Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

myroku Creative Commons License 2011.12.19 0 0 15003

Szia! Ha szépen megkérnélek, el tudnád nekem is küldeni?

Előzmény: Ascer (14999)
AAAAAAAAAAAAAAA
Ascer Creative Commons License 2011.12.19 0 0 15002

Nos, landolt az emailodban ami az itteni nickedhez van társítva.

 

Üdv.

Előzmény: BugFix (15000)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.19 0 0 15001

Ez lehet a gond. Egyáltalán nem vészes, csak a rend kedvéért tenném tisztáb a dolgot. Köszi az ötleteket.

 

 

Más: korábbi lámpa bandzsaság. Nekem más a fényszóróknál az állítócsavar, sőt a vizsszintes csavarok hiányoznak is, az egyiknél meg szerintem megszakadt. Nem volt karambolos a kocsi eleje, mégis úgy tűnik, hogy cserélve volt a fényszóró. Végül is az egyiket sikerült jó magasságba tekernem, de a baloldali még mindig lefele világít. Inkább veszek két új fényszórót. Kérdésem, hogy ezekhez le kell szedni a lökhárítót, vagy valahogy ki tudom emelni? Eddig két csavart találtam, ami fogja. Az egyik az index felől, a másik a hűtődíszrács felől. van még máshol is?

 

Ja és a legújabb: folyamatosan ég mindhárom féklámpám, ha fel van kapcsolva a világítás, így fékezésnél semmi fényhatás. Mi lehet az oka? Beázhatott az utánfutócsatlakozóm?

Előzmény: tro80 (14989)
BugFix Creative Commons License 2011.12.19 0 0 15000

Hello,

 

Köszönöm! Nagyon megtisztelnél vele....

Előzmény: Ascer (14999)
Ascer Creative Commons License 2011.12.19 0 0 14999

Szia,

 

Volna nekem b vekihez, haynes manualom. Benne van a 1.6,1.8,2.0 benzin és a 1.7, és 2.0 diesel. Megnézemm mit tehetek.

Előzmény: BugFix (14998)
BugFix Creative Commons License 2011.12.19 0 0 14998

Sziasztok!

 

Van 1 X20DTH motoros vectrám már 10 éve. Most a generátor beadta a kulcsot a szerelőm meg nem akar dolgozni. Úgyhogy nekem kell kiszedni a generátort. Nincs valakinek ehhez a típushoz egy szerelési útmutatója (mondjuk pdf. vagy más beszkennelt formátumban)? Segítséget előre is köszönöm! üdv. b.

Balu37 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 14997

Sziasztok!

Szóval vezérléskészlet csere megvolt pár hete, multhéten gyújtótrafósor csere is kellett, közben persze tankfedélzárómotor csere de az mind1, most pedig az akku nem bírta a hideget. Eddig semmi probléma nem volt, ugylátszik h a vezérlés csere elindított vmit. :)

Na mind1 nagyobb gond ne legyen. Légyszi ajánljatok vmi normális akksit korrekt áron, mert nagyon vakon vagyok a témában. Köszi!

novoz Creative Commons License 2011.12.19 0 0 14996

Szia.

 

Igazság szerint találtam a neten egy leírást, meg fotókat, hogy hogyan kell kiszedni és kékíteni a műszerfalat, de ha nem nagy munka, akkor megköszönném, ha elküldenéd a saját fotóidat és leírásodat hozzá, hátha a te anyagod könyebben érthető. novozkukacfreemail.hu bár kicsit elrettene az általad leírt szerelési idő. Garászom nincs, így fél napokat a szabadban nem biztos, hogy szívesen töltök, de majd meglátjuk.

 

Üdv

Z.

Előzmény: extrembmx (14976)
kiskaldi! Creative Commons License 2011.12.18 0 0 14995

Neked ha jól rémlik bengáliás van ugye? 1.8as ha nem tévedek. Amég nem nyúltál a motorhoz :veztengely csere, főtengely és lendkerék könnyítés, nagyobb injektorok addig felejtsd el. Szinte semmit nem hoz a konyhára és 20-30 alatt senki nem csinálja. Én próbálkozgattam ilyennel, de idő meg laptop hiányába jegeltem a témát.

