Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bóra Creative Commons License 2007.05.19 0 0 59
Taxisokkal beszéltem és feltettem néhány helyre, nem tudsz esetleg olyan céget aki lopott autó keresésével foglalkozik hivatalosan?  Nyomoz vagy mit tudom én sikerdij fejében?
altefnegy Creative Commons License 2007.05.19 0 0 58
Hát így fejből nem. Felhívhatsz pár szervizt, tőlük megkérdezve, hogy merre bonthatnak ilyesmi gépeket. Siófokot nem ismerem. Ez a kombináció elég ritka, hogy egyben megmaradjon, sajnos. Vagy kivitték külföldre, vagy szétkapják alkatrésznek, esetleg valaki játszó/vadászó/hobbi autónak használja majd. :(

Taxisoknak pénzt ajánjl, az jó kapocs. ;)
Előzmény: Bóra (57)
Bóra Creative Commons License 2007.05.19 0 0 57

Siófokról, és az éjszakát a rendőrségen töltöttem, de ugy látom, ők nem keresik. Siófok kis hely, a járőrkocsikat se értesitették, hogy ha ilyet látnak, akkor elkapni. Taxisokkal semilyen kapocs, pedig azok is sokan vannak és éjjel nappal az utcán.

Szóval szerencsétlen világ ez.

A Gepárd csoportot nekem kell felkeresni?

G vel foglalkozó bontókat tudsz nekem mondani, én ugyanis járatlan vagyok, miután semmilyen alkatrészt még nem kellett vennem hozzá.

A fórum cimet köszönöm, már irom is és az együttérzésedet is, ugyanis, ha ez nem lesz meg, már nem tudok másikat venni, tehát bucsu az osztálytól!!!

Előzmény: altefnegy (56)
altefnegy Creative Commons License 2007.05.19 0 0 56
Sajnálom. :(

Esetleg dobd fel ide is. http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9004268

Rendőrség, Gepárd csoport megvolt? Esetleg pár Mercedes szerviz (függetlenek), G-vel foglalkozó bontók, ilyesmik...

Honnan tűnt el?
Előzmény: Bóra (55)
Bóra Creative Commons License 2007.05.19 0 0 55

Szevasztok, nem olvastam a topikot korábban, tehát nem tudom, hogy mi a szokás, de tegnap ellopták a 1998-as rövid 290GD zöld autómat. Segitsetek, ha tudtok bármit is, vissza is vásárolnám természetesen. A jellegzetessége az első lámpákon és villogón a gyári fekete rács, hátul térelválasztó rács, a turbó nyilásánál már kezdett korrodálni láthatóan.

Automata, két mechanikus difizár, tempomat klima, ülésfütés, 130000 km, hátul " Somogy Természetvédelmi Szervezet" matrica már kopottas, Vértes Természetvédelmi szervezet matrica még kopottasabb.

Benne minden iratom, kulcsok stb.

Telefonom 0620 kilenc 473 nulla nulla nulla.

Fogalmam sincs milyen keresési lehetőségeim vannak, minden segitségnek örülök és előre is köszönöm.

Aticar Creative Commons License 2007.05.13 0 0 54

kb egy óra.nem nagy ügy.

jó a  G ped:)

A

még egy "laza"fotó

Előzmény: lexus81 (51)
lexus81 Creative Commons License 2007.05.13 0 0 53

 

Végre! :)

Előzmény: lexus81 (52)
lexus81 Creative Commons License 2007.05.13 0 0 52

Az előbb lemaradt...

lexus81 Creative Commons License 2007.05.13 0 0 51

Akkor marad a body lift:

 

pl ez:

 

http://cgi.ebay.de/Body-Lift-Mercedes-G-Gelaendewagen_W0QQitemZ230006631953QQihZ013QQcategoryZ61926QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem

 

Mekkora meló ezt betenni egy jól felszerelt műhelyben?

 

Íme a gépem 30"-as kerekekkel:

 

 

Előzmény: Aticar (50)
Aticar Creative Commons License 2007.05.12 0 0 50

Hello!

