Barátnőmnek szeretnék vásárolni első autónak egy Smart-ot, nézegettem hahu-n a kinálatot, eléggé pocsék... van egy kereskedés az üllöi úton, Barul BT. Smart és más, van egy ami tetszik neki ( https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/smart/fortwo_coupe/smart_fortwo_coupe_silver_pulse_f1_valto_kis_orak-14274770 ) ő lenne az, de lehetséges az,hogy nincs benne szervokormány ? Mert igazából a kereskedésben van még 7 db Smart ebben az évjáratban ( 2005 ) van drágább is 870ezerért,de abban sem írja a szervót, lehetséges az,hogy egyikben sincs, vagy " elfelejtették oda írni ?" egyébként, érezhető a különbség a szervó s nélküle lévőben ezeknél az autóknál ? Mert kb. 10 éve volt egy kis toyota yarisom amit azért adtam el mert nem volt benne szervo s utána azt mondtam,hogy magamnak soha többé olyat amibe nincs.
Rákérdezek majd. Azt írta a német , hogy 2007-es autó, de lehet az 2006-os gyártás. Valamikor olvastam, hogy a dízel váltók sem egyeznek a mot vezérlő nem fogja elfogadni. Ezek szerint az eredeti kábelköteget felszerelem hagyhatom az injektort, a váltót sem kell cserélnem és működni fog.
Sziasztok. szakértőktől kérdezném smart 450 cdi 2001 motort váltót cserélnék. találtam egy 450-es 2007-es évjáratu motor váltó kombót egyben . Beszerelhető vagy sokat kell faragnom. injektorok cserések? Váltó motor fog működni a 2001-es motorvezérlővel?
van egy 99-es Smart four two-m és a napokban elkezdte hogy a vízhőfok felmegy 120 ra és villog hiaba megy a fűtés a maximumon nem történik semmi és a viz elől sem forro!
Valakinek esetleg egy képes dokumentuma vagy segítségül valami a légtelenitéshez?
semmi köze a váltó olajszinthez. a szerelőd valószínűleg azzal sincs tisztában hogy ez nem hyrodinamikus nyomatékváltó (aka Automataváltó) hanem egy robotizált, szinte hagyományos szinkronváltó.
sanszos hogy a kuplung aktuátor vezérlése akadozott, ez lehet egy kontakthiba, aktuátorhiba, stb.
ha újra csinálja egy rövid áramtalanítás után észhez szokott térni de mindenképpen diagolni kellene
2004-es dízel Smartom van. Ma útközben produkált egy olyat, hogy dugóban próbáltam vele elindulni, de semmi erő, három vízszintes vonal. Üresbe kiraktam, leállítottam az autót, próbáltam újraindítani, nem engedte, a műszerfal szerint nincs üresben az autó. Vártam 3-4 percet, ismét újraindítottam, ekkor már a helyes N-t mutatta, és sikerült utána vele közlekednem, bár őszintén szólva kicsit féltem hogy ismét előjön.
Szerelőmet felhívtam, azt mondta nézessem meg a váltó olajszintjét, az okozhatja a bajt.
Szerintetek is ez lehet a hibaforrás? Vagy más? Próbáltam utánaolvasni itt a neten, de mindenki mást ír a 3 vonalról. A probléma az, hogy a szerelőm nem tudja rákötni diagnosztikára. Merjek-e így vele járni, vagy hanyagoljam, míg ki nem derül a hiba oka? Eddig sose csinált ilyet.