Előzmény: Rolika88 (14992)
kiskaldi! Creative Commons License 2011.12.18 0 0 14994

Szia.

Vegyél valami jobbfajta olajat 5 litert. ÉRtem jobbfajtán, hogy alaphangon castrol magnatec 10W40et. Vagy akár Fuchs titan syn 10W40et is tehetsz bele én ezzel hajtom, éppen csak csipegeti, javarészt csak kikönnyezi a sokk hülye tömítzésnél, amit b@sztam kciserélni eddig :S XD.

De ilyen idős korára ha még nem volt szelepszál szimering cserélve akkor sanszos, hogy eszegetni fogja. Az enyémen is 1 éve cseréltem ki.

Előzmény: mayer12 (14990)
Barrichellofan Creative Commons License 2011.12.18 0 0 14993

Igen hát folyamatosan töröm a fejem az időzítésen...attól függ hogy tesóm mikor ér rá, nah meg ugye apa rólam nem is beszélve...mindenki dolgozik én meg vizsgázom...kilesz cserélve az biztos, a kérdés csak az, hogy ebbe az évbe vagy január elején...bár szeretném minnél hamarabb. Köszi ,hogy te is segítetél!

Előzmény: tro80 (14988)
AAAAAAAAAAAAAAA
Rolika88 Creative Commons License 2011.12.18 0 0 14992

Sziasztok!

 

Nem ismer valaki olyan személyt aki Chiptuningal foglalkozik (megfizethető áron)??

MBman Creative Commons License 2011.12.18 0 0 14991

Egy 5 literes kanna elég lesz. Ha nem eszi nagyon, akkor egy kevés utántöltögetésre is marad.

Előzmény: mayer12 (14990)
mayer12 Creative Commons License 2011.12.18 0 0 14990

Sziasztok most vettem egy Opel Vectrát,megtudná valaki irni hogy menyi olaj kell bele.

Motorszám:X20XEV14302776 96os benzines.Segitségeteket elöre is köszönöm.

tro80 Creative Commons License 2011.12.18 0 0 14989

Megint nem volt annyi eszem, h CTRL+A, CTRL+C. :)

 

Nézesd meg a benzinszivattyú előtti szakaszt a tank felső fele magasságában. Közlekedő edények elve miatt múlhatott el féltanknál. Menet közben nem ereszthet, csak falsot szívhat. Jelentős lyuk nem lehet! Látszana a fogyasztáson, és a menetteljesítményen a kompenzálás.

 

Motorfékkel értél az utcádba, és a dobba került égetlen benzint érzed a frissen javított katalizátortömítésen.      ????

 

Ha a tanknál nem érzed, a csomagtartóban miért éreznéd? Járó motornál a kipufogón át, de ilyen keveset...

 

Előzmény: Törölt nick (14986)
tro80 Creative Commons License 2011.12.17 0 0 14988

Én is azt mondom, hogy nem lehet húzós. Nekem 30ért levettek mindent a motorrol a cseréhez, és még pluszba a fél hűtőrendszert, hogy elférjenek. Mondjuk kompletten volt, szelepdekni, vízpumpa rajta maradt, de egy öreg turbódieselben, így is marad elég csatlakozás. Arról nem beszélve, hogy a kormánymű cseréjéhez csak kibillentették. Gondolom a tartóbakot is simán ByPass-ra teszik. És egy fémdarab sem lehet 10e felett! Ezt még nem cseréltem, de talán sejtem az árakat. :)

Egyébként bocs, hogy én is beleszóltam! Az érdem Djoci-é! Ő nézett neked árakat, én csak biztattalak, hogy olcsó, és drágább, ha úgy hagyod. És nem is vergődtél vele, mert Kaptad a konkrétumokat is. :)

 

Előzmény: Barrichellofan (14987)
Barrichellofan Creative Commons License 2011.12.17 0 0 14987

Szia! Köszi, hogy megnézted... megnéztem és 5800 ft a tartóbak. Szeretném még ebbe az évbe megcsinállni. Am mivel az csak a felső ami azt az irányú mozgásnak ellentart így azt az 1et kell cska cserélnem, szal nem olyan húzós. Meg konzultáltam már 1-2 emberrel akik szintén megerősítették azt , hogy nem olyan bonyolult azt kicserélni. :)

Köszi szépen a segítséget!

