg schwalbe-t.De ezek ára elég magas ahhoz képest amit tudnak.A mustang mindig is tetszett épp a furcsa formái miatt.Ha az enyém olyan állapotú lett volna mint amire vigyáztak akkor maradt volna eredeti állapotban,de amilyen volt úgy nem maradhatott.És mivel az eredeti állapotra visszaállítás költséges és értelmetlen lett volna így maradt az átalakítás egy olyan formára amire más is azt mondja hogy "ez érdekes",vagy "de jól néz ki" stb.
Hmmm-hmmm... Ti is tudjátok hogy nem írok túl sűrün, de ennek ellenére követem a fórumot és örülnék egy klubnak is. De ez az "oldtájmerkedés" nálam is kiverte a biztosítékot. Mivel pár hete megvan az OFF TDM 850-em, nem hiszem hogy bárki a Simsonravágyó kategóriába akarna sorolni. A Mustangot nagyon szeretem minden hibájával együtt, de ahogy van időm és pénzem alakítgatok rajta hogy szebb és jobb legyen. Nekem nem is hányzik hogy idejöjjenek a komoly oldtimeresek. Kispöcsök hangadók??? Hehe.. Én 31 évesen is szívesen elolvasom mindenki hozzászólását, mert a gép szeretete, a jobbra törekvés, egymás segítése van minden hozzászólás mögött. És szívesen vennék gyári Mustangot de nem tudom hová rakni. ! Úgyhogy Flathead, teljesen egyetértek! Az OFF Rigásoknak meg minden elismerésem, ha tényleg képesek működtetni a Klubjukat, biztosan nem egyszerű.
Ja, amúgy jó a galéria! Mondjuk vicces kissé az én gépem a másik kettő mellett! :D
Minél több frissítés meg kép kellene! :D Én is írok cikket ezerrel, és ígérem hogy nem csak a szám fog járni, hozzájárulok többel is az oldal sikeréhez! :D
Tudom, a villát nem éri oldal irányú terhelés meg minden, szerintem kárára nem válik, meg súlyban se nagy teher. Már szerintem azért is megéri, mert plusz felfogatási lehetőség bárminek, no, meg majd elválik hogy hogy szuperál! :D
A klub élet pedig jó meg minden, vagyis jó lenne hogyha lenne egy szervezett meg mindenben jó klub, ha már a Rigásoknak van, nekünk miért nem lehetne? :D Például Jawa 50 Klub, azaz az összes 50-es Jawasnak! :D
Ez mondjuk nekem sem tetszett, de hát én nem veszem magamra... :) Én, amikor ezt megláttam, nem simsonra vágytam, hanem egy olyan különlegességre, ami még a Simsont is otthagyja! :) Aztán vettem simsont...
"Amíg a tuningművész, ruppótlan kispöcsök a hangadók, addig komoly old timeres a környékre sem fog nézni és megy tovább az egymás hülyítése. [....] Ha a maradékot is szétfurkálják egyes tehetségtelen simsonravágyók, akkor holnapra már csak a képnézegetés marad."
Na mondjuk ezzel a mondattal elmegy a faszomba az illető. Gondolom ez a néhányunk által favorizált simson villás, nem gyári karburátoros, membrános, stb. átalakításokra utal, de könyörgöm!!! Örülök, hogy a mustangot meg tudtam venni anno, miért baj az, hogy próbálom használhatóbbá tenni? Emiatt nem kellene arcoskodni meg "oldtájmereskedni". Felőlem bekaphatja az összes oldtájmeres, ha nem tetszik neki. Egyébként meg az oldtájmeresek jelentős része utángyártott cuccokkal újítja fel a motorját, na az viszont már nem lesz eredeti. Úgyhogy szerintem nem kellene arcoskodnia az úriembernek.
Nem is mondtam: Holnap megyek gyakorlati vizsgára. Már mondta is az oktatóm, hogy ajánlott a vizsgalapban "felejteni" egy ötezrest, mert különben tuti találnak vmit és meghúznak.
Nekem is úgy adták oda a piros mustangot: Csak vigyem el, nem is akarták látni. Ezért nem adtam még el a mustangomat: mert pár év és az 5-10-szeresére megy az áruk. Nekem is kellene vennem egy strapás, de pöfögő gépet alkatrésznek meg a blokkomat megreparálni. Egyenlőre inkább veszek 2-3 szar ócska simsont és összerakok egyet. Később meg be van tervezve egy TS 125 blokk.