 

a gumik simex 35-10.5-15 , magyarul majdnem 90cm magas.kaszni 4 cm-el fel kell emelni,nyomtávot mrgszélesíteni, a kasznitartótak eltüntetniaz első keréknél, stb.jó sok dolog mire elfér és használható.

a hajtás, ha hiszed ha nem ,tök széria. semmi nincs vele csinálva.erős mint egy bivaly.a motor most kb 160 ló de még bőven lenne mit csinálni, de nekem ez most elég.

Aticar

Előzmény: lexus81 (49)
lexus81 Creative Commons License 2007.05.11 0 0 49

Na ez tetszik! :)

 

Szal ekkora kerekekkel milyen módosításokat kellett tenni?

Kasznira, áttételezésre gondolok...

Milyen rugó csilllapítókkal mész?

Mi az erőátvitel leggyengébb pontja, gondolom ennyi verseny alatt már előjött.

 

üdv.

Aticar Creative Commons License 2007.05.11 0 0 48
Aticar Creative Commons License 2007.05.11 0 0 47
még 1
Aticar Creative Commons License 2007.05.11 0 0 46
na most
Aticar Creative Commons License 2007.05.11 0 0 45
kép
Aticar Creative Commons License 2007.05.11 0 0 44

hello!

Nekem egy rövid van 2.5 TD motor versenyre átalakítva.4 éve van meg.Ezt azt átalkítottunk rajta...:)ha kérdésetek van , csak bátran.

náhány kép

www.aticar.hu

lexus81 Creative Commons License 2007.05.11 0 0 43

1 hónap után ma végre sikerült levizsgáztatni a gépet!

Ára 42.000 Ft.

Elmentem a vámhivatalhoz, hétfőre kész a reg. adó csekk.

Azt befizetve,eredetvizsga után 2hónapos procedúra után lassan látszik a vége :)

 

Képek köv. hétvégén!

 

üdv. 

Előzmény: lexus81 (42)
lexus81 Creative Commons License 2007.04.12 0 0 42

Szia!

 

Itt Zala, Vas megyében sokan foglalkoznak osztrák importtal, így én a bazárban találtam.

Ő ráteszi a kis hasznát,de én a kinti eladóval kötöttem adásvételi szerződést.

Az autó műszakilag jó állapotban van.

2 kormánygömbfejet kell cserélni a KFF vizsgához, meg a hátsó lámpa körüli részt javíttattam ki, ennyi.

A "behozatal" az még szerintem mindig halál.

3 hét után meg jött Ausztriából a származás igazolási okmány.

Aztán KFF. Utánna eredetvizsga, reg.adó, átíratás, rendszám...

Szóval még kb. 3 hét... meg. kb. 440.000 + 100.000 FT

 

így kb. 2.000.0000 ban áll meg, de azoknál amiket itthon néztem jobb állapotú ezért a pénzért.

 

üdv.

Előzmény: piddy (41)
piddy Creative Commons License 2007.04.12 0 0 41
Megkérdezhetem, hogy melyik weblapon találtad? Esetleg kép van? Könnyen ment a behozatal?
Előzmény: lexus81 (40)
lexus81 Creative Commons License 2007.03.25 0 0 40

Szia!

 

Polgári. És személygépkocsi sajna szal. kb 440-be fáj a reg. adó...

De hát ez van. Lehetett volna sok sok utánjárással teherautót is találni.

De nem volt már energiám még több autó külföldön megnézni.

Előzmény: altefnegy (39)
altefnegy Creative Commons License 2007.03.25 0 0 39
Gratula! Tgk?
Előzmény: lexus81 (37)
lexus81 Creative Commons License 2007.03.22 0 0 38

Spooner!

 

Írtad h hosszabb rugókkal és csillapítokkal emelitek a futóművet (nyilván), de a gyári "fehér" jelzésű erősebb rugókra vagy pl. Trailmaster speci off road rugókra gondolsz?

És a csillapítók?

 

Előzmény: spooner (15)
lexus81 Creative Commons License 2007.03.22 0 0 37

Sziasztok!

 

Megvettem életem első G osztályát, egy 1984-es Puch 300 Gd-t.

3 ajtós kivitel.

Km állás: ki tudja (mindenestere 2001-ben új motor), szilentek, futómű fődarabok, váltó(k), diffizárak működnek.

 

Semmi nem lóg, nem kotyog ,zörög, terepen is kipróbáltam.

Most megy műszakira (mert Osztrák a gép).