 

Előzmény: djtoci (14979)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.17 0 0 14986

:-)

Ezt jól összefoglaltad.:-)

Tény, hogy szerintem az autó nagyon egyben van, bár én nem hajtom szarrá és nincsenek vérmes elvárásaim egy 1,6-os 100 lovas kocsitól, de eddig mindenben rendben muzsikált.

Amikor a szerelőnél voltam, akkor felemeltük és amikor a féktárcsákat és a betéteket cserélte, akkor mondta, hogy megcsapta az orrát a benzinszag. De aztán nem foglalkoztunk vele.

Miután most a héten teletankoltam, akkor éreztem a korábban leírtak szerint a szagot. (pár évet végigcsináltam dragsterek, meg streetracing autók között, így annyira hülye nem lennék... hacsak azért nem, mert szívtam ezeknek a benzingőzét) Szóval semmi széljárás, meg benzintócsa (mindig ugyan oda állok). Körbejártam, utcai gatyámban alámásztam, körbevilágítottam és sehol egy csepp üzemanyag, tehát annyira nem folyhat sehol sem, hogy lássam, hisz elpárolog. Konkrétan a vezető oldalon éreztem, jobban, mint a tartálynál. Sőt még a csomagtérben sem éreztem annyira, pedig kinyitottam a sapkazár előtti kisajtót is.

Most lement 30 l alá a benzin és nincs szag.

Tehát annyira motor utáni szitura sem gyanakszom.

Azért kérdeztem, mert örülök, hogy van egy ilyen fórum, ahol sok, a modellhez értő szakember szól hozzá és így talán kisebb szívás egy ilyen hülye hibát megtalálni.

 

Amúgy a katalizátor ügy megoldódott, hiszen nagyon minimálisan zörög, ha lesz időm, akkor a bontóból tudok venni gyárit, ami bevizsgált, így talán nem hasonló állapotút kapok.

 

A lámpák ügyében is sokat okosodtam, bár nekem nem Valeo van benne és azokat az állítócsavarokat nem találom. Valszeg dobom a kukába mindkét lámpát és rakok bele vagy egy szett Valeo-t, vagy egy szett B2-est.

 

Maradt még az ablakemelős sztori, amit majd alkalmasint megnézek.

 

A füstölés sem probléma, csak a nagy hidegben volt kicsit zavaró, de aztán rájöttem, hogy szinte minden autó ugyan így füstöl.:-)

Előtte azért nem tűnt fel, mert az A Vectrám lépcsőshátú volt és ott nem örvénylett így a füst.

Persze, ha jut időm, akkor elugrom majd kiskaldiékhoz megnézetni.

 

Úgyhogy eddig is rengeteget segítettetek, amit nagyon köszönök a topik összes szakértőjének.

Előzmény: tro80 (14985)
tro80 Creative Commons License 2011.12.17 0 0 14985

1. Az a másik oldal, de ezzer nekem is vannak fenntartásaim. Hogy lehet hibát keresni a kocsi közepe mellett állva? Pláne, ha szag.

2. A kocsi alatt nincs csepp, tócsa. Mondjuk ez a telitank alatt csak 1-2 literrel van, és a benzin párolog. A szél meg fúj. És nem is kútnál állt, szóval ment valamennyit, és már nem is tele a teletank. :)

Ilyen erővel maradhatott benzin a beöntőnyillás, és a külső tanksapkafedél között is. Ez is fél deci, ami negyed óra alatt menetszéllel sem feltétlenül pucolódik ki.

