Keresés

Részletes keresés

rutthin Creative Commons License 2009.08.18 0 0 23978
9209-el most megy Bp. felé!
Előzmény: Bahndi (23977)
Bahndi Creative Commons License 2009.08.18 0 0 23977

Sziasztok!

 

Van valakinek valami infója a Haydn Tau mai fordáiról?

 

Előre is köszi!

mrtms Creative Commons License 2009.08.18 0 0 23976

Átrakták!

Így potyára autóztam 90 km-t. :-)

De sebaj, az 501-es szép volt, ami jött helyette...

Előzmény: Törölt nick (23956)
tompysoft Creative Commons License 2009.08.18 0 0 23975
9958 - Szombathely
dharma666 Creative Commons License 2009.08.18 0 0 23974
Dupla, és ráadásul fullon volt teljesen. Nem hiába. Ma reggel zárta kapuit a Sziget. Fesztiválozók százai indultak haza. Lehetséges hogy, emiatt is volt dupla.
Előzmény: pali94 (23959)
V63-017 Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23973
Sajnos nekem "otthoni" képem van eléggé rossz helyen.
Előzmény: Nydqist (23969)
Szili_V43 330 Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23972
Köszönöm!
Előzmény: Törölt nick (23971)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23971

999    Soprontól Győrig

9209 (Szombathelyről) Győrön át  Bp. Keletiig

Előzmény: Szili_V43 330 (23968)
Szili_V43 330 Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23970
Bocsánat, rosszalkodott a net...
Előzmény: Szili_V43 330 (23968)
Nydqist Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23969

Tehát Te is fotóztad! -:)

Ha fel nem is teszel, de küldeni küldhetsz. -:)

Előzmény: V63-017 (23966)
Szili_V43 330 Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23968
Győrig 999, onnan meg talán 9203.
Előzmény: V63-017 (23966)
Szili_V43 330 Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23967
Győrig sok9, onnan nem tudom pontosan, talán 9203.
Előzmény: V63-017 (23966)
V63-017 Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23966
Csak az eleje a sok9-es nem? :D Én meg már nem is teszek fel képet, mert már annyi van itt, mint a fene! :D
Előzmény: Nydqist (23964)
tau280 Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23965
Jó képek! ;)
Előzmény: t04cdb (23963)
Nydqist Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23964

A sok9-es Tatán:

 

 

Az Informátoroknak ezúton köszönön a jelzést!

t04cdb Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23963
Szili_V43 330 Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23962

IC932-vel:

Előzmény: tau280 (23961)
tau280 Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23961

Képek a Haydn Taurusról máról:

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23960
Ha marad, akkor az lesz
Előzmény: tompysoft (23958)
pali94 Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23959
Dupla RailJet?:O:O:O:O
Előzmény: Szakácspeti (23955)
tompysoft Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23958
Ha marad IC fordában, akkor holnap is 919-912-913-918?
Előzmény: Törölt nick (23951)
Szili_V43 330 Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23957

Nem fogunk. :-)

Nekem mára ennyi, a 3-as IC meg már úgyis ellenfényben indul szerintem. Lesz még rá alkarom...

Előzmény: Törölt nick (23956)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23956
Igen. Csak nehogy előállítsatok, mert Sopronban átrakták vmi másik fordába :)
Előzmény: Szili_V43 330 (23954)
Szakácspeti Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23955
Hali!

A mai 66 sz. Eurocity. :-))

Szili_V43 330 Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23954
Csornáig 933?
Előzmény: Törölt nick (23951)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23953

Tudom, hogy nem így kell fékszázalékot számítani, de a kocsit tömegét nem tudom.

Ha a 4db 150-re fékezett kocsit nem nézzük, marad:

1db 209%-os mozdony és 3db 147%-os kocsi

Remélem abban azért kiegyeztek, hogy ők így 4-en összesen 150% felett vannak.

Előzmény: Törölt nick (23952)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23952

Megint sikerült alkotnia valakinek a MÁV-nál.

Néhány napja a 910-est hoztam 1047-essel. Hozták az írásbelit, hogy megfékezettség hiányában 130-as a vonat. Kérdezem mirefel? Válasz: Nincsenek az EC kocsikban a mágnesfékek beiktatva, mert Szombathely környékén fennakadt egy pályahibán egy EC kocsi, miközben mágnesesen is fékezett. Erre megkérdeztem, hogy miért kell azért már Bp-n kiiktatni a R+Mg-t, Csornán bőven elég lenne. Csornán a 910 és a 930-as is csinál fékpróbát, ott aztán nyugodtan kapcsolgathatják tőlem a 910-est még személyvonatiba (!) is, 100-ra az akkor is meg lenne fékezve. (ahogy a Bh kocsik is P-ben meg vannak 100-ra fékezve) Erre persze nem tudott a forg. szolgálattevő mit mondani.

Amin aztán igazán néztem, hogy 143% jött ki megfékezettségnek. A jv. megint valami forradalmi matekzseni lehetett. A mozdony 209%-ot fékez, a GYSEV-es IC kocsik 147%-ot, az EC kocsit pedig R-ben 150%. (leszálltam, és kiszámoltam őket) Ha szépen átlagolunk, (3 IC és 4 EC kocsi) 209+3x147+4x150 majd osztunk 8-cal, akkor is 156%-ot kapunk. Mivel a legkisebb érték is 147, ezért matematikai képtelenség a számtani átlagban annál kisebb számot kapni. Na de mind1... Neki sikerült, el kellett fogadnom....

Szóval ezt nem gondoltam volna, hogy egy soproni IC-ből az elején egy tau-val ki tudják hozni, hogy ninicsen 140-re megfékezve..... (legalábbis egyesek szerint)

Törölt nick Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23951

Érdekes fordát megy ez az 504-es.

A 999-est vitte fel a Keletibe. Forda szerint a 9304-re fordul az a gép, de ő a 912-re fordult. Normál esetben a 919 fordul a 912-re....
Viszont ha most Sopronban nem változtatják meg a fordáját, akkor a 913-mal megy újra a Keletibe és a 918-cal jön vissza.

915-ösön nem várható, mert azt forda szerint MÁV-os gép viszi.

Törölt nick Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23950
Köszönöm az informátoromnak, hogy szólt!!

Haydn Győrben Nagy méretben

A kép elkérhető az e-mailemen keresztül felirat nélkül is. :)

Üdv!
écsapa Creative Commons License 2009.08.17 0 0 23949

   Fradiban, 10.18-kor

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!