Taxisokkal beszéltem és feltettem néhány helyre, nem tudsz esetleg olyan céget aki lopott autó keresésével foglalkozik hivatalosan? Nyomoz vagy mit tudom én sikerdij fejében?
Hát így fejből nem. Felhívhatsz pár szervizt, tőlük megkérdezve, hogy merre bonthatnak ilyesmi gépeket. Siófokot nem ismerem. Ez a kombináció elég ritka, hogy egyben megmaradjon, sajnos. Vagy kivitték külföldre, vagy szétkapják alkatrésznek, esetleg valaki játszó/vadászó/hobbi autónak használja majd. :(
Siófokról, és az éjszakát a rendőrségen töltöttem, de ugy látom, ők nem keresik. Siófok kis hely, a járőrkocsikat se értesitették, hogy ha ilyet látnak, akkor elkapni. Taxisokkal semilyen kapocs, pedig azok is sokan vannak és éjjel nappal az utcán.
Szóval szerencsétlen világ ez.
A Gepárd csoportot nekem kell felkeresni?
G vel foglalkozó bontókat tudsz nekem mondani, én ugyanis járatlan vagyok, miután semmilyen alkatrészt még nem kellett vennem hozzá.
A fórum cimet köszönöm, már irom is és az együttérzésedet is, ugyanis, ha ez nem lesz meg, már nem tudok másikat venni, tehát bucsu az osztálytól!!!
Szevasztok, nem olvastam a topikot korábban, tehát nem tudom, hogy mi a szokás, de tegnap ellopták a 1998-as rövid 290GD zöld autómat. Segitsetek, ha tudtok bármit is, vissza is vásárolnám természetesen. A jellegzetessége az első lámpákon és villogón a gyári fekete rács, hátul térelválasztó rács, a turbó nyilásánál már kezdett korrodálni láthatóan.
Automata, két mechanikus difizár, tempomat klima, ülésfütés, 130000 km, hátul " Somogy Természetvédelmi Szervezet" matrica már kopottas, Vértes Természetvédelmi szervezet matrica még kopottasabb.
Benne minden iratom, kulcsok stb.
Telefonom 0620 kilenc 473 nulla nulla nulla.
Fogalmam sincs milyen keresési lehetőségeim vannak, minden segitségnek örülök és előre is köszönöm.
a gumik simex 35-10.5-15 , magyarul majdnem 90cm magas.kaszni 4 cm-el fel kell emelni,nyomtávot mrgszélesíteni, a kasznitartótak eltüntetniaz első keréknél, stb.jó sok dolog mire elfér és használható.
a hajtás, ha hiszed ha nem ,tök széria. semmi nincs vele csinálva.erős mint egy bivaly.a motor most kb 160 ló de még bőven lenne mit csinálni, de nekem ez most elég.
Írtad h hosszabb rugókkal és csillapítokkal emelitek a futóművet (nyilván), de a gyári "fehér" jelzésű erősebb rugókra vagy pl. Trailmaster speci off road rugókra gondolsz?
Ez az autó off-road-ozni tuti jó alap, de nekem nem ilyen kell. Egyébként majdnem megvettem a hétvégén egy 300GD-t Hamburgban, de a végén eladta a német valakinek aki hamarabb jött. Azóta lehiggadtam, most kivárom a jó lehetőséget. Meg rájöttem, hogy pénzem is másra kell... Egyébként kaptam egy jó tanácsot: be kell nézni a kárpit alá, hogy mennyi az annyi rozsdaügyileg!
Személyesen nem volt még meg. A jövő hétre ki lesz kasztnizva a pár típushelyen, plusz a húzás jobb hátul. A kilométerállás bevallottan "kitudja", hidegen indul, állófűtés működik, alternatív üzemanyag barát, az ára bruttó ennyi magánszemélytől, első tulajdonos itthon megoldható, stb."
A környezetvédelmi osztály jelzés (kód) A környezetvédelmi osztályt meghatározó jellemző 0 - katalizátor nélküli, Otto-motoros - a jóváhagyási előírások szerint nem minősített Dízel-motoros - ENSZ-EGB 83.00 - 83.01/A vagy 49.00 - 49.01/A előírás szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros 1 - katalizátoros, nem szabályozott keverékképzésű, Otto-motoros 2 - katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, Otto-motoros 3 - az ENSZ-EGB 83.01/C vagy 49.02/A előírás (EURO-I.) szerinti jóváhagyási jellel ellátott, Dízel-motoros 4 - az ENSZ-EGB 83.02/C, 83.03/C, 83.03/D, 83.04/C, 83.04/D, illetőleg a 49.02/B és 51.02 előírások (EURO-II) szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros 5 - tiszta gázüzemű- vagy elektromos meghajtású, illetőleg - hybrid (elektromos és Otto- vagy Dízel-motoros) hajtású 6 - katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, az ENSZ-EGB 83.05/B előírás szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Otto-motoros 7 - az ENSZ-EGB 83.05/C, 83.05/D, illetőleg a 49.03/A és 51.02 előírás (EURO-III.) szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros 8 - az ENSZ-EGB 83.05/C, 83.05/D vagy 49.03/A és 51.02 előírás (EURO-III.) szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros
A régebbi G-k szvsz mind a "0" kategóriába tartoznak.
Egyébként a regadót legegyszerübben innen tudhatjuk meg. Sajnos k. magas (483e) egy régebbi benzines vagy diesel G-re...