 

Szerintem a motor hátsó felén kell keresni a szivárgást. Mire kiér a szag az autó alól, a kerék is tereli, és hol éreznéd? Az első lámpát, túloldalt nem írta, hogy szaglászta volna. Kulccsal bezárta az ajtót leállítás után, és érezte a szagot. Még az is lehet, hogy benzintócsára parkolt, mertéjszakás a szomszédja, és épp előtte ment el. :)

Úgy emlékszem a katalizátorral pl. volt már problémája.

 

Fel kell venni egy munkásnadrágot, körbeszaglászni a forrását 20-30cm már érezhető. Motorháztető kinyit, stb. Szerintem magától is rájön a hibára, mi pedig hiába okoskodunk ennyi infóból.

 

De az is csak álom, hogy nem kerül ki a motorból elégetlen üzemanyag. De ez messze nem lehet jelentős, ha nagyon jó a fogyasztása. Nem is értem. Ha nem tűnik el üzemanyag, akkor mit érez? Napi 1dl, aminek a korabeli ugyanilyen a kétszeresét is megeszi? Szerintem ez a normálisan működő motor mögött lesz, de nem értek hozzá.

Ha tényleg szivárog, nézesse meg szerelővel, mert az órát nem vissza, hanem előre tekerték, és nagyon jó vételt csinált!

 

Előzmény: otto16V1,6i (14984)
otto16V1,6i Creative Commons License 2011.12.17 0 0 14984

lehet, hogy a benzinbetöltő nyílás gumicsöve van elöregedve, ha koppig tankolva folyik a benzin a kocsialá akkor az lessz.

Előzmény: Törölt nick (14962)
tro80 Creative Commons License 2011.12.17 0 0 14983

Mégsem! :(

Zanzásítva:

 

Tapolca, Balatonparti cég. A helyi boltok árának 50-60%-a minden típushoz. Csak a számukat tudom, de nem érdekel, mert, ha munkanap fél 4-ig megrendelem, másnap délelőtt akárhova utánamhozzák akár az 1500Ft-os darabot is.

Kell a '90-es Citroen C25D-be(duplafülkés platós kisteher), '92 Vitarába, '96 Vectra B X17TD, A6 '99-'02 automata quatro, plusz a haverok. A '99 Borának elfogyott a csomagtere, az 1,3 Swift néha pihen még 20 percet a parkolóban, Másik C25D elhagyta a vezérműszíjat, és már fogytán a BX.

 

Előzmény: tro80 (14982)
AAAAAAAAAAAAAAA
tro80 Creative Commons License 2011.12.17 0 0 14982

Az előbb írtam egy kisregényt, de úgy tűnik nem ment át. Így jártatok, de úgysem volt túl érdekes. Talán ezzel együtt még átviszi.

Gyors összefoglalás: Roncstelepre való autókat vezetek, és parkolnak itthon. És ránk jár a rúd. Ja és féláron veszünk új alkatrészt.

 

djtoci Creative Commons License 2011.12.17 0 0 14981
A szerelőm is itt veszi a cuccokat a kocsimhoz. És igen nagy kedvezménnyel. Én csak apró-cseprő dolgokért szoktam bemenni. Ablaktörlőért, izzókért. Szeretem ezt a boltot, mert megmondják, ha valami gagyi, vagy nem ajánlják. És nem akarnak mindenáron lehúzni.
Előzmény: Nick_X14XE (14980)
Nick_X14XE Creative Commons License 2011.12.17 0 0 14980

Különben a sok közül a Unixnak van a legjobb webshopja is.

Attól függ hogy útba tudod-e ejteni (apróságokért lehet nem éri meg), ajánlom a www.autoteka2000.hu -t, 30% kedvezménnyel továbbadja neked bármelyik ilyen alkatrészboltban kinézett cuccot (Unix, Bárdi, Láng stb.)

 

Ha meg összehaverkodsz egy sarki szerelővel, akkor még jobban járhatsz, ők 40% fölötti kedvezménnyel vásárolnak. :)

Előzmény: djtoci (14979)
djtoci Creative Commons License 2011.12.17 0 0 14979

Nos most megnéztem én is, hogy a felső tartóbak mennyibe kerülne nekem. X20XEV a motor kódja, és az unixnál br. 5,8e Ft. De mivel van autós kártyám náluk, így mindjárt csak 4,7e Ft. Lehet, hogy januárban kicserélem én is az enyémet. Eddig azt hittem többe kerülne.