Néhány napon belül kiderül mit kell rá költeni... 

 

1 biztos ha valaki ezt a stílusú terepjárót keresi és kipróbálja az elindul lefelé a lejtőn :)

 

Képek következnek, javítás előtt és javítás + tuning után.

piddy Creative Commons License 2007.02.27 0 0 36
Ez az autó off-road-ozni tuti jó alap, de nekem nem ilyen kell. Egyébként majdnem megvettem a hétvégén egy 300GD-t Hamburgban, de a végén eladta a német valakinek aki hamarabb jött. Azóta lehiggadtam, most kivárom a jó lehetőséget. Meg rájöttem, hogy pénzem is másra kell...
Egyébként kaptam egy jó tanácsot: be kell nézni a kárpit alá, hogy mennyi az annyi rozsdaügyileg!
Előzmény: altefnegy (35)
altefnegy Creative Commons License 2007.02.26 0 0 35
Addig is idézet tőlem:

"Épp most tettem egy gyors kört G ügyben. A neten lévők közül az egyetlen -számomra- értékelhető:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1021709&command=ugras&screenwidth=1280

Személyesen nem volt még meg. A jövő hétre ki lesz kasztnizva a pár típushelyen, plusz a húzás jobb hátul. A kilométerállás bevallottan "kitudja", hidegen indul, állófűtés működik, alternatív üzemanyag barát, az ára bruttó ennyi magánszemélytől, első tulajdonos itthon megoldható, stb."
spooner Creative Commons License 2007.02.26 0 0 34
Szerintem mondjuk ha azután számolgatunk, hogy itthon mennyi egy G, akkor arra jövünk rá, hogy azt talán pont megéri behozni...
Előzmény: piddy (32)
piddy Creative Commons License 2007.02.26 0 0 33
Itt. található meg a legújabb környezezetvédelmi kategória táblázat!
piddy Creative Commons License 2007.02.26 0 0 32
A környzetvédelmi osztályok:

A környezetvédelmi osztály jelzés (kód) A környezetvédelmi osztályt meghatározó jellemző
0 - katalizátor nélküli, Otto-motoros
- a jóváhagyási előírások szerint nem minősített Dízel-motoros
- ENSZ-EGB 83.00 - 83.01/A vagy 49.00 - 49.01/A előírás szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros
1 - katalizátoros, nem szabályozott keverékképzésű, Otto-motoros
2 - katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, Otto-motoros
3 - az ENSZ-EGB 83.01/C vagy 49.02/A előírás (EURO-I.) szerinti jóváhagyási jellel ellátott, Dízel-motoros
4 - az ENSZ-EGB 83.02/C, 83.03/C, 83.03/D, 83.04/C, 83.04/D, illetőleg a 49.02/B és 51.02 előírások (EURO-II) szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros
5 - tiszta gázüzemű- vagy elektromos meghajtású, illetőleg
- hybrid (elektromos és Otto- vagy Dízel-motoros) hajtású
6 - katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, az ENSZ-EGB 83.05/B előírás szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Otto-motoros
7 - az ENSZ-EGB 83.05/C, 83.05/D, illetőleg a 49.03/A és 51.02 előírás (EURO-III.) szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros
8 - az ENSZ-EGB 83.05/C, 83.05/D vagy 49.03/A és 51.02 előírás (EURO-III.) szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros

A régebbi G-k szvsz mind a "0" kategóriába tartoznak.

Egyébként a regadót legegyszerübben innen tudhatjuk meg. Sajnos k. magas (483e) egy régebbi benzines vagy diesel G-re...

Mindenkinek jó (G) álmodozást kívánok!
Előzmény: spooner (31)
spooner Creative Commons License 2007.02.18 0 0 31
Nem sokat tudok róla...:(((( Az a szívódízel változat lehet, gondolom... Az még elnyűhetetlenebb, csak az sem egy szöcske...

Viszont ez a kormányrendelet... Mi az hogy 4-nél rosszabb, 4, 6, 8. Ezek mit is jelentenek pontosan?
Előzmény: CrashTest11 (30)
CrashTest11 Creative Commons License 2007.02.17 0 0 30
Szisztok! spooner mi a véleményed a 6 hengeres 113 hp s dizelmociról?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!