Nem tudom, a tiedben milyen motor van, ezért azt Neked kell megnézni. Azt javaslom, hogy ha vásárolsz az unixnál, akkor kérj Te is törzsvásárlói kártyát, amire elvileg egyből raknak ajándék pontot, és mindjárt be is válthatod. Hátha számít az a kicsi is egy egyetemistának! ;)

 

(NEM reklámozom őket, de eddig az összes kocsimba ott vettem az alkatrészt, meg régebben egy Merivába is, és még soha nem csalódtam bennük!!! Mondjuk a Merivába a kutya által megrágott hátsó öv iszonyat drága volt, de máshol is annyi lett volna, és sokkal később kaptuk volna meg, tehát ez nem az ő hibájuk volt, hanem a kutyáé!)

Előzmény: Barrichellofan (14973)
tro80 Creative Commons License 2011.12.17 0 0 14978

Szia! Megértelek! Nekem 95 végi a gép, és nem tudom, hozzá nyúlt-e már valaki? A segge az egekben van, némelyik terepjáró is megirigyelhetné. Tulajdonképpen az eleje sem különösebben alacsony. De a műanyag spoiler alatt még van egy 5cm lemezcsík. Az átlagnál pár milivel magasabb szegélyre felfekszik. Párszor én is köszörültem, de elég rugalmas. Letolatásnál sem akarja leszedni a spoilert. Szerintem állj be farral. ha bizonytalan vagy. :) Egyébként bármilyen lényeges alkatrészed arasznyival magasabban van ennél. A kerék mellett, az alváz, amire felfüggesztették, a legalsó, de olyan mint egy szánkó. Fűves terepen  már dörzsöltem rajta. Ha látom, hogy a szegély valójában fal, mert 40cm magas, akkor nem próbálom meg föléengedni.

 

Előzmény: á dzsozi (14975)
extrembmx Creative Commons License 2011.12.17 0 0 14977

Szia

 

Vegyesen van smd és sima led. Kék fényt a km órában SMD ledek adják, míg máshol sima ledek ,megcsiszolva,kivétel a klíma mert ott egy sima fejű helyzetjelző nagy kék led a kék forrás... Piros fényt mindenhol sima ledek adják, és van egy fehér ami nem lett eléggé megcsiszolva az a km számláló.

Előzmény: Ascer (14952)
extrembmx Creative Commons License 2011.12.17 0 0 14976

Szia

Csal a fotó ,mert ennyire nem venni észre,viszont minimális árnyalat külömbség van ez pedig abból adódik,hogy a számlap hátulján különféle árnyékolások vannak,annak megfelően ,hogy a gyári izzó hol helyezkedik el ,és hogy egyenletes legyena szórt fény. Nekem a kék végig smd ledszalag,de ha gondolod mailben tudok küldeni megoldásokat,és az enyém is végig fotóztam ahogy készült.
nem volt kis munka. egyik nap du fél 3 tól éjfélig másnap fél 3 tól este 8 ig csináltam ekkor lett vissza szerelve.
Engem nem zavar semi benne,kifejezetten tetszik.. a zavaró a kiégett gyári műszerfal volt :D

Előzmény: novoz (14937)
á dzsozi Creative Commons License 2011.12.17 0 0 14975

köszke. énmagasodni szeretnék mert rendszerint túlpakolom a jószágot. a gátlóim újjak de a rugóm még97 es lehet.  hogy csak ez a baj,.

Előzmény: kiskaldi! (14974)
kiskaldi! Creative Commons License 2011.12.17 0 0 14974

Magasítani? Nem elég magas a bódé így is? Vagy talán a tied gyárilag van alacsonyabban? Maximum annyival tudod orvosolni, hogy előre hátra új rugókat veszel ami még erős, nincs megzöműlve. Hátra pedig erősítettet választasz.

Én épp -4centit tervezek így is :D

Előzmény: á dzsozi (14972)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!